Tékozló Homár

Dániában fingat a Sky Europe

Sky Europe/becsekkolás

2006.11.13. 11:50 | szily | Szólj hozzá!

Haverunk, a Zugügyvéd küldte ezt a levelet, mondván, hogy inkább a Homár asztala, és neki amúgy is el kell rohannia. Hát szó mi szó, Lajost, a naiv fogyasztót jól megfingatta a Sky Europe fapados Koppenhágában. Hogy miként, arról bõ lére eresztve alant olvashatnak. A lényeg, hogy a légitársáság annyira spórolt, hogy még standjuk sem volt a reptéren, aki pedig nem tört elõre a sorban, emiatt lemaradt.

Subject: kintragadva dániában...

Tisztelt zugügyvéd,

Már rengeteget utaztam Dániába, minden alkalommal egyedül és repülõvel.Október 26-án ismét kiutaztam, akkor nem volt semmi gond. A hazautazás viszont...

Tudom, hogy a gép indulása elõtt már 2 órával kint kell lenni a reptéren. Az én gépem 12:25kor indult volna, én már ott voltam Koppenhágában a terminál 2-ben 11 kor. Kerestem is a kiírást, hogy hol lehet leadni a csomagokat. A Sky Europe-pal utaztam, de nem volt Sky Europe-stand, csak Sterling. De gondoltam, ha oda van kiírva Budapest járata akkor biztos az. Mikor odaértem kicsit megijedtem, mert elõttem minimum 100-an álltak és vártak. Teljesen meg voltam nyugodva, mivel azt hittem és eddig mindig úgy volt, hogy egy standnál csak egy járatra adják le a csomagjaikat az emberek. Beálltam a sorba, vártam és vártam… Egy kicsit kezdtem ideges lenni, mert vészesen közeledett a gépem indulásának idõpontja, de azt gondoltam sõt biztos voltam benne,hogy mindenki Budapestre akar utazni,ezért nem furakodtam elõre, mondván, hogy bocs, megy a gépem. Ráadásul egy férfi meg is kérdezte az egyik ott dolgozót, hogy nem kellene-e nekünk elõremenni, de õ nyugalommal azt válaszolta,hogy csak álljon vissza a sorba.

Végre elérkezett a várva várt pillanat, én kerültem sorra. Odaadom az útlevelemet a hölgynek, erre õ mosolyogva mondja, hogy sajnos 5 perce lezárták a gépet, ezért én már nem tudom feladni a csomagjaimat. Ez a hír hidegzuhanyként ért. Megkérdeztem még egyszer illedelmesen, hogy mirõl beszél, és mondtam neki hogy itt állok a sorba már egy órája és ne mondja nekem hogy 5 perc miatt nem engednek fel a gépre. Könyörögtem neki, hogy csináljanak már valamit, mert nekem aznap haza kellett volna jutnom. De csak azt mondta hogy itt kellett volna lennem 2 órával elõtt, vagy miért nem turakodtam elõre és, hogy õk nem tudnak mit csinálni mivel a Sky Europehoz semmi közük. Teljesen kétségbe voltam esve, mert se pénzem se semmim nem volt már...Az illetékes úr utána kérdezte a többi sorban állótól, hogy van e még valaki aki Budapestre utazik. Egy fiatalember ugyanarra a sorsra jutott mint én.

Most már ketten próbáltunk keresni valami Sky Europe-os illetékest, de az egész reptéren nem volt egyetlen ember sem aki segíteni akart volna. Mindenki csak hárított. Sky Europenak se híre se hamva nem volt. A gép elment, én meg ott ragadtam a reptéren.

A másik sráccal próbáltunk keresni valakit, aki segít és végre találtunk egy pultot amire ki volt ragasztva egy kis sky europos matrica. Rögtön vázoltuk a helyzetünket az ott dolgozóknak, de õk csak néztek és nem csináltak semmit. Mikor a panaszlapot kértük, hogy esetleg valami nyoma is legyen annak, hogy kitoltak velünk, mosolyogtak és közölték, hogy olyan nincs. Maximum az interneten.

Végül kiderült, hogy rajtunk kívül még ketten jutottak ugyanarra a sorsra. Visszamentem a Sterling irodájába, kétségbeesetten kérdeztem,hogy mi a fenét csináljak én itt Koppenhágában egyedül, pénz nélkül. Mondták,hogy este van egy Malév gép, de mikor meghallottam az árát - több mint 100000Ft, honnan szedtem volna annyi pénzt – kérdeztem, hogy van-e esetlen Bécsbe vagy Pozsonyba járat, Bécsbe volt, potom 5000 kronáért, ami még a Malévot is hajazza. Pozsonyba meg nem volt. Erre már nem tudtam mást kitalálni, belenyugodtam, hogy itt fogok élni a reptéren. Azt is felajánlották,hogy ingyen elrepülhetek Amszterdamba és onnan 225 euróért mehetek Budapestre. Hát ez is sok lett volna. Kérdezték,hogy tudok-e valahova menni, van-e valami ismerõsöm. Persze,hogy vannak ismerõseim, de rengeteget kellett volna utaznom. Mondták,hogy ingyen elmehetek repülõvel Aalborba, ahol a barátnõm lakik. De túl messze van Koppenhágától, kedden akkor nagyon sokat kellett volna utaznom. Végül sikerült felhívni a szüleimet, és õk tettek a bankkártyámra pénzt, majd sok keresgélés után találtunk egy járatot amivel haza tudtam menni. Igaz csak két nappal késõbb, de ez volt az egyetlen amit ki tudtam fizetni. Svédországól.

Ezek után írtam a Sky Europe-nak egy udvarias levelet, amiben leírtam nekik a történteket, és vártam a válaszukat. De semmi. Még arra sem méltatnak, hogy visszaírjanak. Kérdésem az lenne, hogy a leírtak alapján van e rá esélyem, hogy egy esetleges ellenük indított pert megnyerjek? Megtartottam a vonatjegyemet, és azon minden bizonnyal rajta van az idõpont amikor utaztam. Tehát nem mondhatják, hogy nem voltam ott idõben...

Elõre is köszönöm!!!

A Zügügyvéd üzeni, hogy ha visszért, utánanéz a dolognak jogilag.

A Homár

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása