Naiv ügyfélnek fél évébe került, amíg a Raiffeisen kiderítette, hogy lakótársa vásárolt le 71 ezer forintot a kártyájáról, amit emiatt szerintük nem is fognak jóváírni:
Februárban interneten keresztül levásároltak a bankkártyámról durván 71000 forintot. Azonnal 24 órán belül jelentkeztem a banknál, letiltották a bankkártyámat, és beadtam panaszom ezzel kapcsolatban. Az ügyintéző hölgy megkért, hogy kérjek előzetes jóváírást a bankszámlámra, és visszautalják a pénzt, és a nyomozás végén, ha tényleg az én hibámon kívül tűnt el a pénz, akkor hagyják a számlán a jóváírt összeget, ha nem akkor viszont levonják.
A panasz megtétele után hívnak, hogy bankkártya-reklamációt is kell tenni. Megtettem ezt is. Ezután azt mondták 30-60 nap a nyomozási idő, hát vártam. Kihangsúlyozta az ügyintéző, hogy levélben mindenről tájékoztatni fognak. Sem levél, sem telefonhívás nem érkezett, így hát bementem a bankba, és hosszú várakozási idő után kiderült, hogy elutasították Budapesten az előzetes jóváírási kérelmemet.Felhívtam a pesti központot, mivel sem levélben sem telefonon nem tájékoztattak, hogy miért utasították el az előzetes jóváírási kérelmemet, legalább az okát tudjam, erre ők azt válaszolták, hogy az illetékes fiókvezető utasította el a kérelmemet. Jó vártam újra. Eltelt a 60 nap. Bemegyek a bankba. Ekkor meg 90 nap nyomozási időt mondtak. Felhívtam újra a pesti központot. Ott 180 nap nyomozási időt mondtak. Azalatt semmi értesítés nem érkezett.
Letelt a 180 nap, bemegyek a bankba: - "szeretném megszűntetni a bankszálámat". Erre az ügyintéző felhívta a pesti központot, és annyit mondott, hogy tényleg elnézést kérnek, hogy semmiféle levelet nem küldtek, de a nyomozás a végén van, de valószínűleg nem írják jóvá a pénzt, mert családon belüli kártyahasználat történt. (Annyit megjegyeznék, hogy nem családon belüli kártyahasználat történt, hanem a lakótársam lopta el tőlem, és ő vásárolta le interneten keresztül.)
Erre én írtam a budapesti központnak, hogy ha már a pénzem nem kerül vissza legalább választ adjanak. Erre ő felhívnak és kérik, hogy jelentkezzem be a kódjaimmal, és kérjem a bankkártya-reklamációs osztályt, és ők választ adnak. Megörültem, hogy legalább megtudom mit nyomoztak ki, erre mikor hívom őket, kapcsolták a reklamációs részleget. Szép zene ment, vártam amíg jelentkezik valaki. Eltelt kb 3-4 perc és én még mindig csak a zenét hallgattam, nem jelentkezett senki a reklamációs osztályról, aki választ adhatna nekem.
Így jártam a mostanig biztosnak hitt Raiffeisen Banknál. Megszűntettem a számlámat, és még a nevüket sem akarom hallani ezután. Olvassa el mindenki, és tudja meg, hogy ha eltűnik a pénze, soha vissza nem kapja a Raiffeisen banktól.
Az utolsó 100 komment: