Ritkán jelennek meg Budapest utcáin értelmetlen szövegû óriásplakátok, így a Homár stábját és az olvasókat egyaránt feltüzelte a görög országimázs-kampány, ami a görögöknek arra a közismert, Gerald Durrell életmûvében is kidomborított tulajdonságára épít, hogy hülyén beszélnek.
A plakáton elsõ blikkre csak a szimpla elcseszés tûnik fel, másodjára érti meg az ember, milyen dupla fenekû trükkel van dolgunk.
Próbálja meg kijavítani a hibát!
Rövid úton belátható, hogy a feladványnak nincs helyen megoldása, vagyis inkább igyunk retzinát vagy kromofágot, egyre megy. Az „érzékeiddel”nek nincs ugye értelme, hiszen mi mással, az „érzékeidet” szintén fetahegy méretû hülyeség olívával és lilahagymával.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.