És nem elég, hogy szeret, de képes különbséget tenni, és megállapítani, hogy egy öntetben több a zsíros-majonézes guzmó! Mintha egy kínai büfében kiszúrnánk, hogy 23 százalékkal több zselésített kutyanyálat raktak a gung bao csirkébe! Elképesztő. Az alanti sztoriból amúgy az derül ki, hogy a bagolyok a McDonalds-ban sem mindig azok, aminek látszanak.
Ügyfél veteményezzen, kapáljon, kopasszon csirkét, süssön-főzzön majd fizessen?
Ez a jövő? - Egy salátamániás története
Egy viharsarki megyeszékhelyről írok, ahol nagyon gyér a saláta-választék. Nem a boltira gondolok, hanem az elvitelre vagy rendelhető salátás menüket hiányolom. Az itt kapható saláták iszonyat mennyiségű olajjal vagy majonézzel vannak átitatva, és még ha külön kérem, hogy kevesebb olajat kérek, akkor is csöpög az egész olajban/majonézben. Végeredmény: megpróbálom papírtörlővel leszedni a felesleget. Addigra már el is megy az étvágyam.
Eddig szó szerint törzsvendég voltam a McDonalds-nál, de most betelt az a bizonyos pohár.
Nagyon szerettem a Premier Grillcsirke salátájukat ezer sziget öntettel. Szinte minden nap vettem. Friss volt, nagy adag (ebédként is tökéletes volt), az öntet nem volt telenyomatva sem tömény zsíros majonézzel, sem olajjal és még a hús is megfelelő adag volt (bár tudtam, hogy nem sok húst látott a „grillcsirke”). Először a saláta mennyiségét csökkentették ugyanannyi árért és erről egy szót nem szóltak, hogy min 10%-kal kevesebbet adnak ugyanannyiért. Betelefonáltam a bp-i céghez, megadtam a nevem, tel. számom és mondták, hogy visszahívnak. Azóta se hívtak. Majd pár hónap múlva az ezersziget öntet minőségét változtatatták meg, kevesebb lett és tele van nyomatva valami majonézes és tojás ízű trutyival, ugyanannyiért. Telefonálok bp-i központba, természetesen az illetékest megint nem tudták elérni, és azóta sem hívtak vissza. A héten bemegyek a McDonalds-ba és az egyébként aranyos kiszolgáló csaj szól: csökkentettük a hús mennyiségét a prermier grillsalátán, ugyanannyiért.
Köpni-nyelni nem tudtam. Tudom nem ő tehet róla, nem is csináltam belőle ott ügyet. De hazamenet csak bosszantott. Mi lesz a McDonalds következő lépése? Kedves ügyfelünk ezeket a magvakat vesse el ide a parkoló melletti füves területre, adunk kapát, szedje le a termést, főzze meg, prémiumként adunk egy csirkét, amit meg is kopaszthat, főzze meg, adunk hozzá szóját és séfünk segítségével készítse el ebédjét. A normál adag 1/2-t kapja meg. A kasszánál kérem fizessem 1200 Ft-ot? Ha én minden nap kiadok egy összeget egy szolgáltatásért, nem várható el, hogy ugyanolyan minőséget és mennyiséget kapjak minden egyes alkalommal? Vagy ha a cégnek nem éri meg a saláta, akkor vonják ki. De fogadni mernék, hogy az amerikai McDonalds-nál nem tudják, hogy a magyarországi vállalatnál milyen minőségbeli és mennyiségbeli változások történnek egyik napról a másikra és ráadásul ugyanannyiért.
Kiegészítés: Annyit azért hozzátennék, hogy nem az itteni McDonalds-os gárdával van bajom, hanem a cég politikáján kellene változtatni. Az itteniek kedvesek és ahogy az szokott lenni minden "uatsítás fentről jön". Az is szégyenfolt, hogy egyetlen egyszer sem hívtak vissza a pesti központból. Legalább egy 'Elnézést, de most már nem tudjuk ugyanazt a mennyiséget és minőséget adni' telefont sem ejtettek meg.
2 napja pozitív változás: Kaptam törzsvásálói kártyát és a hús mennyisége kicsivel több lett.
Jó lenne, ha ez így maradna. De az ezersziget öntetet nagyon nagy kár volt megváltoztatni.
Egy salátamániás
Az utolsó 100 komment: