Tékozló Homár

96 órája késik a megrendelt sofőr

2008.04.14. 14:00 | ge | 73 komment

Levélírónk csütörtök hajnal óta vár hiába a megrendelt sofőrre, az azóta sem érkezett meg. A nem tervezett köröket így taxival kellett megtennie, ennek pluszköltsége és a várakozás miatt felszámolt kártérítés elvi összege lassan 300.000 Ft-nál jár. De vajon hová lett a sofőr?
A következő panaszomat szeretném megosztani Önökkel, melyben az érintett személy (ek) a „Profi” Sofőrszolgálat alkalmazottja (tulajdonosa?) valamint jómagam, mint sértett és károsult. Remélem alábbi soraimból, kitűnik majd, hogy jelen levelemet miért címeztem többek között a Taxi2000 Kft. Tiszteletreméltó vezetőségének is.
2008. április 10.-én hajnali 4 óra és 23 perckor hívtam a „Profi” Sofőrszolgálat telefonszámát (+3620/ 998 19 99). Útcélom a III. ker. Lajos utca xxx-ből a XXII. kerület, Kossuth Lajos utca xx szám lett volna. Mint azt az Interneten is hirdetik: „Sofőrjeink a hét minden napján 20-06 óráig állnak rendelkezésükre.”

Fenti szlogen tükrében a tisztelt „kolléga” biztosított arról, hogy 25-30 perc múlva küld számomra egy sofőrt. Miután eltelt több mint fél óra, 5 óra 14-perckor ismételten felhívtam a már fentebb említett számot. A tisztelt „kolléga” nem vette fel a telefont. 5 óra 16-perckor újra próbálkoztam, ekkor kinyomta! Ezen esetnek rajtam kívül még három fültanúja volt, mivel gépjárművemben bluetooth kihangosító szett van, mely automatikusan működik. Három jó barátom szolidaritásból maradt velem, mivel a közelben laknak, így gondolták, megvárják velem a sofőrt. Ebből remélem, kitűnik, hogy panaszom nem alaptalan, légből kapott. Továbbá részletes számlával is tudom bizonyítani, hogy a „profinak” nevezett sofőrszolgálatot a fenti időpontokban hívtam.

Fent leírtak „csupán” „csak” erkölcsi károkat okoztak, hiszen hiába vártam az ígért sofőrt. „Budapest területén belül maximum 30 perc alatt sofőrjeink a megadott címre érkeznek!” ez szintén olvasható az internetes honlapon. http://profisofor.hu/ Véleményem szerint a fogyasztó megtévesztésével állunk szemben.

A 4 óra 23 perces telefonbeszélgetés során többek között a „kolléga” még azt is megkérdezte, hogy a kijelzett számon elérhető vagyok-e? Miután a telefont a későbbiekben kinyomta így nem is reméltem, hogy visszahív. (nem is hívott).

5 óra 24 perckor a Taxi2000 diszpécserszolgálatától rendeltem gépjárművet. Ez bizonyára hangfelvételen még megvan a tisztelt társaságnak. A Lajos utca xxx-ből a Kossuth L. xx-be 3700 Ft-ot fizettem. Mivel gépjárművem a III. kerületben maradt, így aznap kora délután kénytelen voltam ismét taxit rendelni. Tehát 2008. április 10-én 13 óra 59 perckor ismét taxit rendeltem, azzal a céllal, hogy visszatérjek a III. ker.-ben hagyott gépjárművemhez. Arra számítottam, hogy a dugó ellenére fél órán belül ott leszek, így délután 3-ra elérek a fodrászomhoz a VII.-ker István utca 32-be. Mivel a dugó a vártnál nagyobb volt így még a felső rakparton módosítottuk az útvonalat, közvetlenül az István utca xx-be. Ez a kör így 4300 ft-tal zárult. Innen ismét taxit hívtam 15 óra 38 perckor. Így tehát az István utcából közelítettük a III.-ker Lajos utca xxx-et mintegy 3200 ft-ért. Mindent egybevéve 11 200 Ft-ot fizettem ki, gépjárművem visszaszerzése érdekében a sofőrszolgálat tarifatáblázata szerinti 4600 Ft helyett.

A különbözet 6600 Ft, nem beszélve a tönkretett április 10.-i délutánomról.

"Sofőrünk 5 percen felüli várakozás esetén várakozási díjat számol fel, melynek mértéke 50Ft/perc. A kitérőket külön felszámoljuk."

Ez szintén az internetes honlapon áll! Én több mint 96 órája várok, legalább egy bocsánatkérésre! Ha a bocsánatkérést forintosítanánk abból kiindulva, hogy egy szerződés kétoldalú akkor az több mint 288 000 Ft. lenne. Egy egyszerű visszahívással beértem volna, de úgy látszik, hogy a „kolléga” üzleti magatartása az aluljárókban lomot áruló hajléktalanok szintjét sem üti meg.

Az igen tisztelt Taxi2000 társaság azért került „terítékre” mert, a sofőrszolgálat vezetője az Önök sofőrje is egyben. Hogy melyik a másodállása azt nem igazán tudom kideríteni, és nem is érdekel. Kb. 8-éve a Taxi2000 Kft. hűséges ügyfele vagyok és ezen nem is kívánok változtatni, mert szolgáltatásaikkal maximálisan elégedett vagyok. Annyit kérek csupán a tisztelt társaságtól, hogy amennyiben tudják, ki a szóban forgó „kolléga”, lehetőleg adják meg a kódját, hogy még véletlenül se legyen arra lehetőség, hogy még egyszer fuvarozzon engem.

Szégyenletes és sajnálatos az a tény, hogy a „kolléga” honlapján semmilyen személynév nem tűnik fel, csupán az e-mail cím. Így megnevezni nem tudom. Tekintettel arra, hogy címet sem találtam, így ennek hiányában jelen levelemet a NFH Közép-magyarországi Regionális Felügyelősége e-mail címére is eljuttatom.

U.I.: Az adatvédelmi törvény értelmében személyes adataim harmadik személynek nem adhatók át, nem használhatóak fel.

Üdvözlettel: S.
Szűrt kommentelők

Eurydice 2008.04.14. 14:02:23

Barátságos ország barátságos szolgáltatásokkal.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.04.14. 14:05:03

Bezzeg, ha Robert de Niro jönne, rögtön nem lenne baj :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.04.14. 14:06:34

Egy profi sofőrt kellett volna hívni, nem a Profisofőrt!

Azt a rossz arcú huligánt a képen pedig láttam már valahol.

upho 2008.04.14. 14:07:09

negyedik hivas nem volt?

2008.04.14. 14:12:18

Na és a tömegközelekedés, az smafu? Derogál a zsúfolt, piszkos bkv? Így jár az, aki a saját autójáig is taxival furikáztatja magát...

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.04.14. 14:18:30

Semmi közöm nincsen hozzá, de azért mégiscsak furdal a kíváncsiság, hogyha a kedves delikvensnek volt autója, amelyben bluetouth-os kihangosító is van és rajta kívül még 3-an ültek, akkor minek kellett sofőr. Amit csinált a Profi az tényleg gusztustalan, de mint tudjuk nem élhetnek vissza avval a számmal, amiről felhívták őket, így nem hívhatná fel bocsánatkérés miatt sem (ld Pizza Hut-os post). Ki a f&#@-t érdekel, hogy mikor merre járt a kedves postoló és mennyiért, komolyan elhiszi, hogy evvel bármire fog menni? Kiköhögik neki a lóvét, kap egy ingyen sofőrt egy napra vagy mi? Ennyire felcseszte az agyát egy ilyen cég, hogy képes számlákkal, időpontokkal és pontos összegekkel igazolni, hogy mit csinált 10.-én? Most akkor mindenki nyújtsa be a BKV-nak a számlát, hogy taxizni kellett hétfőn és valószínű e hét pénteken is. Te jó ég!

Attila64 · www.sagaontour.ca 2008.04.14. 14:27:15

EnZsolt!

Tényleg semmi közöd hozzá!

mqqq 2008.04.14. 14:36:31

Nekem ez az egész story bűzlik, sok benne a logikai csavar. Csak le akar valakit járatni, de nem elég okos hozzá.

betépett felhasználó 2008.04.14. 14:37:43

profisofor vagyok
engem senki nem hivott
bizonyithatom
visszahivtam
bizonyithatom
kerdezzetek meg a blututot.

es kul. is miota koztema, hogy egy ujgazdagnak budos a taxi?

Bibo65 2008.04.14. 14:40:22

Lehet, hogy azért kellett neki sofőr mert mind a négyen ittak? Nekem megéri, hogy kb annyi pénzért, amibe a taxi kerülne, egy sofőr a saját kocsimmal vinne haza. Szerintem ez jó szolgáltatás, és én ismerek megbízható(bb) céget, akik haza is visznek, nemcsak igérgetnek. Éjjel meg igen előnyös, mert a csúnya BKV még csúnyább éjszakai járataira igen sokat kell várni, pláne, ha van közben egy átszállás is.
Adják oda a 300e pénz emberünknek igenis! Meg nekem is egy kicsit, mert én is taxiztam aznap! Számlával igazolni tudom!

elwood 2008.04.14. 14:48:18

Kár volt az eredeti panaszt tönkretenni ilyen hülyeségekkel. Pár buszjegy, és ezer alatt kijön. 96 órás várakozást javasolt abbahagyni.

1) Szóval Profisofőr nem profi, ez nem jó hír.

2) Ha már a nem túl sikeres posztolónak nem volt ereje felhívni más sofőrsegély cégeket, vagy kreatív taxiscégeket (akik szintén vállalnak ilyet) akkor miért nem ír teljes listát ?

- A fodrász többe került mert az idegességtől előző este lekapartam a festéket
- Dupla xanaxot vettem be.
- A középvezetői fehér sportcipőm összekarcolódott a taxiba ki-be ugráláskor
... s.í.t.

Gumidomino 2008.04.14. 14:49:53

nem tűnik profinak a sofőrszolgálat.

én a jó barátaimnál akár alhatok is ha a közelben laknak. kétségtelenül sikeres vagyok.

úrilány 2008.04.14. 14:52:41

"azt a rossz arcú huligánt a képen"... :lol:

füredi (törölt) 2008.04.14. 15:10:06

Panaszos nyilván ivott, ami szabad, azért kellett a sofőr, aki hazviszi az autót, ez helyes, hogy nem indult útnak. A sofőrszolgálat meg hibázott.

Ezzel együtt www.utvonalterv szerint - ez igen pontos tud lennei 38 perc Kossuth Lajos 50, és a Lajos utca 100 BKV-val, egyszer kell átszállni, pampogni persze könyebb mindig.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2008.04.14. 15:13:17

Tömegközlekedéssel 840-ből kijött volna a dolog (86+233E oda-vissza -> két átszállójegy). Persze csak ha időben elindul a levélíró, és nem kell útközben kerülőt tenni a Duna másik oldalára.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.04.14. 15:14:00

most ha jól értem, inkább nem vetted fel a kocsit, és taxiztál a fodrászig egyenesen, csak aztán a kocsihoz. tehát nem is a kocsi visszaszerzése érdekében volt az első kör, hanem a frizura érdekében. nahát!

azért elég optipista vagy, ha napközben 14 órai kezdettel a XXII-ből a III-ba kocsit felvenni + eljutni VII-be fodrászhoz egy órát gondolsz mint utazási idő.

csodállak.

hathuszas 2008.04.14. 15:52:48

miért nem aludtál az autóban.reggelre kerestél volna egy csomó pénzt. :-)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2008.04.14. 15:55:49

Csak én érzem úgy, hogy ez megint egy tökéletesen érdektelen, oktalanul felfújt poszt?

Ki a frászt érdekel más baromsága?

Szívesen alakítanék céget ezeknek a díszpintyeknek a palánkon való áthajítására, sérelmére.

Az eszem megáll. Nemhogy a bkv, de még a taxi sem jó neki... Hát hol tart ez a világ?

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2008.04.14. 16:05:44

Amellett, hogy tényleg szánom szegény posztolót, hogy nem jutott el a fodrászhoz időben, és vissza kellett mennie a cégesótóért, és jajjdeszar neki, azért mondjuk tényleg gáz a nem profi hozzáállása... én is mentem már sofőrsegélyes autóval (haver hívta, amikor úgy volt, hogy nem fog inni, de aztán részeg lett, mint a csacsi), és akkor percre pontosan itt volt a segély :)

Benzinszivo Szunyog 2008.04.14. 16:05:44

Bocs, én voltam a hibás.
A profi sőforös kocsikban sokkal zamatosabb az üzemanyag.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2008.04.14. 16:11:53

klarky: ha megalapítod a díszpintyhajugáló céget, szólj, beszálok némi szellemi apporttal :) (Hogyan és mikor dobáljunk unatkozó középvezetőket? - Tanulmány, írta 4 SZ :)


Egyébként biztosan középvezető volt a manusz a legnagyobb magyar cégnél... tuti.

nonam 2008.04.14. 16:13:58

igazán kíváncsi lennék a nemprofi sofőrsegély válaszára. ha a diszpécser és a sofőr magán akciója volt, most talán ezt a postot olvassa a tulaj is... vagy egyszemélyes vállalkozás?

JustMeee 2008.04.14. 16:27:35

Khm... nem jön a sofőr... tudakozó... másik sofőrszolgálat telszáma... Probléma megoldva, csak kis késéssel...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.04.14. 16:37:12

Én tíz éve rendeltem egy taxit a 9x9 taxitól. Még eddig nem jött. 87600 órája várom, és 50 Ft/perccel számolva több mint 26 millió forinttal tartoznak eddig.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.04.14. 16:40:50

pár megjegyzés így röhögés közben :DD

"8-éve a Taxi2000 Kft. hűséges ügyfele vagyok és ezen nem is kívánok változtatni, mert szolgáltatásaikkal maximálisan elégedett vagyok."
akkor miről szól a cikk??? a 2000es kollegáról (akinek még a kódját se tudod), hol az elégedettség? :DD

"Szégyenletes és sajnálatos az a tény, hogy a „kolléga” honlapján semmilyen személynév nem tűnik fel, csupán az e-mail cím."
talán előírja bármi is hogy az embernek a személyes adatait ki kell tennie bármilyen honlapra, hogy egy neimand közzétegye!? akkor most ugye kitetted volna? naugye! akkor hol az emlegetett adatvédelmi törvényed? :DDD vagy csak egyoldalú, mi?

"U.I.: Az adatvédelmi törvény értelmében személyes adataim harmadik személynek nem adhatók át, nem használhatóak fel."
ezek után nem is értem, hogy van pofád az ipse adatait reklamálni :DD


és még valami, ha te 8 év taxizás alatt arra nem jöttél rá, hogy a taxisok is vállalnak pótsofőr szolgáltatást (gyk számlát is adnak róla!), akkor most ki a hülye?? hát nem a taxis, vagy a diszpécser!! ha lett volna egy babszem agyad megkérdezed a taxist, azt akkor másnap mehettél volna afodrászhoz a saját xaroddal :DDD

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.14. 16:49:36

Éjszaka a sofőrszolgálat jó dolog. hogy átverték az rossz. De hogy napközben miért nem ült BKV-ra?

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.04.14. 16:52:10

mert a lustaság nagy úr ám!!!

meg lehessen a hülye taxist szídni, ha már a BKVt nem meri :o)

ZjO · http://www.autoszerviz.hu 2008.04.14. 16:56:19

Az oké, hogy volt pénze és úgy gondolta hogy taxizna, na de kell az autó másnap. A profi sofőrt meg nem kell használni legközelebb, de hogy valaki annyira ráérjen, hogy ott várja a szart, és másnap nem azon fáj a feje, hogy mégis hogyan megy dolgozni 8-ra, hanem hogy hogyan szerzi vissza a kocsiját és 2-re hogy ér oda a fodrászhoz mindez a nevetségesen optimistán megjósolt budapesti forgalomban. Huhh, na ez már sok.

DaveSlim 2008.04.14. 17:00:00

MEGÉRDEMLED. Elkényeztették azt a nagy valagad vazze!
Ha dugó van, minek mész taxival te hülye??? :D Röhej....
Te bajod az egész. Menj BKV-val.
1: ingyen van
2: ha a nyomorék (vagy remélem azok lesznek) autósok nem tolakodnak a buszsávban, még gyorsabb is.

Okosan, Te kis managgggerrr.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.04.14. 17:07:36

2008.04.10. 04:23
-----------------
- Halló, Profi sofőrszolgálat
- Halló, S vagyok a III. ker. Lajos utcából és szeretnék eljutni XXII. kerület, Kossuth Lajos utcába
- Jelen pillanatban nincs szabad sofőrünk, de 10 perc múlva végez egyik kollégánk, 20 percen belül odaér Önhöz.
- Mit képzel maga, hogy 20 percig fogok itt vonaglani a blútúszommal, meg a fültanúimmal? Miféle szolgáltatás ez? Ha a haldokló anyjához kéne sofőrt küldeni, akkor is ilyen flegma lenne?
- Köszönöm megkeresését, viszonthallásra!
- Anyád!
--
klikk (telefon helyére helyez)
--
- Menjen ezért a rohamkocsi...

---------------
Természetesen a fenti történet fiktív, ha bármilyen hasonlóságot vél a poszt beküldője felfedezni az eredeti történettel kapcsolatban, az csupán a véletlen műve. Állatot nem kínoztam a válaszom írásakor, személyes adataim az interneten vannak, jó keresést :D

Secnir 2008.04.14. 17:14:51

hm.
megoldások egy variációra. ingyé.
:

-a sofőrszolgállat nem rossz. ha elmész valahová és leitatnak. és kocsival akarsz hazamenni. akkor jó.
de ahhoz a sofőr gyalog jön oda. bkvval.
szerintem még úton van. bkvt ismerve.

-ha tudod előre, hogy inni fogsz, menj bkvval. de két nappal előtte indulj el és végezz el vmi önvédelmi tanfolyamot az orkok ellen.
ja, és legyen nálad jegy, meg a lyukasztóótomatába való festék.

-menny taxival. előtte egy nappal rendeld meg. ha rendes középsővezető vagy és renceres utas, kapsz kdevezményt. ha nem, sírd ki, mert jár annak akinek van brutusza.

-aluggy ott. oszt másnap (hehe értitek másnap) mehetel a saját ótóddal

-de a legjobb, ha hozzád gyünnek inni. onnan a legolcsóbb hazamennyi. a tanácsaimat meg add át a vendégöknek (kivéve az uccsót).

Secnir 2008.04.14. 17:17:46

az arc a képen meg jófej sofőr ismerem még nenahagen koncertő, keresi a zsebébe a visszajáró aprót...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.04.14. 17:26:17

arpilu 2008.04.14. 17:12:07
és biztos a saját nevén van az oldal?

nekem is van jópár bejegyzett domainem, egyik sincs se a nevemen, se a címemem! a mobilom meg bárkinek megadom, mert ugyanis az sincs a nevemem, benzinkúton vett SIM, aukciós oldalon vett teló.

akkor most előrébb lettél a megtalálásomban? :))

Pejo 2008.04.14. 17:26:21

Meg se merem kérdezni mennyi volt a fodrász, ha 11e HUF-ot költöttél taxira, hogy odaérj úgy hogy a kocsid ott figyel valamelyik parkolóba...
Úgyhogy szerintem ne sírjál... vannak sokkal rosszabb helyzetben is emberek.

Egyébként tényleg szar érzés mikor átkúrják az embert... de vigasztaljon h simán telik rá...."8-éve a Taxi2000 Kft. hűséges ügyfele vagyok "

jewel79bp 2008.04.14. 17:48:44

Hát itt mindenki bal lábbal kelt fel?
A panasz alapvetően jogos. Attól még, hog yluxus szolgáltatásról van szó, nem jelenti azt, hogy azt nem kell teljesíteni. És azon csámcsogni, hog yvalakinek mennyi pénze van fodrászra - szánalmas...

sish 2008.04.14. 18:00:24

aznap nem ittam, szóltál volna nekem a feléből megúszod és még nullás gépet is vittem volna...

hanzs 2008.04.14. 18:05:21

Engem az érdekelne jó lett-e a hajad és mennyi volt a fodrász

Mike36 2008.04.14. 18:17:09

így jártál
ki nem szarik rád
nincs másik sofőrszolgálat? de van
ez olyan mintha beperelném az x taxitársaságot, mert nem vették fel a telefont, és ezért nekem egy másikkal kellett mennem, ami drágább mint x

legközelebb ne fogyassz alkoholt

kyanzes (törölt) 2008.04.14. 18:20:25

Ha a Profin fennakadtál, akkor jobb, ha már most gatyába rántod magad, különben az életed hátralevő része kurva kemény, megpróbáltatásokkal teli lesz. Finom szóhasználatot nélkülözve: hagyd a picsába.

Mike36 2008.04.14. 18:22:48

arról nem beszélve, hogy nagy lófaszt fogsz kapni, nem kártérítést mert taxival mentél fodrászhoz
miért nem helikopterrel, az mennyivel többe került volna

idióta

Szakyster 2008.04.14. 18:23:42

A kommentelők hozzászólásai alapján látom, hogy tényleg folyamatosan csökken az átlag IQ. Van egy szolgáltatás, amit hirdetnek a neten, és aztán kiderül, hogy bszik szolgáltatni (pláne, mivel prémium szolgáltatásról van szó), és még a ügyfél a hibás? Függetlenül attól hogy milyen szolgáltatásról van szó: lehetne kutyakozmetika, vagy jegyiroda. A hozzátok hasonló marhák miatt tart ott a fogyasztóvédelem, ahol tart.

Secnir 2008.04.14. 18:24:53

idézem:
"Fenti szlogen tükrében a tisztelt „kolléga” biztosított arról,"
szóval te is sofőr vagy, csak nagyzolni akartál...

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.04.14. 18:26:49

Szakyster 2008.04.14. 18:23:42
Itt nem erről van szó, mert kurvára igaza van a beírónak a sofőrszolgálattal kapcsolatban. Ezt többen le is írták. De ez a paláver, amit itt csapott, ez borzasztó.

Mike36 2008.04.14. 18:27:17

"de ahhoz a sofőr gyalog jön oda. bkvval."

ezt a baromságot meg hogy sikerült kitalálni
kocsival jönnek és ketten vannak
észlény

Mike36 2008.04.14. 18:31:04

Szakyster
vidéki vagy? Bp-n nem egy szolgáltató van, hanem sok
én biztos nem vártam volna egy órát
másrészről, hogy a fodrászhoz is taxival ment ki nem szarja le, nem fogja kifizetni neki senki, pereskedhet, de minek

lókupec 2008.04.14. 18:31:18

Lovaim meg még mindíg sehol. Baró. Pedig azt lehet csak igazán kumisztól ittasan vezetni. Ha csutkarészeg vagyok, akkor is hazavisz, mert tudja az utat.Nem igazoltatnak. Nincs műszaki. Nincs jogsi. Nincs parkolási díj. Lóhátra hát Budapest!!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.04.14. 18:32:57

Szakyster
en aztan fogyasztoparti vagyok de itt azert nem errol van szo
mondjuk azt azert nem ertem miert nem mondtak meg nek, sorry de most nincs emberunk oldja meg maskeppen, ez mindenhol elofordulhat
tavaly egy kozepes varos repteren akatam kocsit berelni es egyik tarsasgnal sem volt, mind le volt foglalva, vagy nem volt bent, pedig autokolcsonzest hirdetnek
ettol fuggetlenul tenyleg meg kellett volna mondani, nincs es nem kinyomni a telefont, ez olyan magyaros megoldas

Mike36 2008.04.14. 18:33:52

fogyasztóvédelem az, ogy tudatos fogyazstó vagyok, nem bambán vároom órákon át hogy kiszolgájanak, hanem akkor keresek másik szolgáltatót, és aki hanyagul végzi a dolgát csődbe megy, éhen hal
ez a tudatopsság, nem az, hogy másnap elpityergem, hogy 2-re taxival mentem fodrászhoz, mert nem jött a sofőr
és nem azért röhögünk, mert luxus szolgáltatás (szerintem enm az) hanem mert a posztoló volt hülye

2008.04.14. 18:44:58

Lehet, hogy egy nő tetszhalott lett a diszpécserközpontban, profisofőr meg szájon át lélegeztette, azért kellet a telefont kikapcsolni. Életmentés!

OftF 2008.04.14. 18:52:03

alkonyt köll híni. azok mindég gyünnek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.04.14. 18:52:08

az i lehet elaludt, vagy elindult a fodraszahoz bkv-val
viciannak a neje nyirta a hajat
mondjuk annak mind1 is volt

Fairy Girl 2008.04.14. 18:54:37

Az a baj, hogy ha a fogyasztó órákon át vár, mert türelmes, és azt gondolja, hogy valami közbejött, akkor bamba. Ha meg kis várakozás után kissé emelt hangon ügyfélszolgálatozik, akkor kukacoskodó meg akadékoskodó, meg "nekedsemmisejótebarom?". Szóval e között a kettő között kéne valahogy megtalálni azt a középutat, ami kis hazánkban (sajnos, én legalábbis úgy látom) még eléggé lehetetlennek tűnik.
A magyar "fogyasztók" inkább a bamba fajtába tartoznak, és ezt nem cáfolja az sem, hogy vannak kivételek. Hazaviszik a büdös húst, aztán otthon anyáznak, kevesebbet adnak vissza a pénztárnál, de nem szólnak, csak csöndben eloldalognak, aztán otthon anyáznak, megvesznek minden szemetet a gagyipiacon, aztán, mikor rájönnek, hogy gagyi, akkor otthon anyáznak :)
Aki meg a hiba miatt reklamál, cserét kér, beír a vásárlók könyvébe, hívja a felettest, az meg a "megmondó" "faszagyerek", akinek "nincs jobb dolga", mint "mások becsületes munkájába rondítani" és még sorolhatnám...

Ehh..

A postoló mindkettő :) egyrészt elég töketlenség 96 órája várni egy sofőrre, nem feltalálni magát és keresni egy másikat, másrészt meg ha egyszer azt ígérte egy szolgáltató, hogy szolgáltat, és ezt nem tette, akkor igenis jogos a panasz, és tessék utánanézni.
A fodrászos részt kihagytam volna :)))

Mike36 2008.04.14. 19:10:41

Fairy
én azon is el-el csodálkozom, amikor emberek órákig várnak a pincérre, rendelésre
én 10 perc után felállnék, és azt mondanám, köszönöm szépen
sőt fizetéskor, ha sietek, nem átallok odamenni a pincérhez, mert utálok 10 percet várni a számlára

Bluedevil sofőrszolgálat 2008.04.14. 19:11:51

Profi sofőrszolgálat? He-he! Eleve a taxik
is csinálnak ilyet,persze dupla áron. Van még egy pár sofőrszolgálat!Ráadásul az ilyen "profi,ezer éve működő 2008 01 07 soxemélyes" nemtudommineknevezzem próbálkozások lerontják a sok éve,tényleg jól működő sofőrszolgálatok renomélyát. Egyébbként kb.öt számottevő sofőrszolgálat van,meg a próbálkozások,amik pár hónap alatt elhalnak.De azért az ügyfelek sem semmik néha./Ezt tapasztalatból mondom,írom/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.04.14. 19:12:52

az az erdekes, hogy neha itt is tobbet kell varni a kajara mint normalis, mert el vannak uszva, de a szamlat azt villamgyorsan kihozzak, mert tudjak szabadul egy asztal ujakat tudnak ultetni
mondjuk itt a pincerek kizarolag borravalobol elnek

hhh. 2008.04.14. 19:16:23

ez egy bújtatott fodrászreklám.
pontos cím a szövegben.
a baj csak az, hogy ahhoz a fodrászhoz lúzerek járnak...

2008.04.14. 19:17:04

ezt a profi gyereket az apehhoz kell jelenteni, nem a fogyasztovedelemhez, ha mar annyira jelentgetni akar a postolo. Masik, hogy 11 rugobol barmelyik utszeli rendort megkenhette volna, es mehet haza satu reszegen autoval :D:D:D

Fairy Girl 2008.04.14. 19:20:34

Mike, igen. Én pl. egy alkalommal 30 percnyi várakozás után odamentem a pulthoz, és udvariasan, de határozottan kérdeztem (értsd, a többi vendég nem hallotta, tehát nem ordítva), hogy akkor most lesz-e kajánk, vagy nem, mert egyrészt éhesek vagyunk, másrészt létezik más vendéglő is a városban. Erre még az én haverjaim kezdtek leszólni, hogy mit ugrálok, meg miért vagyok én ilyen megmondó. Hát most még én vagyok a rossz? Az utánunk jövők már rég ettek, mi meg még semmit se kaptunk... :/
Nem is megyek velük többet enni :D

meeke 2008.04.14. 19:26:09

a hajléktalanok jellemzően nem lomot árulnak az aluljáróban, hanem azokat a cuccokat amiket (ők és földijeik) pestkörnyéki víkendházamból (ahol télen laknak) lopnak szét.
először kinézik a házat, ellopják az ereszcsatornát, aztán feltörik a zárat, beköltöznek télre, elélnek tavaszig a javak eladogatásából, majd levágnak minden drótot (színesfém), odaszarnak a küszöbre (babona), felgyújtják a házat és a későtavasz-koratél időszakra bejönnek a városba szánalmat és együttérzést ébreszteni a köztereken amiket széttegeltek a lúzer proligyerekek.

mindez olyan sikeres, hogy bennem a hajléktalanok, az aluljárók, taxik, teggelők, prolik, vebkettes magazinok, posztolók, kommentelők - köztük önmagam is - olyan erős szánalmat és együttérzést ébresztenek, hogy e pillanatban is sírni tudnék. de inkább megyek és csinálok valami mókásat, mert ez így nem mehet.

Tajparaszt 2008.04.14. 19:52:33

Taxival? Fodrászhoz? Dugóban?
Na, menjetek a pics@ba:):):):):)

fehereger 2008.04.14. 20:00:24

Az élet nem mindig alakul tervszerűen. Az okos ember keres alternatívákat ha nem jön a sofőr, és nem forintosítja a kárt és pláne nem csinál belőle blogot.

Taplraesetebb egyének hívnak maguknak másik sofőrt, esetleg ingyen hazastoppolnak vagy hazavitetik magukat egy haverral, sőt még vissza is vitetik magukat a kocsihoz, nulla forintból.

Te meg több mint 10ezer forintot adtál ki ezért, és még híreszteled is. Neked egy egész délutánod ment tönkre, más ebből előnyt kovácsol. Gratula:)

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2008.04.14. 20:20:45

Bírom az ilyen részeg managereket. :))) Brútúszozott a három csontrészeg haverjával a cégespasszátban, ahelyett, hogy a tudakozós nénit/bácsit felhívja, hogy nincs-e másik sofőrszolgálat kis fővárosunkban. :))) Beszarok. :)
Slusszpojjén: mindezt megírja a Homárnak. :)

craig 2008.04.14. 20:33:05

én ma voltam fodrásznál. bringával. 3 perc. ingyen. az út.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.04.14. 20:44:02

Miért emlékeztet engem ez az egész egy előjelváltásos Zsanett-ügyre?

Apika001 · http://www.pofa.blog.hu 2008.04.14. 20:46:55

Hát, imádkozz, hogy ne veszítsd el az állásod, mert ennyi ésszel föl fog kopni az állad. Vagy ennyire hülyén már csak felfelé lehet bukni?

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.04.14. 20:51:53

:D Nagyon elkaptátok az illusztrációt:)

LyukasBogrács 2008.04.14. 21:16:03

Nekem nem a Taxisofőr jut erről az eszembe, hanem az Airplane!. Amikor Pájnacsősz otthagyja az utast a taxival a bejáratnál, az meg türelmesen várja, még akkor is, amikor már ötezer dollárnál jár az taxióra.

Kisjakab 2008.04.14. 21:21:30

Én is hasonlóan jártam egyszer, amikor lerobbantam a robogómmal és felhívtam a NONSTOP robogómentést hétköznap délután. Azt mondták, hogy most nem érnek rá nem tudnak kijönni. Piszok jó volt 3 órán át tólni a robogót.

cbc 2008.04.14. 21:31:37

"Te bajod az egész. Menj BKV-val.
1: ingyen van"

Már bocsánat, mióta van ingyen? Vagy csak Neked?

süti beállítások módosítása