Tékozló Homár

Minden idők egyik legbénább reklámszlogenje by Coca-Cola

2008.04.09. 13:32 | szily | komment


Meglehetős médiablitzkrieggel nyomul a Coca-Cola a magánimportban már hónapok óta kapható Coca-Cola Zero hivatalos magyarországi bevezetése miatt. A termékről a Homár már tavaly ősszel egészen nagy tesztet közölt, ami itt elolvasható. Az újabb kóstolás csak megerősítette, hogy a termék pár másodpercig szinte gyurcsányi reformerővel képes elhitetni, hogy más, mint a Cola Light, aztán - brrrrr- jön az ocsmány édesítőíz. (A cucc Amerikában génmódosított cukorral jött ki, nálunk, a törvényi tiltás miatt, aszpartámmal.) De a téma nem ez, hanem a reklámkampány, ami rémesen bicebóca szlogenekkel operál, a lényeg, hogy benne legyen a Zero szó. A legszarabb szlogent - megérdemelten - az újságírók kapták. A nekünk szánt ajándék póló szövege, "Miért ne lehetne újságírás ZERO lapzártával?", arra utal, hogy a magyar zsurnaliszták képtelenek egy értelmes magyar mondatot összeütni, ami kétségkívül így van. A nekem küldött példányt legalább jó célra tudom használni, Homár Kifli alvóhelyének, a rettegett kotorékeb ugyis velem együtt jár be dolgozni az Index szerkesztőségébe.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nocsak (törölt) 2008.04.09. 13:37:33

Én az összes terméküket, meg reklámjukat betiltanám! Hihetetlen, hogy ennyi ember képes ilyen sz@r műanyag dolgokat meginni!!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.04.09. 13:38:57

mér? szerintem jó a cola. sőt most az ásványvízüket iszom.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2008.04.09. 13:38:59

Most is ezt iszom, nekem izlik, mondjuk én azon pervezek közé tartozom, akik szeretik a lightkólát is. Ja kivéve ha alkohollal kerül a nevezett ital kapcsolatba, akkor marad az Original Coca-Cola. Cubalibre csak így finom, meg persze a lime amitől annyira szeretnivaló lesz:). Bazz, de innék most 1-et, bár melóban állítólag nem illik.

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.04.09. 13:39:33

en imadom, fosAs hanyAs ellen kivalo
es meg az orrodat is tiszticcsa:D

gromit 2008.04.09. 13:39:52

milyen az a genmodositott cukor?
:D :D :D LOL
vagy legalabb a cukorgen... :))))))
elmagyarazod?

Richárd · http://probadolog.blog.hu 2008.04.09. 13:39:56

Hihetetlen, hogy mit erőljödnek ezekkel a béna ízesített "üdítőkkel", de a leggázabb ténylega reklám.
Főleg a TV reklám.
Lábon álló szem, meg nyelv...
Az biztos, hogy sikerült űberelniük a Pepsi MAx gagyi reklámait...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.04.09. 13:40:15

Nem a reklám az igazi gáz.

"a fiatal férfiak számára készült kalóriamentes Coca-Cola Zero (akiknek a Diet Coke túl nőies) (2005)"

Forrás: hu.wikipedia.org/wiki/The_Coca-Cola_Company

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.04.09. 13:42:36

elnezest senki etvagyat nem szeretnem elvenni, csak a gyogyaszati felhasznalasara gondoltam ravilagitani

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.04.09. 13:48:31

hehe genmodositott cukor
az olyan mint a klonozott benzin?

Nocsak (törölt) 2008.04.09. 13:49:18

Hurrá Torpedó: én abban sem vagyok iztos, hogy a vizük igazi!! :-))))

Palkovicsné bejglije · www.panaszfal.hu 2008.04.09. 13:50:45

" "Miért ne lehetne újságírás ZERO lapzártával?", arra utal, hogy a magyar zsurnaliszták képtelenek egy értelmes magyar mondatot összeütni, ami kétségkívül így van."

Meg arra is, hogy a lapzárták betartása is igen-igen nehezükre esik... ;)

NeTuddK! 2008.04.09. 13:53:07

ez a génmódosított cukor biztos sokkal ártalmasabb az egészségre, mint az aszpartam... szánalmas.

Nocsak (törölt) 2008.04.09. 13:57:06

NeTuddK!: csak saját magunkon múlik, hogy ilyenek termékekkel meggazdagodhattak (-hatnak). Senkit nem kényszerítenek rá, hogy sz@rt egyen, igyon! Erre figyelünk a legkevéssbé!!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.04.09. 13:57:57

nemtom. én egyetért frívebbót-tal. light simán, normál piával. zéró. hm szerintem ilyet nem veszek.

csak nem tudom hogy acukros löttyösök akkor mit isznak. pl teát szoktak? limonádét szoktak? és cukor nélkül teszik ezt? vagy abba is bogyeszokat dobnak mint a kávéba? a bogyesz egészségesebb? 5 E-vel? ezek csak költői kérdések, nem kell rá válaszolni

baobab 2008.04.09. 13:59:50

szerintem finom a zero coca cola!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.04.09. 14:02:08

a cukros löttyösökre azt értem akik azzal példálóztak hogy ezek azok.

nem tudom milyen a víz igazi e vagy sem. itt az van ráírva hogy zalaszentgróti, és 600 méter mélyről. és ők megtalálták, és elhozták nekem, hogy bárhol, bármikor élvezhessem a frissítő ízét :)

szerintem igazibb víz mint a teszkós, vagy a klóros csapvizünk. sajnos. mármint kurvára bánt hogy a csapból nem finom víz jön nálunk...

Nocsak (törölt) 2008.04.09. 14:06:11

Hurrá Torpedó: ha nem vizet, hanem saját készítésű teát iszom, vagy nem teszek bele semmit, nem rontom el az ízét :-)), vagy mézet teszek bele, amit méhészetben veszek. Bogyót sosem!! Nálunk a csapvíz elég jó, de nem elemezném inkább!

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.04.09. 14:11:04

Pont most vettem egy ilyen Zérót, me tetszett a reklámja:D

Nem tudom, miért mondják, hogy igazi "coke" íz, mikor sokkal édesebb. Pont ugyan olyan mint régen a Lályt:)

BiG_ 2008.04.09. 14:16:02

A nyugati karvalytőke még a cukrot is kispórolta a kólából...
:-)

Üdv!

Joco74 2008.04.09. 14:21:16

A kockacukor mutációja a paralelepipedon-cukor, génmódosítás után piramis alakú cukorrá alakul...
Képes rá hogy védtelen kisgyermekek torkár átharapja.
2007-től 12 génmódosított cukor támadásról tudunk az Egyesül Államokban. A túlélők elmondása szerint sokkal több vért tud magába szívni mint a hagyományos cukor és Drakula hibrid.

NAGYON VESZÉLYES!

Annyira káros az egészségre, hogy egyből két E betövel jelölik (EE112)...bizony!

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.04.09. 14:49:31

Olyan deja vu érzésem van a mostani promójukkal áááá megvan. Pepsi Max: Maximum íz, NO cukor. Mennyire hasonlít az igazi Coke íz, Zero cukorhoz :O Mellesleg vazze milyen az, hogy Zero cukor, vagy NO cukor. Esetleg a semmi cukor? Ehh.

Céadaoin (user ID 44540) 2008.04.09. 14:58:56

a cukor, az nem nádból vagy répából van? a kocka meg a por is...? ami lehet génmódosított?

ugyanmár, csak kihagyott egy lépést a gondolati láncban... :-)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.04.09. 15:07:19

A cukrot cukorkristály-bányákban bányásszák, és kockákra fűrészelik, ez a kockacukor. Ha durvára őrlik, az a kristálycukor, ha finomra őrlik, az a porcukor. A kiürült bányákban koncerteket rendeznek.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.04.09. 15:23:30

Boááá.. a reklám is undorító, a termék kinézete is, eszembe se jut belekóstolni!!!

Mondjuk én a pepszi(n)t se bírom édes nagyon, mint a lájt. Csak rendes kólát töltök a teszkós borba a két cucc kiüti egymást és valami élvezhetőbbet csinál.

DE: rendes bort nem keverek max. bubis ásványvízzel (nyáron)
legjobb üdítő a traubi vagy a rostos sió cuccok!
Esetleg ízesített ásványvizek (leginkább házi bodzaszörppel)

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.09. 15:32:08

"Miért ne lehetne újságíró ZERO kézettséggel?"

EZ lenne az igazi odamondás! ;)

Secnir 2008.04.09. 15:34:12

hülyék vagytok mindahányan
a kóla nem végtermék, hanem alapanyag
konkretén a boroskóla ill. a vörösboroskóla alapanyaga, tehát adalékanyag.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.04.09. 15:38:23

EnZsolt 2008.04.09. 14:49:31 >>> Engem a Pepsi reklámja nagyon idegesít. Azon belül is a csaj: "Nincs benne cukor heló!" És a hangsúly. Ááá:D

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2008.04.09. 16:07:07

Baobab a cocacola dirktmarketingese :D


A cola light fos, a zero szerintem még fosabb, a génmódosított cukrot gondolom a génmanpulált cukorrépából szerzik, és ez a férfiaknak túl nőies a kóla light, ez meg pffff... Elképzelem, ahogy macsó segédmunkás pajtás bemegy a kricsmibe, asztalra csap és beüvölt a pultosnak, hogy: anyukám, lökjél ide egy vadászt, de zérós kólával ám, mert a lájt csak az asszonynak jó! Aztán öltájon megszorongatja magát, megszívja az orrát, és egy hegyeset köp a metlaki padlóra...

SzigMa 2008.04.09. 16:13:36

Whaaaah! Ha egy órával korábban jön ki ez a poszt, akkor megspórolom a próbavásárlást. Így kidobtam a pénzt erre a szar Cola light remixre.

Pirx_cadet 2008.04.09. 17:28:01

Könyörgöm; aki issza: Tolja már le a google torkán az aszpartam szót és olvasson!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.04.09. 18:19:00

A reklámban a polipjelmezes pofa a mozgólépcsőn nem arra utal hogy ilyeneket lehet haluzni ezzől? :-D

Briguszka 2008.04.09. 18:34:39

Nincs is annál szebb, mint mikor a tecsó gazdaságos szintű, cukormentes kólát aranyáron veszik a népek Coca-cola zéró néven. :-)

Lombroso 2008.04.09. 19:18:01

"Miért ne lehetne újságírás ZERO lapzártával?"

szily! Nem hittem, hogy ennek a "mondatnak" értelme is van. Köszönet a jeltolmácsolásért, mert nem tényleg nem értettem volna az üzenet sötét oldalát! :-)

gromit 2008.04.09. 19:26:26

hurra torpedo: a cukroslottyosok fokent vizet isznak :) meg en pl sokfele teakat is, de izesites nelkul. a kolaban egyebkent a sok cukor a kisebb killer, de van benne egy tonna foszforsav is, ami a rozsdaoldo hatoanyaga... es ezt isszatok :D (a hulyebbje raadasul aszpartammal, aminek minden egyes molekulajanak bomlasakor keletkezik egy formaldehid-molekula)

Lombroso 2008.04.09. 20:10:17

gromit 2008.04.09. 19:26:26

:-) akkó csak egy kis Domestost kő hozzátőteni..

Lombroso 2008.04.09. 20:12:07

.. és mingyá jobb íze lesz, és WC-t is tisztíccsa!

Joco74 2008.04.09. 20:15:57

gromit: akkor a hétvégén nem is az alkoholtól hanem az aszpartamtól voltam másnapos? :D

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2008.04.09. 22:18:08

számomra nagyjából a pepsi max koppintása a reklám.

workoholic · http://www.non-workoholic.blog.hu 2008.04.09. 22:28:40

1. aki a nyelves-szemgolyós reklámot kitalálta, nem tudom hogy gondolta, hogy a talpon kell keresni a csipát, de akárhonnan gondolok bele, a kóla nem befelé, hanem kifelé kívánkozik.

2. én is igyekszem kerülni, mert műanyag, de hol találok (SAJNOS) adalékanyagoktól-permettől-színezéktől-mesterséges érleléstől mentes kajákat? Aki most bedobja a "biokaja" témát válaszul, az töltse tele vele a hűtőmet, ígérem azt eszem majd mindig.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.04.09. 22:34:23

gromit jól mondja. Nem úgy volt, hogy Irakban az USA katonái egyrészt kotont húztak a fegyvereikre (a fémből lévőkre, te kis huncut!), hogy ne porosodjanak, illetve kólával - pontosabban a benne lévő foszforsavval - tisztították őket? (Gondolom, cukormentessel, különben merő ragacs lett volna rozsda helyett. ;-) )

Tajparaszt 2008.04.09. 22:54:12

"Az aszpartám tönkreteszi az agyat, a látóideget, a központi idegrendszert, és igen károsan hat minden szervre."

Én fénykoromban mindenkit nagyon megaszpartam. Most már csak ZERO csajozás van.

Szeretek házas lenni:)

Mylady 2008.04.09. 23:07:07

Én a lightot szeretem. Lehet, hogy idegméreg-alapanyag van benne, de nekem bejött.
Mióta minden ebéd után megiszok egy kisüvegest, totál rendben van az emésztésem. (nem röhög!)
Ehettem én előtte literszámra a bifidus esensist, szart se ért.

Mylady 2008.04.09. 23:08:18

Ja! A zeronak annyira idegesítő a reklámja, mint a pepsimaxnek. Ezeket elvből nem iszom.

vomit 2008.04.09. 23:10:25

Pirx_cadet, csatlakozom.
el kellene olvasni, hogyan toltak at az FDA-n ezt a merget a rumsfeld fele alakok (kozben tiltakozaskepp kinjukban paran lemondtak).
ha ilyen mocskot isztok es itattok a gyerekekkel, ne nagyon varjatok kiegyensulyozott es boldog jovot.

Rumsfeld's legacy
www.proliberty.com/observer/20031113.htm
www.newmediaexplorer.org/sepp/2004/05/07/aspartame_gate_when_donald_rumsfeld_was_ceo_of_searle.htm
www.youtube.com/watch?v=-oFG8eqJq8U

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.04.10. 00:11:08

hat en amrikaban leleddzem, de meg nem kostoltam
igaz a hagyomanyosat sem
ha zomjas vagyok sort iszom, neh vizet, d csak palackosat
itt nagyon durva viz van
ennel csak floridaban volt szarabb

Fairy Girl 2008.04.10. 08:18:25

Biztos én vagyok a mutáns vagy a génmanipulált, de én nem szeretem a kólákat. Egyiket se. Nem jó az ízük. Velem van a baj? :)

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.04.10. 08:59:16

Én nem kaptam ilyen szar pólót. Túl messze vagyok? Ez kérem diszkrimináció!

Gumidomino 2008.04.10. 12:48:07

miért ne lehetnének kommentek ZERO "...könyörgöm..." - mel?

ne könyörögjetek már basszus, szólni kell vagy nem szólni de nem könyörögni.
idétlen és idegesítő. ne hozzuk újra divatba, ha lehet.
kösz.

Majmász Gedeon 2008.04.10. 15:02:31

Ma láttam egy helyi kajáldában, hogy "Miért ne lehetne ebédelni ZERO főzéssel?"...
Nem tudtam mire vélni.
Egyébként a teszkóban étkezési utalvánnyal lehet-e ilyet venni? Ha igen, adnak vissza belőle?

amc 2008.04.10. 16:18:50

És még ami ennél is idegesítőbb:
"vessetek a mókusok elé".
Vagy csak nekem áll fel tőle a szőr a hátamon?

mókus 2008.04.11. 00:52:17

nem, nekem is, lol

egyébként nekem pánikrohamom lett a kólától, valami van benne, az tuti

Loarea 2008.04.11. 12:20:28

ja, hogy a "miért ne lehetne ebédelni Zero Főzéssel?" erre vonatkozik! még a pultos kislányt is megkérdeztem a kajáldába, mi ez a poló rajta, de azt mondta gőze sincs, ez a második napja és csak annyit mondtak neki ezt kell felvenni... hülye reklám....
Kólát egyébként nem szeretem, se cukrosat, se édesítőset, még a borosat se nagyon...
Azt tutdátok, hogy a kólához a vizet lágyítják? Így még a szomjat se oltja, viszont a vesédet tönkrevágja.... egészségetekre

Pepe135 2008.04.14. 15:55:40

Nah, akkor kezdjük az elejéről!

Az igazi hardcore light az az első szériás Coca light volt nálunk, amit kb 2 éve újrakevertek (több édesítő szarabb íz lett az eredmény)
nagynehezen hozzászoktam az újhoz, erre tavaly németeknél belefutottamebbe a nagy nullába. Olyan, mintha a light állt volna 3 napot a pohárba. Némileg buggyant, szinte szénsavmentes valami. :(

Főúr1127 (törölt) 2008.04.16. 11:24:59

A reklám elég gáz (jó van rosszabb, pl.: raiffaisenes (Stipstoi, pampampampmapam), meg a nyuszómuszós, idegesítőbb: pepsimax, régi tonline-os "Apaa kezdőődiiik", hülyébb "köszönjük Emese").

Még a szlogent is felfognám valahogy (kellett egy ZÉRÓS szlogen, de már csak a kretének voltak benn, és azok is fárdtak voltam, íy lett ez a szar) de lekevésbé azt nem értem, amit Gyulán az Intersparban láttam.

Belépsz, elidulsz előre, sajtpultnál kanyar balra. Fordul jobbra. Papírvár, besenypőalkatú, BAJSZOS BÁBUK. Miez?

Gyulán már van minden (reneszánsz karnevál, pálinka és sörfesztivál, stb.)
így azt hittem ez is valami középkori buli, erre látom Coca-Cola ZERO.

Mi köze van a besenyőknek (lehet h nem besenyők), meg a várnak a Zéróhoz?

Na ezt mondja meg nekem valaki...
süti beállítások módosítása