Tékozló Homár

Az ennivalóra nyomtatja a reklámot a CBA

CBA/önmarketing

2007.02.07. 12:35 | szily | Szólj hozzá!

Ez már nem is reform, ez forradalom, ami a CBA-nál történik. Nem, nem arról van szó, hogy Molnár Lajos fizetõssé tenné a levegõvételt is. Hanem arról, hogy direktben a pulykasonkára nyomják rá az önreklámjukat. Az ötlet továbbgondolandó, ha például végigpörgetjük a sonkákat, egyszerû animációkra is lehetõséget ad ez az amúgy üdítõen olcsó technológia. Feljelentés alant, köszönjük Zoltánnak!

Aki vásárolt már hentesnél, tudja, hogy manapság egy dupla rétegû valamibe csomagolják a kimért húst. Kívül egy vastag papír, belül egy vékony nejlonréteg alkotja a csomagolóanyagot.

A profik azt is tudják, hogy a nejlonréteg csak arra való, hogy a táskánkat ne áztassa át a hús amíg hazaérünk. A hûtõben való tároláshoz a nejlonréteget le kell választani a papírról, különben a hús belepenészedik.

Persze az élelmes cégek nem hagyhatják ki a lehetõséget, hogy a papírt telenyomtassák a saját reklámjukkal. Így tett a CBA is. Hála az általuk használt magas minõségû tintának, már a náluk vásárolt pulykasonka se tagadhatja le származását. Jó étvágyat!

Üdv: Zoltán

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása