Tékozló Homár

Fantomizált telefonszámla a Pannonnál

2007.02.21. 15:30 | jackyll | Szólj hozzá!

Mit lehet tenni egy olyan telefonszámlával, aminek csak a befizetés igazolását látja a Pannon, a pénzt nem, és letilt. Andrea tanácstalan:

Pannon elõfizetõs telefonom számlája 2007. januárban nem érkezett meg - a korábbbiak rendre megvoltak. Január végén jogos levél Pannontól, hogy fizessek. Díjhátralék Postán február 3-án befizetve, február 5-én tértivevényes levél Pannonnak a csekkmásolattal. Február 13-án dörgedelem, hogy azonnal fizessek, mert kikapcsolnak. Február 13-án fax Pannonnak a csekkszelvényrõl, majd február 14-én az ügyintézõnek az Eurocenter beli boltban személyesen is bemutattam a szelvényt. A hölgy a rendszerben igazolta a befizetést. Február 16-án kimenõ hívás letiltás.

Telefon az ügyfélszolgálatnak, akik közölték, hogy bár látják (!) a befizetés igazolását (!) de a pénz nem érkezett be, így letiltják a hívásokat. Esetleg eredeti csekket küldjem el postai úton (elõzõ levelemnek nyoma sincs, fax vajh hol van?) majd akkor utána néznek a Postánál. Kérdésemre, hogy SZEMÉLYESEN hol tudom ezt bemutatni (nem igazán gondolnám feladni az eredetit, nem is tudom ezek után miért) közölték, hogy ilyen lehetõség nincs. Tud valaki ebbõl kiutat?
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása