Történt, hogy barátainkkal összebeszélve októberben, késő nyári elmaradt szabadságként úgy döntöttünk elutazunk Egyiptomba Sharm-el-Sheik-be egy kis feltöltődésre. Balszerencsénkre sikerült a Best Reisent kiválasztani. Addig voltunk kedves ügyfelek amíg az utazási szerződést megkötöttük és befizettük. Az átvett papírok szerint xy napon indul a repülőnk 21.00 –órakor. Izgatott pakolás és taxizás a reptérre, ahol az elektronikus indulási táblán már 23.30 szerepelt indulásként. Na se baj nyaralni megyünk, gondoltuk nem húzzuk föl magunkat. Ennek ellenére utastársaink és az iroda megbízottja között lincshangulat alakult ki, melyet csak a helyszínre érkező rendőrök tudtak orvosolni. Útlevél, becsekkolás, felhőtlen tax free nézelődés 23 óráig, a beszállás helyett jön a hír, hogy még el sem indult a repülő egyiptomból. Lincshangulat II. indul, de addigra az iroda emberkéje persze lelépett angolosan.
Hosszú várakozás után hajnali 1 órakor jó hír, hogy török mentesítő gép jön értünk és az visz el. Gép megérkezett, felszállt és mindenki boldogan szenderűlt álomba a hajnali várakozás után. Na persze sokáig nem élvezhettük a sétarepülés örömeit, ugyanis Isztambul felett visszafordult a gép, ugyanis nem kapott leszállási engedélyt Egyiptomban- mint később kiderűlt, persze, hogy nem kapott, hiszen a nem működő gép egyiptomi légitársaság gépe, nehogy mán a konkurencia bejöhessen hozzánk-szóval, nagyforduló és irány Budapest. Lincshangulat III. Kora reggel érkezés, irodától senki, telefonon, faxon, mailen, senki nem elérhető. Saját költségen haza taxival, és ment a dilemma , hogy mi legyen. 10 percenként néztük a malév indulási tájékoztatót és hívtuk a dizspécsert tud e valamit. Persze info 0, iroda elérhetetlen.
Végre estére pozitív jelzés a malévtól, este 8 –ra újra taxi-reptér, jól járt velünk a zóna taxi. Irodától ember sehol. Újra becsekkolás, de már feltűnt, hogy sokat mondóan sajnálkoznak a pultnál, hoppá. Végül kibökték, hogy a Koral Blue Airlines még az életben nem indult a kiírt menetrendje szerint az elmúlt több mint fél évben. Az iroda persze elsumákolta azt a tényt, hogy 1,5 napos késés várható. Lincshangulat IV. Persze a kiírt 23,30-as indulásból megint 00.45 –lett, mostmár nem aludtunk, mert info szerint műszaki hibás volt a gép. Na szép halál lehet egy ilyen szutyok gépen meghalni, de csak megérkeztünk. A nyaralás önkényesen lerövidített maradék rövidke ideje persze hamar elröppent, és jött a hazautazás, ami 16.00-ra volt kírva. Diszkrét tájékoztatás a faliújságon, hogy a gép vissza 07.00-kor indul, de 04.00-kor el kell hagyni a szobát, tehát újabb ¾-ed nap mínusz. Lincshangulat V.
Hazaérve természetesen felkerestük az irodát magyarázat és kártérítés végett. Szép hangzatos pozícióju managerek szánták mosolyogva számukra nem létező bűnüket és gyorsan előkerűlt a szokásos takaró a vis-maior. Lincshangulat VI. Szánalmas kártérítési összegüket eddig nem fogadtuk el, hiszen aki egy kicsit is jártas ebben, tudja, hogy ennél több jár vissza, persze azt hogy a 8 nap 7 éjszakából 5 nap 4 éjszaka lett erkölcsileg nincs az a pénz, hogy megfizetni tudná. Mindenkinek ajánlom, persze így a karácsonyi és szilveszteri utak befizetése előtt, 88 –szor gondolja meg, hogy a Best reisent választja e, és jó tanács, hogy a 89. gondolatnál is keressen másik korrektebb irodát. Gondolom az ilyen Best reisenek tűnnek el idővel a süllyesztőben sok sok károsult utast hagyva maguk után. Vigyázzatok mindannyian, hogy a jól megtervezett és összespórolt időtökért és pénzetekért azt kapjátok amit ígérnek - nem a Best Reisen! - ez a tudatos társadalom lényege.
Hát mi most megszívtuk, de nem hagyjuk természetesen!
-3 nap Egyiptom a Best Reisennel
Van-e idegesítőbb annál, amikor mások b*sszák el az ember idejét? Például, ha a telelésre szánt 8 napból hármat eltesz a Best Reisen utazási iroda kft, mint ahogy az levélírónk esetében összejött:
Az utolsó 100 komment: