Tékozló Homár

Öt és fél lyukú sajtpina hirdeti az OBI-t

OBI/katalógus

2006.10.09. 11:27 | szily | Szólj hozzá!
Csak azt nem értjük, hogy maradhatott ki a „szerszám”-mal való viccelõdés az októberi OBI-reklámprospektus címlapjáról, ami ettõl eltekintve minden idõk egyik legjobb mûszakiegyetemistás stílusú primkózása. A zsenialitása abban rejlik, hogy a képen nõ nem szerepel, mégsdem lehet semmi másra gondolni, mint a – 18 alatti olvasóink most forduljanak el – baszásra. Ráadásul olyanra, amihez fúrógépet is használ a szerencsés vásárló. Az öt és fél lyuku sajt meg olyan metafora, amit évekig boncolgatnak majd a szexuálpszichológusok. A címlap vizuális kidolgozása a létezõ legrokonszenvesebb sajtómûfaj, a gimis fanzinok stílusát idézi, a humor úgyszintén. A Kinzo fúrógépek a hülye nevek rajongóinak Rolls-Royce-ai. Jó barkácsolást!
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása