Tékozló Homár

Apple-aksicsere 3 - a végsõ megoldás a halál

2007.05.09. 10:31 | jackyll | 1 komment

Van, amikor az isten posztja sem elég, legalábbis ebben az országban immunisak rá. Csaba utoljára osztja meg önökkel aksicserélõ opuszának részleteit, mert még mindig van vicces történés:

Hétfõ reggel 10-kor, a megkerült és a - többek között - a homáron elhíresült szétesett aksival a kezemben az Andrássy úti iStyle-ban kezdtem. A garis csere eleje remekül ment: leirták az adatokat, aláíratták velem, kaptam ipodos akciós szórólapot, majd elköszöntek. Kédésemre, hogy hol az új aksi, kissé elcsodálkoztak, majd közölték, hogy 2 hét múlva megkapom. Kissé eldurrant az agyam, de aztán kiderült, hogy fogalmuk sincs a teljes sztoriról (nem olvasnak Homárt, sem maces fórumokat).
Az indexes válaszlevélben van egy konkrét igéret, miszerint: "A cikkben említett garanciális kérdés megoldása már folyamatban van és várhatóan hétfõn, vagy kedden lezárul."

Én ezt jól számon is kértem rajtuk, de megintcsak értetlenül néztek rám. Kértem, hogy ugyan hívják már fel az Apple Magyarországot, mert én innen aksi nélkül el nem megyek. Jó, mondta a szervizes srác, majd felhívják és keresnek. Mondtam, hogy most és meg is várnám...

Kb 20 percig ácsorogtam, majd kérték, hogy beszéljek én a vonalban lévõ urral. A vonal túlsó felén, régi ismerõsöm köszönt: azaz úr, akivel a kezdetek kezdetén beszéltem, és aki azon konstruktív ötletet adta, hogy ha kell az aksim, pereljem be a Gránátalmát.

Most lényegesen szimpatikusabb hangnemben tárgyaltunk. Elmondta, hogy az idézett mondat arra vonatkozott, hogy hétfõn vagy kedden mindenképp kapok egy új, grátisz aksit, de az hogy behoztam a régit, az Õt is meglepte. Reményemnek, miszerint a régi aksi felbukkanása ezt az – egyébként valóban korrekt - ajánlatot nem teszi semmisé gyorsan hangot is adtam. Természetesen nem - jött a válasz, mindenképp kitalálunk valamit, majd visszakérte a szervezes srácot.

5 perc telefonálás után, kijött hozzám (és itt lehet csapkodni a térdet, és megy az egész át valami nagyon kinaipiacos, vevõtátbaszós dologba az egész és kezdtem keresni a Kész Átverés stábját) és a következõt mondta: “Kiderült, hogy a Gránátalma annak idején megrendelte az új aksit, ennek utánanéztek a “rendszerükben”, és - mitadisten, milyenkicsiavilág - PONT HOLNAP FOGJA BEHOZNI A BESZÁLLÍTÓ!”

Ha (én, az átbaszott ügyfél), küldök érte futárt vagy megint betaxizom a város másik felébe, akár holnap már használhatom is. Tehát, az odavissza 5 rugós taxiszámlámat, gyorsan megfejeltem 2 ezres futárral is de ugye, akinek ciki a fapados linuxos notival villantani, az fizessen mint a katona.

Komolyan, ezek mit keresnek a számtech piacon? Menjenek és alapítsanak parkolótársaságot, kell a Centrumnak is egy tehetséges konkurencia.

Üdv, és köszönöm a segítséget, idén csak miattad nem eszem tengergyümölcseit:

Csaba

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása