Sünsün előrelátó volt és inkább túlfizetett, csak szolgáltatót váthasson. Ez meg is történt december elején, ám a 60 napon belül visszajáró összeget a mai napig nem kapta meg.
Úgy döntöttem, hogy szolgáltatót váltok és otthagyom az externetet, mivel majd 8000Ft-ot fizettem a 4 megás netért. A szolgáltató váltás meg is történt dec. 11-el, de mivel a decemberi csekket még november végén kézhez kaptam, így gondoltam inkább befizetem, nehogy a díjtartozás akadályozza a váltást. Azért mielőtt befizettem érdeklődtem az iránt, hogy a fel nem használt időszakra vonatkozó pénzt visszafizetik-e. A valász az volt, hogy 60 napon belül fissza fogom kapni.
A pénzt természetesen a mai napig nem kaptam vissza, pedig már többször telefonáltam az ügyfélszolgálatnak (már amikor el lehetett őket érni), illetve írtam levelet nekik még március elején, amire természetesen nem válaszoltak. Kérdésem kedves Homár, hogy mit lehet ebben az ügyben tenni? Röhejes, hogy azt hiszik, hogy bármit megtehetnek. Válaszra sem méltatnak. Nem az az ötezer forint hiányzik a családi perselyből, egyszerűen csak dühítő ez a hozzállás...
Üdv Sünsün
Az utolsó 100 komment: