Tékozló Homár

Amikor offline-ra tesz a T-Online

2006.12.11. 15:34 | jackyll | Szólj hozzá!

Már olyan régen nem volt internetkimaradásos sztori, hogy most itt egy. A szerencsés (?) kiválasztott Szabolcs, akit immár két hete pihenõpályára állított a T-Online:

Korábban írtam Önöknek már arról, hogyan nem szolgáltat a T-Online. A múltkori levelem szivacstartalma egy 5 napos és valamivel késõbb egy 6 napos szolgáltatáskiesés volt. A helyzet azóta fokozódott és a 6 napos kiesés azóta 13 naposra bõvült, ami már önmagában is majdnem egy fél hónap. Két éve, hogy hûséget esküdtem a T-Online-nak egy elõfizetõi szerzõdés bohó és meggondolatlan aláírásával, eddigi viszonyunk egy közepes házasságéhoz hasonlít: nem minden koccanástól mentes, de tulajdonképpen együtt maradtunk. Az utóbbi idõben azonban a rózsaszín cég szerintem válni szeretne, mert mindent elkövet, hogy megrontsa a viszonyunkat.

ELSÕ FELVONÁS: Nov.2-án csütörtökön kora reggel kezdõdött a dolog, amikor azt vettem észre, hogy nincs Internetünk. Telefon az ügyfélszolgálatra, felvették a hibabejelentõt, közölték, hogy 72 órán belül (?!!!) visszajeleznek.

Másnap (pénteken) reggel még mindig semmi. Újra telefon és az ügyintézõ közli az örömhírt: a nyilvántartásuk szerint van Internetem. Pedig nem volt. Kiderült, hogy elõzõ nap országos probléma volt, amit elhárítottak, ezért az összes, abban az idõszakban keletkezett hibabejelentõt lezártak. Ügyes! Na mindegy, bejelentettem még egyszer, ezen ne múljon (közben a 72 óra számolása újrakezdõdött).

És lõn szombat, a harmadik nap. Internet nincs. Este telefon: dolgoznak rajta, várjak türelemmel. És lõn vasárnap, a negyedik nap. Változás történt: felhívtak a T-Online-tól, hogy megkapták a hibabejelentõt és ellenõrzik a központot. Kicsivel késõbb megint felhívott, hogy ellenõrizték a központot és náluk minden rendben van, biztos elromlott a modemem (na persze). Majd hétfõn kimegy egy T-Com-os szerelõ és megnézi.

És lõn hétfõ, az ötödik nap. A T-Com-os kolléga esti megérkezése elõtt fél órával értem haza és ÍMÉ: mûködött az internetem! Mégsem rossz a modem! Este megérkezett a T-Com-os és azzal a lendülettel el is ment, merthogy mûködött minden. Röpke fejszámolás: 5 teljes napig nem volt internetem.

MÁSODIK FELVONÁS (ez sokkal szebb lesz!): Nov.29-én, szerdán délután megint elment az internet. Telefon az ügyfélszolgálatra (már fejbõl tudom a felhasználói azonosítómat), hibabejelentõ berögzít. Türelemmel vár. Másnap, csütörtökön reggel még mindig semmi, de sebaj, türelemmel várok.

Csütörtökön este még mindig semmi, erre megint telefonálok. A válasz meglep: a hibabejelentõt lezárták, nem az internet rossz, hanem kikapcsolták, merthogy nem fizettem be az elõzõ havi díjat. Ez azért furcsa, mert állandó megbízásunk van a bankunknál a T-Online-os számlák kiegyenlítésére. Az elmúlt két évben minden hónapban ilyen módon fizettem, szépen rendben. Most ezek szerint homok került a gépezetbe: és a T-Online nem ír email-t, nem ír levelet, nem hív fel a telefonomon, nem ad haladékot, hanem KIKAPCSOL. Elvégre keményen kell bánni azzal az ügyféllel!

Harmadnap (pénteken) délelõtt csekken befizettem a díjat egy T-Pontban, azt mondták, max. 1,5 óra múlva megint lesz internetem. Délután hazamentem: nem volt. Megint telefon az ügyfélszolgálatra: azt látja, hogy befizettem a díjat, de mégsem lett visszakapcsolva a szolgáltatás. Na nem baj, most õ intézkedik, 30 perc múlva minden rendben lesz. Este még mindig nem volt rendben. Újra telefon: jaj, már vissza van kapcsolva, de hibás a kapcsolat, valami baj lehet a központban, felveszi a hibabejelentõt.

Negyednap (szombaton) telefon: megtudom, hogy hétvégén a hibajavító kollégák nem dolgoznak, várjak türelemmel hétfõig. Hétfõn (a hatodik napon) telefonáltunk, kérték legyünk türelemmel, a T-Com jelentkezni fog, mert ezt õk tudják megjavítani. Arra a kérdésünkre, hogy akkor most fognak-e visszatéríteni a havidíjból, megtudtuk, hogy a hétvége nem számít bele a 72 órába. Ez ismételten nagyon ügyes!

Kedden, a hetedik napon kijött a T-Com-os szerelõ, megállapította, hogy fizikailag minden rendben van a házunkban (ezt nekem eddig nem hitték el), mondta, hogy visszaadja a hibabejelentést, mert õ ezzel nem tud mit csinálni. Szerdán, a nyolcadik napon délután LETT INTERNETÜNK! Sajnos csak néhány órányit, mert estére megint elromlott. Telefonáltunk, hibát megint felvették és hogy hogy nem, csütörtökön (a kilencedik napon) felhívott ugyanaz a T-Com-os, aki volt nálunk két nappal ezelõtt. Azt mondta, megint nála landolt az ügy, pedig már a múltkor sem tudott mit kezdeni vele. Majd intézkedik.

Pénteken (a tizedik napon) több hívást is kaptam a T-Com-tól, hogy ezt csinálnak, azt csinálnak, de internet az nem lett. A hétvégén (a tizenegyedik és tizenkettedik napon) nem történt semmi, de ezen már meg sem lepõdöm. Hétfõn (a tizenharmadik napon) reggel telefonáltunk. Megtudtuk, hogy a hibabejelentõt pénteken lezárták, mert a hibát elhárították. Ehhez tudni kell, hogy pénteken felhívtak, hogy elhárult-e a hiba, mi pedig szinte visítva kiáltottuk a telefonba, hogy NEEEEEM. A hiba kijavításáról mindenesetre küldtek értesítõ email-t is, de azt nem kaptam meg, mert nem mûködik az internetünk.

Összefoglalva: immár 13 napja nincs internetünk, és még nincs is vége a történetnek. Most is a munkahelyemrõl írok. Ezek után mit lehet még mondani? Nem sokat. Döntöttem: válok.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása