Tékozló Homár

Tesco-Auchan két jóbarát

2007.06.28. 12:45 | jackyll | 13 komment
Tegnap a Szentendrei úti Auchan-ban találkoztam ezekkel a “Tesco value” cimkével ellátott paradicsomokkal. Úgy látszik, a Tesco-nak sikerült úgy leszorítania az árait, hogy már a konkurencia is nála vásárol. (A kevésbé romantikus, de sokkal inkább valószínű magyarázat a jelenségre az, hogy a Mórakert a Tesco gazdaságos beszállító, és összekevertek néhány cimkét.) Mindenesetre azt megnyugtató tudni, hogy a tesco gazdaságos paradicsomok hazai beszállítótól származnak, nem távolkeleti gyermekrabszolgák termesztik.

shamer
Biztosan tudjuk ezt? És ha magyar farmokon termeszetenek a gyermekrabszolgák? Oké, csak vicc volt.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó. 2007.06.28. 12:56:35

Ne, má' megint én?

Amúgy lehet, hogy közelkeletiek...

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó. 2007.06.28. 12:59:54

Még annyit a paradicsomról, hogy elég a szagát éreznem és már bukiztat is. Egyszer beleharaptam egy szendvicsbe amiben rejtőzött egy ilyen rém. Ha nem köpöm ki azon nyomban, odahányok. Ugyanígy jártam egyszer amikor beleittam a haverom Bloody Maryjébe.

toi 2007.06.28. 13:33:38

áhhhá! most lebuktak!
végülis az auchan a madarasteszkó, nem?

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2007.06.28. 13:34:19

Auchan, Tesco, tökmindegy, mind a kettő gagyit árul, nem mindegy, hogy melyik cégnek a szarját eszi az ember? Az meg nem csoda, hogy ugyanaz a cég a beszállítójuk, legjobb példának felhoznám a szép, fehér A4-es lapokat, amiket lehet mindenütt vásárolni, hol Canon márkanévvel, hol pedig Xerox vagy éppenséggel Tesco Value márkanévvel... Nos, csak a miheztartás végett, mindegyik egy és ugyanazon helyről és gyártósorról származik, abszolúte semmi különbség nincsen közöttük, kivéve a csomagolásukat, mivel mindegyikre más márkanév van írva...

Бабаяга 2007.06.28. 13:34:26

Igaz, amit én vettem Mórakertes címkével, az burgonya volt, A reklámtábla TSgazdaságosnak hírdette. Amikor odahaza kibontottam, akkor tűnt fel, hogy származási hely Németország. Ennyire lehetsz benne biztos, hogy magyar terméket fogyasztasz.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2007.06.28. 13:35:48

Lyukastorkú, ne igyál paradicsomos cuccot, ez ilyen egyszerű. Mellesleg kár beléd, ha lukas a torkod :D

ColLector 2007.06.28. 13:36:00

Lehet, hogy békülnek... :D

McWolf 2007.06.28. 13:38:02

Paradicsomtól én is rosszulleszek, ovis koromban pöttyet bekajáltam belőle, azóta lázad szervezetem, pedigf annak... hú, azóta egy generáció már majdnem nagykorú :)

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2007.06.28. 15:57:31

Nem kell béküljenek. Egy cég. Mint a Mediamarkt, meg a Saturn.

cherrypie 2007.06.29. 13:34:58

Műlt héten osányban cunci kosaras őszibarackot árultak, szép is, illatos is, pult feletti feliraton: "Őszibarack, származási hely: Magyarország". Nézem, Móraket, oké, a paradicsomuk is magyar "szokott" lenni, nosza, vigyük. Aztán két perc múlva kapcsoltam, hogy június közepén ritkán érik illatos-mosolygóspirosra ez a gyümölcs, még ha kánikula is van. Felirat cimkén megnéz: FORGALMAZÓ: Mórakert téesz,Magyarország, blabla, SZÁRMAZÁSI HELY: Olaszország. Ennyit a magyar paradicsomról, asszem áprilisban az is inkább a toszkán lankákon termett.

Abszolút kedvencem, évek óta kitörölhetetlen a választékból: KÍNAI FOKHAGYMA. Nálam ez mindent visz.
süti beállítások módosítása