Tékozló Homár

A T-Mobile szopatja az iPhone-tulajokat

2008.08.26. 00:01 | jackyll | 275 komment

Indexfórumon találta a Homár ezt a zseniális surmóságot, amivel a T-Mobile kizárólag übertrendi ügyfeleinek kedveskedik, nehogy egy másodpercre is elfelejtsék a multitouch érintőképernyő csillogásától, hogy azért még Magyarországon vannak:

Tegnap óta én is iPhone tulajdonos lettem, csak információként mondom mindenkinek, hogy ne a kütyüt nyomkodják feleslegesen. A díjcsomagban nincs benne a hivószámkijelzés amit külön kell megrendelni (már ha tudni akarod hogy ki hív) 192 Ft-ért. Ezt velem elfelejtették közölni, és megmondom őszintén nem is gondoltam, hogy ezt külön meg kell rendelni és még fizetni is kell érte. Szeretlek T-Mobile. Furcsa, hogy egy igencsak drága előfizetésbe ez már nem fért bele....

Online megrendelés esetén ugyan bekattintható a "Hívó fél számának kijelzése (ingyenes, havi számlán fizetendő)", de hogy ez mit jelent, azt nem tudni.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wektor77 2008.08.26. 12:34:41

fynndafrail 2008.08.26. 12:22:36
Ez az iPhone pl arra is jó, hogy nem kell kétszer elküldened róla minden postot, mint a szar pécédről :-DDD

Bocs...

Ehhheehee...en is iphone-rol kuldtem:D:D:DD

wektor77 2008.08.26. 12:37:01

Megjegyzem A SZAR iphone-rol..:D:D

fynndafrail 2008.08.26. 12:37:42

Nem én még sohasem töltöttem le lopott zenét, Ajax.
Boltban veszem a cédéimet.

Nem, nem ment át hogy mire gondoltál. Nem értem, mi közöd van a U2 tagjainak anyagi helyzetéhez. Miért turkálsz a zsebükben? Ők turkálnak a te bankszámládon? Vagy ez is csak a szokásos zsigeri irigység?

A U2 előállít egy szellemi terméket, amit a szabad piacon értékesít. Neked nem jár alanyi jogon, hogy meghallgasd őket: fizess érte, ez egy termék.

Ugye a boltban sem lopod a kenyeret, és ugye felháborodnál, ha kizsebelne valaki a metrón?

Zahal 2008.08.26. 12:37:51

én láttam iPhone-t működés közben: kurvajó kis készülék. mindent tud, ami kellhet.

(a "Szia bébi, itt vagyok a Miss Sixty boltban, melyik rucit vehetem meg?" -féle MMS télleg felesleges)

külföldön 200 dollárért adták natúrban (míg el nem fogott vagy mi a fasz).
itthon elfogyott?

Mikrobi 2008.08.26. 12:38:14

En a T-Mobilenel vagyok, üzleti elöfizetö, mindig is kijelezte a hivoszamomat es nem került penzbe. Van dominos ismerösöm böven, nekik se kellett fizetni a szolgaltatasert. Ha tenyleg van olyan elöfizetesi konstrukcio, akar iPhone-ra, akar 3310-esre, amiben fizetni kell ezert akar csak 20 Ft-ot is, assa el magat a T-Mobile. Jo, hogy a szamlanyomatatasert nem szamitanak fel dijat (bar azt meg a Vodafone probalta meg par honapja). Vagy a telefonidö szerverröl szinkronizalasaert. Vagy a halozatba bejelentkezesert. Mittudomen. Kerem, kapcsolja ki!

fynndafrail 2008.08.26. 12:38:52

wektor:
Uhum, iphone-ról, persze :-D
Magyar ékezettel :-P

Cujo 2008.08.26. 12:40:42

wektor viktor iphone-ról köpködi az iphone-t :D
hihető :D

dr. Ted Pajnacsősz 2008.08.26. 12:43:00

Taiskelden : mondjuk ez jogos észrevétel, de nagyon kellemes volt a csalódás, hogy zökkenőmentesen ment az Outlookkal is.

És ez már nagy szó. :)

Mert én a nokiákkal is mindig a Calendart szinkronizáltam, ami elvileg független attól, hogy melyik verzióról melyikre váltok... Inkább csak elrontották a vezetéknév-keresztnév formulát a programozók.... :)

Zahal 2008.08.26. 12:46:49

Ajax error: átjött.
U2 Achtung baby: letöltve kb. 100 Ft
:-D
a U2 és a lemezcégek meg gazdagodjanak meg a milliomosokból.
(nekem azért megvan eredetiben)

shadowlord 2008.08.26. 12:47:19

Tiszteletem Mindenkinek!

Elolvastam a kommentek nagy részét....és nem igazán értek valamit.....ha használsz valamit az életedben,akkor annak nem olyannak kell lennie,amit szeretsz,amit jó érzéssel használsz???
Ha veszel egy nadrágot,mert előtte körülnéztél,és neked ez tetszett meg a többi közül,akkor már Te is divatmajom lettél,mert a kirakatban láttad meg,vagy a bemutatón,vagy mert eladtak belőle világszerte x millió darabot???És ha a gombot hozzá plussz 192 Ft-ért adják,akkor már nem is kell???
A nadrághoz tartozik a szára..a gombjai...a zsebek...ha kevés a zseb....nézz másikat,de lehet,hogy soha nem fogod őket telepakolni...mégis így érzed jól magad...
A helyzet,hogy kiteszi a pultra a kispolák slusszkulcsa mellé,nem a telefont,hanem viselőjét minősíti.....
Mert nem tudod megvenni,nem tudod használni,nem elégíti ki az igényeidet vagy csak egyszerűen nem tetszik...ember...akkor ne vedd meg...de a saját kritikádért ne másokat próbálj ócsárolni....ez is Téged minősít...

Céadaoin (user ID 44540) 2008.08.26. 12:48:16

//

Jackyll beadta a gumicsontot, ezzel elleszünk egész nap, ő meg havajozik az új ájfonjával... :-D

//

cézé 2008.08.26. 12:49:21

Komolyan nem értem, tényleg van olyan ember, aki a kisföldalattin akar netezni meg tévét nézni?
Vagy csak a tudat kell, hogy tudja ezt a telefonom?
Mi, nők, ezt farokhosszabbítónak nevezzük egymás között:)

Cujo 2008.08.26. 12:57:42

cézé, ha pl naponta távolsági busszal utazol, vagy hétvégente elmész kirándulni, akkor azért nem rossz 1-1 filmet megnézni a hosszú út alatt... :)

Cujo 2008.08.26. 12:58:48

de persze, ti nők, akiknek csak a farkak számitanak..... úgysem érthetik :)

cézé 2008.08.26. 12:59:08

azon a kis kijelzőn?
Biztos ezzel fogom rontani a szemem...

cézé 2008.08.26. 13:00:30

Jah, és az a srác, aki elsőként vett ilyen szépséget, nem tűnik éppen egy sokat utazó üzletembernek...

Cujo 2008.08.26. 13:01:07

kicsi? (már megint mi jár a fejedben? :D)
teljesen élvezhető rajta a film

Cujo 2008.08.26. 13:02:15

jóóóóvan, most akkor a srác, aki elsőnek vett, határozza meg az összes vásárlót?
várj, kitalálom.
szőke nő vagy :)))))

cézé 2008.08.26. 13:05:17

barna.
és megnézegettem a képeket a nagy eseményről, mármint a vásárlási lehetőség kezdetéről, és tudom, az ott felsorakozó illetők nem reprezentálják a teljes vásárlóközönséget, de mégis, következtetni engednek az érdeklődőkre. Tisztelet a kivételnek.

Cujo 2008.08.26. 13:05:48

a szemed meg jobban elrontottad, amig a 20 éves CRT monitorodon beirtad ezt a 2 postot

Rolx 2008.08.26. 13:08:22

Előbb-utóbb majd rájönnek az iPhone vásárlók hogy nem 1000 forint a telefon, hanem óriási sarcot fizetnek az Applenek (a T-Mobileon keresztül) a csicsa külsőbe bújtatott elavult 3G technológiáért.

Mit gondoltatok ki fizeti meg az óriási marketinget, aminek ti is csapdájába estetek? :-D

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.08.26. 13:09:01

Nekem egy Sony J7-esem van, és már vagy 6 éves. Nincs gondom vele, és jól tudom használni telefonálásra. Nem volt ingerem sem bluetooth-os mp3-azásra, sem kép nézegetésére tenyérnyi kijelzőn, vagy webes játékot játszani a www.jateklinkgyujtemeny.hu oldalról.

fynndafrail 2008.08.26. 13:09:06

Te, cézé, s a Prada cipőket meg a Louis Vuitton táskákat meg a többi TÉNYLEG felesleges szart amire a nők milliókat képesek költeni, azt minek nevezed? Muffpödörítőnek? :-D

Cujo 2008.08.26. 13:09:35

Rolx kedves, milyen marketingről beszélsz?
kérlek mutass egy iphone reklámot.
lol.
amúgy tényleg cumi a 10 ropis előfizetés... na de valamit valamiért

fynndafrail 2008.08.26. 13:10:11

Rolx:
Milyen óriási marketinget, te szerencsétlen? :-D

hogyismondjam 2008.08.26. 13:14:59

T-birodalom hadüzenetet küldött SMS-ben, hogy aranykártyám meghosszabbítása végett össze kell szednem még x db kapcsolatpontot, különben visszaveszi az aranykártyámat!!! Tökre rendesek, érdemes lesz új szolgáltató után nézni, miután semmilyen kedvezmény-t nem akar adni a T, hogy kezdet óta 30-as vagyok... kicsit érdekes, hogy ad aranykártyát, most meg vissza akarja venni...

cézé 2008.08.26. 13:17:09

A Prada cipő lehet az iPhone női megfelelője, remek a hasonlat:)

Kúrcsány Ferenc 2008.08.26. 13:17:16

iPhone - a Macbuzik és plázapicsák ideális készüléke.

Rolx 2008.08.26. 13:18:26

Cujo: akkor lehet te is tudat alatt lettél felpörgetve rá az elmúlt hónapokban. Lehet nem hiszed, de ez az Apple részéről céltudatos volt.

fynndafrail: sértő lenne még csak válaszolni is neked. Olvasd vissza a posztjaidat hogy milyen hangnemben beszélsz az emberekkel. Majd ha kezeltetted magad TALÁN válaszra érdemes leszel..

Cujo 2008.08.26. 13:21:53

Rolx: a hatalmas marketing, amiről te beszéltél, az kb annyi volt, hogy elhintették, hogy jön... és mit tud.
ennyi... aztán a felhasználók intézték a reklámot azzal, hogy mutogatták egymásnak... ez talán nem került pénzbe az Apple-nek... az én kollegám legalábbis nem kapott érte pénzt, amiért megmutatta.

cézé: fogaok Prada cipőd van :))))))))

cézé 2008.08.26. 13:23:48

Köztisztviselő vagyok:)

shadowlord 2008.08.26. 13:25:31

Nem érdemes váltani...sehol nem becsülik meg a régi ügyfeleket...én 7 évet voltam vodafonos 3 egyidejű előfizetéssel,havi pártízezer forintos számlával....7 év után nem volt szükségem az egyikre és kikapcsoltattam...egy hóközi szerdai napon feladtak egy számlát,amit pénteki határidővel...pénteken meg is kaptam...mivel este kaptam meg addigra le is tiltottak...indok:a szám kikapcsolása miatt kissebb a havi limit....7 év után ennyit ér bármilyen ügyfél....egyik sem ér semmit...csak mivel "rá vagyunk kényszerülve" a használatra....ezt kihasználják....ez van...nem tudsz mit tenni...

fynndafrail 2008.08.26. 13:26:27

cézé.
No és a Prada cipődet mire tudod még használni azon kívül hogy kivívod vele a főnöknőd irigységét? :-D

fynndafrail 2008.08.26. 13:27:53

Rolx:
A magadfajta hülyékkel pont úgy beszél az ember ahogy azt megérdemlik. Pfff :-D

fergeteg 2008.08.26. 13:29:15


Gratulalok Minden Kedves I-Phone tulajnak es egyuttal oszinte reszvetem is ki szeretnem fejezni.

Szegenyek majd menet kozben rajonnek, hogy mekkora csillogo szart vettek.

Ugyanis az I-Phone gyakran kepes lefagyni es mikor ezt teszi, meg kell varni, hogy az elem is lemeruljon, mert addig nem lehet vele csinalni semmit.

Az elemet nem lehet kivenni a keszulekbol, mint mas telefonokban, hogy ezzel a trukkel ujra lehessen inditani a telefont. Nem marad hatra mas, mint varni es varni, mig az elem teljesen lemerul. Ez mindig szopas, de akkor foleg, ha fontos intezni valonk van es epp a semmi kozepen vagyunk tavol otthontol vagy irodatol vagy egy telefonfulketol. Plusz ha a szam csak a telefonunkban van benne.

Szoval aki meg nem vett, az jol gondolja meg mit csinal, vagy legyen nala egy tartalek keszulek a biztonsag kedveert...

Dirty 2008.08.26. 13:33:50

Valahogy sosem éreztem késztetést, hogy egy Nokia telefonról szóló postba kommentelgessek, hogy hát ez mekkora szar, az enyém sokkal jobb, stb. Miért szül az iPhone ekkora indulatokat? Ki kényszeríti ezt a sok felháborodott Samsungost, Alcatelest, mittudoménmit, hogy ilyet vegy, ami miatt megsértődve gyalázzák a halálba s dzifont? Akinek QWERTY kell, az azzal dözsölgesse, akinek touchscreen, az meg azzal cirógassa. Evangelisták, flame-elők inkább ne posztoljanak.

Cujo 2008.08.26. 13:35:16

fergeteg, ugye a resetről még a büdös életben nem hallottál? :DDDDDD
2 fajta reset is van rajta... hello.

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.08.26. 13:37:32

Ha valakinek kérdése van iPhone ügyben, itt találhat pár ötletet, tanácsot, tippet:

howtoiphone.blog.hu/

fergeteg 2008.08.26. 13:40:09


Cujo van amikor a resetet is b..hatod!

miota van iPhonod???
good luck!

dzsefi 2008.08.26. 13:40:23

fergeteg: epic fail. Volt első generációs iphone-om is, amit lecseréltem az itthoni legális 3G-s modellre. Az összesen egy év alatt egyszer fagyott le (azt is egy nem támogatott Cydiából telepített program miatt), amikor is bekapcsoló+home gombokat pár másodpercig nyomva tartva egy perc alatt újraindítottam. Hol van itt a hihhhetetlen hiányosság?

Dirty 2008.08.26. 13:41:12

Ajax error

""Írország leggazdagabb zenészei a U2 tagjai: ők 487 millió fontos vagyonnal rendelkeznek. "

Ez kb 10 milliárd forint."


Légyszi nekem is szerezz már 20 Forintért egy angol fontot, mert vevő lennék rá nagy mennyiségben

Kismacska (BELLA) 2008.08.26. 13:43:29

Nekem tetszik az iPhone. Gyönyörű készülék.
Hallottam, olvastam sok fikázást, hogy így vagy úgy nem jó. Nekem egy bajom van, hogy talán esetleg a netezésen kívül, nem nagyon használnám ki a telefont. Illetve bocsánat, az előfizetést. Van céges telefonom, arról tudok telefonálni, minek vegyek meg több száz percet?
Ja, és nem nagyon van kedvem a magentával üzletelni. :-( Ez a két oka van, hogy most jelenleg nem jöhet szóba, hogy vegyek.

Pedig itt páran írtatok olyanokat, hogy tényleg szívesen mennék és vennék (zenelejátszás, játékok, netezés) na de hogy ENNYIT kifizessek erre, mikor otthon ott a net, meg itt a munkahelyen is? Kicsit drágállnám a kb 12.000 forintot rá… lehet, hogy ebay rulz? :D

Ja és Shadowlord, nálad a pont. Totál egyetértek.

CID 2008.08.26. 13:45:58

192 ft-ért ennyit pofázni ..... Ráadásul aláírta a paraszt, legalább 4x hogy tudomásul vette az üzletszabályzatot és a díjszabást. Egyéb iránt a T-Mobile-nál van olyan díjcsomag, mely magában foglalja a hívószámkijelzést. Pl.,Partner3-4, és a legtöbb üzleti díjcsomag. Igen, ha látni akarod, hogy ki hív ( persze ha emberke elküldi a hívószámát ) akkor fizetni kell, Dominósoknak nem ( nekik meg másért kell fizetni, ja és előre ). Egyébként meg sokan nem kérik a hívószámkijelzést, adatfelhasználóknak, SMS-ezőknek pl. mi a picsának. Ezt a buzit... szerencsétlen üzletkötőt meg jól lebasszák egy ilyen öntelt gyökér miatt...................................................

Lama 2008.08.26. 13:49:30

Dirty ott a pont. Úgy látszik ők késztetést éreznek. Nem csak itt, mindenhol ezt látom. Aki nem vett magának Iphone-t és irigy, az Flamel, és veri a mellét hogy ő 500 ft-ért vett n95-öt és mekkora máyer, és sehol nincs ahhoz a szifon...

fromdtod 2008.08.26. 13:49:36

fergeteg fergeteg... fergeteges hülyeségeket beszélsz. Az Iphone nem szokott lefagyni többször mint bármely más készülék. Azt nem tudom megmondani, hogy ki lehet-e venni belöle az aksit, mert nekem még sosem kellett az elmúlt olyan 10 hónapban (2g-s). És van rajta hard reset, ha lefagyna...

Korábban írták, hogy megy rajta az igo. Ez nem igaz, dehogy megy. Láttunk már videot a neten, ami szerint mintha menne, de kereskedelmi forgalomban nincs.

csak hogy a tévedésekhez szóljak hozzá, ne a fszságokhoz.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.08.26. 13:51:00

--- a T-mobile-ra vall, hogy szopatja az előfizetőit

--- az index-re vall, hogy ellenőrizetlen baromságot tényként közöl főoldalon.

Ajax error 2008.08.26. 13:57:01

Dirty 2008.08.26. 13:41:12
bocsánat a helyzet az, hogy szar a billentyűzetem és lemaradt egy nulla.
100 milliárd forint minimum mit nekik az az 5600 forint.
Amúgy is szellemi termék?
Akkor miért van fent a youtuben az összes számuk?
és ha youtuberol letöltöm az mp3részét a klipnek az minek számít?
Akkor most miről is beszélünk.

Egybknt én is tudok kommentet írni a telefonommal nem nagy kunszt.
csak tudod pcvel könnyebb

Parasite 2008.08.26. 14:08:38

a sok iphonera matyizós hülyegyereket meg szívesen összehoznám a kanadai haverommal, aki akkor macbuzi mint ide kistarcsa, de úgy utálja az iphone-t mint a kulát.

zorritooo · http://cggrafikus.blog.hu/ 2008.08.26. 14:10:28

ötezeré vettem egy csont új Alcatel telót a Westendben. Igaz nem hájfon, de tudok rajta beszélni. Fura nézni itt az embereket, akik ódákat zengenek egy használati tárgyról aminek valós értéke nulla lessz pár év múlva... vicces lessz nézni a 2 éves előfizetést még mindig fizető giccs embereket mikor már a szeretett műanyaghulladékjuk aksja fél óránként lemerül, és csak újabb súlyos tizezrek kifizetése után tudják ismét szervizben kicseréltetni... :)

ügyfélszolgálatos 2008.08.26. 14:20:10

hogyismondjam: Egyszerű van szabálya a kapcsolat pontoknak ami miatt az aranykártyádat kaptad. Ennyi. Ez nem egy alapból járó dolog hanem egy kedvezményprogram. Ha nem teljesülnek a feltételek nem leszel aranykártyás. Oszt kész. Egyébként a kártya maga érvényes lesz akkor is a lejárati idejéig.

Brahma 2008.08.26. 14:20:40

Nekem is van, ott áltam érte sorban 21-es sorszámmmal. Mindenki mindenhol azt fikázza, hogy milyen drága az előfizetés. nekem a 17.000-es csomag van, és szerintem egyáltalán nem drága. Ráadáasul mivel full lebeszélhető ennél nem kell jobb üzlet. Nekem a mmunkám miatt például még sosem volt 40.000 alatt a számlám, szóval teljesen mindegy, hogy ebből van-e fix havidíj, vagy nincs.

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.08.26. 14:21:41

Fantasztikus, hogy emberek veszik a fáradtságot és energiát, hogy másokat baszogassanak, ócsároljanak amiért vett/nem vett iPhone-t, vagy valami mást.

Emberek! Nem tudom feltűnt-e, de demokrácia van és piacgazdaság. Nem qurva mindegy neked hogy a másik vett/nem vett iPhone-t?

Szánalmas. Akinek iPhone-ra van szüksége, azt vesz. Akinek Alcatel-re, az meg azt. Ne b@sztassuk már a másikat hogy milyen telefont vesz/nem vesz. Nem az oviban vagyunk.


howtoiphone.blog.hu

Cujo 2008.08.26. 14:25:40

itt max az fikázik, aki kurvára szeretne iphone-t, de mivel 6 általánosa van és mosogat a kinai étteremben, nem engedheti meg magának. lásd pl sanyi. lerí róla.

cézé 2008.08.26. 14:30:31

vagy esetleg több esze van, és nem ilyesmire költi a pénzét....

fergeteg 2008.08.26. 14:36:35


fromdtod - orulj neki, hogy neked meg nem fagyott le! Nekem igen, tobbszor is es nem tudtam reszetelni sehogy sem. Na ezt add ossze! Es nem en vagyok egyedul, aki igy jart.

Aki hasznalja es nem csak nezegeti meg mutogatja, annak nagy az eselye, hogy elobb utobb sziv egyet vele.

Errol csak ennyit!

Cujo 2008.08.26. 14:38:58

Prada cipős köztisztviselőkről mi a véleményed? :))))

BushDoctor 2008.08.26. 14:39:26

nemrégiben new yorkban a kennedyn voltam kénytelen eltölteni egy pár órát. Azhtán megéheztem és beültem egy meglehetősen drága étterembe, de nem ez a lényeg. Egy olyan asztalhoz ültettek aminél velem szemben ült egy házaspár. Mindketten valamit NAGYON gépeltek az iPhone-jukon. Egyikük radiros fejü ceruzával másikuk egy ujjal, és szemmel láthatólag nagyon unták.
Egy perc múlva elövettem a 9 inches Asus EEE-met a válltáskámból, kinyitottam, 1 perc múlva a neten voltam, majd rájuk néztem, elmosolyodtam és elkezdtem sok ujjal, két kézzel gépelni.
Egymásra néztek..majd vissza az iPhone fölé görnyedtek és még elkeseredettebben gépeltek tovább...egy ujjal. :D Az arcukat látni kellett volna !!!
.
Tanulság : használj mindent arra amire való és ha fáj, szenvedj tovább némán és dicsőitsd az inventort a fórumokon...egy ujjal a legzsiiiirabb ha már kifizetted érte a Zárát !! 8XD

pentmouse 2008.08.26. 14:40:59

Nem sokáig tudtam olvasni a kommenteket.

Ennyi irigykedő buta igazi magyar mentalitással rendelkező parasztot rég láttam!
Tisztelet a kivételnek.

Gumidomino 2008.08.26. 14:53:44

Igazán sorszám osztás és feszült várakozás volt egy kütyüért???

Azért a Lurdy-házon kifeszített nemtudomhányszáz négyzetméteres molinót én komoly reklámnak minősíteném. De nem értek hozzá. Ehhez se.

Csak furcsa.

Möhhhh 2008.08.26. 14:57:38

Ezerszer jobb pda-k vannak, hülye aki Ájfónt vesz

storage 2008.08.26. 14:58:04

Tehát...

Vettél egy iPhonet több, mint havi 10K forintért, és havi 192 forinton vered magad?

Gratulálok! Remélem büszke vagy a postodra.

ddevil 2008.08.26. 15:04:26

Nem csak az a 192Ft, de majd tapasztalni fogják az előfizetők, hogy ezeknek a prepaid előfizetéseknek a lebeszélhető perceibe nem tartoznak bele pl. a kékszámok. Persze majd mondjátok, hogy ki a fasz hív kékszámot, de amikor valamilyen szolgáltatóhoz jófejségből nincs más szám, nem beszélve a négyjegyű üf.szolg. számokról, és itt ugye valahogy mindig minden kezelő foglalt, szóval ha van egy ilyen kedves helyen az embernek egy jó 20 perces várakoztatása, akkor majd megtalálja a számlán külön kiszámlázva az esetleg több ezer ft-os díjat az előrefizetett perceken túl. Na én ezen akadtam ki a múltkor. Mert a kékszám lényege pont az, h bárhonnan helyi tarifával hívható, de pl. a T-nél ez nem számít, náluk ez a lebeszélhető perceken felüli díjszabással külön kiszámlázásra kerül.

rcsaba 2008.08.26. 15:09:09

Teljesen jogos Andris észrevétele.
Több hasonló fórumot olvasok midenhol ez van.
Én személy szerin a 2G változatot használom és nagyon meg vagyok elégedve vele.
A napokban azonban elgondolkoztam egy 3G váltáson a régit megkapta volna a feleségem.(eladni nem is jöhet szóba)
Fel is hivtam a kék szolgáltatot,hogy megoldható a számhorodzás a magentához mire közölték ,ha csak az iPhone miatt szeretnék és ha nem annyira sürgős várjak egy kicsit.
Az igaz,hogy 2008-ban a "T" kizárolagos forgalmazát kaptam meg az iPhone-nak,de már tárgyalnak a kékeknél is a jövő évi készülék bövítés ügyében.
Úgyhogy várok pár honapot.

Ajax error 2008.08.26. 15:09:26

de ez tényleg 17000 Ft 24 hónapon keresztül? az 409000 Ft

Cujo 2008.08.26. 15:29:02

ajax ugye te direkt játszod a hülyét?
mennyi beszélhető le belőle?

Cujo 2008.08.26. 15:34:35

valóban.. a legdrágább modell, legdrágább előfizetéssel annyi. annyit beszélhetsz le.

zorritooo · http://cggrafikus.blog.hu/ 2008.08.26. 15:36:13

Vegyél hájfont!!! "mert megérdemled" :D:D:D:D

Cujo 2008.08.26. 15:42:30

sanyi, az az edény elég mocskos maradt.
mosogass rendesen, különben nem netezhetsz cigiszünetben.

cso zsi 2008.08.26. 15:43:28

Mp3-at nem csak letölteni lehet.
Kreálom a cd-imből, bakelitjaimból.
Aztán feltöltöm a Nokiámra.
Igen, van olyan zene, amit muszájból töltök, mert sehol nincs semmilyen megvásárolható formátumban.
Zenét igazából otthon szeretek hallgatni, mert van min, bár nem a high-end kategória.
Utazás közben sztereó bluetooth fülessel, ami alkalmas telefonálásra is.
Hogy ne kelljen magammal hurcolni egy csomó fölösleges eszközt.

greg03 2008.08.26. 15:46:23

szerintem 2008-ban ostoba dolog nem belátni, hogy minden a netes tartalmak felé mozdul el. semmi másra nincs szükség, mint egy olyan kütyüre, amivel elérem és továbbítani tudom ezeket a tartalmakat.
felesleges mindent a mobilon tárolni, egyszerűbb neten keresztül elérni.

zorritooo · http://cggrafikus.blog.hu/ 2008.08.26. 15:48:06

Cujokám megvesztél? miket beszélsz? Lelőlek mint egy kutyát :):):) amugy én is szeretek pénzt költeni, csak értelmesebb dolgokra, mint mondjuk egy szép óra...

greg03 2008.08.26. 15:48:21

ja, ez a bloototh-os vitára ment

Cujo 2008.08.26. 16:06:04

na na! a veszett kutyát nem olyan egyszerű lelőni :p nem láttad a Cujot? csak menekülhetsz előlem :p

2008.08.26. 17:58:49

Szerintem mindenkinek igaza van, szar is az ájfóne, meg kurvajó is. Komolyan. Csak egyet nem értek. Mindenki élteti a netböngészőjét, jó a adatforgalmi díja, szépen görget, de kérdem én: ki a faszom netezik a mobilján? Hol? Miért? Minek? A villamoson? A parkban? Otthon? Miért? Nincs otthon net? Állata kijelzője, játszottam már vele, de akkor is kicsi. Jó a multitouch, de milyen netezés az, hogy folyton húzogatom ide-oda? Há' biztos más másra használja a telefonját, mint én, de nem fér a fejembe, miért olyan nagy cucc, hogy megy a net rajta. Ha gúvasztani akarom a szemem bemászok a fotelbe a psp-vel, na olyat nem tud egyetlen telefon se.

2008.08.26. 18:01:00

Meg mondok még egy szubjektív ellenérvet, mert ez meg nekem fontos: teljes qwerty billentyűzet. Enélkül nekem bármi bukó. De az i tényleg szép.

Akron · http://e-vita.hu/dxn 2008.08.26. 20:19:57

fynndafrail:
"Nem téged meg a másik 400 ezret perelnék, hanem az Apple Incorporatedet"

Ez elég nagy baromság. Meg majd büntetik a CD boltokat is, mi? Mert onan vettem CD-t, amit lemásolt a haverom??

A másolásvédelem a iTunes jól megfontolt üzleti érdeke. De ez rendjén is van.

A számkijelzés meg szerintem is a csomag része, de talán valóban aktiválni kell.

Amúgy, mint telefon az iPhone egyáltalán nem jön be. PDA-nak meg nekem megint más a nyerő. Szóval engem nem varázsolt el.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.27. 00:17:17

ez mil;yen unalmas mar, hogy nekem 20 eves nokiam van es remeku mukdik stb.
hat vazze az iphone kicsit tobbet tud, mar elnezest kerek
de akinek jo a 20 eves, az maradhatott volna a vonalasnal, soha el nem romlik, annyi hatranya van, ha nem vagy otthon nem hallod ha hivnak
a vilag fejlodik, mindig lesz jobb es megvesszuk mert jobb
Vician mondta, hogy letekeros ablaku Opelt vesz, mert kisebb a hibalehetoseg
hat igy is hozza lehet allni
ezt a szmkijelzesert penzkerest meg nem is ertem
sorry

Megdobbent 2008.08.27. 02:10:58

Vazze mar itt chat megy a hujegyerekekkel, mint a subbanal. Mifasz van veletek?

dexler poppe 2008.08.27. 14:21:54

fynndafrail
benned kicsit túlbuzog az apple imádat... steve jobs nem jézus krisztus, de még csak nem is a haverod!

- nem hiszem, hogy komolyan gondolod, hogy azért korlátozott a bluetooth az iphone-on, mert az apple és közvetve a kiadók attól tartanak, hogy a gyerekek, majd ácsorognak egymás mellett sötét parkolóházakban és tologatják át egymásnak az albumokat?? annyi más, egszerűbb, kényelmesebb, gyorsabb módszer van a zene ingyenes megszerzésére, senki nem szarakodna ezzel.
- miért nem lehet képeket küldözgetni bluetooth-on, ha már itt tartunk?
- sok minden jót el lehet mondani az itunes-ról, de azt hogy olcsó volna, semmiképp. 10-15 dollárért már egy CD is kényelmesen megvásárolható, ami ugye fizikai, kézzel fogható hanghordozó, tömörítetlenül található rajta a zene, van szép borítója, ÉS bármelyik és bármennyi CD lejátszóban meghallgatható, bárkinek kölcsönadható, elajándékozható, stb.
- a helyzet az, hogy te az itunes-on nem ZENÉT (értsd: terméket) vásárolsz, hanem JOGOT arra, hogy meghallgatás formájában felhasználhass egy fájlt valamilyen APPLE terméken. (igen, tudom, vannak kivételek, EMI kiadványok például...)
- végül: lehet itt erkölcsös frázisokat puffogtatni és sarkosan fogalmazni, hogy a fájlcserélőkön történő zeneletöltés az húú de gonosz dolog, de mint talán te is értesültél róla az itunes music store nem elérhető magyarországon. az amazon mp3 boltja sem. szóval legális mp3 forrásokkal nem állunk annyira fényesen. és kérlek vedd meg nekem merzbow - rainbow electronics című albumát CD-n, ha legközelebb lemezboltba mész, mert én azt szeretném.

(mondom mindezt úgy, hogy szerintem az iphone egy nagyszerű eszköz, és lehet - nem biztos, de lehet - hogy több pénzt költöttem életemben CD-re és bakelitre, mint te.)

polgár jenő (törölt) 2008.08.27. 14:47:55

baszom az anyád,
ez így van azóta amióta t-mobile a westel....

nekem a nokiámra is fizetni kell a kijelzést...
FASZ... nem baj aki iphone-t vesz megérdemli....
(mac=parasztvakítás)

hehe

CID 2008.08.27. 15:42:47

mikor westel volt is így volt

dragotom (törölt) 2008.08.27. 17:25:39

Amennyire én láttam a szolgáltatás tényleg nincs bekapcsolva alapból a iPhone-os előfizetéseknél, de ingyenes. Legalább is a T-mobile ügyfélszolgálati portálja ezt mutatja, ha bekapcsolod.

Ajax error 2008.08.27. 19:53:44

greg03 2008.08.26. 15:46:23
"felesleges mindent a mobilon tárolni, egyszerűbb neten keresztül elérni."

Ezt jól átgondoltad, amit ide írtál?
1. mivel lassú a mobil internet maximum a dokumentumaimat vagy az excel tábláimat pakolnám fel.
2. letöltési korlátja van a mobil netnek.
3. Az mp3at hogy fogom telefonon keresztül hallgatni a neten keresztül?
semmi értelme.
Akkor már inkább 1GBos memkártya oszt' csá.

Ajax error 2008.08.27. 20:04:21

Mindent összevetve. Az Iphone egy nagyon jó telefon. Sok mindenre képes eszköz, annak ellenére, hogy direkt szoftveres korlátai vannak.(Tehát többet is tudhatna)
De nem hiszem, hogy többet érne például ennél www.telefonguru.hu/keszulekek/keszulek-guru_nokia_N95_8GB.asp
nem hiszem, hogy tudásban is kimagaslóan jobb lenne.
Az ár, amit köré kreáltak a T-Mobilnál az pedig népbutítás.
Ez a véleményem.
NEM VAGYOK IRIGY !
Ezt le kell szögeznem.
De nem értem ha már ennyire reklámozzák meg istenítik ezt a telefont akkor már tényleg legyen faszányos !
Ne kelljen egy ilyen kaliberű telefonnál ilyen apróságokon vitatkoznunk mint a bluetooth.
Kb ennyi lenne.

fynndafrail 2008.08.28. 08:22:55

dexler poppe:

• Pedig de, pont erről van szó, hogy az Apple az általa közvetített felhasználói jog jogtalan továbbadásától tart. Valamelyik Jobs interjúban volt erről szó. a fájlcserélők esetében sem a letöltögető tinédzsereket cseszegetik hanem az adatforgalmat közvetlenül lehetővé tevő cégeket.

• Az iTunes ott olcsó, hogy ha nem akarsz megvenni egy egész albumot, mert a 12 számból csak kettő tetszik, akkor csak azt a két számot kell kiválasztanod, két dollárért.

• Lehet rágni a szart meg belekötni szavakba, de talán ne menjünk bele, a szerzői- és felhasználói jog talán inkább az én asztalom, uszkve húsz éve könyékig matatok a témakörben.

• Pont leszarom hogy neked frázispuffogtatásnak tűnik vagy sem, lopni akkor is gáz, és nem indokolható azzal, hogy éppen nem férsz hozzá a kiszemelt cucchoz. Nem tudom néhányan mi a faszt képzeltek. Itt mindenki valami lila ködben él, hogy neki alanyi jogon jár minden. Kezdve a csirkét lopó cigányoktól a költségtérítésből meggazdagodó politikusokig. Szerinted mennyire tolerálná egy bíróság ha arra hivatkoznál, hogy azért loptad el az utcádban parkoló kocsit, mert a környéketeken nem lehet olyant kapni? Az ész megáll, de komolyan.

• Gratulálok a nyilvánvalóan kiemelkedő zenei műveltségedhez és a minden bizonnyal hatalmas lemezgyűjteményedhez. Nem, nem fogom a farkamat a tiédhez hasonlítgatni, alapvetően ostoba dolog. Pont olyan, mint egy iPhone-nal kérkedni :-D

dexler poppe 2008.08.28. 11:06:37

- de igen, pontosan a felhasználókat cseszegetik! mutass egy internetszolgáltatót, amelyiket elővettek azért, mert lehetővé teszi a fájlcserélést, és ezt érdemben szankcionálták! eljön még az a pillanat, amikor steve jobs száját elhagyja a mondat, hogy "the new iphone comes with full bluetooth functionality."
- ebben az esetben valóban olcsóbb lehet az itunes. régi berögzülés nálam ez az albumokban való gondolkodás.
- az, hogy mivel foglalkozol irreleváns abból a szempontból, hogy az itunes-on vásárolt dalokat jellemzően korlátozott számú és típusú eszközön játszhatod le.
- senki nem mondta, hogy itt bárkinek bármi is alanyi jogon járna. egy autó ellopása nem ugyanaz a fajsúlyú történet, mint egy album letöltése, nem is értem hogy keveredik ez ide.
- neked gyakran vették el a homokozóban a lapátod??

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.08.28. 13:40:46

No igen, a fizikai tárgy ellopásának és a digitális adatról való illegális másolat készítésének összemosása ugyanolyan (szándékos?) butaságról tesz tanúbizonyságot, mint amelyet a BSA, RIAA, MPAA meg faszomtudjamégkicsoda mutat fel a mostani, a zenekiadók számára igencsak nehéz időkben, amikor évente tizcsillió helyett csak kilenccsillió dollár forgalmat tudnak generálni. (A szívem szakad értük!)

Majd amikor párszáz éven belül a Star Trek-féle replikátor megjelenik, akkor (újból) szarban lesznek a szerzői jogok nagy szakemberei, mert akkor valóban lehet majd fizikai tárgyakat is (illegálisan?) másolni anélkül, hogy megsemmisítenénk az eredetit. persze,a ddigra úgyis kommunizmus lesz, és kurvára senkit nem fog már érdekelni olyan baromság, mint a magántulajdon. Csak ehhez a fejekben is meg kell érnie a folyamatnak...

cso zsi 2008.08.28. 14:28:18

(b) el kell árasztani őket mindannak a bőséges rendelkezésre bocsátásával, amit akarnak, azaz ,,tápanyagmentes étellel a gondolkodás számára”, és meg kell tőlük vonni azt, amire valóban szükségük van.

(3) Át kell írni a történelmet, valamint a törvényeket, és a társadalmat ki kell szolgáltatni ezeknek a hamisításoknak úgy, hogy az emberek figyelme el legyen terelve valódi személyes szükségleteikről olyan, részükre kiagyalt álszükségletekre, amelyeket tudatosan erőltetnek kívülről rájuk.

pepipapa (törölt) 2008.08.28. 19:25:27

fynndafrail
Ez a lopás, nem lopás érdekes téma, de talán túlzásba viszed.
Vajon Te nemes eszméidbe búrkolozva soha nem követtél el törvénytelent?
Nem vettél a kofától zöldséget számla,blokk nélkül?
Soha nem mondtad senkinek,hogy nem-e lehetne,ühüm papír nélkül?
Mert ugye ez akkor hmmm csalás....

facsipesz 2008.08.29. 14:21:14

MUHAHAHA:) Ez olyan, mint egy BMW állítható ülés nélkül, az már "nem fért bele az árba". Gyász.:)

Ajax error 2008.08.29. 15:43:23

Lopás?
Miről beszéltek Mo.-on nem számít lopásnak ha élvezet céljából töltöd le az mp3at.
Addig amíg pénzt nem csinálsz belőle.
Én nem viszem ki a piacra árulni.
aki akarja menjen és vegye meg az ő dolga vagy vegye meg az istore-on a jogokat.
Én inkább megnlzem a youtuben :D
Vagy valami :D:D

Balambér 2008.08.31. 10:34:09

Bírom a "szakértő" fikázókat.

Méghogy a Domino hívószámkijelzés ingyenes, és a T szívatja az előfizetéseseket.

Tessék kérem tudomásul venni, hogy piacgazdaságban semmi sincs ingyen senkinek. A Dominosok percdíja úgy van kikalkulálva, hogy annak fedezni kell a szolgáltató hálózatfenntartási/karbantartási költségeit, munkabér költségeit, vizet, villanyt, takarítókat, szemétszállítást stb. stb. stb. inkluzíve a hívószámkijelzés szolgáltatás működtetési (és esetleges karbantartási) költségeit.

Ha innen nézzük, kedves Dominós, akkor inkább te szívsz, hiszen az előfizetéses legalább eldöntheti, hogy akarja-e ezt a szolgáltatást, vagy nem.

Balambér 2008.08.31. 10:35:24

Nem olvastam végig az összes kommentet, úgyhogy bocs, ha valaki írta esetleg már előttem is.

efhábé 2008.09.02. 15:42:22

"a Bluetooth-t csak fejhallgatóra és autós kihangosítóra korlátozták. Ezek kicsit zavaróak, de lehet élni nélkülük,"
Gondolkodtam 3g-s iphone-ban, de ha ez tényleg így van, akkor isten ments. Évek óta nem kötöttem rá a telefont zsinórral a számítógépre, pedig a fotókat vhogy le kell tölteni róla, zenéket meg fel. Bluetooth...
útközben, ha nincs wifi, de kell net, akkor szintén bluetoothon keresztül intézem a dolgot.
No most, hogy egy állítólag csúcstelefon ne tudja átküldeni a fájlokat másik gépre és ne lehessen vele Bluetooth PAN-t létrehozni, az iszonyú gáz.
Pedig nem is valami csúcstelóm van, csak egy szutykos SEk800i.

Répuszka 2010.03.01. 18:49:15

vettél egy közel 100ezres telefont, és a 196 forintos hívószámkijelzés miatt sír a szád:D:D ezt nem mondod komolyan...

Répuszka 2010.03.01. 18:50:24

az meg a másik, hogy sztem 10 emberből 9 tudja, hogy a magentáéknál ez plusz költség...fizetni kell érte. Hát úgylátom, hogy te pont a 10. vagy:D

Répuszka 2010.03.01. 18:51:40

de, hogy ne csak szemétkedjek, van javaslatom is: kérjél részletfizetést a 192 forintra:D:D
süti beállítások módosítása