Tékozló Homár

A motorhibás BMW 520, amire nincs garancia (frissítve)

2009.08.24. 16:30 | jackyll | 496 komment

Dánielnek cégének 13 millió forintért sikerült vásárolnialízingelnie egy olyan BMW 520D-t, ami egy hónapon belül motorhibával örvendeztette meg. Igenám, de a Mondial Biztosító operátora rosszul pötyögte be az alvázszámot, ezért nem találták a rendszerben, azaz szerintük nincs rá garancia. Naiv BMW-s egy helyes videót is rittyentett a "roncs" önköltségű elvontatásáról:

update 08.25: Úgy látszik hatott a video:


Fejlemény az ügyben: a BMW elnézést kért a félreértésért és a javítás idejére küldött egy Opel Zafirát.

Az 1 hónapos BMW 520D motorhibát jelzett és alig indult el. BMW assistance átirányított a Mondial biztosítóhoz. Ők sem segítettek. Mint kiderült, az operátor rossz formátumban írta be az alvázszámot és nem találta a rendszerben az autót. Kritikán aluli, bunkó hangnemben elutasított: "Oldják meg, ahogy akarják, ezen a BMW-n nincs garancia!" Így a tulajdonosnak kellett trélert hívni, elszállíttatni az autót és autót bérelni saját pénzből. Ennyi jár 13 millióért?! Amúgy a Mondial biztosító jelmondata: "Assistance - mindent megmozgatunk Önért"
 
Mellékelt videó a szállításról:

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eznemisénvagyok 2009.08.25. 11:49:46

@Il mio nome è Nessuno: Én meg másodszorra is leírom: ez mellékszál. Nem azért posztolt mert (szerinte) elromlott a BMW-je, hanem mert megtagadták a neki járó asszisztansz szolgáltatást.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 11:50:19

@Micsoda??? Ez nevetséges!!: "Nem vagyok kötelezve a kézikönyv olvasására."

Olvasni és számolni sem vagy köteles megtanulni, jogod van hülyének maradni. Viszont nincs jogod a saját baromságaidért másra kenni a felelôsséget, te idióta.

Az pedig, hogy te nem tudsz olvasni, nem változtat azon a tényen, hogy nettó faszságokat hordasz össze a motormenedzsmenttel kapcsolatban.

Na, egy újabb kört?

Sam8888 2009.08.25. 11:50:58

Hondásoknak, meg egyáltalán japán-hívőknek:

homar.blog.hu/2007/10/18/a_madarszar_megeszi_a_hondat

homar.blog.hu/2005/09/29/benzintarhalo_hondasok

Ebből most az jön le, hogy a Hondás nem csak paraszt, hanem le is húz? :D

zauberpferde (törölt) 2009.08.25. 11:56:23

@Il mio nome è Nessuno:
@Micsoda??? Ez nevetséges!!:
Na végre...!
Most kezd izgalmassá válni a beszélgetés, csak így tovább...!

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.25. 11:57:14

@Il mio nome è Nessuno: blablabla, mást is ki tudsz találni vagy olvasni abból a bűvös könyvből? :)

Én nem kentem senkire sem semmit. Ami velem megtörtént, azt fentebb elolvashatod az egyik kommentemben, ha érdekel. Nagyon műveltnek képzeled magad barátom, de az a sanda gyanúm, hogy távol állsz attól. Saját baromságaim nincsenek, csak szarul legyártott autók. Na meg persze szarul megjavított autók, abben gondolom a te kezed is rendesen benne van, Miszter Szakértő.

Kettőnk között annyi a különbség, hogy nekem nem kötelességem tudni, hogy mi áll a Nagy Bűvös Könyvben, amire folyamatosan hivatkozol. Nem olvastam soha és nem is fogom, mert nem érdekel. Ha valami nyomora van az autónak, vigyék el és kész. SENKI nem fog 25 km/h sebességgel eldöcögni egy szervizig. Még városban sem, nemhogy autópályán vagy akárhol városon kívül. Hiába okoskodsz meg idézgetsz a Bibliádból, ez így van, akár tetszik neked, akár nem. Hiába vagy hűdebazinagy szakértő, ez attól még tény marad. És akkor most jöhet az újabb kör, várom szeretettel a további sértegetéseidet, én még mindig ráérek, de neked mindjárt lejár az ebédszünet és mehetsz vissza matatni a dzsuvában. :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.08.25. 11:58:05

@alternat: A BMW-s faszok halmazának eleme. Mégpedig a hibás BMW-jű faszok részhalmazából.

Pótlólag majd küldi neki a gyár a köcsögdudát...

chris-v 2009.08.25. 11:58:31

@Sam8888:
homar.blog.hu/2005/09/29/benzintarhalo_hondasok

Ennek a posztnak semmi köze a japán autókhoz, ezek kis lehúzós gyerkeke akár egy ladával is állhattak volna az út mellett!

Mondjuk a fényezéssel kapcsolatos dolog tényleg gáz. De lehet hogy a madárka evett valami dúrvát! :D

Zahal 2009.08.25. 12:01:54

Hát apám, ha ekkora hülye vagy, megérdemled. A BMW-d meg szart sem ér, láthatod. Magyarországon (jogosan) 95%-ban úgyis leköpést kapsz érte cserébe az utcán.

T.Virág 2009.08.25. 12:02:35

Történetesen ismerem a tulajt. Azt is elárulom, hogy ő az a sofőr, aki nem a gázra lép, ha egy gyalogos át akar kelni a zebrán, hanem a fékre, sőt ha indexelsz, akkor villant, hogy válts sávot. Történetesen azt is tudom, hogy vidékre indult volna a beteg apukájához, aki kórházban van elég rossz állapotban. Azt is tudom, hogy nem a BMW-t fikázza, hanem a "cserbenhagyást". És kíváncsi volnék, hogy hasonló szituációban a jelen levő "okosok" mennyire okos megoldást találtak volna az ügy megoldására és mennyire "fröcsögne a nyáluk"... A bajom az ezzel a bloggal, hogy nem arra kommenteltek a legtöbben, amiről a cikk szól.

Zorro2007 2009.08.25. 12:06:15

Bocsanat, hogy beleszolok de kurvara nem ertem a veszekedest:
Veszek akarmit, elromlik, jobb esetben kiir valami hibauzanatet, ha nem erdekelt addig akkor elokotoraszom a hasznalati utasitast es megkeresem benne a hibauzenet leirasat, amiben ket lehetoseg lesz:
a. Rogton szerviz, kerem hivja fel ezt es ezt, ha ott szarnak ram akkor->Homar
b. Hasznalja visszafogottan es ha lehetseges szerviz.

+1, dobja ki a szarba.

Szerintem ez a normalis hozzaallas.

Abban meg nem vagyok biztos, hogy nem kotelessege a felhasznalonak tudni mi van a nagy konyvben, nagyon sok olyan szerkezet van, amelynek a hasznalatbavetele elott felhivjak a figyelmet, hogy alaposan at kell olvasni a nagy konyvet.
Ezzel a nem vagyok koteles dumaval eleg sok idot es energiat lehet elvesztegetni lasd pelda.

A nem tudas nem mentesit...foleg ha le van irva...

Subulu 2009.08.25. 12:06:46

Hagyd Virág, bölcsebben teszed, ha nem kezdesz vitát itt. Én is lépek. Azért kössz

T.Virág 2009.08.25. 12:10:18

Oksi, csak azért regeltem, mert nem tudtam ezt már szó nélkül megállni.

Zorro2007 2009.08.25. 12:16:06

@T.Virág:
Nagyon egyszeru, begurulok egy bmw szervizbe, mivel pesten vagyok eleg hamar talalok egyet es ott:
Jo napot, le kell mennem a beteg apukamhoz az egy honapos kocsim ezt es ezt csinalja, mit tehetunk.
valasz:
a. megnezzuk, fel ora alatt keszen lesz...
b. megneztuk nagyobb a baj, intezzuk a masik kocsit.

Apukat felhivni, kesek 1 ora, mert szervizben van a kocsi.Apuka elgondolkozik, bezzeg a regi ladakkal nem voltak ilyen bajok.

A vilag sokkal egyszerubb csak gondolkozni kellene...

eznemisénvagyok 2009.08.25. 12:20:56

@Zorro2007:

c. Jöjjön vissza hétfőn, mert a hosszú hétvége miatt csak üzenetrögzítő működik, és portásszolgálat fogadja önt.

Simet 2009.08.25. 12:21:00

@Micsoda??? Ez nevetséges!!:
Teljesen igazad van.
Még most is rácsodálkozom, hogy mennyi irigy ember van. Ezért sem hagyom szivesen az utcán a kocsit.

Simet 2009.08.25. 12:22:40

@Zorro2007:
Az elején ugy kezdte, hogy felhívta az assistance-t, amit ezért tartanak.

Subulu 2009.08.25. 12:23:59

@Zorro2007: Hosszúhétvége volt. Nem volt más, csak a telefonos assistance. Jó okoskodni? Informálódj, mielőtt baromságot írsz!

Zahal 2009.08.25. 12:24:38

@Simet: nem irigység. nekem nem kellene olyan kocsi, amit az emberek leköpnek, mert valóban, 90%-ban a kopasz-tetkós-agresszív / adócsaló vállalkozókhoz kötik. sokkal inkább egy új Alfa Romeo, vagy vmi amerikai AUTÓ a 70-es évekből.

Simet 2009.08.25. 12:29:25

@Zahal: Hát apám, ha ekkora hülye vagy, megérdemled. A BMW-d meg szart sem ér, láthatod. Magyarországon (jogosan) 95%-ban úgyis leköpést kapsz érte cserébe az utcán.
Tényleg nem az irigység szól belőled.
Ez már sokkal rosszabb....

Zorro2007 2009.08.25. 12:30:50

@Subulu:

akkor bemasolnam a problemat:
"Az 1 hónapos BMW 520D motorhibát jelzett és alig indult el. BMW assistance átirányított a Mondial biztosítóhoz. Ők sem segítettek. Mint kiderült, az operátor rossz formátumban írta be az alvázszámot és nem találta a rendszerben az autót. Kritikán aluli, bunkó hangnemben elutasított: "Oldják meg, ahogy akarják, ezen a BMW-n nincs garancia!" Így a tulajdonosnak kellett trélert hívni, elszállíttatni az autót és autót bérelni saját pénzből. Ennyi jár 13 millióért?! Amúgy a Mondial biztosító jelmondata: "Assistance - mindent megmozgatunk Önért"

hol is van irva a hosszu hetvege?okoskodo barom.
"

moonclown 2009.08.25. 12:31:19

@Nűnű: Kár hogy nem az ilyenek voltak ott Tatárszentgyörgyön a sor végi házban, mint te.

Irigy szánalmas alja nép.

Simet 2009.08.25. 12:32:55

@Zorro2007: Te nagyon idióta, mielött fröcsögsz, olvasd el a kommenteket.
Sajnos azt se irta bele, hogy hányas gatyát hord, ez is hiba, mi?

Zahal 2009.08.25. 12:33:26

@Simet: elvétve találkozom rendes BMW-sekkel, akik ismerik a fékpedált és az indexkart, nem leszorítanak, és nem képzelik magukat F-1-es versenyzőnek.
---------
tényleg nem az irigység szól belőlem, előbb írtam, milyen autók jönnek be. nem vagyok irigy a bmw-s fazonokra, már eleve, ahogy a többségük kinéz.

szaporító 2009.08.25. 12:33:44

@chris-v: garancia, mint olyan, nem létezik a magyar jogban. Van jótállás és szavatosság. Az, hogy ki mit garantál, leszarjuk.

jucus02 2009.08.25. 12:33:48

@Nűnű:
Irigykedünk, mert neked nincs?
Nem is lesz, ilyen hozzáállással!
Meg amilyen okos tojás vagy, nem is tudnál mit kezdeni vele! Ez nem bunkós bot!

szaporító 2009.08.25. 12:37:39

@T.Virág: Teljesen igazad van. Amíg a BMW 10 milliótól indul, az internet szolgáltatás meg 2000 Ft-tól, addig sokkal több lesz a "szakértő", mint a lényegi kommentelő.

Okádék ország gusztustalan néppel. Sajnos magamat is beleértve.

Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.08.25. 12:37:58

Nem semmi. Egy pár embernek már csak telefonszámot kellene cserélniük, és megbeszélniük egy randevút. Egy szaftos tömegverekedésre.

eznemisénvagyok 2009.08.25. 12:38:51

@Zahal: Én meg személyesen ismerek legalább egy tucat BMW-st, akiknek a bokájáig sem érsz fel. Igazgatók, orvosok, egy szobrászművész, Kossuth-díjas táncművész, csak hogy néhányat említsek közülük.

Ja, vannak olyanok is, akikről te beszélsz.

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.25. 12:39:18

@moonclown: Annyira egyet tudok érteni, hogy az már szinte fáj. :))

Subulu 2009.08.25. 12:39:59

@Zorro2007: Kedves Zorro2007, írtam már néhány kommentemben, pont ilyen okostojásoknak reagálva, hogy hosszúhétvége volt. A cikkbe valóban nem került bele, de nem is erről szól. Üdvözlettel: "Az okoskodó barom, bunkó béemvés"

Zorro2007 2009.08.25. 12:40:21

@Simet:

ha frocsognek az picit mashogyan nezne ki. De annak orulok, hogy bejottel a csobe:)A peldaval igazoltam, hogy el kell olvasni a leirast, informalodni kell, Te irad:) mert kulonben hulyesegeket fogunk tenni...mint pl. te is.

Ha akkora az emernek a gatyaja, hogy bekapta a motor es nem irta le a meretet akkor az ugye hiba.

Ez azert tipikus valaki beleir es mar jonnek is a fikazasok...szeretm a XXI. szazadot...

Subulu 2009.08.25. 12:41:28

Na, most megyek postára... Titkérnőre nem tellik.. elvitte a pénzt a bömös :))) hehe

Simet 2009.08.25. 12:41:35

@Zahal: Amióta nekem is van, jobban figyelem a vezetőket. Nem találkozok több paraszttal, mint suzukissal, skodással stb. Az indexet meg kifejezetten élvezem benne...

Zahal 2009.08.25. 12:41:40

@eznemisénvagyok: bokájáig?! ki a faszok ők, hogy bárkihez is lehessen mérni őket? sem az életkor, sem a foglalkozás nem érdem. majd ha megismerem, és nomális ember, majd csak akkor. de előre senki sem az! számomra nincs tekintély előre.

NGA 2009.08.25. 12:41:54

Na a végére mindent lassan megtudunk:
- nem a sajátja, cégautó
- nem vették, hanem lizingelték
- nem motorhibás, mivel a komputer engedte volna tovább menni
- nem a garanciával volt a gond, hanem az asszisztenciával
- hosszú hétvége volt, és nem volt nyitva a béjemvé kereskedés

Ezt miért nem lehetett az elején leirni?

Subulu 2009.08.25. 12:42:50

és titkárnőre se :p

Simet 2009.08.25. 12:42:57

@Subulu: Most már írd meg a gatyaméretedet is, FONTOS ! :)

Zorro2007 2009.08.25. 12:43:58

@Subulu:

"A cikkbe valóban nem került bele...", koszonom.

Ha valaki a mai Magyarorszagon megsertodik es nem hivja fel ujra es ujra az assistancet amikor hulyenek akarjak nezni, sajnos nem erre a vilagra valo, plane ha meg siet is valahova...

vape 2009.08.25. 12:52:09

Nem olvastam végig a kommenteket, így számomra is kérdés maradt: miért kell a Mondialt hívni, ha a garanciás/jótállásos kocsi lerobban?

Az előző (francia) autómmal is ugyanez történt, mint a BMW-vel. Igaz, a kocsi akkor már kb. 1,5 éves volt. Felhívtam az assistance számát, és velük beszéltem meg mindent. Ők hívták a trélert, ők rendelték meg és küldték ki a csereautót. Nem kellett alvázszám sem, csak a rendszám, meg hogy hol van most az autó. Az én egyetlen dolgom ezek után csak az volt, hogy várok.
Akkor dícsérje valaki ezekután a német autókat...:)

A videozás értelmét sem látom. Max. a haveri körnek lehet bemutatni a legközelebbi házibulin, bizonyító ereje semmi a Mondiallal szemben. Arra ott vannak a rögzített telefonhívások az ügyfélszolgálaton. Javítják az autót, a trélerezés számláját meg benyújtja a szerviznek, az meg lejátsza az importőrrel meg a Mondiallal, hogy ki fog fizetni a posztolónak. Vége.
Rosszmájúság nélkül mondom én is azt, hogy aki 13 millás kocsit vesz (vagy lízingel?), azt 20e Ft trélerezési költség és 2-3 napnyi autóbérlés megelőlegezése ne vágja már földhöz.

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.25. 12:54:36

@vape: Ez fordítva is igaz. Akitől 13 millás kocsit vesznek, azt se vágja már földhöz ugyanannak az összegnek a megelőlegezése. Ők ugyan úgy be tudják nyújtani a számlát utólag, mint ahogyan az ügyfél, hiszen náluk van az autója.

Tóth Ágas 2009.08.25. 12:55:20

13 millió egy traktorért, ami nem megy?

ennyi pénzt annyi, de annyi értelmes dologra is el lehet költeni!

persze lehet, hogy én vagyok génhibás, mert nincs automatikusan erekcióm egy BMW emblémától

predi 2009.08.25. 12:56:06

2005-ben vettem egy két és fél éves BMW compact 316-ost. Használtan, de szalon állapotban (bank által visszavett kocsi volt). Az autó két hét után egyszerűen leállt. Vontatás a város másik végéből kis bmw-szervizbe, másnap telefonál a főnök, ülök-e. Mondom most már igen. Hát nagy baj van, motorcsere, a henger szétverte az egész kócerájt belülről, compact 316 szériahibája. Ha szerencsénk van a gyár ad új motort, de a szerelést fizetni kell, mert már nem garis csak szavatosság. Hát hajrá. Szerencse - gyár ad új motort, százezer ft-ért lett egy 0 km-es bömbim. Juhé. Eltelik négy év, földúton haladok kicsi emelkedő, megfordulok, megállok, kiszállok, visszaülök, indulnék, se kép se hang. Vontatás, telefon másnap. Nagy baj van. Ugyanaz. Ezek a barmok küldtek annó egy ugyanolyan típushibás motort, aminek az a baja, hogy a hajtáslánc bizonyos pillanatban el tud indulni hátrafelé ezzel szétverve belül mindent. Ez történt most is. Sajnos szavatosság nincs már, csere motorra - állítólag - garancia se, imádkozzak. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a láncvisszafordulás álló helyzetben következett be, így a hengerfej nem vert szét mindent, csak a motorház tetején törtek szét sorban az áthidaló kis bizbaszok. Motorcsere 1,3 millió lenne, hengerfejcsere 400ezer, bontókban nincs ilyen, mert ritka típus. Egy hónap autótlanság és várakozás után hír: egy csömöri faszi tud ilyen áthidaló izéket utángyártani. 120-ér. Szuper, csinálja. Végeredmény motorcsere megúszva, olajcsere, kisbizbaszok, javítás 300ezer. Csak azért mer münchenben valami balfasz úgy gondolta, ide a balkánra jó lesz egy típushibás (amiket már akkor is visszarendeltek cserére) motor is.
Attól még jó kocsi, de kapják már be.

Tóth Ágas 2009.08.25. 13:00:34

predi: mindezek után "attól még jó kocsi..."???

na itt ér véget a technika és kezdődik a vallás.

Zahal 2009.08.25. 13:01:56

@predi: ez elég durva hiba az ennyibe kerülő autóktól...:-P
ha egy 15 éves francia autónál fordul elő, hát legyen, de ne 2 éves Bmw-nél.

Kukoid. 2009.08.25. 13:02:49

mégsem lehet olyan nagy a válság ha ilyen gondjaitok van köcsögök!

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.08.25. 13:05:31

@predi: A motorcsere után volt négy éved eladni. Miért nem tetted?
Ha nekem azt mondják, hogy egy autónak olyan szériahibája van, hogy a hajtáslánc elindul hátrafele, eladom a getszibe.

Vizet Prédikál 2009.08.25. 13:06:11

Nem értem a postolókat. Aki 13 milliós BMW-vel jár, annak nem jár assistance szolgáltatás? Az bunkó kapitalista köcsög aki megérdemli? És ha ugyanezt a történet egy 70 éves Suzukis bácsi meséli, akkor az már más? Na ez az a szemlélet, ami miatt ez az ország itt tart. Akinek a feje kilóg a szarból, azt gyorsan vissza kell nyomni...

predi 2009.08.25. 13:08:03

@Tóth Ágas: Igen, beleülök és megbocsátok mindent. Nem véletlenül a bmw-nél a legmagasabb az újravásárlási arány a tulajdonosoknál (tehát hogy megint bmw-t vesz az illető, ha új kocsit vesz).

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.08.25. 13:08:31

@Kukoid.:
Elég nagy lehet, ha egyesek gondot okoz az alany és az állítmány egyeztetése.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.08.25. 13:09:59

@malenykij polgar: vagy nekem a ragok használata...
*egyeseknek

predi 2009.08.25. 13:10:16

@malenykij polgar: Mert utána semmi baja nem volt, és abból indultam ki, hogy nem egy újabb szériahibás 0 km-es motort raktak bele. Lehet, ha nem megyek azon a lejtős erdei úton, soha nem jön ki ez a hiba.

mx3 2009.08.25. 13:13:40

@predi: Ugyanez volt az AHV motorkodu 2001 02-s SEAT LEONOk-nál is. Én is megszivtam.

mx3 2009.08.25. 13:16:14

Jaj bocs: a hiba persze nem detto ua. viszont a motorok hullottak. És VAG ugyanarra a motorkodura cserélte jotállásban.

eznemisénvagyok 2009.08.25. 13:26:02

@predi: Na, majd most jön az, hogy te vagy a hülye, minek mész BMW-vel lejtős erdőbe?

Globetrotter2014 2009.08.25. 13:38:35

@predi: Nem BMW-s sztori, de hallottam már olyat, hogy gyári motort kivettek az új autóból a kereskedésben, és a have meggenerálozott motorjával kicserélték. Lehet hogy nem Münchenben volt a gixer...

Globetrotter2014 2009.08.25. 13:46:22

@Il mio nome è Nessuno: ok, de ha ilyen gond van, nem biztos hogy a kézikönyv eszedbe jut, pedig a legevidensebb megoldás lenne. Én annak idején a féltucat hibaüzenetet egy leállítás/újraindítással meggyógyítottam. (a második ilyennél pedig már intenzíven kértem az időpontot a szervíztől). DE. Ha van egy ilyen tetemes összegért vásárolt autód (azért ne feledjük, egy hasonló tudású Mondeo sok-sok millióval olcsóbb lenne, valamit ezért nyújtani illik), vigyázol rá. AZ egyetlen fegyver a kezedben a garancia. Ha ÚJ AUTÓT vettél, evárod, hogy a cég valamit nyújtson érte, főleg ha prémium árakkal operál. Én biztos nem fogok sokáig autókázni egy hibaüzenees autóval, akár sárga a lámpa akár piros. Mert ha utólag tönkre megy valami, a szervíznél ugyanígy pattoghatnak, hogy miért nem hívtam ki egy autómentőt. Szóval megértem, ha egy ilyen autónál nem törődik bele a tulaj, hogy nem naylják ki a ****gét, ha már a feláron vett autója nem 100%-osan üzenel. FŐleg hogy ezt a garnaciát nem is valami hosszú ideig adják...

Bodzaszedő Manager (törölt) 2009.08.25. 13:53:31

Én azért ezt a kis történetet lefordítanám németre vagy angolra, és elküldeném München-be a BMW - nek, hátha ideküldenek egy stosstruppot, hogy elverjék a wallist és a mondial t is.

chris-v 2009.08.25. 14:05:41

@Bodzaszedő Manager: Vagy kaparják elő a magyarországi emberüket és az olvasgassa!

Off:
Ettől áll még fel a hátamon a szőr, magyar megy valahova tudjon idegen nyelvet, valami külföldi madár jön, az meg elvárja hogy beszéld a nyelvét, mert nem hajlandó, sőt még csak meg sem próbál megszolani magyarul!
Én elhiszem hogy nehéz nyelv, de lagalább egy kúrva szótárt hozzon magával!

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.08.25. 14:32:37

@Bodzaszedő Manager: Nálam évek óta bevett szokás, ha probléma van valami értékesebb kütyüvel mielőtt felhívom az itthoni szervízt küldöm e-mailben+postán a levelemet gyártó cégnek, hogy ez és ez van, így-úgy lerohadt az ipod/tv/autó és én de rémült vagyok. Ha a szervíz betart megy a második levél és a második levére már azonnal reagálnak a lajtán túlról.
BMW: 13 millió Mastercarddal
Angoltudás, hogy egy hónap után reklamálni tudj a gyártó cégnél: megfizethetetlen.

chris-v 2009.08.25. 14:37:37

@Peteetow: Csak a te kedvedért, ha már szóba jött a tömegverekedés:
www.freeweb.hu/chris-v/tomegverkedes.jpg

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 15:06:01

@ZF2: "ok, de ha ilyen gond van, nem biztos hogy a kézikönyv eszedbe jut, pedig a legevidensebb megoldás lenne."

Fordítva. Ha gáz van, a kézikönyv jut eszembe ELÔSZÖR.

Másrészt konkrétan a CheckControl is kiírja, hogy mehetsz nyugodtan az autóval, úgyhogy aki olvasni tud, itt egyértelmûen elônyben van.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 15:10:44

@chris-v: "Ettől áll még fel a hátamon a szőr, magyar megy valahova tudjon idegen nyelvet, valami külföldi madár jön, az meg elvárja hogy beszéld a nyelvét, mert nem hajlandó, sőt még csak meg sem próbál megszolani magyarul!"

Talán mert a magyar nem világnyelv. Nem tudom, feltûnt-e már.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 15:17:27

@Bodzaszedő Manager: Na most a Wallist rengeteg mindenért fel lehetne pofozni, de azért, hogy Idióta Ügyfél feleslegesen trélert hívott, azért pont nem. Bár nem értem, hogy jönnek ôk a képbe, a jótállásért a BMW Magyarország Kft. a hunyó.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 15:22:38

@mx3: "Csak félve merem megirni, hogy a 90-es években gyártott Opelok folyamatosan chek engine-t villantottak tankolás után.Persze vadi újan is . Ujrainditás, lámpa aluszik,lehet haladni. Lehetett."

Tanklégtelenítést megnézettem volna. Persze ez is jó példa arra, hogy egy check engine miatt nem fog felrobbanni a motor, és leégni az autó.

vidéki suzukis 2009.08.25. 15:28:32

@predi:
Bocs, de szerintem a 316-os BMW-nek csak egy értelme van: annak is lehessen BMW-je, akinem noncs pénze. Értelmetlen. Egy BmW 2000 cm3 fölött kezdődik.

torma99 2009.08.25. 15:43:55

@vidéki suzukis: a 316-osban nem 2000-es motor van véletlenül? 316d-ben tuti.

Zahal 2009.08.25. 15:50:28

@chris-v: te megtanulnál pl. tájföldiül a 2 hetes ottani nyaralásod alatt?

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 15:52:49

@vidéki suzukis: 316i már csak a kelet-európai piacokon van, nyugaton már 5-6 éve megszûnt. Nem véletlenül.

NGA 2009.08.25. 15:59:05

Az én autómban nincs is csekendzsin lámpa. Csak megy, csak megy, csak megy, csak megy... 43 éve... :-)

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 16:03:45

@torma99: Piactól függ. Kelet-Európában echte 1.6-os van, N45B16 vagy N43B16. Régen voltak 1.8-as, 1.9-esbôl butított változatok a nyugati piacokon, de a plusz hengerûrtartalom semmit nem ért, ugyanolyan gyenge volt.

chris-v 2009.08.25. 16:30:51

@Il mio nome è Nessuno: Igen feltünt hogy a magyar nem "világnyelv", de az is feltünt hogy a holland sem az, mégis nekem kell szenvedni velük németül vagy angolul, mert itt van már 1 éve de még annyit se tud hogy köszönöm!

@Zahal: "te megtanulnál pl. tájföldiül a 2 hetes ottani nyaralásod alatt?"
Csak ragadna rám valami, de akkor se várnám el hogy mindenki tudjon magyarul és valószínűleg egy zsebszótár azért lenne nálam!

CBF 2009.08.25. 16:31:21

@Il mio nome è Nessuno: Az első megállapításodat honnan vetted? Esetleg ismerjük egymást?

CBF 2009.08.25. 16:32:49

@Shadowbull: Én mikor írtam hülyeséget?

CBF 2009.08.25. 16:34:05

@DaM: Ott a pont, jövök egy sörrel.

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.25. 16:49:06

@Il mio nome è Nessuno: Akkor mi az anyádnak olvasod az Indexet, ha szerinted dilettáns, Mr Szakember? Menj, olvass Népszavát, az biztos jobban ízlik majd.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.25. 17:15:43

@chris-v: "Igen feltünt hogy a magyar nem "világnyelv", de az is feltünt hogy a holland sem az"

Ezért is tud szinte minden holland angolul. Veled ellentétben ôk reálisan mérték fel a helyzetüket.

"mégis nekem kell szenvedni velük németül vagy angolul"

Ôk vették a fáradtságot, hogy megtanuljanak egy-egy világnyelvet, akkor te miért vagy béna hozzá?

Suttora 2009.08.25. 17:19:24

@Il mio nome è Nessuno: Azért a hollandoknak sokkal könnyebb dolguk van ám! Mindenki tudja ugyanis, hogy a holland nyelv úgy keletkezett, hogy a részeg angol tengerészek megpróbáltak németül beszélni. Így egy holland szinte két világnyelvet is egyszerre tekinthet anyanyelvének :DD

predi 2009.08.25. 17:48:20

@vidéki suzukis:
By all respect, de nevedből ítélve feltételezem hogy még nem volt 1,6-os bmw-d sem, ugyanis azon túl, hogy mindenben egy bmw kényelmét élvezhetem benne, fogyaszt 8 litert és közben úgy gyorsul ha kell mint a barom, (sztrádán amúgy sem érdemes 140 felett menni - végsebesség 195), ráadásul mivel compact (nem coupé), az egész hátsó szélvédő nyílik a csomagtér felett, és akkora a belseje ha lehajtom az ülést mint egy nagy kombié, tehát tudok bele pakolni nem keveset (gyakran kell). Az adót meg ugyebár csak egy 1,6-os után kell fizetnem. Tehát válaszom: akinek esze van, nem vesz 2liter fölötti autót, bmw-t sem.

Globetrotter2014 2009.08.25. 17:52:51

@Suttora: Ez nem változtat a tényeken, ők 3 nyelvet beszélnek te meg esetleg nem. A Finnek is megtantultak angolul és svédül, nekik sem volt könnyebb, de attól még nem lettek rosszabbak, és a nyelvk sem veszett el...

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.08.25. 17:56:55

Nekem ilyen kocsim van. Ha bármit kiír a belső képernyőre, azt csinálom. Ha nem értem, felhívon a hozzáértő embert a cégtől, h mit csináljak. Nem olvasom el a kézikönyvet, mert kurvára hosszú.

A fényszóró és egyéb izzókat zabálja, amúgy nincs sok baja.

Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.08.25. 20:51:48

@chris-v:
Ezért még nem is kell messzire menni:DDD

eznemisénvagyok 2009.08.25. 22:00:11

@Il mio nome è Nessuno:

Na, idefigyelj, tutto italiano!

Az az állat, ami elrágja az elektromos vezetékeket, azt úgy hívják: nyest. Kb annyira rágcsáló, mint te, vagy én. Egyébként teljesen ragadozó.

Itt egy kép róla: www.arpadfoldito.lapunk.hu/tarhely/arpadfoldito/kepek/nyest2.jpg

Mindezt csak azért mondom el, mert te itt felvértezve érzed magad BMW műszaki ügyekben leanyázni másokat, hát remélem, ezen elgondolkodsz.

ancsesz 2009.08.25. 22:31:56

tik vagytok parasztok

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.26. 00:15:51

Nem tudom feltűnt-e nektek, hogy ez a Il mio nome è Nessuno micsoda egy művelt, okos és jólképzett ember! Én teljesen el vagyok képedve! Több nyelvet beszél, a szakértők etalonja, ha BMW-ről van szó (na meg általánosságban autókról) és természetesen az ő véleménye a mérvadó minden egyéb téren is, más vélemény nem is létezhet. Vicceltek, örülnétek inkább, hogy egy ilyen magas kvalitású ember, mint ő, egyáltalán időt szán rátok műveletlen taplókra és kiosztja itt nektek az észt! Ahelyett, hogy nyaggatjátok, inkább tiszteljétek és imádjátok (akár Istenként is!!), hiszen egy szemvillanásába is több intelligencia szorult, mint együttvéve az egész országba! Ha megmondja a frankót, akkor bólogassatok és helyeseljetek, hiszen az biztosan úgy van! Ha elmagyarázza a Nagy Szent Könyv tartalmát, akkor azt vegyétek még a Szentírásnál is komolyabban! Mindent jobban tud, mint ti, gyarló pórok! Ki ha nem Ő! Ha szerencsétek van, akkor rátok is pattan majd a tudás szikrájából és felvilágosulhattok! Az már más kérdés, hogy bunkó, paraszt, agresszív, nagyképű, fennhéjázó, nagypofájú, másokat leugató, önmagát túlságosan nagyra tartó, beképzelt, öntelt és ráadásul még pofátlan is. FONTOSCH, hogy ezeket hagyjátok figyelmen kívül, már csak az általa kiosztott tudás miatt is!!!

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.26. 00:18:30

@Il mio nome è Nessuno: Én olvasom, mert kedvelem az írásokat, mégha olykor túloznak is, ilyen az újságírás. Te olvasod, de közben fikázod, hogy ilyen és olyan szar. Nagy a különbség Szakértő Úr! Nem kötelező olvasni, ha nem tetszik. Adieu barátocskám, senki sem fog megsiratni, ha elpárologsz innen.

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.26. 00:31:12

@Il mio nome è Nessuno: Véletlenül éltem egy jó ideig Hollandiában. Történetesen még hollandul is beszélek. Művelt-e vagyok-e. Tévedsz, ha azt hiszed, hogy szinte minden hollandus beszél angolul. Az echt hollandoknak csak körülbelül 35%-a beszél elfogadható szinten egy idegen nyelvet (nem feltétlenül az angolt) és ebből a 35%-ból 95% a nagyvárosokban él. Hatalmas műveltségedben kezd megbicsaklani a bizodalmam Szakértő Úr!
Az sem mindegy, hogy miért elterjedt az angol nyelv ismerete a nagyvárosokban. Az emigránsok miatt. Mutass rá Magyarországnak azon részére, ahol legalább olyan arányban bukkansz bevándorlókra, mint mondjuk Hollandiában bármelyik városban. Ne erőlködj, nem lesz olyan.

Te melyik világnyelvet tanultad meg olyan jól, hogy ennyire büszke vagy magadra? Ezt csak azért kérdezem, mert rühellem az olyanokat, mint te, akik azt hiszik magukról, hogy amiért makognak egy-két szót külföldiül és meg tudnak fejteni egy szervizkönyvet a szótár segítségével, attól ők valamilyen speciális homo sapiens alfajhoz tartoznak. Szerintem ne próbáld magad a nyelvtudásra verni, mert manapság már nem tudsz azzal feltűnősködni. Én a magyaron kívül beszélek még négy másikat közel anyanyelvi szinten, tehát akkor a te mércéd szerint én minden bizonnyal műveltebb vagyok nálad. Szerintem jobban jársz, ha visszamész gégecsöveket huzigálni és olajat töltögetni, mert már csak annyira vagyok képes, ha meglátom valamelyik firkantásodat itt a blogon, hogy /facepalm. Ha esetleg hatalmas műveltségedben nem tudnád, hogy mi az a facepalm, akkor itt egy kis segítség:

sinigami.files.wordpress.com/2009/06/picard-facepalm2.jpg

Simet 2009.08.26. 08:09:02

@Micsoda??? Ez nevetséges!!: Ne foglalkozz vele, csak itt tudja kiélni magát. Szánalmas nethuszár....

csak pár mondat 2009.08.26. 12:36:47

Helló mindenkinek.
Csak egy pár szó a BMW - ügyében.Én volnék az aki szállította a szóban forgó BMW-t. Válaszolnék elsőként annak a hozzá szólónak, aki le faszkalapozott, mert be akasztottam az alufelnibe a kampót.Üzenem neki ha olvassa, hogy nézze meg a videót még egyszer,hogy lett be akasztva.A másik!Az autóban nem 30 lóerő volt, ezt nyugodtan szorozzátok fel.Az utó motorjának a világon semmi baja nem volt,másnap beszéltem az ügyfelemmel, mondta,hogy valami elektrónikai motyó le vett a teljesítményből,ez által az autóval az ügyfél gond nélkül fel jött a mély garázsból,és én fel álltam vele lassan, nem eröltetve se a motort, se a kuplungot.Az ügyfél nem fizetett a szállításért és a csere autóért, hiszen az autó garanciális volt,mivel nem egy öreg darab.Az más kérdés,hogy el ütötték a gépben a számokat.A videó a tudtomon kívül került fel a netre, amiért kissé pipa vagyok, főleg,hogy már én is említve vagyok.Senki nem tudja a kerek történetét ennek az egésznek,csak mindenki mondja a magáét.Még valami amin sokat gondolkodtatok, hogy magyar vagy szlovák-e a rendszám.Lezárom ezt is:magyar a rendszám.

Simet 2009.08.26. 14:22:25

Igy már teljesen elbizonytalanodtam...
Végén kiderül, hogy én voltam a f@sz, amiért védtem a márkatársamat. :)

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.08.26. 14:55:25

@Simet: Ez szerintem az olasz nevű barátunk, csak most álnéven írogat, szerintem nulla a valóságalapja...

Simet 2009.08.26. 15:07:32

Lehet. Mára elment az életkedvem kedves honfitársaim miatt...
Olvasd el a bkv figyelő utolsó írását, ahol egy kedves utas jól feljelentette a dohányzó buszsofört....

zajcev 2009.08.28. 19:41:57

szerintem rossz országba születtem,elnézve az itteni emberek véleményeit...

2009.08.29. 18:42:16

én a Renaulttal jártam így, szinte zsír új Thaliám lehalt a Börzsönyben, egy kis faluban, mire felhívtuk az érvényes assistance szolgáltatást, (visszaigazolásunk is volt róla), de közölték, hogy "nem látják a rendszerben" az autónkat és nagyon sajnálják, hogy ott maradunk a Börzsönyben.
Végül néhány falusi legény segített beindítani a kocsit. :)

davidson (törölt) 2009.09.27. 16:03:19

a honda a kocsi
a többi csak machbox

Jobika 2009.10.14. 21:36:49

hát gyerekek nem bírtam tovább, nem bírtam ki hogy ne regeljek, hogy jön itt vki is hogy szidja a BMW-seket? ugyanúgy van majom hondás sofőr is:S az hogy vkinek van stílusa és csak a szakértelemre támaszkodik az nem tudatlanságra utal. engem is basztatnak vele h az van de leszarom ez csak irigység ink járok egy 10 éves 3assal mint egy 1-2 éves tömegszarral amit megsem találok a parkolóban:D akik itt irogatnak meg belekötnek minden faszságba, kiforgatják a cikk szavait. :S de nemgond Mi BMW-ek tartsunk össze Soltvadkert vár 2010ben is !!! )

KCicó 2009.10.15. 16:11:17

Csak egy szó:ne szidjátok már az assistance-t...lehet h hülyeségnek tűnik de mindennek oka van, annak is ha elutasítanak mert nem vagy a rendszerben.lehet h nem az importőr vette át a gyártól a kocsit hanem egy maszek kereskedő stb.ilyenkor az ügyintéző fizuja bánja a kiküldött trailert.egy assistance operátor

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.10.21. 14:10:41

az én szekerem alapból 30 lovas. ha meghekkelem, hogy inverz motorhibát jelezzen, lehet belőle 177 lóerős 13 millás béemvé?
süti beállítások módosítása