Tékozló Homár

Vásároljon szorongást karácsonyra!

2008.12.01. 07:28 | ge | komment

Olyan sokan küldtétek be, akkora a nyomás rajtunk, hogy tessék, posztoljuk az idei karácsony eddigi legmókásabb könyvajánlatát, a Repülni Jó könyvek sorozat kötetét, a Légikatasztrófát.

Miután beleképzeltük magunka a borítón szereplő, a kiadó oldalán, a Repülni jó-n azt olvastuk, hogy az a "rajongók és izgulók portálja". Első könyvével inkább az utóbbi csoportnak kedveskedik, ráadásul frappáns megfogalmazással élve: "fapados áron". Az oldalon egyébként a könyv a Túlélőkészlet alatt érhető el, talán hasznosabb kiadvány, mint azt elsőre gondoltuk.

Szapi szerint pedig "a hirdetés alja egyenesen terroristáknak szól, valahogy így: Légikatasztrófa, rendelje meg on-line".

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. _mmm_ 2008.12.01. 07:29:39

A következő kiadás lehetne a vonatszerencsétlenségek. Az jó lesz húsvétra. :))

punpa 2008.12.01. 07:31:49

A dobogó harmadik fokán pedig az Elsőzni jó - Homárkatasztrófák áll.

Matiz Papa (törölt) 2008.12.01. 07:32:10

Repülő még nem maradt a levegőben!

staropramen 2008.12.01. 07:41:38

A nyári üdülési szezonra a "nagy hajókatasztrófák" c könyvet adják majd ajándékba a hajóutakat értékesítő utazási irodákban.

Lári-Feri 2008.12.01. 08:07:53

Emellé még én is ledöntenék egy hatésfeles hejnekkent! Öntudatosan.

jusztlacika 2008.12.01. 08:10:57

elfelejtettem elolvasni, valaki elmondaná?

EÖ (törölt) 2008.12.01. 08:18:59

jusztlacika

nagyon szívesen:

a poszt arról szól, hogy fizess be ######## forintot a xxxxxxxxx-xxxxxxxxxx-xxxxxxxxxx számlaszámra gondolkodás nélkül


egyébként a Nagy Sünszarás című könyvet olvastátok?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.12.01. 08:22:26

Hát nem tudom... Lehet, hogy még mindig jobb egy légikatasztrófa, mint egy éjszaka a szentgotthárdi jéghotelben.

Vagy ez a válságturizmus reklámja. Fly & drive helyett fly & crashlanding.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.01. 08:24:58

jusztlaci
neked mndent
szoval
palkovicsne kek ifaval kis faszenessel a platon lement rackevere
megszamolta mennyi a PZS es a klotyopapir merete, de lement EDE-hez hogy megnyerje a kekszlgaot
wii jatekot vett a hujegyerekenek, de beszoltak amerikabol
Imi beszolt, viszont nem hajlando kabelezni
deeeeeeeeeee
Mary alszik halaegnek

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.01. 08:34:15

Miért, akár még jó könyv is lehet.
Nagy repülésrajongó vagyok, és a régebbi kétkötetes Léhgikatasztrófák c. könyv is nagyon jó (na persze annak nem az a célja hogy sokkolja az olvasót és szenzációt hajhásszon, hanem inkább az elkövetett hibákra világít rá, értelmes emberekhez szólva - na ma nem lenne sikerkönyv mert az értelmes emberek a kihalás szélén állnak :/ )

Amúgy amikor megláttam a borítót, én is jót röhögtem, hogy ez konkrétan a "Repülni jó" sorozatban jelenik meg...

Izé. Repülőgépen dugott már valaki?

Fairy Girl 2008.12.01. 08:35:15

ÁÁÁÁÁÁÁÁ

Hétfőőőőőőőőő

É2I 2008.12.01. 08:39:15

Az, hétfő, hogy lenne sünszülése aki kitalálta a hétfőt meg a légikatasztrófákat. És nem rendelem meg onlány, akkorsenem!!!!!
FONTOS!!!!!

É2I 2008.12.01. 08:44:42

Az alkaloidának tudja valaki az onlány elérhetőségét? Kűldenék nekik egy példányt, hogy dedikálja már a nagyvezírük, aztán meg visszaküldeném annak a nagyeszűnek, aki ezt így összehozta.....

kernelpanic 2008.12.01. 08:58:31

nem ertem. hogyha repulni jo, akkor hogy lehet a katasztrofa? en nem olvasnam el, repulovel kell hazamenni karacsonyra.. es amugyse kekszalagos.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.01. 09:01:04

Repülni jó, de a WizzAirrel katasztrófa. Főleg Rómába.

DonCiccio 2008.12.01. 09:07:53

Itt is ez a reklám megy a jobb felső kockában. :-)

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.12.01. 09:24:07

ugye mindekinek van olyan ismerőse, akinek az ismerősének az ismerőse (még abban az időben, amikor kaptunk újságot a fedélzeten) olyan újságot kapott a repülőgépen, amely címlapján légikatasztrófa volt? hehh... hát.. végül is előfordulhatott.. vagy mondjuk nemtom annak idején, szeptember 12-én vajon vittek-é újságokat a fedélzetre?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.01. 09:28:48

Avagy bementek-e a felhőkarcolókban dolgozók dolgozni?

Deviáns 2008.12.01. 09:33:59

ColT 2008.12.01. 08:34:15
...Izé. Repülőgépen dugott már valaki?...

A képen szereplő gép pilótája és a stewardes....

maincoon © 2008.12.01. 09:37:12

Én mindig megnézem a Nat.Geo-n a Légikatasztrófák sorozatot.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.12.01. 09:42:57

Repülni jó, és biztonságos is, de repülés előtt mindenki olvasson el egy ilyen könyvet, vagy nézzen meg egy filmet a témában, hogy tisztában legyen azzal, mire vállalkozik. Másrészt azért is jó elolvasni, hogy tudatosuljon a teendő baj esetére, mert bennégni rosszabb mint egy sünszarás.

Mondok egy másik példát. A repülő tengerre szállt le, az utasokkal még idejében felvetették a mentőmellényt. A gép persze elsüllyedt, és benneragadtak azok az utasok, akik a figyelmeztetés ellenére még a gép belsejében felfújták a mentőmellényt.

2008.12.01. 09:46:19

@Bukowszky: nem tudom, te melyik társasággal repülsz, de Finnair még mindig ad újságot! Malévot most nem tudom megmondani, mert már vagy másfél éve nem repültem velük, mégha Malév jegyem volt is, akkor is Finnair szállított :)

jpmjpm 2008.12.01. 10:02:13

A Légikatasztrófák az egyik legjobb sorozat a NatGeo-n. Szóval a könyv is lehet jó.

De ezzel a címlappal mellélőttek nagyon. Nem is értem, hogy nem tünt fel senkinek, hogy képzavar van.

schokobanane (törölt) 2008.12.01. 10:04:06

Ah, ezen már én is röhögtem. A kiadó megérdemli az idei "legjobb marketing" címet.

nekem gyanus volt mar az elejen is... 2008.12.01. 10:13:37

"atpijkamo:
...Mondok egy másik példát. A repülő tengerre szállt le, az utasokkal még idejében felvetették a mentőmellényt. A gép persze elsüllyedt, és benneragadtak azok az utasok, akik a figyelmeztetés ellenére még a gép belsejében felfújták a mentőmellényt."

:) túl élénk a fantáziád. a repülőgépek csak az ülés előtti prospektusban tudnak vizre szállni... tudod mi az a csesztázás? amikor egy 90 tonnás repülőgép formájú valami mondjuk 400 kilüóméter/órával "leszáll" a nyilt tengerre 8-9 méteres hullámokra... na akkor aztán nagyon számit, hogy rajtad van-e a mellény vagy nincsen... miközben 20-30at szaltózik előre a szétszakadó géptest... vizre leszállni commercialális repcsivel. ezen mindig mosolyognom kell...

Sasfióka 2008.12.01. 10:15:08

Én nem ismerősöm ismerősétől hallottam, hogy olyan újságot kapott, amiben ilyen katasztrófa volt, hanem saját "bőrömön" tapasztaltam, sőt közrejátszottam.
Még suhanc koromban, mint az iskola egyik prominens diákja egy külföldi kiállításra és vásárra vittek harmadmagammal, és volt velünk egy kísérőtanár. Na ez a tanár néni nem éppen szívünk csücske volt, a magyaron kívül más nyelven megszólalni sem tudott, de hát igazgató bácsi kedvenceként, neki jönni kellett. Előtte még soha nem ült repülőgépen (olyanon meg pláne nem, amelyik valójában repült is), így nagy volt a cidri. Mi viszont jókedvűen konstatáltuk, hogy a repülés napján aktuális újságok valamelyik sztáremberke repülőgéppel történő lezuhanásáról tudósítottak. Így nem voltunk restek, és az összes létező újságot a kezébe nyomtuk szeretett tanárunknak, hogy ne unatkozzon. Nem is unatkozott :)

Sasfióka 2008.12.01. 10:19:35

Ez a kép photoshop! :) SZENZÁCIÓHAJHÁSZAT! Az eredeti képen nincs is összetörve a gép, csak a jólbedőlő gép szemszögéből látszik "kifutó" :)
Meg oda van írva titokzatosan, hogy "A jövő üzen". (Társíró valószínűleg Mz/X)

bobek3000 2008.12.01. 10:23:27

felfútt faszság-szarbukfenc...
Mennzetek innét, nincs itt semmi látnivaló! Itt baleset van folyamatban-e hatóságilag!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.01. 10:25:27

@nekem gyanús volt... : Le tud az, közben széttörik, az utasok közül meg aki nem tört szét az szépen kiúszik. Amikor senki nem éli túl az általában attól van hogy függőlegesen b*szódik a vízbe és minden szétszakad...
Pl. üzemenyag kifogyás esetén egész jól le lehet ezeket tenni (ha nincs pl. vihar).

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.01. 10:27:01

Zep volt a képen látható gép pilótája.

Amúgy is UGORGYUNK.

schokobanane (törölt) 2008.12.01. 10:32:22

Ez a könyv tényleg fake, az eredeti borító tényleg kifutópályát ábrázol. Gyanús volt, hogy csak blogok oldalán találtam meg hirdetve, és sehol másutt. A repulnijo.hu oldalán szórakoztak egyet, gondolom.

bobek3000 2008.12.01. 10:39:26

jó tünés, me hejszinelek kisgetzik!
itten hezbollahos légi katasztrófa van!

elwood 2008.12.01. 10:56:25

Ha valaki mégis szorongani kezdene tudok egy jó pszichiátert, bár most külföldön van.

staropramen 2008.12.01. 11:18:23

Ebben a posztban csak ennyi volt.(mint 100 as csomagban a 90 papirzsepi)Most beszéltem Pósalaki bácsival aki azt üzeni, hogy :UGORGYUNK !

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.01. 11:19:23

@elwood : És repülővel jön haza? Me' akkó' nem jön meg sose.

Izé. A pzsichiáter EDE-e?

A féllábú rollerbajnok 2008.12.01. 11:19:41

Ahogy látom, a szinvonal megmarad az idióta elsőzés szintjén. Arra gondolt valaki, hogy el is lehetne olvasni? Vagy egyszerűbb - az ostobák vigyorával - látatlanul fikázni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.01. 11:34:15

@Féllábú rollerbajnok : Hát akkor most te leszel az aki beleköt az elsőzésbe. Gratulálok.

Senki nem mondta hogy nem olvasnám el a könyvet. Persze papír alapú könyvet elvből nem szívesen veszek, tehát vagy elkérem valakitől, vagy ha be OCR-ezi valaki akkor letöltöm.

Izé. Amúgy ha olyan színvonalú mint a "Légi baklövések" akkor akár el is lehet égetni az egész készletet, mert pl. az a könyv kurva szar. Ez volt a legenyhébb...

elwood 2008.12.01. 11:53:03

Ezért tart itt ez az ország

staropramen 2008.12.01. 11:55:00

@ féllábú
tudom, hogy ez ízlés dolga, de Légikatasztrófa c könyvet a Repülni jó sorozatban megjelentetni számomra kissé morbid ötlet.
Persze tudom, hogy ízlésbeli kérdésekről csak ordítozni lehet vitázni nem. Már most többet beszéltünk erről mint amennyit kellene.

A féllábú rollerbajnok 2008.12.01. 12:07:07

... és halálos betegség, ami nemi úton terjed! ;)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.01. 12:51:31

"amit életnek hívnak és ragályos
és minden esetben halálos"

staropramen 2008.12.01. 12:58:38

csak igy optimistán tovább ökölbeszorított tekintettel vágjunk neki a jövőnek.

jpmjpm 2008.12.01. 13:01:14

nekem gyanus volt mar az elejen is... 2008.12.01. 10:13:37

Pedig volt ilyen. Még megvan a felvétel is róla, amit a tengerparton lévő turisták csináltak. Azért kellett leszállni a tengerre, mert az agysebész gépeltérítők nem hitték el a kapitánynak, hogy nincs elég üzemanyag a gépben, hogy elrepüljenek oda ahová kérték. Mutatták a kapitánynak, hogy itt van a brossurában, hogy a gép hatótávolsága X km. A kapitány pedig mondta, hogy az lehet, hogy oda van írva, de nem tankolták tele a gépet, mert nem indultak olyan messzire.

Ők pedig nem hittek neki, csak amikor kifogyott a gépből. Előtte a kapitány direkt part közelébe kormányozta a gépet, hogy gyorsabb legyen az életben maradottakat menteni.

Persze nem volt zökkenőmentes a leszállás több mint a fele meghalt az utasoknak (ha jól emlékszem köztük volt vmi. magyar miniszter is). De leszálltak a vízre. Nem volt más választásuk. És volt aki túlélte, és tényleg volt olyan aki azért halt meg, mert a süllyedő gépben felfújta a mentőmellényt, és ezért nem tudott kiúszni.

Nem tudom miért kell egyből leugatni vmit. amiről fogalmad sincsen?

Zorro2007 2008.12.01. 13:19:49


Azert ahhoz is esz kell, hogy akkor fujja fel valaki a mellenyt amikor meg a repuloben van, vagy azt gondoltak, hogy mindenki gyorsan felfujja es felemelkednek a repulovel egyutt...

De a legszebb tortenet amikor Kanadaban elszamoltak magukat a "benzinkutasok" es joval kevesebbet toltottek a gepbe mint amennyi kellett volna, fenn meg nehezen talaltak nyitva levo kerozinkutat, nem ment az atszamitas literrol kilora( vagy a hasonlo kanadai mertekegysegekre), szerencsere a pilota elozo eleteben vitorlazorepulos volt es letette a gepet. Utanna a szimulatorban senkinek sem sikerult a mutatvany...

Azert szeretem a NG ilyen filmjeit, mert radobbent(megdobbent), hogy mennyi embernek kell(ett) milyen kis dolog miatt meghalnia(99%-ban emberi mulasztas miatt!).

Zorro2007 2008.12.01. 13:31:43

vagy megegy:
anno a Japan legitarsasagnal a vilagon eloszor egy boingba utolag minden ulesbe beszereltek szep kis monitorokat.
Csak a kedves japan mernokok rosszul szamitottak ki a monitorok fogyasztasat, amikor fenn mindenki bekapcsolta, leegett az egesz repulo...mindenki meghalt...

elwood 2008.12.01. 13:36:59

Kanadában nincs ilyen jópofa üzemanyagkijelző mint yuppieskodában, hogy ne vágjon neki az óceánnak üres tankkal ?

elwood 2008.12.01. 13:39:22

A monitoros problémára kevésbé high tech környezetben esetleg biztosítékot is be lehet tervezni.

Zorro2007 2008.12.01. 13:44:32

elwood 2008.12.01. 13:36:59 :
elvileg igen de az eppen javitas alatt volt es mivel repulni meg kell ugy gondoltak a kerozinkutasok ök is ki tudjak szamolni a mennyiseget...

Zorro2007 2008.12.01. 13:56:38

Gyorsan egy msik tortenet:

A leszallopalyak elejen van egy radioado ami a repulogepeknek mondja meg hol kezdodik a leszallopalya.
Valamelyik vilagvegi repuloteren ezt az adot odebbraktak 3-4km-rel es elfelejtettek szolni a pilotanak o meg szepen ugy ahogy illik lerakta a gepet a puszta kozepere.(Este volt, rossz idojaras nem is lathatta, hogy nincs ott semmi, amikor mar igen, akkor mar keso volt). Az eredeti jelado eppen hibas volt es azert volt athelyezve...persze mindenki meghalt...

Zorro2007 2008.12.01. 13:57:45

elwood 2008.12.01. 13:39:22

Tudod mennyibe kerul a biztositek?:)Az mar nem fert volna bele a keretbe...

bizonytalan  2008.12.01. 14:24:31

szerintem nem szép dolog, h. a zindexen megjelenő hirdetésért a zindex zrt felveszi a lóvét, majd kanyarít egy fasza cikket is belőle.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.01. 15:56:18

@Zoroor2007 : Vagy amikor a Pitot-csőbe raott fészket egy darázs, és nem működött a sebességmérőjük... Az egyik azt mutatta hogy túl gyorsan mennek, a másik hogy lassan... A kapitány meg levette a gázt-> átesett a gép -> függőlegesen a tengerbe -> mindenki meghalt :(
Aztán kiderült hogy a gép 2 hete parkolt a reptéren és a műszakiak b*tak letakarni a nyílásokat, beköltöztek az állatok...
EZ az igazán buta emberi hiba...

Ofélia . 2008.12.01. 16:22:28

féllábu: Zuhanjak le ha tudom, hogy miért zavar az elsőzés??.

Tavaj egy légy repült a pitotcsövembe a fekete doboz adatai szerint csakodás és káromkodás által elkövetett Un. hanyattesés következett be.

Független szakértők szerint a sör szennyezte az üzemanyagomat(pálinka)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.01. 16:28:55

en nem sokat repulok, de akkor besorozok es megdugom a sztyuvit es meg sose zuhantam le

A féllábú rollerbajnok 2008.12.01. 17:16:25

Ofélia: Nekem azt tanították, hogy "csak akkor beszélj, ha szebbet tudsz mondani, mint a csend!". Az elsőzésnek nincs informatikai értéke. Az Ede is csak egyszer jó poénnak.

A féllábú rollerbajnok 2008.12.01. 17:19:31

Ja, és üzemanyag szennyewzte a sört!
:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.01. 17:20:11

rollerbajnok
nekem meg azt tanitottak mindeni azt mond amit akar ha nem sert vele masokat
ugyhogy aszondom
EDE!!!!!!!!!!!

Ofélia . 2008.12.01. 17:25:40

Sünszarás!!!!!!!!!!.

Dugás!!!!!!!!.

A féllábú rollerbajnok 2008.12.01. 17:29:48

Még szerencs, hogy nem "NI"-t mondtál!

Rajmond 2008.12.01. 19:00:28

Edézni kötelező!!!
Ede egy legenda!!!
Ede sose megy ki a divatból!!!

kernelpanic 2008.12.01. 19:01:17

EDE örök, akárki akármit mond.. Ez FONTOS!!!!!

kernelpanic 2008.12.01. 19:02:52

Megmondjuk mi Rajmonddal, na..!

Don Bolesz 2008.12.01. 19:03:15

De aztán szép rekettyés legyen!

havajj 2008.12.01. 19:30:43

sokan küldték be a f@szomat
nem inkább véletlenül pénzt kaptok érte, hogy reklámozzátok?
már olvasni se érdemes ezt a k. (gyk:nem kedves) homárt

Ab ovo Taigetosz 2008.12.01. 19:53:55

Eddig Read Only voltam, és most is csak annyit kérdeznék, hogy yuppiskodát, baccpapucsot, ráckevét vágom, de Edét mééé nem lehet elolvasni?? Az 5588 kommentet akarom!!! Mi vót? F1! F1!

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.12.01. 20:04:16

":) túl élénk a fantáziád. a repülőgépek csak az ülés előtti prospektusban tudnak vizre szállni... tudod mi az a csesztázás? amikor egy 90 tonnás repülőgép formájú valami mondjuk 400 kilüóméter/órával "leszáll" a nyilt tengerre 8-9 méteres hullámokra... na akkor aztán nagyon számit, hogy rajtad van-e a mellény vagy nincsen... miközben 20-30at szaltózik előre a szétszakadó géptest... vizre leszállni commercialális repcsivel. ezen mindig mosolyognom kell... "

elméletileg lehetséges. persze aki látta az ominózus videót a vízre szálló "kommerciális" repülőszerkezettel (darabokra szakadt, amikor a szárnyról lelógó hajtóművek vizet értek) az kételkedik benne, de
egyrészt nem csak olyan gépek vannak, amelyeknek lefelé lógnak a szárnyukról a hajtóműveik, hanem van olyan is, amelyiknek pl. a törzs hátsó részére vannak illesztve a hművei.. másrészt nem 400 km/h a minimális leszállósebessége ezeknek.. egy 737-es pl. 110 csomó körül még simán a levegőben van. vízreszálláskor nyilván a lehető legkisebb sebességig elhúzzák.. no meg nyílt tengeren még szökőár esetén sem tombolnak hegynyi hullámok.. szóval végül is, ideális esetben megoldható a vízreszállás. no persze amikor ide jut az ember, az már régen nem ideális eset :)

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.12.01. 20:05:55

és sikeres vízreszállás után veszik elő kedvenc repülőgép-tartozékomat, a cápatabit :)

gonnaburninflames 2008.12.01. 22:12:10

Sikerkonyvek, avagy "Jeanette, kavet kerek cinnamonnal!"

Megrendelheto a turisnal - ha Imre beenged.

Cocu 2008.12.02. 12:55:15

A REPÜLÉS NÉHÁNY SZABÁLYA

1. A felszállás lehetőség. A leszállás kényszer.
2. A botkormányt előre tolva, alattunk a házak mérete nő, hátrahúzva
pedig csökken. Huzamosan hátrahúzva tartva a kormányt, a házak ismét
nőni kezdenek.
3. A repülés nem veszélyes, csak a lezuhanás az.
4. Jobb lent lenni és azt kívánni, bárcsak fent lennénk, mint fordítva.
5. Egy repülőgépen csak akkor feleslegesen sok az üzemanyag, ha lángra kap.
6. A gép orrán lévő légcsavar a pilótát hivatott hűteni. Ha leáll, a
pilóta rögtön izzadni kezd.
7. Bizonytalan helyzetben tartsd a repülési magasságot. Az éggel még
soha senki nem ütközött.
8. A "jó" leszállás az, ami után saját lábon elhagyható a gép. A
"nagyszerű" leszállások pedig azok, amelyek után a gép tovább használható.
9. Amennyire csak lehet, törekedjünk arra, hogy a gép hegyes vége mindig
előre álljon.
10. Azt, hogy kerekekkel felfelé szálltál le onnan veszed észre, hogy a
rámpához csak teljes gázzal tudsz eljutni.
11. A túlélés valószínűsége fordítva arányos a leszállási szöggel. Minél
meredekebb szögben száll le a gép, annál kisebb az esély a túlélésre és
fordítva.
12. Soha ne engedd a gépet leszállni olyan helyre, ahova agyilag már öt
perccel korábban meg nem érkeztél.
13. Tartsd távol magad a felhőktől. Megbízható források szerint a hegyek
előszeretettel bujkálnak a felhők között.
14. Törekedjél arra, hogy leszállásaid száma egyenlő legyen a
felszállások számával (lásd az 1. pontot is).
15. A sima leszállásnak három egyszerű szabálya van, de ezeket sajnos
senki nem ismeri.
16. A helikopterek nem tudnak repülni, csak olyan randák, hogy a föld
egyszerűen taszítja őket.
17. Ha az ablakból csak körbe-körbe forgó talajt látsz és az utastérből
a zűrzavar hangjai szűrődnek, akkor a dolgok nincsenek egészen rendjén.
18. A gravitáció nem ötlet, hanem természeti törvény, amely ellen
fellebbezésnek helye nincs.
19. A sebesen zuhanó alumínium tárgy kontra mozdulatlan föld csatát
eddig mindig a föld nyerte meg.
20. A józan döntőképesség alapja a tapasztalat. Sajnos a tapasztalatot a
rosszul meghozott döntések gyarapítják.
21. Tanulj mások hibáiból. Nem fogsz annyi ideig élni, hogy valamennyit
magad is elkövessed.
22. Légy éber! Így is lesz mindig valami, ami elkerüli a figyelmedet.
23. Egy pilóta számára leghaszontalanabb három adat: a gép feletti
magasság, a kifutópályán megtett úthossz és a tized másodperccel előbbi
pillanat.
24. Vannak öreg, és vannak bátor pilóták. De öreg bátor pilóták nincsenek.

Ofélia . 2008.12.02. 14:47:47

Cocu:Rég röhögtem ennyit. Te vagy pilóta vagy irányító vagy de mindenképp közel a tűzhöz.

stopp 2008.12.02. 20:08:53

Németeknél idén a következő (tényleg megjelent) könyv nyerte meg az év könyvcíme versenyt:
Sorozatgyilkosok. Alcím: Most az áldozatok mesélnek.
Na azért ez sem semmi.

theutat villám 2008.12.02. 20:50:16

saját kertünkbe szarni sem semmi, ott virít a reklám az indexen, itt meg fikázza a homáron....
süti beállítások módosítása