Homárné már rendelt egyszer a brands.hu-ról utánvéttel mindenféle konyhai csetreszeket, akkor minden rendben ment. Ferencnek viszont nem, ő előre utalt, egyik megrendelt cipője pedig elfogyott, de a pénzét jó ideje nem kapja vissza. Sőt, egy adott ponton önkényesen belenyúltak a megrendelési státuszába is. Élmények alant, a kommentek közé írja meg az is az élményeit, akinek kellemes tapasztalatai voltak az oldallal, meg azok is, akiknek nem!
A történetem június 17-én kezdődött, amikor is a brands.hu oldalon rendeltem 2 pár cipőt előreutalással... Eltelt 2 hét, sehol semmi, írtam nekik, hogy mi lesz, visszaírtak, hogy az egyik pár cipő nem érkezett meg hozzájuk, de majd küldik (eleve érdekes, hogy nekem kell ezt is megérdeklődni). Rá egy hétre az egyik pár cipő megjött. Eltelt ismét egy hét, említett cég rám se bagózik, megy az újabb levél, hogy mi a pálya. Közben észrevettem, hogy az oldalukon a megrendelésemről levették az egyik pár cipőt, szóval módosították utólag és "sikeres szállítás" státuszban van. Ezt is kifogásoltam, majd a következő levélben kérték, hogy küldjem el a számlaszámomat és az eredetileg átutalt összeget, majd az alapján intézik a visszautalást. Megírtam, de ismét egy hét eltelt, nem történt semmi. Levél ment újra, válasz jött, hogy átadták a pénzügyi osztálynak a kérésemet, nemsokára utalják. Vártam 8 napot, írtam nekik, hogy még mindig nem történt semmi. Erre még válasz sem jött, ez úgy 5 napja történt. Itt tartok, minden levelezésem megvan illetve a visszaigazolás, hogy eredetileg mennyit utaltam, viszont eléggé mérges vagyok.
Az utolsó 100 komment: