Tékozló Homár

Titkolózó Pannon, kamuzó Photo Hall

2007.10.04. 01:19 | szily | 49 komment

Klasszikus kombót csinált végig Gergő: először durván bánt vele a mobilcége (Pannon), aztán elhitte, hogy egy akciós katalógusban szereplő termék egyáltalán megjárja a bolthálózat (Photohall) polcait. Hát persze, hogy nem.


Kedves Homár!

Egy nap leforgása alatt két fogyasztóvédelmi szempontból annyira aggályos esetnek is alanya voltam, ami mindenképp a homárra kívánkozik. Barátnőmnek szülinapja révén, egy új telefont szemeltem/szemeltünk ki a Photohall aktuális katalógusából, vékony, szép, olcsó egyszerű,stb. Természetesen akciós ár, olcsóbb mint előfizetéssel a szolgáltatóknál, stb... Ezzel párhuzamosní kinéztem magamnak is az akciós újságbl egy "okostelefont, szintém akciós, szintén olcsóbb mint a szolgáltatóknál előfizuval. Elötte, gondoltam futok egy kört a pannonnál, gondoltam hűségpontjaim, magas számláim, és régi előfizetésem miatt már az egekbe szöknek, gondoltam hátha sikerül kihozni így egy olcsóbb árat mint a photohallban. Bementem, a bemutatóterembe, gondoltam megérdeklődöm. Ekkor ért a döbbenet. Azt , hogy mekkora is kedvezményem, azt csak az után tudják elmondani, miután aláírtam a vételi papírokat, beütötték a gépbe a cikket. Addig még csak kb.összeget sem mondanak, hogy mire számíthatok, tehát zsákbamacska az egész. Nem tudom az normális e ,hogy a vásárló nem tudhatja a pontos árat, úgy kell(?) vásárolnia. természetesen hagytam a fenébe, le mentem a két szinttel lejjebbi photohall üzletbe. Érdeklődtem, hogy az akciós ujságban található telefonok vannak e, szeretném megnézni őket. Kiderült , hogy a barátnőmnek kiszemelt darabból egy, azaz 1 db érkezett. Sebaj, gondoltam, szerencsém van, az még pont meg van, bár nem a kívánt színben, de sebaj, azt megveszem. Érdeklődöm a másik iránt, azt mondják, abból nem kaptak egy db.-ot sem, majd kérdésemre, hogy elképzelhető e hogy érkezik, azt mondták, talán, csütörtökön, egy darab.Vásárló csalogatás 1.0, mindkét esetben.Homárra velük.

üdv:gergő
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szombat! 2007.10.04. 02:22:14

Kijelentem, hogy recece!

Zahara 2007.10.04. 02:27:19

Köszönjük a hozzászólást.

Zahara 2007.10.04. 02:29:17

Természetesen soiree-nek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.04. 03:02:44

photoshop
egyszer Vacon jartam igy, de reg volt

További magyar hang 2007.10.04. 07:15:21

Az micsoda pompás üzletpolitika, hogy vásárlás előtt nem mondják meg az árat. Biztos sok vevőjük akad.

Бабаяга 2007.10.04. 08:08:05

Ez nem csak photohallnál szokás: minden jó áron meghirdetetett cikkre igaz műszaki boltoktól élelmiszer diszkontokig. Kedvencem, hogy a "-" nevű üzletlánc közeli egységében rendszeresen nem is rendelnek a műszaki cuccokból, mivel a hölgyek úgy ítélik meg, hogy olyat senki nem venne. Laptop kellett volna a családnak, találtunk is akciósat újságban. Közeli kereskedelmi egységükbe be: nekik ilyen nem is volt, menjük a város másik végébe: ott volt 3 darab, de elvitték. Lehet, hogy még kapnak. Ezután telefonon érdeklődtünk a bolthálózat valamennyi közeli egységében: sose volt ezen az egy üzleten kívül sehol! A szupermarkecekben érthető ez a vevőátverés: elmegyek telefont/laptopot venni, az nincs, de azért bevásárolok hétvégére néhány ezresért. De se Photohallban, se egyéb műszaki kütyü boltban nem fogok néhány csecse dolgot összevásárolni.

szasa 2007.10.04. 08:26:54

Viszont lehet, hogy már a hatodik boltban vagy, tele van a tököd az egésszel, és megveszed ott a nem akciós terméket. Erre megy ki az egész.

Ariadne12 2007.10.04. 08:52:22

GVH-nak tessék bejelentést tenni, az ilyenekért sűrűn szoktak bírságolni, főleg persze hipermarketeket. Csak sajna nem elég nagy összegre, de azért ne ússzák már meg ilyen könnyen...

punpa 2007.10.04. 08:57:32

A Photohall üzletei (de mások is talán) sokszor csak 1-1 terméket tartanak raktáron, azt is kiállítói példányként...

Aki vásárol, az nem sikeres ember...

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2007.10.04. 09:18:03

én is voltam pannonos, én is vettem több év után kedvezményesen telefont.
odamentem, megmondtam ki vagyok, mit szeretnék, ők pedig megmondták, milyen lehetőségeim vannak, milyen árban...
szóval ez vagy kamu, vagy valami nagyon rossz helyen voltál.
talán nem a sarki fűszeresnél kéne a pannonos kedvezmények után érdeklődni, hanem márkakereskedőnél...

Kifordított kacagány 2007.10.04. 09:18:31

Бабаяга: az nem baj. egyrészt hátha talán mégis (ha már meguntad a hiábavaló harcot a hasonló objektumokban), másrészt meg ha nem vásárolsz, akkor alapból gonosz vagy és ellenség, tehát nem baj, ha hullanak az agysejtjeid.

vernarancs 2007.10.04. 09:22:48

Mindket eset jogilag aggalyos. Siman fel lehet oket nyomni, de foleg a Pannon puma eljarasa a felhaborito. Ezert akar karteritesi pert is lehet ellenuk inditani (csak elobb venni kell egy zsakbamacskat naluk). Javaslom, hogy egy Valentino papuccsal verd oket arcon.

upho 2007.10.04. 09:23:39

en az irastudatlansagodat tartom aggalyosnak

cziraki 2007.10.04. 09:25:29

Namostakkor.
Egyrészt nem "le mentem", hanem lementem.
Másrészt nem olcsóbb ár, hanem alacsonyabb ár.

A homárnak meg gratula, hogy gond nélkül lehoz egy írászt ekkora hibákkal... Minőségi orgánum.

nikii 2007.10.04. 09:26:09

Kétnégyzetméteres szar kis boltban nincs 100ezer Ft-os Nokia telefon??? Falhoz állítani az ajtajukat!

A pannonnál meg szerintem félreértettél valamit, ennyire idióták nem lehetnek. Egyébként meg a voda úgyis jobb...

2007.10.04. 09:39:38

Valami tényleg nagyon félresikerülhetett itt, mert a Pannon-nál vettem én is a legutóbbi telefonomat (partnerprogramban, mer' flottás), és a leszámlázott ár pont annyi volt, mint amennyi a papíralapú listán volt, és persze jóelőre közölte is a fiatalember, hogy pontosan mennyi, ha esetleg nem lennék tájékozott.

A voda biztos jobb, persze csak akkor, ha van félméteres kihajtható antennád a készülékhez, és sose próbálsz meg épületen belül telefonálni.

2007.10.04. 09:44:25

Én azt tartanám aggályosnak a sztoriban, hogy miért kell ragaszkodni a kinézett cuccokhoz? Főleg telefonhoz. Amíg mindenki félévente cserélgeti a telefonját (tisztelet a kivételnek) addig simán be fogják őket szivatni mindenféle kamuakciókkal az ilyen gagyiboltok. Másszóval: amíg fogyasztunk mint az állat, addig szivatni is fognak minket a kereskedők.

vernarancs 2007.10.04. 09:48:50

upho 2007.10.04. 09:23:39

Es ezt pont te mondod, bagoly?

2007.10.04. 09:53:36

A pannonnál le lehet menni minuszba is ! Ezért nem akarták megmondani az árat hátha nekik kellene fizetniük.

amúgy a cikk fotosopp, ilyen nincs, hogy aláirás után mondanak árat.

Rák Attantam 2007.10.04. 10:00:40

Én csak azt bírom ezekben az önjelölt Grétsy Lászlókban, hogy különféle ekezet nelkuli "írászaikban" ostorozzák a népet, de maguk is akkora hibákat vétenek néha, hogy csak somolygok. :)
Egyébként meg mióta "orgánum" egy síma kis blog? És ha már magyarkodunk, nincs valami magyarosabb szavatok az orgánum helyett? :/

A Photo Hall meg utoljára... (szentem viccesvót :)
Na, csak azt akartam mondani, hogy ez a cég mindig is csak amolyan "kirakatbolt" volt. A reklámújságaikban hírdetett dolgok csak csalik. A lényeg, hogy a boltban felhalmozott, túltárolt vackaikat vedd meg, ha már bementél.

Én már több, mint tíz éve (12?) Pannonos vagyok és mióta van ez a hűséges kedvezményes dolog, azóta használgatom. Eddig még mindig megtudhattam forintra, hogy mennyi kedvezményem lenne, ha épp akkor vásárolnék. És ez nem csak egy boltban volt így, hanem több helyen is, sőt, asszem az interneten is megnézhető, ha belépsz a saját adataidat nyilvántartó részre.
Szóval az általad kérdezett Pannonos mehet a fenébe. Legjobb a Pannonnál felnyomni, ők majd tesznek róla, hogy ne beszéljen hülyeségeket (én is voltam Pannon GSM-es anno).

Hagyma! Mostmár értem, miért az idegenbe szakadás!
Ez a Vác (meg Pesten a Váci út) tényleg nagy trauma lehetett az életedben! :)

Dscdbb 2007.10.04. 10:14:00

Akkor most mindenkinek elárulnám a nagy titkot. T-nél is így megy, és mindenhol HA, nem az ügyfélszolgálaton rendelsz. Ugyanis ők csak PARTNER-ek, és nem ÜGYFÉLSZOLGÁLAT, tehát nem látnak bele a rendszerbe, csak miután elkezded a rendelést. Lehet menni panaszt tenni, hogy miért ilyen a rendszer, de erről nem ők tehetnek, hanem a pannon...

Rák Attantam 2007.10.04. 10:19:48

Akkor én mégnagyobb titoknak vagyok tudója: az összes Pannon ügyfélszolgálaton le lehet kérdezni a kedvezmény mértékét, plusz azoknál a partnereknél, ahol már dróton dzsal a petró és be van vezetve beléjük a zinternett (mert múltidő). ÉS NEM egy lusta köcsög ül a gépnél, aki nem hajlandó elmászni a jojatek.hu-ról a buznyák ügyfél kedvéért. Ennyi a nagy Norbi titok. :(

yokli 2007.10.04. 10:28:17

cziraki 2007.10.04. 09:25:29

Namostakkor = na most akkor
A homárnak = A Homárnak
írászt = írást
gratula = gratuláció

Khmm...
***************************
Persze, a barátnőnek olcsó, neked meg okostelefon, mi????????? :)

Timúr Lenk-e? 2007.10.04. 10:28:23

Én a netről vettem a telómat, akciós áron. A futár behozta a mukahelyemre elátkozás és románozás nélkül. Ez a 21. század nem a retek klub. Aki meg akcióhősnek tartja magát, és nyomdaipari melléktermékekkel beetethető, az ne sírjon ha elautózza az akciót az árból.

yokli 2007.10.04. 10:30:02

Rák Attantam 2007.10.04. 10:00:40

A Photo Hall meg utoljára... (szentem viccesvót :)

:DDDDDDDDDDDDD

nikii 2007.10.04. 10:38:21

Az eredeti cikkben meghagyták a sathibákat, így autentikus, nincs ezzel baj. Az index meg sosemvolt egy minőségi orgazmus, a főoldal cikkeiben is hemzsegnek a sajthibák.

2007.10.04. 10:49:10

yokli:
"Persze, a barátnőnek olcsó, neked meg okostelefon"

igen mert a barátnőnek a fejében van az esze és nem a telefonjában hordja :)

papugaja 2007.10.04. 10:49:15

Szégyelled a mobilod?
Akkor te hülye sznob vagy, b+!

Sylba 2007.10.04. 10:59:34

Most hétfő reggel Electro World nyitás után néhány perccel érkeztem és hát igy nekem sikerült az akcios laptopot megvennem amit kinéztem. Itt volt a bibi mert az eladófiú közölte, hogy hát igen kb 5 db van ebből a gépből ennyiért kb. Abból amit előszőr kihoztak az rossz volt!!!!! nem kapsolt b

Sylba 2007.10.04. 10:59:34

Most hétfő reggel Electro World nyitás után néhány perccel érkeztem és hát igy nekem sikerült az akcios laptopot megvennem amit kinéztem. Itt volt a bibi mert az eladófiú közölte, hogy hát igen kb 5 db van ebből a gépből ennyiért kb. Abból amit előszőr kihoztak az rossz volt!!!!! nem kapsolt b

Sylba 2007.10.04. 11:07:14

Én hétfőn jártam úgy az Elektro Worlddel hogy nagyon tanulságos. Vasárnap este kinéztem a laptopomat, hétfő be Dunakeszi Eletkro W. Volt belőle de az eladó fiu megjegyezte, hogy igy már nem lesz holnapra :) Fizetek utána vevőszolgálat megkapom a laptopot ami 20 perc !!!!!!! azaz 20 perc alatt nem kapcsolt be a vevőszolgálatos csajszi pechére pont a kisfőnőköt szolitottam le a problémával és közöltem hogy most hozzanak ki egy másikat és nyomatékositottam is hogy visszakérem a pénzt ha ez sem megy. Mázlija volt ment viszont mikor éppen csomagoltuk vissza a laptopomat megjegyezte kurtán az eladóhölgynek hogy "nem kéne egy elromlott " papirt tenni a rossz laptopra? - de gondolom nem tettek visszavitték a raktárba és az egyik nem olyan temperamentumos vevőnek elsozták...
A lényeg hogy az én laptopom / kop 3-szor / megy de hogy akcio ide vagy oda akcios cuccot csak akcio napján éri meg megvenni értemenem később nem mert nem marad.

vernarancs 2007.10.04. 11:08:11

Sylba 2007.10.04. 10:59:34

Bezzeg Plakovicsnenak bekapcsol.

Sylba 2007.10.04. 11:08:57

bocsi többször ment el de látom az oldal sem műkszik most vaj fényesen :(

Dscdbb 2007.10.04. 11:35:33

Működik az, te vagy béna. Várni kell mire megjelenik, oda van írva..

a kertész tömlővel 2007.10.04. 11:43:07

manapság nehéz ügy új telefont venni. én vodafonnál probáltam. több mint 7 éve töltögetem a vitamaxom. a szám marad mindig
a telefonok meg radiátornak ütköznek , tóba esnek, áttmegyek rajta autóval a kivilágitatlan udvaron, meg ha egyik se következik be akkor ellopják. szoval max 20e ft-ért szoktam venni, ki is néztem az akciójukat :beszámolják a müködésképtelent(radiátor ketté törte)
okt. közepéig. eddig ok. kb 09.05.-én kezdtem bele a vásárlásba, bementem a város legnagyobb voda boltjába. sorszámot húztam vártam. közölték h a kinézett tipus nincs, de sokan akarnak venni szoval lessz hamarossan. fáradjak a biztonsági őrhöz és iratkozzak fel nála
vmi füzet be.(itt már néztem h mi köze egy harmadik embernek a nevemhez meg a telszámomhoz)na mind1, felirtakoztam mondta h majd hivnak ha megjön a szállitmány. 2 héttel késöbb megint bementem. már csak a biztonsági őrig jutottam aki mosolyogva újra közölte h majd hiv ha lessz telefon.itt már nem értettem h miért ekkora probléma megvenni egy hirdetett akcios telefont(az oktogonon 4x4 méteresbe reklámozzák kivilágitva)nemszoktam belenyugodni az ilyenbe, gondoltam ha drágábban is de valahol veszek, saturnba aznap pont leltár volt, tehát ott se sikerült. mentem tovább. emlékeztem h a tecsoba is van voda részleg(amugy nem járok tescoba).kimentem hát a város szélére és szerencsém volt, nyitva volt és az általam kinézett telefont is megtudtam venni olyan kondiciokkal amit kinéztem a neten. bár itt meg beszoltak h illene az új előfizetéssel használni az új telefont én meg vissza h akkor mi a .... ért vagyok "hüséges töltögető..
rákérdeztem h bent a városba a "nagyvodába_ miért nem birtam vásárolni__ők nem tudják.én se.
sőtt azt se h a mai napig nem jött az igért visszahivás h érkezett telefon vagy h bocs nem is lessz. igy kell bánni
a régi jó ügyfélel.(a panonnal meg a T vel már megjártam tehát a váltás ellehetetlenitve.)

dugcy 2007.10.04. 11:52:35

ez hülyeség. az ügyfél szoli és a partner is megmondja, csak tudja beazonosítani a tel számot (név vagy jelszó alapján)

nikii 2007.10.04. 13:15:15

a kertész tömlővel, nem való a kezedbe telefon. Ha beraknának egy üres szobába két vasgolyóval, az egyiket elrontanád, a másikat elvesztenéd.

a kertész tömlővel 2007.10.04. 13:42:24

igazad van,,honnan tudtad..utálom is a telefonokat.
.balkezes vagyok meg péntek 13-án születtem..régota olvasom Homár oldalát.
és amugy meg semmivel nemvagyok megelégedve az országban.
épp ma kaptam kézhez a allianzos újfajta casco kötvényem ,havi 6700ft-ra kaptam ajánlatot ,kötvény havi 21ezerröl szol(jött).talán holnapig kideritem hogy lett 3x-os az ár.vajon mit gondoltak ennyiért is kelleni fog?

seik 2007.10.04. 16:53:52

Ötször gondoltam ennyi sorban? Ne gondolkozz, más is úgy csinálja.

öccá · http://dogsigns.blog.hu 2007.10.04. 17:30:06

Áhh, én is megjártam velük egyszer.

Jóárú szamszung mp3 lejátszót kinéz, akció első napján reggel bemegy, jajajjaj még nem érkezett meg. Mindegy, másnap megint bemegy, jaj még mindig nem jött meg. Harmadnap odatelefonál, még mindig semmi (a többi üzletükben se), negyednap telefon, jaj, hát nem is lesz, mert 10 db volt össz-vissz, amit az ÖSSZES üzlet között szétdobtak. és valaki valamit el/át/oda/szét/vissza, és különben is a beszállító és jaj nagyon sajnálják.

Úgyhogy nálam photohall nem játszik többet.

nikii 2007.10.04. 18:03:04

Én négy éve nyüvöm ugyanazt a telefont. Ez idő alatt csak egyszer kellett cserélni.

Teru 2007.10.04. 18:42:34

Ez a sztori szar volt és unalmas, mit keres itt?

fákító a popicsibész 2007.10.04. 18:54:21

Adblock júzer: kivel cseréltél? :D

maccar 2007.10.04. 20:17:26

Ausztriában az akció teljes időtartama alatt biztosítania kell az adott üzletnek a meghírdetett termék(ek) elérhetőségét. Én még nem is láttam, hogy elfogyott volna bármi is, amit kinéztem volna a reklámújságaikból.

magyarisztán forever!

uns97 2007.10.05. 00:45:58

@maccar:

hat, azert naluk sem mindig van minden ugy ahogy azt a reklamujsag irja... :D Vagy ritkan jarsz arrafele, vagy roppant szerencses vagy. Foleg ha a keleti pajtasok az akcios cuccert megrohanjak a boltokat. (nem veletlenul kell mar evek ota hangsulyozni az 1 vevo 1 cucc elvet bizonyos akciokban arrafele is... miota egypar emberke abbol el(t) hogy reggel megvette Becsben a raklapnyi cuccot delutan meg eladta Pesten :D)

Amugy a Pannon story kamunak tunik vagy EROSEN tulzottnak. Tizen X ev alatt barhol barmelyik Pannon uzlet minden adatom/adatot 1 pillanat alatt eloszedett, nemhogy elore nem kellett fizetni, meg nagyon konyorogni sem kellett... (/off: T azaz W-vel ellentetben :D, Vodanak meg sok sikert a terero probajahoz, en inkabb ha lehet nem szeretnek videken a farkasokkal kuzdeni ejjel csak mert a Voda 99%-os tereroprobaja MINDIG eppen ott szar amerre jarok :D /on)

lutria 2007.10.07. 16:10:36

Nem hinném hogy a Photohall olcsóbb lenne más boltoknál mert én egy sony fényképezőgépet néztem náluk,de a néhány méterre lévő márkaboltban 20.000 forintal volt olcsóbb.

kismandala 2007.10.23. 16:57:25

Pannonál akár shopban a viszonteladóinknál, vagy a telefonos üf szolgálaton is megmondják a kedvezményedet.. fillére pontosan, minden készülékre külön külön..
süti beállítások módosítása