Digitális fényképezõgépet sem érdemes javíttatni Magyarországon. Imitto egy nüansznyi kozmetikai hibával fordult az Olympus márkaszervizéhez, akik a gép áráért vizsgálták volna át az eszközt:
Történt, hogy vásároltam két éve egy Olympus C725UZ fényképezõgépet. Idõközben eltört az USB csatlakozó fölötti kis ajtó tartófüle (a leggagyibb mûanyag, csoda hogy kibírta 2 hétnél tovább), ezt néhány cm cellux-al rögzítettem, engem egyáltalán nem zavart. Most viszont nagyobb gépet vettem, ez eladásra került volna...és itt jöttek a gondok. Kezdtem azzal, hogy e-mailben kértem árajánlatot az ügyfélszolgálattól - erre persze nem jött válasz. A gyártó honlapján megtaláltam a két szervízt (www.mmp.hu illetve www.olympusszerviz.hu), így felhívtam õket. Mindkét helyen 28.900.- forintos ajánlatot kaptam!
Kérdésemre, hogy mitõl ennyi, mikor még az ismert magyar haszonkulcsok mellett sem lehet az alkatrész ára több mint 300 forint, a munkaidõ láthatóan kb. 10 perc...válaszként annyit kaptam, hogy a szervizköltség független a hiba okától, mivel azt a típus határozza meg. Jelen esetben bármi is a hiba, 28.900.- forint a szervizköltség, ez tartalmazza a hiba javítását, illetve kapcsolva hozzá a fényképezõgép teljes átvizsgálását...mondom, én nem kérek átvizsgálást, a gép teljesen jól mûködik, leszámítva hogy az USB ajtaja mindig nyitva van, de nem megy külön, csak így egyben...persze alkatrészt nem forgalmaznak, így nem megoldható a "nem kérem az átvizsgálást, szertnék venni egy ilyen kis fröccsöntött mûanyag ajtócskát"....A készüléket jelenleg használtan 35-38 ezer forintért lehet megkapni, kis szerencsével ki lehet fogni kb. a szervizköltségért... Örültem a lehetõségnek!
Secnir 2008.01.07. 17:53:30
leroi 2009.06.15. 17:44:00