Egy kiváló magas labda a mobilisztánnak, igazi jó kis oknyomozós, amit "gir" küldött a Homárnak:
lassan két hete történt, hogy ellopták a telefonom. elmentem rendõrségre és a szolgáltatóhoz (letiltatni stb). vodafone kijelentette, h hát elég kevés esély van arra, h megtalálják... a rendõrségen pedig egy rendõr (ismerõsöm!) közölte, h a szolgáltató csak bizonyos bûncselekményeknél használja a mobil helymeghatározó rendszerét, amivel alapvetõen 10 méteres pontossággal lehetne megtalálni...
meg is neveztem 2 embert aki ellophatta a telefont abban az idõpontban... szóval ha nem gyilkoltak meg valakit a telefonommal akkor egyszerûen a szolgáltatónak NEM ÉRDEKE a saját telefonomat megkeresni... mert ugye akkor feltételezhetõen nem vennék újat elég rövid idõn belül... és ez már minden szolgáltatónál így van... hol van ilyenkor a fogyasztóvédelem?
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.