Tékozló Homár

Játékpénzt adott vissza a taxis

2009.05.07. 12:30 | jackyll | 188 komment

Sajátos válságkezelési stratégiát figyelhetett meg Zoltán a Tele5 taxi jófajta reptéri transzferje során:

Alábbi eset tegnap történt. Nem is az átvágás mértéke bántó hanem, hogy amint beültünk a taxiba, a sofőr minden idegszálával azon dolgozott, hogy átvágjon minket.
 
Kellemes Római hétvége után érkezés haza Ferihegyre. Előre hívtunk taxit a Tele5-től. Szürke, kombi Merci érkezik. Indulunk a Blaha Lujza térre. Hogy mit keresünk a Kálvin téren és a négyes metró gödreiben? Ezt a kérdést megosztom a Tele5 sofőrével, aki olyan hangon válaszol, mintha az alkoholista apám volna, hogy majd azt én tudom, te csak üljél szépen csendben és fizetsz ha szólok. Ó! mondom ez már tényleg a jó öreg pesti szolgáltató ipar, már majdnem elfelejtettem. De jó itthon.

Sokat nem csevegtünk, de végül csak megérkezünk a címre. Barátnőm jelzi, hogy egy kopek borravalót se adjak, ezért a visszajáró kikotorászását szótlanul végig várom. Két darab fém százast dugok a zsebbe. A lakásba felérkezve jön az igazi meglepi, amikor kirámolom a zsebeimet. A két százas helyett egy valódi és egy játék érme van a kezembe. Tele5taxi ott tart, hogy ha nem kap borravalót, akkor majd hamis pénzekkel kiügyeskedi magának.
 
Azért ez nagyon téves út a válság okozta veszteségek pótlására.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

májgeriberi 2009.05.07. 14:28:56

nálam mag bika-fasza, kinek kell?

bontókalapács...... http:/ /sportblog.blog.hu 2009.05.07. 14:29:33

Megérdemled, hogy a Tele 5 -el mész haza a reptérről!

stancili1 2009.05.07. 14:29:44

Én se nagyon értem a sztorit, a tele5 fix tarifával megy reptérről Pestre, 4600. Akkor is ennyi, ha nyílegyenesen átvágtat a városon és akkor is, ha megkerüli Záhonyt és Moszkván keresztül megy. Hogy jött ki ez a 200? Arról nem is beszélve, hogy ha egy ilyen lehúzás megesne (nem csak transzferárnál, bárhogy), elég egy telefon, és a taxist már meg is rángatja a cég, az utasnak még csak bizonyítania se nagyon kell a dolgot.

Elnézést, de a sztori nekem nem tűnik valósnak, a konkurrencia próbálkozhat talán...

EÖ (törölt) 2009.05.07. 14:32:52

@Frucsasz: kiváló termék még a szaunába való himalájai só
mintha a bivalyb.sznádi só nem pont ugyanaz lenne....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.07. 14:32:57

egyebSt bennem leulepedett a tortenet
1. aszongyatok arepterrol fix dijas tehat tok mind1 ha kicsit kerul a taxis
2. az utas okoskodik mert O tud jobb utat / ez amugy mindig is vitatema kocsmai szinten is hogy melyik a rovidebb ut.
3. a taxis berag, "seggfej jon Romabol oszt osztja nekem az eszt merre menjek mikor 25 eve taxizok es beszol/ezt lehetett volna kuturaltabban az teny/
4. veletlenul elcserelt egy szazast, az ki van zarva, hogy mar eleve tart hamis ermet a reklamalo utasoknak akik nem jattolnak

hat ez tortent

betépett felhasználó 2009.05.07. 14:33:44

es a jatekszazas nem-e sztaniolba csomagolt csoki volt-e?
igen-e?
na ugye...

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.07. 14:34:48

Szerintem a kislány a hibás, mert ha megmondta volna a pontos címet a taxisnak, nem csak odab@ssza, hogy "Fahéj(d)", akkor nem kellett volna Ráckevétől Rómáig gyalogolnia a kiszáradt görényekkel tarkított 67-es úton.

Frucsasz 2009.05.07. 14:35:25

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): na, látom, ráéreztél az ízére :D Pontosan erről van szó! Ha már só, akkor nekem a bivalybasznádi nem jó, mert a kínai horoszkópom a patkány, nem pedig a bivaly. Esetleg ha patkánybasznádi lenne... :P :D

Frucsasz 2009.05.07. 14:36:38

@Nelson Mandula: A kislány alatt Zoltánt érted? :D

☺ágica (törölt) 2009.05.07. 14:36:58

@staropramen: hát, ha jár hozzá akciósan harmonizáló készülék, akkor esetleg érdekelne:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.07. 14:41:24

Mary csinalt cinnamonnos teat vidkaval
igy reggelre
es magyar rantottat rendelt
dogozhatok megint

Mérgező Hulladék 2009.05.07. 14:41:58

Hát én sem örülnék, ha a taxis körbe vinne a vakondtúrásokon át csak azért, hogy a Nagykörút belső felén rakjon ki, ne a külsőn.
A visszajárón lovaglóknak: olvastátok valahol, hogy _kizárólag_ két fémszázast kapott vissza? De még akkor is feltételezni kellene, hogy valóban 4600 Ft-ba került az út.

betépett felhasználó 2009.05.07. 14:42:36

@Nelson Mandula: igy van!! es ha egy kicsit is figyelt volna a es otthonrol viszi a papirzacsit, akkor lett volan ahova az asszony engedje a rokat.

Bénító Mussolini 2009.05.07. 14:42:38

Azért találom ezt az egészet furcsának, mert ha betelefonálsz a központba (ez még midig nem késő) és elmondod a sztorit, akkor tuti, hogy instant intézkedést és segítséget kapsz.
Sokat utazom Tele5-tel, egyáltalán nem jellemző rájuk ez a stílus, ráadásul az állásával játszik az, aki ilyet csinál. Társasági taxis nem kockáztat, nem lehet, hogy egy Tele5-nek látszó mezítlábashoz vagy hiénához ültél be, ő meg a városnézést is feladatának érezte?

Mentolosmájkrém 2009.05.07. 14:43:33

A T5 védelmére elmondanám, hogy amennyiben reklamáció, vagy vitatott útvonalválasztás merül fel, ugyanazon a telefonszámon, amelyiken megrendelődött a taxika lehet jelezni a cég felé, hogy valami nem stimmelt. A sofőrnek ezzel csinálsz egy kellemes hétfő délutáni prgramot, mert valószínűleg berendelik a T5 Etikai Bizottsága elé és ha tényleg helytelenül járt el akkor azt szankcionálják. Ez lehet letiltás, vagy kirívó esetben kirúgás is.
A poszt írójának halkan mondanám, hogy leszámítva az éjszakát normális taxis a körúton nem megy a Blaha felé, ha csak azt külön az utas nem kéri, mivel eléggé be tud állni az a rész. Mondjuk lehetett vona menni a Fiumei út felé is, be a Népszínház utcába és a Hotel Nemzeti előtt ki is lehetett volna lökni a tisztelt megrendelőt, meg még kb. 1200 módon.
Nem minősíteni szeretném a kedves utast, de így elsőre abból a fajtából való,aki egy római( és nem Római, mert melléknév)hétvége költségeit a taxin akarja megspórolni. Saját praxisomban volt olyan, aki Kubába ment a nőjével, alsóhangon 6 kilóért és 500 Ft-on vitatkoztunk, mert a transzferhatár azon oldalán lakott, ahonnét már drágább volt a szolgáltatás.
Aki pedig azt állítja, valamelyik multi egyik kis kalitkájában ülve, hogy a taxizás nem munka, annak ajánlanám, hogy egy napra vegye le a VOR-nál vásárolt öltönyét és próbálja ki milyen nagy seggmeresztés van a taxiban, ha pénzt is akar keresni.
Ja ,T5-ös voltam elég sokáig, csak, hogy tiszta legyen.

májgeriberi 2009.05.07. 14:45:02

a fix költségnél kit érdekel, hogy merre visznek haza?!
Vigyen vazze nyíregyháza felé az ár akkor is csak annyi.

EÖ (törölt) 2009.05.07. 14:45:49

@Frucsasz: viszont ezzel a horoszkóphoz igazitott Hilti ütvefúróval nagyon célba találtál :)))
az aloeverás flex is nagyon menne
vagy a egyiptomi sisakvirág kivonatos betonkeverő

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.05.07. 14:47:08

szcsongor 2009.05.07. 14:25:48
@RosszQtya: Mar nem azert de nem rovidebb ha az ulloirol elfordulsz jobbra a nagykorutra a blaha fele, tulmesz a rakoczin, majd a new york palota mogott a dohany utca-osvat utca hurkon visszakanyarodsz a rakoczira, ahonnan mar be lehet fordulni balra a blahara?

eleve ugye van 3 lámpád már a térnél pluszba! utána meg NEM lehet a rákóczi úton sehol se balra fordulni! teljesen mindegy, hogy a keleti felől mész az astoriáig, vagy a másik irányba!

"nemar ilyeneken szivozzunk, ha magamat a Blahara kernem, nem kotozkodnek, ha a taxis pl a Hotel Nemzeti elott, vagy a rakoczi-akacfa sarkan tenne ki a kocsibol..."

nem én közötködtem hanem a posztíró :D

"Sot, inkabb szovatennem, hogy mi a halalt keresunk a kalvinon vagy a kiskoruton."

transzfer áron nem mindegy? ért kár? a sofőr valamiért úgy látta jónak! lehet elhangzott az urh-n hogy baleset van a nagykörúton és kapásból kerülte.

ha pedig beállsz a nagykörútra a dugóba, onnan már nagyon nehéz kimászni ám! akkor meg az lenne a baj, hogy miért arra ment...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.07. 14:51:23

az teny a taxisnak az az erdeke minnel hamarabb vegezzen ebben az esetben
csak tessek udvariasabban leugatni az utast

Édesapám 2009.05.07. 14:51:24

napelemes bányászlámpa

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.05.07. 14:52:44

hagyma 2009.05.07. 14:51:23
elég ha ránézek, már meg se kell szólalnom! :))

☺ágica (törölt) 2009.05.07. 14:53:32

@RosszQtya: pontosan mit is szeretnél: üvegasztalt, harmonizáló készüléket vagy láncfűrészt?

betépett felhasználó 2009.05.07. 14:56:14

nem kell haborogni, hisz mindeneki csak jatszott 1et.
te hogy urilany vagy aki a wcre is taxival megy
o hogy profi taxis, holott capa volt

a jo jatekhoz jetakpenz illik

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.05.07. 14:57:32

☺ágica 2009.05.07. 14:53:32
ebben a sorrendben kérhetem? :))

de a legFONTOSCHabb a HK-s láncfűrész lenne a hugomnak! :))

Frucsasz 2009.05.07. 14:58:22

@☺ágica: Hellokittis láncfűrészt! Akarok! Most! Skorpiós változatban, ha lehet... Még 54 000 forintot is megérne a dolog.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.05.07. 14:59:32

@májgeriberi: csináltunk saját mocsarat, szeretettel meginvitállak, de vigyázz, nagyon belterjes, csak egymásról és mindenféle általunk kreált és nem irányított posztokról beszégletünk. belterjnek.blog.hu, gyere. Meg bulizunk is megint most 23-24-én Kapolcson. Amúgy már untuk, hogy mindig visítás volt a belterjes dumálásért, hát leléptünk onnan, gondolom nem kis anyagi veszteséget okozva ezzel, hiszen a napi 6-800 komment biztos szépen hozott a konyhára :))) most egy nap max. 40 komment van ott.

Szeretnék egy skorpiómintás kontaklencsét :))) lesztek szívesek azonnal feltalálni.

Frucsasz 2009.05.07. 15:00:07

@betépett felhasználó: Szerintem Zoltán zokon fogja venni, ha úrilánynak nevezed... :D

☺ágica (törölt) 2009.05.07. 15:00:53

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): NEM!!! Bögre balkezeseknek!!!

@RosszQtya: nem neked van szülinapod?

@Frucsasz: hát, ha skorpiós kell, az kicsit húzósabb lesz ennél:)

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.05.07. 15:02:42

nem értem, tudtommal fix tarifa van retérről.. most mit kell ugatni a sofőrnek, hogy milyen útvonalon megy? nem tök mindegy? talán mégis jobban tudja..

én régebben a budaörsi reptérről taxiztam át pestre jópárszor.. mindig ugyanazzal a társasággal. legalább nyolc féle útvonalon mentünk. pár száz forint ingadozás volt az árban mindig, de hát most ezen problémázzam? hol ennyi, hol annyi. legalább kikerültük a dugót. sosem merült fel bennem, hogy beszóljak a sofőrnek, hogy miért erre vagy arra megy.

a százast meg véletlenül elcserélte valószínűleg.

azért azt megkérdezném, hogy egyből ide írt-e a kedves levélíró, vagy előtte próbált-e egyezkedni a taxitársasággal? rohadtul nem mindegy, szerintem.

és még valami: nehogy már azt képzeljük, hogy az olaszok bármiben is különbbek, úgy általában.

monticello (törölt) 2009.05.07. 15:02:44

@Frucsasz:
Úgy van, de a társasra mégsem költött egy fillért sem a gonosz taxis, elvette gyerekektől amit a nagyitól kaptak karácsonyra. "jó lesz ez még nekem utasokat átverni" és gyorsan zsebrevágta a játékpénzeket amikor nem néztek oda a kölkök.

Miigeii 2009.05.07. 15:03:28

Én sosem vennék bevásárlókocsi-érmét.
Ennek az oka pedig az, hogy baromi jól esik (azaz muszáj) mindnen nadrág és kabát zsebét átkutatni egy kis pénzért hóvégén.
Szarul venné ki magát, hogy az összeguberászott 400 Ft helyett egy műanyag izét találjak, ami ráadásul pont arra elég, hogy a csontüres kocsimat toligájam fel-le az Auchaban... :)

Frucsasz 2009.05.07. 15:09:46

@☺ágica: Igazad van! Az összes balkezes nevében követelem, hogy mindenből csináljanak balkezeset is! És ne csak csináljanak. Kapható is legyen. Annyiért ,amiennyiért a jobbkezes cuccok. Én annak idején a balkezes ollót hiányoltam, aztán lett, de nehéz volt beszerezni és drágább is volt.

A rendelésemet módosítanám: Kérek egy Hellokittys, skorpiós BALKEZES láncfűrészt. Zöldet. Köszi.

@Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke: most egy új, hellokittys, tökéletes, rózsaszín, boldog világ született bennem. Köszönöm! :D

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.05.07. 15:10:27

@☺ágica: nem nekem nincs és ahogy elnézem idén már nem is lesz (na nem a dátum miatt)

gunfight · http://topcomment.blog.hu 2009.05.07. 15:11:06

@RosszQtya: teljesen hüje vagy... szerinted, ha nemmondanak cimet, akkor a kelenföldön keresztül is mehetett volna... (mondhatnad arra nincs forgalom) amugy meg anyádat nézd hülyének!

gunfight · http://topcomment.blog.hu 2009.05.07. 15:12:46

nincs cím - nincs cím, nemmontakcímet...

Frucsasz 2009.05.07. 15:13:58

@☺ágica: Gondoltam azért zöld, mert úgy menne a zöld bevásárlókocsi-érmémhez... :D Bár az nem is hellokittys. Esetleg türkiz?

nemuccaszoc 2009.05.07. 15:14:02

Lábbusz, még mindig a legjobb.

☺ágica (törölt) 2009.05.07. 15:15:51

@Frucsasz: némi felárral talán megoldható;) Amúgy a balkezes olló miatti felháborodás abszolút jogos

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.05.07. 15:16:34

gunfight 2009.05.07. 15:11:06
köszönöm hízelgős szavaid

gondolom a te anyád után nézzem annak, meg anyád hülye gyereke után...

ehh félnótás...

***köp egyet...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.05.07. 15:17:45

☺ágica 2009.05.07. 15:15:51
és balkezes talicskát batikolva tudsz-e szerezni? :)

Édesapám 2009.05.07. 15:18:51

Szép nagy város ez a Pest, Ferihegyről indultunk, Kispesten vagyunk és negyedszer megyünk át a Duna felett...

Ofélia . 2009.05.07. 15:20:55

@☺ágica: Van egy balkezes láncfűrészem így csak nyögvenyelősen tudok gyilkolászni:(((

stancili1 2009.05.07. 15:22:28

Basszus, Gunfight...

A taxis a transzfert szeretné mihamarabb letudni, hisz fixáras dolog, akkor is annyi, ha fénypostával egy másodperc alatt ott van, és akkor is, ha megkerüli Moszkvát (ráadásul ez esetben nem is éri meg neki a benzint-időt pazarolni, hisz mint mondták már páran, fix áras szolgáltatásról van szó). Nem hiszem, hogy ebben a speciális esetben át akarta verni a taxis az utast, egyszerűen nincs értelme a dolognak.

A pénzcsere meg félreértés lehetett, nem hiszem, hogy 100 forintért rizikózna meg egy komoly meghurcolást a cégénél. Ez a poszt egyértelműen lejáratásról szól, legalábbis szerintem.

☺ágica (törölt) 2009.05.07. 15:25:15

@RosszQtya: nemrég indult a cég, így elég korlátozott a termékpaletta. De folyamatosan bővül!!! Természetesen elsőkörben azon termékekkel, melyekre nagyobb a kereslet. De amint tehetjük, igyekszünk kielégíteni az egyedi igényeket is, mint pl a kovácsoltvas gázkonvektor-takaró.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.05.07. 15:25:53

stancili1 2009.05.07. 15:22:28
végre valakinek dereng...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.05.07. 15:27:18

☺ágica 2009.05.07. 15:25:15
palkovicsné laptopjához való szivargyújtó-töltő is lesz-E DEcember előtt? :)

stancili1 2009.05.07. 15:30:35

RosszQtya, fél órája ezt mondom...

Sok marha (tisztelet a kivételnek)

☺ágica (törölt) 2009.05.07. 15:35:59

@RosszQtya: november vége felé, a karácsonyra való tekintettel, tervezzük limitált példányszámú, különleges termékek piacra dobását. Természetesen szeptemberben közvéleménykutatást tartunk az igényekkel kapcsolatban, hiszen nálunk a vevő a legfontosabb. Így akár az Ön által említett termék is megvásárolható lesz majd ráckevei üzletünkben. És persze meglepetés-termékekkel is készülünk.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.05.07. 15:36:21

stancili1 2009.05.07. 15:30:35
és te kivétel lennél? :)

***ártatlanul néz...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.05.07. 15:37:38

☺ágica 2009.05.07. 15:35:59
Köszönöm a tájékoztatást! Remélem házhoz szállítást is vállalnak, legalább egy IFAval, a megemelkedett megrendelésszámra való tekintettel.

stancili1 2009.05.07. 15:37:43

Mindig az a legnagyobb marha, aki nem vallja be :))

Kinyilatkoztatom, hogy múú :)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.05.07. 15:45:15

stancili1 2009.05.07. 15:37:43
bocikám :)

gyulaszu 2009.05.07. 15:56:38

Utánaszámoltam a dolognak, ugyanis a T5 weboldalán nincs is olyan tarifa, hogy reptéri transzfer a retérRŐL. Vagyis a posztoló biztosan nem azt választotta. (az is ott van, hogy nem kell azt választani)
Tehát útvonal 18 km (googliban)
Ár az árlista alapján, telefonos rendelés esetén: 300+18x230=4440
Ha van kedvezménykártya, akkor még kevesebb.
Ebben az esetben azonban a legrövidebb út az utas érdeke.

CsJP 2009.05.07. 16:00:06

az is lehet, hogy mire felert a lakasba a taxibol, ennyit ertekelodott le a forint.

Pat Bateman 2009.05.07. 16:02:23

Életem első New York-i transzferjével olyan szinten b@szott át egy mezitlábas (azaz jelzés nélküli hiéna) "taxis", ahogy bírt. 80USD-t fizettem a végén, ami 50-ről idult, de menetközben még a "tips and dips" szójátékkal felsrófolta 80-ra. Be voltam szarva, hogy mi van ha balhézok és kitesz Harlemben, ugyhogy belementem. De soha többet feketefuvar az USA-ban.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.05.07. 16:10:46


gyulaszu 2009.05.07. 15:56:38

1.
write only üzemmód mi?

a post első mondata "...reptéri transzferje során:"

tehát transzfer ár lett igénybe véve gyk!

2.
a matek csak félig erősséged... ám legyen 4440. ezesetben gondolod, hogy a reptérről a címig nem volt egy lámpa sem? 5-70huf/lámpa, add hozzá a reptértől hány 10 lámpa van, de csak 5 db-al számoljunk, már 3-400al több a számla...

2009.05.07. 16:17:32

Valószínű dugó volt a Nagykörúton és akkor a Kálvin tér - Gellért szálló- Felsőzöldmáli út - Kispiricsizma dűlő - Nyugati a helyes és gyorsan járható útvonal, tehát a taxis helyesen járt el.
De ilyen kerekes békával még gyorsabban ki lehet gurítani a Nyugatihoz. Persze csak műemléki környezetben, ajtóletépés után.
Amúgy ilyet láttam is: ostoba utas rányitja az ajtót a taxi mellett elsuhanó kocsira aki tényleg letépte a taxi ajtaját. Az anyázást még megvártam amikor a taxis az utassal akarta aláirattatni a kárbejelentő papírt :)

gyulaszu 2009.05.07. 16:17:42

1. olvastam is, sőt.
az első mondat még jackyll mondata és nem az utazóé. Ahol beljebb van a sor, onnantól van az idézet.

2. a várakozással nem számoltam, abban biztosan igazad van, Te vagy a taxis.
De a 18x230 + 300 az nálam még mindig 4440. Neked mi jött ki?

Rebca 2009.05.07. 16:57:40

Kamu, különben képet is mellékelt volna. sztem.

Bit Rot 2009.05.07. 17:06:03

"ez érdekes dolog... elsőnek nem hiszem, hogy bárki bármilyen szolgáltatásban egy 100asért eladná a lelkét"

Azért ne védjük annyira a taxisokat!

Az egyik "nagynevű" társaság taxijában ültem 2 éve, mentem a reptér felé, a taxis pedig nagyban beszélgetett mobilon a haverjával, hogy mekkora ratyi ez a taxiscég, és megy át nemsoká a konkurenciához.

Szidta a céget, aminek a nevében fuvarozott. Szép.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.07. 17:10:34

@RosszQtya:
ez igy van egy nezes eleg Marynek is ha hulyeseget beszel
azt tanultam anno a bolcseszkaron hogy az emberi kommuikacio 23-30 szazalekat teszi ki a beszed
a tobbi az mimika nezes testartas stb
@Frucsasz:
Mary is balkezes

mr. 2009.05.07. 17:59:58

Nem csodálom, hogy átbasztak, ha még helyesen sem tudsz írni.

manes 2009.05.07. 18:43:43

Az egyik kollégám 2d állásban taxizik.Talpig becsületes.....Igaz,hogy nem is vitte semmire:))

Michael Collins 2009.05.07. 18:57:56

@lókupec: De akkor nem is voltak itt a románok!

kispista 2009.05.07. 19:41:08

@RosszQtya:
"

1.
write only üzemmód mi?

a post első mondata "...reptéri transzferje során:"

tehát transzfer ár lett igénybe véve gyk!
"
A reptéri transzfer nem jelenti feltétlenül a transzferár igénybevételét. Egyszerűen csak azt jelenti, hogy a reptérről vagy reptérre utazott.

A taxis kulturáltan is közölheti, hogy miért megy azon az útvonalon.

pistibacsi · http://henkajpan.blog.hu 2009.05.07. 20:23:24

jajmár. én tegnap egy benzikúttól gyalogoltam a pusztában a legközelebbi gyárkapuig, ahol volt bankautomata, mert a kút pénztáránál épp valami probléma volt a kapcsolattal, és csak készpénzzel lehetett fizetni. na mondjuk ott legalább elnézés lett kérve tőlem, amikor visszaértem.
egyébként meg mostanában, ahogy hallom kint lakó ismerősöktől, néhol a nagy nyugati külföldön is romlik a szolgáltatások színvonala, meg növekszik az átbaszási ráta, de ez persze nekünk itt nem vigasz.

Átlagarcú 2009.05.07. 20:31:02

Nem hinném, hogy a cég nem követeli meg az alkalmazottjától, - különösen egységáras fuvarnál - hogy a legrövidebb úton menjen. Ez az érdeke cégnek, utasnak.
( volt taxisként: Üllői-Orczy-Fiumei-Népszínház-Blaha. A tudomány ma nem ismer ennél rövidebbet:)))))

Frucsasz 2009.05.08. 00:24:44

@hagyma: Én azt tanultam ELTE-BTK-n (tudom, menjek mekibe dolgozni), hogy a beszéd, vagyis a közlendő mindössze 7%. A maradék az a hangszín, hangsúly és gesztuskommunikáció. :) le van szarva mit mondok, amíg jól mondom :)
És Marynek van balkezes bögréje?

Frucsasz 2009.05.08. 00:31:31

@kispista: Az a baj, hogy nem mindig lehet hinni a posztolóknak sem. Még ha nem is a konkurens cég embere, akkor sem feltétlenül volt az a taxis bunkó. Lehet, hogy Zoltán egója volt nagy, a lelke érzékeny, menstruálhatott is, én olyankor még a "Hogy vagy? " kérdésen is mélységesen felháborodok és kikérem magamnak... Az, hogy mi bunkó és mi nem, megélés kérdése. Itt a konkrét párbeszéd nem lett leírva, csak annyi, hogy mintha az ő alkoholista apja lenne (ami igazolja a túlérzékeny lélek-elméletemet). Lehet, hogy a taxis megmagyarázta neki, mit miért tesz, de ő zokon vette, hogy vki más mer gondolkodni és főleg magyarázni, és besértődött. Nekem az egész poszt bűzlik, jó esetben a véletlenek és a sértődékeny egók összjátéka. Rossz esetben meg kamu. A taxis (utas)tapasztalataim ezt súgják.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.08. 01:02:47

@Frucsasz:
lehet hogy csak 7
de Marynel 23-nal is tobb az tuti
jo en arrol beszeltem a hangszinen hangsulyon tehat a total beszeden kivul
testtartas, mimika
tobbet elarul
lehet olyan kedvesen beszelni mikozben az utalat leri az arcrol
nalunk mindern bogre balkezes
meg a sorosdoboz is

Doks 2009.05.08. 03:10:57

Csak annyi jelentősége van, hogy a Blahán vagy József körúton teszi ki a taxis az utast reptérről, tehát bőröndökkel, hogy át kell-e vergődnie csomagjaival az aluljárón, vagy sem .
A boldog békeidőkben, amikor még nem volt szétqrva az egész város, a Rákóczi térnél a csarnok előtt elhaladva Bacsó Béla - Bérkocsis útvonalon át lehetett jutni a Somogyi Bélán keresztül a Blahára, de ez az útvonal a Rákóczi téri ásatások áldozatául esett.

Frucsasz 2009.05.08. 09:17:42

@hagyma: Minden bögre? Akkor mégis csak igaz lehet, hogy Ámerikában megvalósulnak a legvadabb álmaink...

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.05.08. 09:45:26

küldjön már egy képet az ominózus játékpénzről a kedves levélíró! szeretnék vetni rá egy pillantást.

Zozo68 2009.05.08. 10:32:09

Pénztártól való távozás után....

Ha esetleg 1 eurót kapott volna a százas helyett, akkor is biztos, hogy cikk lett volna belőle?
Biztos, hogy nem írt volna ide, hogy többet kapott vissza, mert én ilyen cikket nem láttam még.

Agyalap 2009.05.08. 10:53:23

@Doks: Szerintem meg teljesen mindegy, hogy a József körút vagy a Blaha. Ha már oda ment nem hiszem, hogy a hetes buszra szállt fel utána. Akkor meg miért nem Akácfa utca 2-t mondott a taxisnak, hogy ne kelljen a bőröndökkel szerencsétlenkedni :) Én a körúton a szálló előtt épp úgy a Blahán érzem magam, mint a gombánál (ha megvan még egyáltalán...).

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.05.08. 12:08:11

Nem igazán értem.
A Rómairol miért ment Ferihegy felé, ha a Blahára akartak jutni?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.05.08. 12:22:22

@RosszQtya: Euronics-nál ha annyit mondassz TV-t ide, kihoznak vagy 10 tipust, meg 1 teát is és van rá gari is.
Te annyira tiltakozol a SÜN ellen, hogymá' megérdemled :))

sapuh 2009.05.08. 13:16:38

@RosszQtya:
rájtonli, nézd már meg a posztíró hol írta le a transzfer szót, és hogy tőle származik-e az általad idézett mondat.

Sikeresen ismételgettes kb. 200 kommentben, hogy miért hülye az utas, amiért nem érti, mit kerestek a Kálvin téren, bár elismerted az elején, hogy pontos cím hiányában nem lehet eldönteni, igaza van-e. Viszont nem ez a fő kérdés.

A lényeg inkább ebben a mondatban rejlik: "olyan hangon válaszol, mintha az alkoholista apám volna, hogy majd azt én tudom, te csak üljél szépen csendben és fizetsz ha szólok".

Ha az utas pénzén utaznak, hadd kérdezze már meg, miért arra, amerre.

sapuh 2009.05.08. 13:21:45

@RosszQtya: egyébként érdekes ez a borravaló kérdés a taxisoknál. Olyan szinten kötelezően adandó plusz díjnak gondolják, hogy tapasztalataim szerint kb. minden ötödik, ha megköszöni.

De miért köteles az utas borravalót adni? Az nem az elégedettségét kifejező, általa tetszés szerint választható plusz kellene, hogy legyen?

gililaci 2009.05.08. 15:58:45

Engem pont Rómában kúrt egy egy taxis istentelenül, amolyan itt-a-piros-hol-a-piros módszerrel.
Szóval nem a város, hanem a foglalkozás a hibás !

2009.05.08. 19:03:35

Legalabb egy fotot kuldhetet volna, igazolando a dolgot. Igaz barmit el tudok kepzelni a repteri taxisokrol, ez mar itt a balkan!

lótumfaktum 2009.05.08. 21:42:49

mért is a nevük bélás, kétforintos.
minden tx-is kocsog frusztrált ember aztatat hiszik,hogy ök szarják a spanyolviaszt.pedig,Dehogy!
a baráti körönben kerülöm őket ,mert mindíg azt mesélik ,hogy baxták át a kuncsaftokat.LÚZEREK!!!!!!!!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.09. 03:42:14

@Frucsasz:
igy van
nem nagy kunszt
a fulet /mar a bogrenek nem a Maryet/ 7 orara teszem nem 5 orara es rogton balkezes lesz

besz@rok 2009.05.09. 10:53:54

Jol ertelmezem, hogy 100 Ft-on fogyasztovedelmeztek?
Jesszus... ez pont egy kisfroccs osszege...

bolhaplaza.hu 2009.05.09. 13:11:22

Így járnak a smucig sóherek.P

Fitos 2009.05.09. 14:33:40

Aki elolvasta az alapsztorit, biztosan feltünt hogy több helyen sem életszerű a dolog.
Ami még a laikusok számára is egyértelműnek kell hogy legyen.....ki az az eszement ember, aki 100 ft-ért kockáztatja a becsületét és állását!
Amit nem mindenki tudhat..... fix áron a taxis dönti el merre megy (a taxis biztosan nem a hosszabb utat választja saját pénzén) ha az utas nem kéri a fix árat előre, a taxisnak fel kell kínálnia a választás lehetőségét!!! ....ha esetleg figyelmetlenségből máshova viszi az utast,biztosra veszem hogy elnézést kér, és tovább viszi saját költségén az utast, mert panasz esetén komoly szankciók elébe nézne!!!
Következő mozzanat....egy ilyen utazás következtében, ha visszajáróra várok, akkor biztosan megnézem a visszajárót mielőtt zsebre teszem ....
Valóban..... a taxisok között is akad "bunkó" mint bármely más területen dolgozók között .... de azért némelyik utast sem kell félteni!!!!
És aki sértegeti a taxis társadalmat, az azért gondoljon azokra a szituációkra is, amikor igencsak jól jön a taxis a közelben.. (benzin,kárbejelentő, kerékcsere, csomagszállítás, teherautó pótlás,ellopot autómagtalálás, vásárlás... és még sorolhatnám .....

Igen... Én taxinál dolgozom... és azt gondolom hogy legalább olyan becsületes és korrekt vagyok mint a többség!!!!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.05.10. 11:20:18

Ez a százforinton való vergődés szánalmas. Biztos, hogy a taxis véletlenül adta oda és ő lesz a legbosszúsabb, amikor rájön erre.

Répalaki Edömér 2009.05.10. 11:51:59

=- Kommentek átolvasása nélkül van hozzáfűznivalóm a poszthoz:

A szemtelen aljanépnek rögtönítélő bíróságot, kegyetlen megtorlást.
Sokat taxiztam (utasként) régebben, a '80-as években Zuglóból egészen dél pest-megye csücskébe is igénybevettem ezt a közlekedési formát, szóval volt tapasztalatom rendesen. Vannak jó fej kollégák és vannak a keselyű dögök. Eseti, hogy ki mikor melyikké válik. Akár véletlenül, akár száz forintért.

Édesapám szinte egész életében budapesten dolgozott árufuvarozóként. Történt egyszer, egy szokványos hétköznap délutánján, hogy aznapra is találtak okot az átlagos 10 órás, kemény fizikai melóval eltöltött műszak utáni toroköblögetésre. Kicsivel a szokásos fölé töltött de még eszméleténél volt. Jó szokásához híven hívott egy taxit, hogy elérje a vonatjáratát hazafelé. A taxis - nem tudván, hogy kicsiny székesfővárosunk térképét szinte jobban ismeri, mint a saját tenyerét - úgy gondolta, hogy városnéző körútra viszi a tintás "Bárnszt". Ez lett a veszte.
A fuvar végén bemondott egy összeget. Erre a menetszéltől kijózanodott faterom kioktatta a lehetséges útvonalakról, melyek többsége gyorsabb és rövidebb is lett volna mint a megtett, majd mondókája végén odavetette a minennapi fuvarok alkalmával megszokott összeget, természetesen jatt nélkül. A "pepita" ladás viszont a csuklójáról lógó autósbrifkó után kapott, hogy majd kifizeti magát. Itt már nyilvánvaló volt mindkettejük számára, hogy ütés-váltás lesz.
Annyit gyorsan el kell mondjak édesapámról, hogy családi örökségünk jeles viselője, mely nem más, mint a sportolásra és kiváltképpen futásra alkalmatlan testi felépítés. Persze izomerő az akad, de annak nyomatékos leadására mindenképpen karnyújtáson belül elhelyezkedő ellenfél szükséges. Éppen ezért olykor nem teljesen "fair" módon a játékszabály áthágásra késnyszerülünk. Most sem volt ez másképpen, így apám felsőtestből fordulva belendítette jobb karját egy csapott lengőhöz, majd gyorsan tökönrúgta a sofőrt. Ne hogy má' szaladgálni kelljen utánna, meg ne is nagyon ugra-bugráljon el előle. Az két kézzel az örökítő szervéhez kapott, majd felsőtestével 90 fokot bezárva, előrehajolván éppen a lezúduló pörölycsapás útjába transzferálta a kicsi feje búbját. A csattanást követően halk dübbenés kiséretében le is feküdt rögvest alukálni.

A történethez tartozik még, hogy nem sokkal későbbtől fogva édesapám 12-16 órás műszakokat dolgozott több, mint negyed évszázadig, ugyanis az impotencia tartós állapotába került taxis részére attól fogva 30%-ot vontak a fizetéséből - egészen nyugdíjazásáig.

Teljes mértékben elképzelhetőnek tartom, hogy egy egyedi, akció(zó)s sofőr szar napján, dög fáradtan, figyelmetlenül és modortalanul fogta ki posztoló társunkat magának - tán még a foga is fájt. Ennek következtében és a több - a társaságot védő komment miatt - hülye az aki általánosít.

Zolee_77 2009.05.12. 15:47:28

Nem azért, de aki repülős hétvégén vesz részt, és taxival menne haza, az ne sajnáljon 200-Ft borravalót. Így járnak a szarrágó tehetősek.

Zolee_77 2009.05.12. 15:55:51

Ja, és legalább egy képet illett volna mellékelni a cikkhez, hogy mit kaptál vissza. Egyáltalán nem életszerű a történet, így véleményem szerint kitaláció!!!

vauvauvau 2009.09.25. 01:02:26

@Répalaki Edömér:

Kár, hogy apukádat nem vágták sittre.
Látszik, hogy nem kultúrcsaládan nőtt fel.
A problémák megoldásának más formája is lehet.
süti beállítások módosítása