Az ünnepek közeledtével most egy szívet melengető történetet posztolunk kedves olvasóinknak a Magyar Postáról, hosszú sorról, megfenyegetett dolgozóról és hisztérikus embertársainkról. Továbbá minden elismerésünk a karácsonyi előtti pánikot elviselő kereskedelmi dolgozóké.
Megosztanám Önökkel/Veletek friss élményemet, ami csomagfeladáskor ért a minap Budapest leglassabb postáján, a Lehel Csarnokban. Nagyjából 100-120 ember gyűlt össze, sorszámát gyűrögetve a kb. 10 postai ablak előtt, és viszonylag türelmesen várták a csodálatos ügyfélhívó rendszer óta még lassabb sorra kerülést.
Egyszer csak egy hangosabb beszélgetés, vita üti meg a várakozók fülét. Biztos mindenki tudja, hogy egy komolyabb postán van postabolt is, ami elméletileg sorsjegyek, lottó, ajándéktárgyak, stb., értékesítésére szolgál. A hangoskodó hölgy azt kifogásolta, hogy a postáskisasszony, aki a postaboltban tevékenykedett szólni merészelt, hogy sajnos nem tudja nála befizetni a csekket, és a levelet sem tudja ott feladni, ahhoz sorszámot kell húznia. A "vevő" kikelt magából, mikor a postáshölgy felajánlotta, hogy ha vesz lottót, stb., akkor kezeli a csekket is.
Az üvöltözte a nő, hogy ez zsarolás, és kéri a panaszkönyvet, az üzletvezetőt, meg mindenkit akinek, ehhez a szabályhoz köze van. Kifogásolta a tájokoztatás hiányát, hogy nincs kiírva, hogy milyen szolgáltatást lehet és mit nem igénybe venni a postaboltban. A postás természetesen a legnagyobb nyugalommal hívta a vezetőjét, aki ugyanazt elmondta az akadékoskodó vevőnek, amit beosztottja. Említette azt is, hogy a pultok előtt várakozó 100 ember szintén ilyesmi ügyekben áll sorba, és sorszámot is húztak. A nő továbbra is emelt hangon beszélt a postásokkal, tv-t, újságokat említett, és hogy mindenkinek tudnia kell erről az esetről, hogy őt megzsarolták.
Ekkor -és le sem tagadhatjuk, hogy ez Magyarország- színre lépett egy kívülálló harmadik személy, egy férfi, aki szintén küldemény feladásra várt. Azt mondta a fenyegetőző hölgynek, hogy mit panaszkönyvezik itt, maga biztos szoci! Ekkor én már sejtettem mi következik, és egy oszlopnak támaszkodva rázkódtam a feltörő röhögéstől. A megszólított nő visszaszólt valami olyasmit, hogy ne szóljon bele, erre a férfi újra leszocizta. Egy másik férfi erre azt mondta, maga biztos fideszes, azt gondolja, hogy az jobb? Válaszul az csak ennyit mondott, tudtam, hogy maga is szoci, hihihi, és volt valami neurotikus a nevetésében..
Nem fűznék semmit az írásomhoz, csak annyit, hogy az embereknek fogalmuk sincs, hogy némely munkában mit kell eltűrniük a dolgozóknak. Hogy a nyolc órás, odafigyelést igénylő munka, a pénz és az emberek kezelése milyen idegrendszeri igénybevételi. És azok a nők és férfiak, akik ott dolgoznak 60-70 ezer forintért csinálják mindezt. Ismerek olyan vidéki postán dolgozó hölgyet, aki 52 ezer Ft-ot keres..
Üdv: Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!
Mindenolyanzavaros
Eric_Cartman 2009.12.22. 15:52:36
champy 2009.12.22. 15:52:39
champy 2009.12.22. 15:53:53
faqtya 2009.12.22. 15:57:02
maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2009.12.22. 15:57:12
Postai liberalizációt azonnal!
Tűnjön el ez az ocsmány intézmény!
upho 2009.12.22. 15:58:57
Tutanhamon 2009.12.22. 16:01:18
ZX 2009.12.22. 16:02:50
Azt hiszik, ha bemennek pénzt költeni akkor minden eladó hasraesik előttük, közben arra nem gondolnak, hogy mondjuk a pult túloldalán levő ember is szeretne mondjuk vasárnap a családjával együtt lenni. De ez úgysem változik, amíg az emberek családi programnak fogják a madaras tecsóban és társaiban való hétvégi vásárolgatást.
Eric_Cartman 2009.12.22. 16:03:06
Egyébként valóban, aki nem postás, az mind milliókat keres és napi 2 órát dolgozik.
Kizárólag odafigyelést nem igénylő munkakörben természetesen.
Trójai 2009.12.22. 16:11:14
Ez már a karácsonyi poszt lesz sztem.
(nem a hétvégi)
Remélem karácsonykor nem dolgozik a homár.
Vagy mégis?
Ha igen, addig is jó kommentelgetést.
Amúgy 10. azthiszem.
Trójai 2009.12.22. 16:15:55
:))
Meg sem várom a 100 kommentet, addigra már teljesen elszabadulnak az indulatok.
Alakul a karácsonyi hangulat. :)
Avagy mégjobban fokozódik a szeretet ünnepének a szelleme, ha még fokozható.
fröcskölő hókotrók pipa
zsidózás pipa
szocizás pipa
posta anyázás pipa
holnap még egy bkv meg máv anyázós poszt
és teljes a kép
igazságos 2009.12.22. 16:16:16
Remélem, most már mindenki vágja.
Kyle Broflovski (törölt) 2009.12.22. 16:18:41
(de nem értem....akkor fizethetek be csekket, ha veszel lottót?????)
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.22. 16:19:03
az itt is tokeletesen a Unites States tulajdona
ha valaki akar nyisson maganak, epitse ki a rendszert ne a keszbe uljon
amugy szerintem is szoci volt
vagy Jobbikos
hackney 2009.12.22. 16:20:31
Legyetek már kedvesek, és azt hogy mennyire utáljátok hogy a postás biztosítást, meg bankszámlát, meg telefont, meg a fene tudja mit reklámoz, miközben ti sietnétek azt olyan helyre is juttassátok el, ahol a posta vezetőség is olvasgat... Ugyanis a postáskisasszony is utálja ajánlgatni, de kénytelen mert ott állnak mögötte, és ha nem teszi, akkor bizony úgy kirúgják, mint azt a bizonyos macskát...
Egyébként a postát már privatizálták: ZRT egy jó ideje...
Trójai 2009.12.22. 16:20:49
Még követsz is? :D
A karácsonyi időszak megnevezés akkor sem egyezik meg a karácsony megnevezéssel.
Szóval ha azt mondom, még nincs karácsony, (mert csak holnap) az nem jelenti azt, hogy nincs karácsonyi időszak.
Szóval ne támadj már le mindenkit, aki azt merészeli mondani/ írni, hogy még nincs karácsony, kiselőadást tartva a karácsonyi időszakról, amit mindenki ismer...
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.22. 16:20:58
igen normalis etterembe se mehetsz be a klotyoba csak ha fogyasztassz
igazságos 2009.12.22. 16:21:36
A szocizás meg kedves szó is lehet. Vannak, akik erre büszkék.
Minden pártot utálok.
Trójai 2009.12.22. 16:23:34
"Ekkor én már sejtettem mi következik, és egy oszlopnak támaszkodva rázkódtam a feltörő röhögéstől."
"hihihi, és volt valami neurotikus a nevetésében.."
Na és még felhívnám a figyelmet erre:
"hogy az embereknek fogalmuk sincs, hogy némely munkában mit kell eltűrniük a dolgozóknak. "
Igen bizony, mindenki azt hiszi, hogy az ő munkája a legszarabb.
De a közalkalmazottakat sajnálom és főleg a tanárokat. Több megbevcsülés és tisztelet járna nekik, a hülye, neveletlen gyerekek után, a spanyolviaszt szaró, ideges szülőktől.
(nem, nem vagyok tanár)
Köszönöm, csak ennyit akartam.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.22. 16:25:04
mi 1 napban unnepeljuk
igazsagos ez?
igazságos 2009.12.22. 16:26:13
Sokorai_Atala 2009.12.22. 16:29:11
ZX 2009.12.22. 16:29:53
Trójai 2009.12.22. 16:31:44
Vagy nem lehet azokat sajnálni, akiket kedvem tartja?
Vagy baszódjak meg különbenis?
Jóvan bazmeg, akkor nem sajnálok senkit!
De majd szervezek egy tüntetést, a szabad érzelem és gondolatkinyivánításért! :)
Sokorai_Atala 2009.12.22. 16:32:38
Leadfoot 2009.12.22. 16:32:52
Liberál-judeo-bolsevik náci kommunista fasiszta szoci fideszes ateista, az volt! :-D
ZX 2009.12.22. 16:34:08
Sokorai_Atala 2009.12.22. 16:34:12
Sokorai_Atala 2009.12.22. 16:35:42
igazságos 2009.12.22. 16:38:52
ZX 2009.12.22. 16:39:21
Tutanhamon 2009.12.22. 16:41:07
- Hát... hol szeretne?
- Nem tudom. Azért hívom magukat, hogy megmondja. De nem baj, hogy nincs egyetemi végzettségem?
- Itt lakom Tamásiban, és a házammal szemben van egy telefonfülke. Most, hogy északi szél fúj, mindig csapkodja az ajtaját. Ki tudna küldeni valakit, aki megjavítja?
- @#$%*... Ez az egész tudakozó egy nagy szar! Kilencedszer hívom magukat!
- Mit szeretne?
- Kapcsolja nekem Szovjetuniót!
- ???
- Múltkor még tudták kapcsolni.
- Az elég régen lehetett... Én legfeljebb meg tudom adni Oroszország előhívóját.
- De nem érti meg, hogy én a Szovjetunióval akarok beszélni?!
- Csókolom - mondja egy vékony gyerekhang -, azt szeretném kérdezni, hogy mi a neve a hetedik törpének?
- Melyik a hetedik? A Hapci, Vidor, Tudor, Kuka, Szundi, Szende vagy Morgó?
- A Szende! Köszönöm, Csókolom!
- Jó napot kívánok! Azt szeretném megkérdezni hogy hívták az Istent...
- Kis türelmet... Jahve az Isten neve.
- Nem értem, hogy?
- Betűzöm: József, Aladár, Hedvig...
- József Aladárnak hívták?
- Nem. Betűzöm: József, Aladár, Hedvig...
- Hedvig? Hát nő volt?
- Halló! A tudakozót hívtam?
- Igen.
- És tudnak telefonszámokat is mondani?
- Jó napot! Meg tudnák mondani az adó és TAJ számomat? Mert otthon felejtettem a kártyáimat.
- Jó napot, a Hazai Világbank telefonszámát szeretném.
- Hazai Világbank?
- Tudja, a HVB bank.
- Jó napot, Kovácsné vagyok és egy mongoloid (sic!) éttermet keresek Budapesten...
- Azonnal kapcsolja a főnökét - mondja szombat reggel egy mérges hang -, panaszt akarok tenni! Nem ébresztettek fel, most el fogok késni a munkahelyemről, és a gyerekek is az iskolából.
- Elnézést, de ma szombat van, biztos, hogy kell ma iskolába menniük?
- Ne szórakozzanak már maguk is! A gyerekek is ezzel jöttek.
- Jó napot! Egy számot keresek Kovács néven Kiskundorozsmán, de az utca neve nem jut az eszembe. Talán Szent István, vagy nem tudom... valamelyik király nevű utca...
- A Kossuth utcában találtam egyet.
- Há'... azaz! Kossuth is király volt, nem?
- Jó napot, Horváth Rózsi néni vagyok Ököritófülpösről. Tessék elképzelni, hogy a hétvégén végre eljön hozzánk az unokánk, akit már régen láttam, meg tudná nekem mondani, mi a kedvenc étele, amit annyira szeret? Mert azt szeretném főzni neki...
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.22. 16:41:09
@Sokorai_Atala:
jovan de nalunk a Husvet is egy napos , es azis Vasarnap
ghck 2009.12.22. 16:41:22
Na ez egy okos beszólás volt... Pfff...
Sokorai_Atala 2009.12.22. 16:41:47
Trójai 2009.12.22. 16:43:07
Hát az állami cég...
azt szétlopják, mert az államé. Ez mindig is így volt.
Ettől függetlenül sajnálom a közelkalmazottakat, akik szarér'hugyért, sokszor meggyőződésből kiteszik a lelküket pl a gyerekekért, és nemhogy egy köszönömöt nem kapnak, de még leis hülyézik őket.
Az apehosokat meg még tán le is köpdösik, holott az adócsalókat mindenki utálja. Az apeh szívózása meg a rendszer hibája, nem az ott doglozóké.
A rendőrt tán nem csak leköpik, hanem le is hugyozzák.
És satöbbi.
A társadalom nem becsüli meg kellőképp a szolgáit.
Persze csak kis hazánkban.
Szégyen gyalázat.
De ha egy nyelveket beszélő tanárember elmegy egy multihoz dolgozni, mert nem szeretne éhenhalni, na akkor kapja az ívet egyből, hogy nem eléggé magyar.
Persze a karácsonyi őrületben helytálló éhbérért dolgozó bolti munkásokat is sajnálom, na de azok nem tanultak annyit, mint egy apehos, vagy egy tanár.
Mondjuk sokszor nyelhetik azok is a kedves hülye vevő igazságtalan reklamálását.
hackney 2009.12.22. 16:46:00
A postások NEM közalkalmazottak!
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.12.22. 16:47:23
Én ilyenkor stírölöm a benszületteket amelyik kezében sárga csekk van oda állok.
Udvariasságból meg szoktam várni amíg a póstáskisasszony felteszi a lejárt lemezt, hogy sorsjegyet, kötelezőt,élet- poggyász és lakásbiztosítást, bank- és hitelkártyát akarok-e (erre mosolyogva azt szoktam válaszolni, hogy igen van már pont önöktől és nem kívánok még egyet. Persze nincs)
Amúgy csodálkozom, hogy nem azt találták ki, hogy rányomnak egy vonalkódot a csekkre 'oszt abból mindent tudnának. Rányom egy pöcsétet és kész. Menne be a sok csekk, mint az Aldi pénztárosánál a levespor : 1másodperc/csekk + pecsét.
Mondjuk így el lehetne látni az ATM-eket is automatával így bankkártyáról (VÁSÁRLÁSKÉNT) akár szombat hajnal 03-kor is be tudnám fizetni a csekket. Beszínná a gép, a kártyát meg a csekket pecsétel a kártyára és levonja a csekkből :)
És akkor kisebb sor állna a postán, gyakorlatilag csak a levél és csomag (már aki megbízik bennük) meg néhány elvetemült kisnyugdíjas aki fél az ATMtől.
ZX 2009.12.22. 16:49:07
Ezt honnan veszed? Lehet diplomás, csak nem tudott máshol elhelyezkedni.
A legnagyobb baj, hogy rossz a közalkalmazott/versenyszférában dolgozók aránya. Sajnos az utóbbi elég kevés, márpedig az ország az ő adóikból él.
Trójai 2009.12.22. 16:49:10
:)
ZX 2009.12.22. 16:51:20
Csak utána előjöttek a közalkalmazottak.
Trójai 2009.12.22. 16:55:14
De nem jellemző, hogy icuka pénztáros a spárban diplomás legyen.
A diplomások többnyire találnak irodai melót valahol.
Mondjuk nem baj, ha valakinek nincs diplomája, attól még lehet magához való esze.
De nem is ez volna a lényeg, hanem az, hogy van egy poszt arról, hogy egy idióta idegbeteg nő hogyan alázott szét egy postáskisasszonyt, erre minden kommentelő a postát kezdi szidni zsigerből.
EZ normális?
De ettől függetlenül mindenki mindenütt ugrál, pattog, kikéri magának mindenütt, mindenhol, merthogy ideges, meghogyneki sietni kell, meg neki milyen rossz, bezzeg amannak...közben meg fel sem merül benne, hogy nincs igaza.
Meg hogy szegény ember, akinek pattog, annak milyen rossz. (a fizetés meg a megbecsültség hiánya miatt)
Nemrég volt is egy poszt a homáron, ott nem hitték el, hogy udvariasak voltak a taggal,mert zárás előtt 5 perccel elintézték neki a szgép asztal vásárlást, meg segítettek feltenni a kocsijára, stb.
Mert nem úgy ment oda, hogy az neki jár, hanem szépen megkérdezte, hogy lehetne e.
Emberi hang, vhogy így hívják.
igazságos 2009.12.22. 16:57:33
@Trojai: Ebben igazad van. Itt tényleg a vevő volt a paraszt. Állt volna türelmesen sorba, mint a többiek. Ha mások képesek erre, ő miért nem? Utálom ezeket az embereket.
Trójai 2009.12.22. 16:57:50
Igen,még a postán dolgozókat is sajnálom, ha megérdemlik. :) mint pl most.
Secnir 2009.12.22. 16:58:27
múlt hét
móricz zsigmond körtér
hosszú sor, csekkfeladás, előttem 10 fő.
sietek, de kivárom.
kb ketten vannak előttem, amikor odajön egy ötvenes szénné sminkelt öregasszony:
-kedveském, beengedne maga elé?
hátranézek, a sorban már olyan huszan lehetnek.
-nem.
elkezd rikácsolni azonnal, hogy
-ezek a mai fiatalok, nem tisztelik az öregeket, milyen már ez a mai világ?
b+ (mondom magamban), mire sorra kerülök, én is öreg leszek.
sorra kerülvén odaadom a csekkeket, faszi megkérdi:
-amíg várakozik, nem szeretne sorsjegyet venni?
pislogok kettőt:
-nekem van bőrkabátom eladó, pont a maga mérete, nem kő'?
erre nyelt egyet, és olvasta tovább a csekkeket. a szomszéd péztáros átüvölt:
-agggyááá egy százas betéteeet!
mondom, ez elvérzik, vagy mi a faszom? erre faszikáém elővesz egy százezer forint értékű betétkönyvet, és szépen nekiáll lekönyvelni. úgy öt perc múlva finoman rákérdek: nos uram, mi lesz?
erre a nő:
-ne rugdossa a pénztárat, attól még nem lesz gyorsabban kiszolgálva!
-nem rugdosnám, ha befejezte volna a csekkjeim beolvasásást, és csak utána foglalkozna magával!
erre befogta a pofáját.
jutalmul a faszi hozzászámolta a csekkjeimhez a százas betétet, ekkor igen közel állt hozzá, hogy kihúzzam az üvegpult mögül. persze sztornóztatni csak gizike (vagy julika vagy mancika vagy ki a faszom) tudta, aki odajött, és nem tudott belépni a jelszavával.
odajött a biztonsági őr is (egy hája, kövér munkásőr), hogy mi a gond, erre közöltem, hogy
-a vén kurva nem tudja a jelszavát.
és csúnyán néztem.
erre őr el. és egyből eszébe jutott a jelszó a pénztárosnak.
igaz, hogy az a "a vén kurva nem tudja a jelszavát" több mint egy mondat volt.
soha többet pesten postán.
ZX 2009.12.22. 16:59:19
Bár szerintem ez utóbbi hülyeség, mert ha az országban a nagy többség jólétben élne, akkor nem valószínű, hogy ez lenne, vagy legalábbis nem ekkora mértékben. Csak hát a nagy többség szarért húgyért dolgozik, ettől ideges, frusztrált. Mi meg ráfogjuk, hogy a mentalitása ilyen.
ZX 2009.12.22. 17:00:55
Trójai 2009.12.22. 17:08:08
Szóval ez nem mentség, hogy azért vagyok bunkó mert szar nekem, meg azért vagyok bunkó, mert velem is bunkók.
Egy jólsziutált ember nem csak jólszituált körélmények között marad jólszituált, hanem szar körélmények közt is.
Vagy minden oké, amíg minden jól megy, de ha megpróbáltatás van, akkor már ki lehet vetkőzni az emberségből?
(kb egy hete a bevásárlásom 2 órán át tartott, mert minden percben meg kellett állnom, el ne üssenek, sodorjanak, fel ne lökjenek a rohanó emberek a bevásárlókocsikkal. Azért sem kezdtem el én is tülekedni.)
@Secnir:
Az a kabátos kérdés tök jó volt, gyorsan vág az eszed. :)
igazságos 2009.12.22. 17:10:01
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.22. 17:11:53
@Kyle Broflovski: Ha elkezdjük fizetni a libatolvajék által felvett és eltüntetett uzsorahiteleket, akkor meg csak akkor, ha nyersz is a lottón.
@Trojai: A kedves vevő/ügyfél nem paraszt volt, hanem szocialista. Ez azért derülhetett ki, mert látszott rajta. Furcsa érzés lehet most szocialistának lenni. Szerintem már alig várják a nemzeti kormányt, hogy ellenzékieskedhessenek, és panaszkodhassanak a fentebb említett hiteltörlesztés terhei miatt. Mint az a bagaméri cigánycsalád, amelyik felvette a hitelt meg a szocpolt a Kádár-korszak végén, hogy akkor ők is kétszintes házat építenek. Az épület pincéje sem volt még teljesen befejezve, amikor jött a rendszerváltásszerű pénz- és hatalomátmentés. Közben lejárt az építési engedély is, az OTP elkezdte követelni a lakhatási engedélyt, amit a "szemét" hatóság nem adott ki, és el kellett kezdeni a törlesztést is. Úgyhogy fóliát húztak a szuterén tetejére, és abban laktak tovább. A hitelből megvett hifi, színes tévé meg videó megvolt ugyan, de nem annyira volt már kedvük bulizni, és a munkanélküliség meg a vágtázó infláció csak azután jött.
Nem is volt mégegy olyan kádárista antallgyűlölő a környéken mint ők!
Nekik tényleg jobb volt Kádár meg Grósz alatt. Harsogták is, ahogy eltelt a négy év, hogy "a betegre kell szavazni!" Aztán jött a "beteg" (Horn Gyula a digiantennával, amit állítólag a mérgezett IFA miatt kellett hordania), csakhogy a "beteg" hozta Bokrost is...
Úgyhogy lesz itt még sok olyan, aki a sorszámosztót nem tudja kezelni és két éven belül visszasírja Gyurcsányékat...
salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.22. 17:14:04
rohadtul hiába kapja meg az ember a heti 2db szabadnapot, ha az pl nem esik egybe a család többi tagjnak szabadnapjával.
csak erre a "kedves vevő" asszonggya, hogy márpedig neki vásárolnia KELL.
én magam is a szolgáltatásban dolgozom. tegnap felhív ember, hogy mikor érek be a műhelybe, ott áll előtte. kérdeztem, hogy olvasta-e az ablakba kitett digitális fotókereten a szöveget? asszonggya igen, onnan a szám...
nos, minden második képnek az van beállítva, hogy uccsó munkanapom 20091218 volt és hogy nyitás 20100104-én.
kicsit még le ia baszott, hogy miért nem dolgozom... én pedig válaszul kellemes karit kihányva kinyomtam a telcsit.
Trójai 2009.12.22. 17:19:34
tyű de sok bötű
elolvastam azér' :)
De ez biztos, hogy mind a poszt témájába vág? :))
Tudom szabad offolni is, de hát ez olyan szép, hogy nem tudok érdemben hozzászólni
salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.22. 17:27:20
ez viszont asszem a köztisztviselő elleni erőszak tartalmai közé sorolható tett lenne és e tettlegességet mohón jutalmazzák.
maradok az átutalásnál. ha nincs elég lé a számlán és véletlenül befizetnem kell, rettegek elmenni a bankbe a hasonló atrocitások miatt, pedig a műhelyemtől nincs az egész 200méterre. de amikor 5 "gyorsfelfogású" egyed kivárása után azzal jönnek, hogy hallottam e már a mittoménmilyen megtakarítási lehetőségekről...
salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.22. 17:29:22
Mylady 2009.12.22. 17:32:16
salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.22. 17:37:09
de a "kiszolgáló személyzet" egészsége is fontos, ők (mi) nem egy darab gépezet, aki a "kevvesüffél" seggét nyalni van odatéve.
együtt egymásért!
az üffélből élek, de ha lebetexem/ideggyogyóba kerülök/egészségileg tönkremegyek, akkor ki fog kiszolgálni?
munkámból kifolyólag 35évesen átestem hasi sérvműtéten, 39évesen volt infactusom. tőlem nem áll ki autó úgy, hogy nem tökéletes a munkám és fix árakon dolgozom. magyarul nem az a maszek vagyok, aki megajánl 15ezret és a vége a csillagos ég, hanem a 15 az 15 nálam. max ha hamarabb végzek, akkor kevesebb.
mégis gépnek néznek... mert a "kevveüffélnek" mindig minden azonnal kell, tojva a szolgáltató szükségleteire, állapotára.
üfféljelmondat: "ich bin über alles!"
moli 2009.12.22. 17:55:08
ojaj!
tovabb lehet tanulni, mindenkinek adott a lehetoseg.
Jacotey 2009.12.22. 18:10:27
Kyle Broflovski (törölt) 2009.12.22. 18:10:49
semmi értelme ennek a hasonlatnak....
Koppi70 2009.12.22. 18:14:35
Ha csak nem egy kis adrenalint gyüjteni. Itt is megcsinálták a postát kb. egy éve 8 ablak + sorszámosztó 2 dolgozik a többi alkalmazott egy csomóban beszélget egy csekk 20 perc.
Nem baj jövöre a sárga csekk diját réterhelik az ügyfélre és 3-4 nappal hamarabb kell befizewtni mert a beérkezés dátuma számit mint az utalásnál nem a feladás.
Internetes utálás - sárga csekk fizetés menüpont LOL
igazságos 2009.12.22. 18:16:17
De a másik dologban igazad van. Sok a bunkó, paraszt, türelmetlen vevő, akik nem képesek sorban állni, mindenkit magasról leszarnak, csak őket szolgálják ki. De ugyanez elmondható a kiszolgáló személyzetről is. Nekik mindig van valami kifogásuk, csak dolgozni ne kelljen. Az ügyfél meg mehet, ahova akar. Kinézik őket a boltból, ha vásárolni akarnának véletlenül. Szerintem mindenkinek a dolgokhoz való hozzáállását kellene megváltoztatni.
De ez sajnos nem fog egyhamar megtörténni, mert mindig vannak olyanok, akik egyenlőbbnek képzelik magukat a többségnél, elvárják, hogy jobban bánjanak velük a többieknél. Ez van.
salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.22. 18:16:39
azért tanulnak egyesek, hogy elvégezhesse helyetted a munkát, hogy kinyalhassa a seggedet?
pont a tefajtádnak nem dolgozom, hanem kirúgom a műhelyből. :D
hackney 2009.12.22. 18:22:29
Azt vallják, hogy a levélfeladásokból már nem lehet megélni, és a számla nyitás, biztosítás... stb. a jövő...
Egyébként lesz nekik feltöltős telefonjuk is, úgyhogy ezentúl majd azt is ajánlgatja a szerencsétlen postáskisasszony. ;)
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.22. 18:31:32
hogyne lenne kerlekszepen
az egy bolt, ahol ha vasarolsz adhatsz fel csekket is
az etteremben meg ha eszel xarhatsz is
amugy az lehet az a bolt nem kell oda, de ha mar kitalaltak, akkor ertheto a megoldas, mert kulonben elveszitene a bolt jelleget
vagy lehetne azt csinalni, hogy minden ablaknal lehetne mindent venni
az en idomben bent a postan csekket, levelet, csomagot adtunk fel es a postahoz tartozo de kintrol megkozelitheto boltban Manci neni arulta az ujsagokat meg a lottot, es meg ha vettem totot, akkor se adhadtam fel csekket, tehat a fejlodes jol lathato
hat igy
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.12.22. 18:37:36
Ha viszont nem, akkor talán inkább örülj, hogy vasárnap is jönnek a vásárlók és nem kell bezárnia az üzletnek, amely munkát ad neked.
Utálom az olyan eladókat, akik nyűgnek és szükséges rossznak tekintik a vásárlókat, akikből élnek.
Metál -e a bimetál? 2009.12.22. 19:23:58
500 felett meg ki sem merem mondani micsoda...
GYERÜNK!!!
Secnir 2009.12.22. 19:36:04
"Nem értem a internetes utalás és az e mail korában ki a fax jár postára?
[...] Nem baj jövöre a sárga csekk diját réterhelik az ügyfélre és 3-4 nappal hamarabb kell befizewtni mert a beérkezés dátuma számit mint az utalásnál nem a feladás.
Internetes utálás - sárga csekk fizetés menüpont LOL"
akkor talán beszélj az APEH-el is ebben a témában, gyakorlatilag minden szart így kell nekik befizetni. én múltkor valami 80 számlát küldtem el nekik 900 forintért - amit persze majd vissza fognak küldeni ugyanennyiért.
természetesen a cenytrum is sárga csekket kűd ki.
meg a helyi vízművek is.
meg az KGFB autóbiztosítása is csekken megy, mert a rendőrnek be kell mutatni - a csekket.
meg amikor az önkormányzatnál illetékdíjat kell befizetni, akkor a sárga csekk az igazolás, amit be kell mutatni
találd ki, hogyan lehet megváltoztatni a rendszert, én leszek az első, aki melletted fog állni...
Trójai 2009.12.22. 19:40:59
"találd ki, hogyan lehet megváltoztatni a rendszert"
Én tudom én tudom.
Mindent elektronyikussá kell tenni, az embereknek majd nem lesz szüksége papirokra, iratokra, bemutatandó csekkekre.
Aztán nem kell személyi igazolvány sem, csak egy bőr alá beültetett csip...
:))))
The Good Boy 2009.12.22. 19:48:09
Mindegy én napközben általában otthon vagyok, kicsi tábla kitesz a keritésre, mobilpostás zenél, ha odaér, aztán fél perc alatt le van rendezve minden. Ettől jobb megoldás nem lehet (már aki napközben nagyrészt otthon van).
És még valami: ma hozott az egyik csomagküldő egy utánvételes csomagot, amit tegnap rendeltem, este dobozolták, ma kihozták. 550 ft-ért. Feleségem a legolcsóbb postai utánvétért 1500-at fizet (ahol garantált a 10 napos kézbesitési határidő, ötnapnál ez 200-al drágább). És még müködik ez a cég. Egy vicc.
salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.22. 19:51:58
a KGFB, a telefonok és a többi sárgacsekk pedig tartalmaz egy fejlécet, amin van bankszámlaszám amire utalhatok, ügyfélszám amire hivatkozhatok, illetve összeg amit utalhatok.
ennyire eccerű. jön a postásnéni, ledobom az asztalra a számlákat és amikor van 5perc szabadidőm, átutalom.
álljon sorba akinek sok az ideje! ;)
theveryguest 2009.12.22. 19:54:07
Azt hittem ez a standard "1500db céges üdvözlőlapot elküldő ember előttem a sorban" poszt lesz, mert most aktuális.
Remélem a Netrisk által kért csop. besz. megbízásos formot nem kell elküldenem, elég lesz, ha a webbankban megszülöm a megbízást, és akkor kvázi posta mentes évet tudhatok magam mögött. Leszámítva, azt az esetet, amikor az ELMÜ rózsaszín csekken küldött vissza valami túlszámlázott összeget.
The Good Boy 2009.12.22. 20:00:03
@Jacotey: Bocs, nem akarok belédkötni, de túl magas labda volt: "Én könyvtáros vagyok, az egyik legkevésbé megbecsült munkát végzem"
Megkérdezhetem, hogy valakit mi visz rá a könyvtáros-ruhatáros szak elvégzésére (az nem ér, hogy kell a diploma és csak ide vesznek fel)?
Meg azt is kérdezném, hogy mi az a komoly munka, amiről irtál, de nem nevezted meg.
Tényleg nem a személyedbe akartam belekötni, csak magával a szakkal van bajom (mondjuk ugyanigy vagyok a sok iqlight müvelődésszervezői szakot végzett diplomásokkal is.
Mentségemre legyen mondva, hogy van egy nem vérszerinti rokoni vonalam, amiben a jelenleg élő 4 generáció mind pedagógus (a 3 legfiatalabb családtag mind könyvtár-ruhatár szakot végzett, és a most középiskolás gyermek is azt tüzte ki életcélnak), ezért sajnos negativabbak a tapasztalataim ebbe az irányba.
És fel nem tett kérdésedre az a válaszom, amit irtál is általánosságban az országra: Előítéletes és buta ember vagyok, ezért kérdeztem!
ON.
Alapvető élelmiszer 2009.12.22. 20:02:13
Másrészt ez az ügyfélhívó külön érdekes, nálunk is bevezették. Azóta még lassabb a kiszolgálás, mert ugye eddig az ügyfelek ott álltak az ablak előtt, tehát nem lehet két csekk között enni, telefonozni, megbeszélni az aktuális pletykát, most ugye addig nem hív ügyfelet. Ugyanaz, mint az OTP, ott is ez működik. Érdekes, pl. az Unicreditnél vagy a Citinél, ahol nincs sorszám, hanem az ügyintézők szólítják az ügyfelet, ott nincs olyan, hogy 40 percet vársz, pedig csak hárman állnak előtted.
Ferlategla (törölt) 2009.12.22. 20:02:47
Secnir 2009.12.22. 20:14:49
ok, értem én!
rendőr: -jóestét kívánok forgalmi, személyit, lakcímkártyát, biztosítási papírokat kérem
salapapa: -jóestét, tessék, kivéve a KGFB csekk, mert interneten fizettem be...
rendőr: -háháháhá! CSEKK VAN???
salapapa: -izé, internet, meg ööö....
rendőr: -hát akkor sajnos fel kell, hogy jelentsem, kötelező biztosítás hiánya miatt, mert ugye lejárt a türelmi idő, az egy hónap. az ugye ötvenezer forint lesz, mer' jóindulatú vagyok, ugye...
Secnir 2009.12.22. 20:18:40
-...és akkor tessék a lakhatási engedélyhez csatolni 30.000.- forint illetékbélyeget.
-izé, utalni nem-e...
-NEM! ILLETÉKBÉLYEG!
-engedelmetkérekalássande inkább utalnmer'
-N E M ! I L L E T É K B É L Y E G !
autót veszek, megyek az okmányirodába.
-...és tessék, ezt a csekket befizetni, és a befizetést igazoló példányt IDE NEKEM! visszahozni! mert csatolni KELL!
köszönöm...
The Good Boy 2009.12.22. 20:24:26
1. nála van a kötvény, amit el kell fogadnia a rendőrnek
2. az átutalás végrehajtása elött már a postaládában van a következő negyedéves biztositás meglétét bizonyitó igazolás
3. a gépjárműnyilvántartásból le tudja kérni az aktuális biztositási adatokat
4.jelentsen fel, aztán a szabálysértési eljárás során ha már úgyis ott vagyok, akkor a parancsnokánál teszek egy panaszt szakszerütlen intékedés miatt.
salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.22. 20:29:37
rendőr: -jóestét kívánok forgalmi, személyit, lakcímkártyát, biztosítási papírokat kérem
salapapa: -jóestét, tessék pahhancsóni.
rendőr: - Ön a KGFT-t interneten fizette?
salapapa: igen, természetesen.
rendőr: igen, látom, mert itt van ez az aláírással/pecséttel ellátott papír amit kiküldött Önnek a biztosítója és Ön szabályszerűen betette a forgalmijába.
;)
természetesen az illetékbélyegekkel meg vagyok lőve... azt a postásnénim szokta alkalomszerűen elintézni, az okmányirodába pedig szintúgy megvan az ember aki elmegy.
igazán nincs mit. 2009-et írunk, annak is a legvégét. én több éve így irányítom, élem az életemet. :)
Megdobbent 2009.12.22. 20:30:25
Szoci fidesz meg akurvaannya hujepolgar pedig egy civilizalt orszagban siman elvesztene azon percben a szavazati jogat, amit kimodja az ilyen faszsagait.
salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.22. 20:30:34
Trójai 2009.12.22. 20:31:13
ez ott santit, hogy a netes befizetest is lehet igazolni.
Aztan ja te befizetted mar ezt ekkor meg ekkor es tudod igazolni, ekkor meg ekkor (utana) meg megbuntettek erte, tehat sztorno.
Amugy a rendoros rossz pelda volt sztem, eleg abszurd. Az onkormanyzatos meg azert, mert az illetekbelyeg nem csekk. Meg az ilyen hivatalos befizetes azert megis mas, mint egy ELMU csekk.
@The Good Boy:
Amugy az az andragogia, meg muvelodes-szervezo, meg kommunikacio szak, amire te gondolsz.
Na azok bufe szakok.
A konyvtaros szakra igaz, hogy mindig azt mondjak, hogy gagyi szak. De kepzeld, van egy reges regi volt osztalytarsam -baratom otthon, iskolaigazgato, hat azt mondta, hogy fel akart venni uj konyvtarost, mert az originalelment szulni, hat nem talalt hallod. Volt jelentkezo, de egyik sem volt epkezlab. Par egyszeru kerdesre nem tudtak felelni.
Na marmost elarulom, hogy a kerdesek megvaloaszolasahoz csak jozan esz kellett volna, nem diploma. De ugye a valasz az volt, hogy majd az igazgato megmondja mit kell csinalnom.
Aztan mondta a kollegaknak, hogy baj van, mar egy normalis konyvtarost sem talalni.
Hat ezek azok, amiket a mostani oktatasi rendszer kiokad magabol.
Meg a sok andragogus, kommunikacioszakos uresfeju aki vegigszopta az utat a diplomaig, aztan ugyis etteremben fog dolgozni. Szoval megerte kolteni az oktatasara. Na mindegy, legalabb az egyetemi tanaroknak van munkaja legalabb.
Ja es a konyvtaros szakot informatikaval kombinaljak legtobbszor, az info szak meg (egyeteme valogatja)
de nem egy setagalopp.
The Good Boy 2009.12.22. 20:40:31
@Trojai: kösz a választ, de azért azt hozzátenném, hogy a felsorolt rokonok közül kettő csak arra jó a könyvtár szakával, hogy az iskolában - ahova csókokon át vezetett az útja - néha már egy egész napközis osztályt is rá lehet bízni:) Ezért vagyok előitéletes.
Persze azzal tisztában vagyok, hogy -elvileg- elég nagy lexikális tudásnak kell(ene) lennie, de valjuk be a magyar pedagógusképzés arra a szintre zuhant, hogy tényleg csak azért legyen fent tartva, hogy a sehova fel nem vett suhancok tudjanak még pár évig gondtalanul bulizni (most a komolyabb szakokat nem emlitem, mert azért van egy pár, aminek az elvégzéséhez komoly ész és tudás kell)
On
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.22. 20:52:51
ilyen rokont szeretnek en is
szereted Oket, erezhetoen, szite vibral a mosolyod ha roluk beszelsz
The Good Boy 2009.12.22. 21:28:17
nem is tudom, miből gondolod, hogy nem szerethetem.
Monológ következik (nem kitalált, valóban elhangzott!): jaj, úgy elfáradtam pénteken, mert délután egytől háromig én voltam a napköziben a felügyelő tanár, meg különben is a nagyszünetben is én voltam az ügyeletes, még a kartársakkal sem tudtam dumcsizni, mert azokra a rossz kölykökre ötpercenként (!) rá kellett szólni valamiért. Tisztára elfáradtam. aztán hatkor beestem az ágyba, még szerencse, hogy péntek volt, mert délig fel sem tudtam kellni. Meg az is szerencse, hogy 'név' nem dolgozott hétvégén, igy ellátta a gyerekeket, meg megfözött, mert úgy elfáradtam a héten, hogy két napig is tudtam volna aludni. Kétszer is napközis voltam a héten, fárasztó ez igy...
kedves kis monca 2009.12.22. 21:50:06
Ha véletlenül az utolsó pillanatra hagytátok a kötelezőtöket, akkor nem sértődöm meg, ha akár december 31-én jöttök be az ügyfélszolira megkötni.
Igen, igen ott a kőbányai pijjac közelében...
Csak mert nekem végtelen a türelmem:-)
De komolyan.
Egyszerűen megedződtem az évek során. Ó, az az asszertív kommunikáció..
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.22. 22:09:47
na mondjuk a fizeteset is megneznem
@kedves kis monca:
dec 31 az munkanap nem?
itt az
meg bedolgozni se lehet
Fashionistas 2009.12.22. 22:48:32
töklámpa 2009.12.22. 23:30:45
Legközelebb gyere a sajószentpéteri postára. Nincs sorszám, minden ablaknál piktogramok mutatják a szolgáltatásokat, és tíz perc alatt végzel...vagy nem. :)
hardrock 2009.12.22. 23:39:33
Trójai 2009.12.22. 23:46:52
:D
En mar 1 kisgyerektol is lefaradok, nemhogy 20-30-tol.
Trójai 2009.12.22. 23:54:43
Lasd szegeden eleg kemeny minden, debrecenbe foleg a gazdaggyerekek mennek, bp-en mar neteznek dolgozatiras kozben, mert hat ugye laptopon irjak a dolgozatot, miskolc meg egy kalap szar.
Aztan van meg gyorott a mernokkepzes ami jo, pecsett a bolcseszkepzes. Vannak szakok, amik csak egy helyen normalisak az egesz orszagban.
pl biosz,kemia= szeged, bp
Viszont ezt nem szeretem, hogy lebufeszakoznak mindent, ami nem GTK meg TTK. Meg a bolcseszek igy, meg ugy, meg MCDonaldsban fognak dolgozni.
Hat orulok hogy a nagy koltoink es iroink azert mentek bolcsesz szakra, mert akkor meg nem volt ciki.
Most meg mar jogasznak, kozgazdasznak, szamvital ugyintezonek meg ilyeneknek kell mennie a gyereknek, meg ha tehetseges is irasban, mert a szulok azt akarjak. Abbol lehet megelni.
Hat nem lesz egyhamar megegy Ady vagy Kosztolyanyi. Foleg ilyen zseni ellenes oktatasi rendszerben.
The Good Boy 2009.12.23. 00:13:10
A Poén, hogy annak idején a gyerekkori barátom azért ment miskolcra gépészmérnőki karra, mert oda volt a legkönnyebb bekerülni (a bányamérnőki, és a kohászati akármi mellett, de az már a módszerváltás elött pár évvel is halálraitélt szak volt). Én csináltam neki középiskolásként a müszakirajzait, nem volt olyan vizsga, amihez tudása lett volna (müvészi szinten készitette és használta a puskáit), aztán a válság elötti időkben meg itthon az egyik legkeresettebb szak volt a gyártó oldalról. Nyakára jár(t)nak pár éve a fejvadászok,igaz az is kellett hozzá, hogy friss diplomásként egy akkor nyiló gyárba az apuci be tudta tolni, majd amikor onnan mennie kellett, pont becsúszott egy világcég "alsó" szintjére, azóta ezeknek az előzményeknek hála felment az ázsiója.
röhej.hu 2009.12.23. 00:18:27
www.rohej.hu/video.php?kod=1217
zeugma 2009.12.23. 00:18:44
nyúzott arcú lány 2009.12.23. 04:57:50
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.23. 05:25:20
uccso, kari , telcsi
gyilkolsz
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.23. 05:28:23
nalunk amcsiban all a sorcsi, szep libcsisorban, ilyen karcsik vannak fellaiitva es ha egy abcsi felszabcsi akkor kovi emberke odamegy
faqtya 2009.12.23. 08:15:14
Mit panaszkönyvezik itt, maga biztos homáros!
Egyéves Önkéntes 2009.12.23. 08:52:40
Egyéves Önkéntes 2009.12.23. 08:55:18
richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2009.12.23. 09:28:09
hivatalosan ígyen vannak megnevezve.
jogilag védettek, mint a köz alkalmazottai.
pizsama 2009.12.23. 09:34:34
Ismerek olyan vidéki embert, akinek mióta megszünt a munkahelye egy fityinget nem keresett!
faqtya 2009.12.23. 09:39:04
The Good Boy 2009.12.23. 09:47:21
faqtya 2009.12.23. 10:03:10
Trójai 2009.12.23. 10:07:24
Viszont a pontszamok nem akepzes minosegetol fuggenek. Ha nem az"erdeklodestol". Egyszeruen nincs jelentkezo, TTK-ra (szegeden is, pedig otta legerosebb) mar minden jottmentet felvesznek, alacsony a ponthatar, alacsony a kerites. Bezzeg az 5 nagy egyetem kommunikacio szakjaira meg maximum pontszam kell...vagy a közeli.
Tényleg mindenki mediakurva akar lenni?
A tanardiploma meg azert regen ert meg valamit, gondolom ma sem lehet egyszeru elvegezni annak aki komolyan veszi es nem csal, foleg akinek ket szakja van. Mert egy szakkal is el lehetett eddig bohockodni, de halistennek megszunt az egyszakos tanarkepzes.
De ahogy eddigi eletem soran tapasztaltam, a tudas es a ratermettseg nem a diplomatol fugg...
Sajnos.
Egyéves Önkéntes 2009.12.23. 10:14:22
biztos nem szoci :DD
salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.23. 10:15:11
nekem 4-es volt a legrosszabb jegyem magyar helyesírásból. :P
Lombroso 2009.12.23. 10:46:17
(a postás 137.§ 2. a))
Trójai 2009.12.23. 10:49:49
Lackfi János: Véletlen
csomizom a ruciba
a habtestem
tinibugyi gumija
bemélyedten
kukisali parival
az étrendem
szoli moci tekila
az én trendem
koviubi pörivel
a kedvencem
lekipali csokival
jaj vétkeztem
fusizik a fatim is
a műhelyben
vegyigyümi üviben
a sparhelten
depizik a szaniban
a mutterchen
dobi cigi dugiba
a farzsebben
könyi szivi nehari
ha tévedtem
lityi-lötyi pasival
azt végleg nem
vidikazi zacsiban
a víkendem
csörizi a telimet
a véletlen
Trójai 2009.12.23. 10:52:35
De olyan büszke vagy rá, szerintem azóta is őrizgeted az ellenőrzőkönyvedet. :))))
Na jó, befejeztem a csipkelődést, de én is utálom a csizmi, kajcsi, baszcsi, telcsi, meg egyéb nyelvcsonkító, nyelvbutító szavakat.
Jelképeznek egyfajta életstílust, életszemléletet, meg degenráltságot. Persze sokan divatból használják, (mert mindenki ezt használja, és akkor ők is) de a hülyeségeket majmoló emberek pedig nem lehetnek sikeresek. :))
ZX 2009.12.23. 11:27:38
Tudod a főnökei könnyen mondják, hogy nyitva kell lenni, mert különben az emberek éhenhalnak ha nem vásárolhatnak 1 napra 30 tonna élelmiszert, de ők ugyebár milliós fizetéssel vannak. Míg a dolgozók, 70 ezerért kidolgozzák a belük.
Kenderice 2009.12.23. 13:22:59
Szánalmas...
További magyar hang 2009.12.23. 13:53:12
ZX 2009.12.23. 14:30:20
Kenderice 2009.12.23. 16:39:11
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.23. 18:03:42
hat ezt mondja ZX
ez qrwa sokszor nem valasztas kerdese
a muszaj nagy ur
ettol meg el kell a melot rendesen latni, de miert ne komplenolnanak?
es igenis botranyosan keresnek olyan helyeken is ahol a tulaj botranyosan sokat
es ne mondd hogy ez a kapitalizmus, mert nem, mert akkor nem keresnenek sokkal jobban az arakhoz kepest mashol
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.12.23. 19:17:30
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.12.23. 19:18:59
ZX 2009.12.23. 19:55:59
Persze a kevés fizetés nem ok arra, hogy bunkó légy MINDENKIVEL, de az ilyen parasztokkal lehetsz az. A minap is bejött egy fickó, még jó, hogy nem hozzám ült le, az is előadta, hogy jól menő vállalkozó, közben a 110.000 Ft-os utat sokallta, és még paraszt is. Olyan dolgon vitatkozott amit nem mi szabunk meg, hanem egy 3. fél szerződésének része. Na az ilyen menjen a búsba, és ne szarrágóskodjon ha ő jól menő vállalkozó. Sok mindent eltűr az ember, de azért mondjuk 60-80 vagy 100 e Ft-ért hadd ne kelljen mindent lenyelni.
dJw_ · http://rendszergazdak.blog.hu 2009.12.23. 21:40:31
Kenderice 2009.12.23. 22:16:13
Neked nem is írtam semmit köcsög! Faszt szólsz bele? Igenis hogy senki ne sírjon, hogy milyen keveset keres, mert az ő választása volt az a munkahely és amikor belépett tudta, hogy mennyit fog keresni.
salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.24. 10:31:34
á, már nincsenek meg az ellenőrzőim... kidobtam, mert a figyelmeztetések meg az intők annyira nem vetnének jó fényt rám, ha megtalálja valamelyik gyerek. :P
igazad van. tökéletesen igazad van. valami elvetemült idegbaj lesz úrrá rajtam, amimkor úgy írok, de komolyan a szőr feláll a hátamon, amikor a fentemlített stílust látom, olvasom. nem vagyok egy nyelvművész, de nagyon utálom (salásan úúúúúútálom, de ennek története van!) amikor megbasszák a nyelvünket. inkább egy torz tükörként használom én is.
salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.24. 10:38:41
de egy életvidám, állandóan röhögő srácból egy begubózott roncsot csinált az élet.
pedig tanult a srác, csak elhelyezkedni nem tud rendesen.
salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.24. 10:39:45
csak a bunkó stílusod az, ami egy paraszttá tesz itt. :)
salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.24. 10:43:13
a fizum 1.800Ft volt havonta, a jatt ugyanennyi, vagy még több.
mindez 1984ben. nem sírtam. taxival jártam dolgozni és haza, játéktermeztem... jobban éltem mint 4éve.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.24. 13:45:57
Trójai 2009.12.24. 20:14:26
"Sya"
"kösy"
amúgy boldog karácsonyt:D
:))
hege35 2009.12.24. 21:41:48
Az ügyfélhivó rendszerröl pedig nem az alkalmazottak tehetnek,hanem az a nagyokos főnök,aki kitalálta,legszivesebben mindennap ott várakoztatnám,gúvadjon ki a szeme,ahogy a kijelzőt figyeli,rohangálva keresse az ablakot,ahova szól a száma,irhatnék még szebb jókivánságokat neki,de nem akarok vulgáris lenni,meg a moderátornak sem akarok munkát adni.
mytos 2009.12.25. 11:29:22
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.25. 14:18:47
hat a szunetek szamat es idejet szerintem a munka tk szabalyozza, amit egy Postan siman ki is lehet kovetelni
nalunk pl 2 x 15 perc es egyszer 30, az utobbit nem fizetik, az kajaido, akkor sem fozetik ha nem veszed igenybe
salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.26. 02:10:24
Neked is a többi íródiákkal együtt! :))
salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.26. 02:21:05
122. § Ha a beosztás szerinti napi munkaidő vagy a rendkívüli munkavégzés időtartama a hat órát meghaladja, valamint minden további három óra munkavégzés után a munkavállaló részére – a munkavégzés megszakításával – legalább húsz perc, legfeljebb egy óra egybefüggő munkaközi szünetet kell biztosítani. Amennyiben a napi munkaidő alatt a munkavállaló többször jogosult munkaközi szünetre, ezek együttes időtartama az egy órát nem haladhatja meg.
www.munka.org/munkatorvenykonyveharom
autosave 2009.12.26. 19:45:25
Buzigyuszi 2009.12.27. 03:59:31
Buzigyuszi 2009.12.27. 04:00:21
Buzigyuszi 2009.12.27. 04:02:24
dagger 2009.12.27. 13:06:07
én meg olyat, aki 300 ezret sikksztott es felfuggesztettel meguszta. :)
pch 2009.12.29. 01:32:36
Ez a tanulj tovább duma a legszarabb. Az mondja általában akinek mindent a segge alá toltak. Kíváncsi lennék, ha neked kéne mindent felépítened hogy tanulnál tovább....
moli 2009.12.29. 14:47:40
Tutanhamon 2014.08.30. 19:35:46
Tutanhamon 2014.08.30. 19:37:03
Tutanhamon 2014.08.30. 19:47:06