Tékozló Homár

Selejtet küldhetett a Tescóba a SáGa

2007.10.22. 11:40 | jackyll | 56 komment
Megkésve vettük észre, hogy a Sága technikai vezetője válaszolt az egérszarosnak hitt virsli ügyében. Elnézést kért, amiért megkésve válaszoltak naiv ügyfélnek, valamint azt is elmondta, hogy nem egérszar, hanem valószínűleg füstölés során keletkezett pöttyök láthatók a virsliken:
Tisztelt Homár!
Az Önökhöz eljuttatott levél szerzőjének igaza van: a Sága hibázott, amikor nem küldte meg válaszát a reklamálónak időben. (A levél eljutott hozzánk, de egy technikai hibából adódóan nem került időben kezelésre.) Ezért a hibáért elnézést kérünk, igyekszünk javítani a rendszerünkön, valamint a panaszossal személyesen is igyekszünk tisztázni a problémát. Ami a terméket illeti, szeretnénk hagnsúlyozni, hogy semmiféle idegen anyag (szennyződés, állati ürülék) nem kerülhetett bele.

A nekünk is megküldött fénykép alapján valószínűsíthetően a terméken látható kis pöttyök a füstölés során keletkezhettek. Az ilyen pöttyös termékeket - amelyek azonban semmiféle egészségre káros hibával nem rendelkeznek, pusztán esztétikailag nem felelnek meg a követelményeknek - a minőségellenőrzés során kiválogatjuk és nem engedjük a fogyasztókhoz jutni. Sajnálatosan ebben az esetben mégis kikerült a termék a kereskedelembe.
Szeretném kiemelni, hogy ezek a pöttyök semmilyen, az egészségre káros anyagot nem tartalmaznak, a kiválogatás is kizárólag esztétikai szempontból történik.

A SáGa pontosan hét éve gyártja a Füstlit, amely az egyik legnépszerűbb baromfivirsli Magyarországon. Minőségi alapanyagokból, szigorú élelmiszerbiztonsági folyamatok mellett készül ez a termék. Sajnos most egy hiba következtében egy nem elfogadható minőségű termék is kikerült a fogyasztókhoz, és mi is késtünk a reakcióval. Az okozott kellemetlenségért a cég nevében elnézést kérek, és szeretnék megnyugtatni minden olvasót, hogy a Sága termékek továbbra biztonságosak.

Tisztelettel,

Bajkai Tibor
technikai vezető
Sága Foods Zrt.
Sárvár
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azzi 2007.10.22. 11:47:19

a blogmotor rossz monnyon le! senkise lehet első:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.22. 11:48:45

mindig utaltam a baromfivirslit
de ez maganugy

szmájli 2007.10.22. 12:27:16

a lényeg az, hogy most már tudjuk, mik azok a gyanús pöttyök. már nem is gyanúsak. sőt, finomak. hamm...

--- Der Zebulon aus Tirol --- 2007.10.22. 12:51:34

Aki virslit zabál, eszik, falatozgat vagy
csak símán megkívánja, nos az bezony nem lehet valami túl sikeres ember....
Virslit enni ősi román szokás, és aki ezt teszi, annak fogja a forradalom először letépni az ajtaját....

marczipán · www.marczipan.blog.hu 2007.10.22. 13:26:38

korrekt valasz, bar aki anno azt gondolta, hogy egerkaki, ingyen allatkerti belepot erdemelne, sztem azt se tudja,hogy nez ki
en imadom a saga cuccokat, nem is nagyon veszek mast, sajtli, fustli, snacki, sonka nyam-nyam, megha nem is leszek sikeres, majd baccpapucsban falatozok

nikii 2007.10.22. 13:54:07

Ez már volt egy hete, kitárgyaluk.
Blogmotor monnyonle!

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.10.22. 15:00:06

oké, amennyiben fogadjuk el, hogy a pöttyök nem tartalmaznak az egészségre káros anyagokat. Na és a virsli?

Jut eszembe: az egérszar káros az egészségre?

MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2007.10.22. 15:20:39

Tény, h minden virsli teli van idegen husival :)
Ezt lehet tagadni bárhogy, nem lehet 100%-osan védekezni a rágcsálók ellen és biza bele-bele pottyan egy-kettő-sok... vagy amikor poénbol békákat raknak alkalmazottak a szallagra :)
Hogy ürülék van-e rajta, vagy nincs, az már teljesen másodlagos, benne tuti van.
Tudjátok, egér, vagy baromfi... fehérje-fehérje.

2007.10.22. 15:32:49

"a Sága hibázott, amikor nem küldte meg válaszát a reklamálónak időben. (A levél eljutott hozzánk, de egy technikai hibából adódóan nem került időben kezelésre.)"
Meaning: Addig amíg meg nem jelent az ügy a Homárban is b@sztunk a reklamálóra, de most már eléggé beégtünk, így kénytelenek vagyunk reagálni.

ertekelem · http://www.ertekelem.hu 2007.10.22. 15:41:06

Aki fenykeprol eger sz*rnak itel 3-4 pottyot es bekuldi a homarnak az sikeres ember nem lehet.

dwdHU 2007.10.22. 15:48:08

nem tudom vagod-e de aki bekuldte az csinalta a kepet, nem csak latta. nyomorek.

xombat.com 2007.10.22. 16:48:17

...hanem kostolta is?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2007.10.22. 16:50:13

velem 1x a hungerit vette fel a kapcsolatot, amikor a csomagolt sonkájukat felnyitva új vegyi fegyvert találtunk a nato-nak. annyira büdös volt, hogy leírni nem lehet. szavatossága még volt neki egy hét.
e-mail ment, válasz borítékban: szentesi szakácskönyv (írta patyi árpád, szép színes képekkel)és egy levél, melyben közlik, hogy az "illat" amit a csomagolás felnyitásakor éreztünk az bizonyára a védőgáz illata, bontás után néhány másodperc múlva elillan, és a termék biztonsággal fogyasztható. bátran vásároljunk,győződjünk meg róla.
hát nem próbáltuk ki.

az egyébként előfordulhat hogy az egér rászarik a virslibélre, mielőtt beledarálják?

ertekelem · http://www.ertekelem.hu 2007.10.22. 17:05:55

kostolasbol minden kiderult volna de megfozve maris jobb izu az egesz..

punpa 2007.10.22. 17:17:23

---------------------
Tisztelettel,

Bajkai Tibor
technikai vezető
Sága Foods Zrt.
Sárvár
---------------------

A technikait értem, a Ságáról már hallottam, Sárváron már jártam.

De mi az a Zrt.?

komp 2007.10.22. 17:30:39

Az a zártkörűen működő részvénytársaság.

Az is lehet, a Sága-Tesco multipáros éppen az ügy eltussolásán fáradozik.
Talán pont azt kutatják, ki az a gazember, irredenta vásárló, aki felhívta a kitűnő pöttyösvirslire a figyelmet.
Azon is lehetne tán buzgón kutogatniuk portájukon, miként szökött ki sandán a minőségcsőszeik elől a forgalomba e pöttyös termék. Ja, és miért is árulták jó pénzért a tescós kollegák?

kiskár 2007.10.22. 18:00:01

Nekem csupán annyi a furcsa az egészben, hogy manapság már nem igazán füstölik a termékeket, hanem valami füsízű aromával ízesítik...

jesszumpepi (törölt) 2007.10.22. 18:44:55

A Zrt az a Zebrákkal Rockandrollozók Társasága.

Matykocska 2007.10.22. 19:10:05

Ejj, biztos ment a focimeccs a TV-be, mikor valogattak. Ejnye-bejnye! "a Sága termékek továbbra biztonságosak." Ez meg milyen magyar, he? u.i.: @mamapicilánya Az tenyleg budos de nagyon fincsi :P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.22. 20:39:19

ki a tokom rokizik a zebrakkal?
haggya man jesszum

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.22. 20:41:22

esetleg meg Vicianrol el tudnam kepzelni
de o komuves
es vacon lakik
itt amerikaban nincs is zebra
van sok medve,
meg egyeb allatok

gumby 2007.10.22. 20:50:45

nálunk romániában ha az egérszar virslis lesz nem kürtöljük világgá, az egy ősi magyar szokás,sikeres román ember ilyet nem csinál. szépen összejön a rokonság, a virslit a felnőttek eszik a gyerkek pedig "csokit" kapnak

vernarancs 2007.10.22. 21:52:30

gumby 2007.10.22. 20:50:45

Bezzeg azt a vilagba kurtolitek, hogy megeszitek a szart? Ehh... Megsem lehetsz sikeres.

Aki pedig benyalja azt a dumat, hogy ezeket az omlesztett hulladekokat valoban fustolik es nem E betukkel erik el a fustos aromat az sikeres nem lehet.

sárkánylábasárga 2007.10.22. 21:55:53

Tájékozatlanoknak: így néz ki az egérsz@r és a patkánysz@r www.doyourownpestcontrol.com/droppings.htm A pöttyök a virslin nem ilyenek...

Szombat! 2007.10.22. 22:20:23

Kijelentem, hogy recece!

alicecsodaorszagban 2007.10.22. 22:46:21

felbontottam a füstlit tegnap. voltak rajta olyan izék, de az nem egérszar
meg is ettük, még élek

gyules 2007.10.22. 23:35:13

De akkor mik azok a pöttyök?

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2007.10.22. 23:42:17

Az E adalékok - csomós maradt a füstíz

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2007.10.22. 23:53:26

azé félelmetes lett a Homár - lassan Aladár is azt mondja majd (egy ajróé'), hogy írj a Homárra, majd az elintézi
:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.23. 04:57:37

alice
kerlek ne egyel egerszaros virslit

jesszumpepi (törölt) 2007.10.23. 08:38:33

Zrt?

Zöldségeket Ropogtató Teknőcök.

lunule (törölt) 2007.10.23. 09:38:08

Én hiszek a Sága technikai vezetőjének. Szerintem ő jó ember.

trolipotlo 2007.10.23. 10:11:49

Tisztelt Homár!

Az Önökhöz eljuttatott levél szerzőjének igaza van: a Sága hibázott, amikor hiányosan tüntette fel a szóban forgó termék összetevőit. Eme hiányosságunkat a jövőben pótoljuk és kiegészítjük az összetevők listáját a "nyomokban mogyoródarabokat tartalmazhat" kifejezéssel.

Jóétvágyat!

komp 2007.10.23. 10:21:40

A SáGa Foods Zrt. „Ünnepeljen Ön is a 7 éves Füstlivel!” elnevezésű ajándéksorsolásos nyereményjátékának RÉSZVÉTELI és JÁTÉKSZABÁLYZATA

A Játék 2007. október hó 1. napjától - 2007. november hó 30. napjáig tart.

A Játékban kizárólag a magyarországi forgalomban kapható, alábbi SáGa Füstli termékek vesznek részt:
Füstli 140g, Füstli 350g.
A foltosFüstli triplapontot ér.

További részletek a www.sagafoods.hu/nyeremenyjatekok

blackthorne 2007.10.23. 11:02:49

Rettenet módon föl tud idegesíteni ez az E betűkkel való dobálózás... Könyörgöm, az egy kódrendszer! Mindennek, az ég világon mindennek amit megeszel, van E betűs jele. Még a krumplidnak is amit mamád termelt. Aki meg limonádét iszogat, köpje ki nagyon gyorsan, mert tele van E 330-cal. Ez citromsav. Aki ránctalanodni szeretne, az iszogassa nyugodtan, mert az antioxidánsok sokat segítenek a hamvas bőr rugalmassá tételében.
Lehet, hogy a füstli rossz, de ezt ne kenjük rá az ABC betűire.
Aki nem hiszi, járjon utána. De ne a Blikk-archívumban.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.23. 11:53:37

jesszum
ez mar sokkal hihetobb
Vicianeknak is volt 2 teknosuk Vacon
ekszer
ropogtattak is
itt amerikaban sokkal nagyobb teknosok vannak
uristen, lehet Viciannak zrt-je volt?

--- Der Zebulon aus Tirol --- 2007.10.23. 15:50:04

Watt!!!!
Igazad van....de, egy dolgora szeretném felhívni a figyelmedet: a citromlében amit te otthon kifacsarsz egy citromból, az tartalmaz citromsavat, de az természetes citromsav és nem E330.Az E330-at szintetikusan állítják elő ,és több tanulmány szerint az egyik legveszélyesebb E adalék. Az E adalékok nagyrésze szintetikusan előállított vegyületek...

Gumidomino 2007.10.23. 18:22:42

Egy emberi és egy technikai hiba.
Miben lehet még bízni?

portások kedvence 2007.10.23. 18:27:34

Én is ettem tegnap, voltak rajta pöttyök, de azért az szerintem kabaré, hogy egérürüléknek tűnt valaki számára. Max ha rosszul leszek, elmegyek az Árkádba szarni (ha lehet).

Fenom-Én 2007.10.23. 21:13:24

Hehe... a hétvégi grillezős összejövetel alkalmával én is láttam pettyeket a füstlimen... eszembe is jutott a poszt. 1 perc múlva már szorgosan forgattam a baconba csavart megfejtést a tűzön:)) És mikor kész lett, a szokásosnál is jobban esett. Lehet, hogy az egérszartól volt olyan finom??

Clive 2007.10.23. 21:49:56

Az évnek ebben a szakában begubóznak, mint a legyek, vagy mint a méhek.

Most mindenki szálljon magába és gondolkozzon el ezen.

gazsi 2007.10.23. 21:52:44

a multkor ettem egeret.piros pöttyök voltak rajta.Azt hittem hogy rubeolás.mondták:nem.A Sága teméke.Virslipöttyös egér.Elhittem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.24. 02:07:44

a hagyma nem eszik egeret...
bar egyszer Vacon volt egy erdekes eset ezzel kapcsolatban
de ez itt off lenne

sárkánylábasárga 2007.10.24. 08:25:18

legyen már egy új poszt! ez az egeres dolog eléggé lerágott csont...izé, füstli.

károly bácsi 2007.10.24. 11:47:08

az E330-ról gondolom a Krebs-ciklus hibás fordítása miatt hiszik sokan, hogy rákkeltő, pedig nem.
www.freeweb.hu/hmika/Lexikon/Html/KrebsCik.htm

Harpagon 2007.10.24. 12:59:36

Pöttyösből csak a túrórudi jó,semmi más!

jesszumpepi (törölt) 2007.10.25. 01:56:47

Bizonyos életkor alatt a labda is.

gazsi 2007.10.25. 10:47:48

van még jó pöttyös.csk most nem jut eszembe.

Kifordított kacagány 2007.10.25. 16:55:30

a különböző "nem oda valóktól" keletkező mellékízek eltüntetésére legkézenfekvőbb megoldás a füstölés, illetve jelen esetben a füstölés illúzióját hozó aroma. így sem az egérszar, sem az egész egér nem érezhető benne. sőt így a legtöbben még azt sem veszik észre, hogy az egéren kívül nincs is benne hús, csak szója.
ez a füstli csupa illúzió az illúzióban.
süti beállítások módosítása