Norbert jólnevelt ügyfél, aki ha nem kap csekket, befárad az ügyfélszolgálatra. De az Uniqua esetében ez sajnos nem volt megoldás, a biztosító alkalmazottja - mivel Norbert nem nála kötötte a szerződést - megsértődött és elzavarta a szemtelen ügyfelet.
Az egyik legnagyobb alkusz cég segítségével felmondtam a régi biztosításomat az Allianz Hungáriánál és kötöttem egy új KFGB-t az Uniqua-nál. Jó volt az ajánlat, így még mellé csaptam egy Casco biztosítást is. Mivel a KFGB biztosításom 60 napos díjhalasztással lett megkötve, ez nem jelent gondot, várhatóan majd érkezik a csekk.
Azonban a CASCO biztosítás esetén, a szerződés megkötésétől számított 30 napon belül meg kell fizetnem az első díjat, csekket azonban még nem kaptam, a határidőből pedig vissza van még 12 nap, így gondoltam itt az ideje el kezdeni érdeklődni a dolgok állása felől.
Befáradtam a helyi Uniqua biztosító társasághoz (zalaegerszegi kirendeltség), ahol elmondtam panaszomat, és segítségüket szerettem volna kérni, hogy a díjamat rendezni tudjam, egyúttal már befizettem volna a 2010. évi KFGB díját is. Mivel egybe kifizetem az évet előre, ezért 110e magyar forintot hagytam volna az irodában.
Mire az ügyfélszolgálatos úriember közölte, hogy mivel ez interneten lett megkötve, ő nem lát rá illetve megmondta burkoltan, hogy ő NEM IS HAJLANDÓ megnézni, hogy a szerződésem hogy áll, kérésemmel forduljak az alkusz céghez. Továbbá elmondta azt is, ha irodában kötöm meg, akkor tudott volna segíteni. Burkoltan megmondta azt, hogy sérelmezi, hogy a szerződés nem nála lett megkötve, ezért a szerződés után járó pénzt nem ő teszi el. Közben míg én ügyfélként bent voltam az irodában, csengett a telefonja amit felvett és elkezdett beszélgetni (ha ügyféllel vagyok nem veszem fel a telefonomat, vagy felveszem és megmondom az illetőnek, hogy elnézését kérem, ügyféllel vagyok és visszahívom), majd fél perc után megkérdezte tőlem: "Uram jó lesz ez így?"
Mire azt mondtam én, hogy nem túl rugalmasak és kijöttem az irodából. Az úriembernek annyit kellett volna csinálnia, hogy kettőt kattint a egérrel, megnézi a dolgok állását, és ha valóban nem látja a szerződésem (bár ez kizárt, mert 12.04-én az egész anyag már náluk volt az alkusz cég szerint) , akkor felhívja a bp.-i céget, vagy ha látja akkor add egy csekket vagy befizetem helyben bankkártyáról. Valamint kellemes ünnepeket kívánni nekem. Elvégre én lennék az ügyfél, aki beszeretett volna fizetni 110e forintot!!!
Okoztak pár kellemes percet még így karácsony előtt. Én ezúton is kívánok nekik kellemes karácsonyi ünnepeket és eredményekben, sikerekben gazdag boldog új esztendőt!
Jövőre egész biztosan váltok. Még ha egy drágábbra, akkor is....
Üdvözlettel:
Norbert
littlesue 2009.12.22. 07:48:56
Bikicsunáj Bój 2009.12.22. 07:52:11
Igaza is volt az ügyfelesnek!
Érdeklődj ott, ahol kötötted! A jutalékot ők tették zsebre utánad, az ilyen munkát is velük csináltasd meg.
Vámpír\\\'08 2009.12.22. 07:52:31
Bikicsunáj Bój 2009.12.22. 07:54:44
vike74 2009.12.22. 08:04:43
HandG 2009.12.22. 08:05:34
Ott dolgozik még?
Az ilyen megérdemelné, hogy munkanéküli legyen!
És ne haragudj meg, olvasó-H1N1 ....de te kicsit tekervényszűkében állhatsz. Ha valaki buta, legalább ne kürtölje világgá.
Almaspite 2009.12.22. 08:10:03
Még jó, hogy nem baszod le azért, mert olcsóbban merészelte megkötni a neten keresztül a szerződését! Miért baj az, hogy valaki igénybe vesz egy kedvezményt?
Megdobbent 2009.12.22. 08:11:01
sasmadar 2 2009.12.22. 08:16:53
Azért,az Allianz se egy szent,az 'estihirlapon"találtam:
www.estihirlap.hu/belfold/12029-repulogep-lopas-nem-fizet-a-biztosito-mert-ilyen-meg-nem-volt
cc2vts 2009.12.22. 08:21:18
Szervusz! Én lennék Norbert...
Manapság ha már nem muszáj, tudod az ember próbál mindent elintézni interneten keresztül. Gondolok itt a banki transzfer akcióktól elkezdve, akár egy üzleti megbeszélés lebonyolításán át, egy KFGB szerződés megkötéséig.
Nem feltétlenül azért, mert lusta vagyok elmenni és személyesen lebonyolítani a dolgokat. Egész egyszerűen azért, mert a napi elfoglaltságom ezt nem igazán teszi lehetővé. Mivel mi is szolgáltatást végzünk (Szervíz cég), ezért reggel 6 órától este 17 óráig dolgozunk.
Én sem mondom a kedves ügyfélnek azt, hogy vigye el a gépjét máshova, nem vagyok hajlandó még csak rá nézni sem, mert eddig máshol javítatta a berendezéseit. Úgy gondolom, hogy aki szolgáltatást végez, az az ügyfelekből él, és nagyon nem mindegy, hogy egy ügyfél milyen szájízzel távozik, mennyire volt elégedett a szolgáltatással, legközelebb is hozzánk jön-e el, ha problémája van.
Tudod mindenkit le lehet húzni, át lehet vágni, lehet neki kellemetlen perceket okozni. Egyszer. Nem többször. Az ügyfél legközelebb már nem fog oda visszamenni. Azt hiszem, hogy ha mi 22 évvel ezelőtt ilyen szolgáltatást nyújtottunk volna, nem hiszem, hogy a mai napon, a mai világban még működne az amit felépítettünk.
Kellemes Ünnepeket Neked is! :-)
Ugyandehogy (törölt) 2009.12.22. 08:21:54
Bikicsunáj Bój 2009.12.22. 08:26:32
Semmi probléma azzal, hogy a neten köti meg, én is ott tettem, hanem azzal, hogy ha már ott köti meg, akkor méltóztassék ott intézni az ügyeit is.
Gizike 2009.12.22. 08:28:16
Minden banknak van netbankja, gondolom van bankszámlád.
Az utalási adatok rajtavannak a visszaigazoló e-mailen amit kaptál.
Sárga csekkekért ügyfélszolgálatokra bemászkálni, aztán a postán is sorbanállni vele nem jó ötlet.
cc2vts 2009.12.22. 08:29:04
Mindenesetre a megoldás az lesz, hogy fogok egy sárga csekket, kitöltöm a biztosító adataival, és az alkusz cég által kiszámolt díjat feladom... :) Maximum kötvényszám nem lesz rajta, csak a frsz., de azt majd ők kilegózzák :-)
Amúgy a legfrissebb fejlemények szerint, az alkusz cég szerint díjfizetéssel kapcsolatban a biztosítóhoz kell fordulnom...
További szép napot mindenkinek!
Bikicsunáj Bój 2009.12.22. 08:29:45
Szervusz Norbert,
Akkor azt nem értem, ha annyira szorított az idő, akkor miért nem ennek is neten mentél utána?
Ezt is simán el tudtad volna ott intézni.
Te minden egyes javításból pénzt látsz, emiatt persze, hogy nem küldöd el. Míg az ott ülő ügyfszolga abból biztos nem lát egy fillért sem, hogy neked csekket pótolgat.
Bikicsunáj Bój 2009.12.22. 08:31:22
Szerintem ne személyeskedjünk, mit szólsz hozzá?
Ugyandehogy (törölt) 2009.12.22. 08:32:48
amúgy nem nagyon tudok mit mondani (azon kívül, hogy alkuszi kötésnél is köteles a biztosító foglalkozni veled), mert volt alkusznál úgy allianzos casco-m, hogy az alkusznak fizettem a díjat, de nem ez az elterjedt.
eznemisénvagyok 2009.12.22. 08:40:23
cc2vts 2009.12.22. 08:42:58
Én elhiszem, hogy ez így van, mert hát az úriember is miért hazudott volna?
Akkor ennyit kellett volna mondania, hogy: "Uram, sajnálom, sajnos az alkusz cégen keresztül kötött szerződésekre nincs rálátásunk, de amit javasolni tudok, hogy megadom a cég számlaszámát, vagy adok egy sárga csekket és az alkusz cég által kiszámolt díjat tessék befizetni."
Nem gondolom azt, hogy nekem, mint ügyfélnek, különösebben kellene könyörögnöm, hogy hadd fizessem be a pénzt. Ez nonszensz. Én vagyok az ügyfél, az én, meg mások által befizetett összegből kapja ő a fizetését és ha ezt nem látja át, akkor csak sajnálni lehet.
vike74 2009.12.22. 08:44:52
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.22. 08:45:17
dr. Aullah 2009.12.22. 08:45:32
Az ügyfélszolgálatosnak pedig épp ilyen durci pillanata volt. Ilyenkor hangosan el kell mondani "hátha nem kell a pénzem, akkor viszem máshova"... aztán elhúzni onnan.
dr. Aullah 2009.12.22. 08:47:25
cc2vts 2009.12.22. 08:49:11
Lehet, hogy nem lát egy fillért sem, mert a biztosítás kötés után járó pénztől biztosan elesett, hogy én alkusz cégen keresztül kötöttem a szerződést. Elismerem.
De Ő, annak a cégnek az alkalmazottja, ahova ha úgy tetszik én "be" szerettem volna tenni a pénzemet, sok más ügyféllel együtt.
Magyarán ő a fizetését abból a pénzből (is) kapja, amit a szerződött felek befizetnek. Neki az lenne az érdeke, hogy a cég sikeres legyen, az ügyfél elégedetten távozzon, vigye a cég "jó" hírnevét, hogy mások elmondják: "Te, milyen rugalmasak voltak itt velem, gyere ide te is!"
És, hogy ezért annyit kellett volna mondania, hogy: "Uram, sajnos nem látok rá a díjakra, de ha magának meg van, hogy mennyit kell befizetnie, megadom a cég számlaszámát nagyon szívesen..."
...és, hogy ezért neki kettőt kellett volna kattintani a számítógépén, hát én kérek elnézést! :-)
vike74 2009.12.22. 08:49:55
Tökéletesen igazad van! Nem azzal van gond, hogy nem tud segíteni, hanem a hozzáállással. Ilyen munkát csak az végezzen aki megérti, hogy ő van az ügyfélért és nem fordítva. Én túl lojális voltam és nem bírták az idegeim. Soha nem néztem hülyének az ügyfelet, csak ha tényleg az volt :)
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2009.12.22. 08:55:22
És ha nem lát pénzt abból a 2 perces munkából? Elvileg ő nem csak jutalékért dolgozik, hanem alapbére is van mint alkalmazottnak, nem küldhet el a fenébe egy ügyfelet csak azért mert nem kap utána jutalékot. Mi lenne ha mindenki így gondolkodna?
vike74 2009.12.22. 08:58:48
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2009.12.22. 08:59:12
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2009.12.22. 09:00:27
Igen? Akkor végülis nem is ügyfélszolgálatos, hanem kizárólag üzletkötő. Ügyfélszolgálatos akkor nincs is a biztosítónál?
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2009.12.22. 09:01:24
vike74 2009.12.22. 09:01:43
vike74 2009.12.22. 09:04:29
A Garanciánál nem volt külön. Mindenki intézett mindent. Persze ha tudott. Aki épp bent tartózkodott az irodában az intézte a kárfelvételt, befizetéseket stb. Ezért nem járt pénz. Senki nem szeretett bent lenni, mert a pénz csak kötésből volt.
Gizike 2009.12.22. 09:09:28
Annak viszont horribiis ára van, fent van a posta honlapján, nézd meg.
AlulírottFentemlített 2009.12.22. 09:09:37
Azt javaslom a posztolónak, hogy várjonmég pár napot.
hatesz 2009.12.22. 09:14:01
cc2vts 2009.12.22. 09:19:16
Előbb felkusz, utána ódúba bekusz és csak utána alkusz! :-))))
hatesz 2009.12.22. 09:22:43
"Mire azt mondtam én, hogy nem túl rugalmasak és kijöttem az irodából." Na itt hibáztál, ö nyert. Ahelyett hogy odatetted volna kicsit jobban magad (panaszkönyv, felettes kérése), simán elkullogtál és jöttél nyafogni a Homárra.
Nem lehetne már elérni, hogy csak olyan posztok kerüljenek ki, ahol egy kis akadály után nem hagyja rögtön annyiban posztoló a dolgot, hanem él a jog (és a józan ész) adta lehetöségekkel?????
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.12.22. 09:25:09
@olvasó - H1N1 oltást sohasenem!:
Te meg, ha bankban kötötted a netbank szerződésed, akkor szíveskedjél a bankban intézni az átutalásaidat!
Azt felejted el, hogy ha nem kapod meg a fizetés feltételeidet, kgfb esetén ugyanúgy Te szívod meg, szóval kiszolgáltatott helyzetben van a poszter. Naná, hogy megpróbálta valahogy elintézni és naná, hogy személyesen, hisz tudjuk, hogy a magyar e-mail könnyebben elvész az éterben...
@Mások:
Az én pénzemből kapja a fizetését tételt meg felejtsük már el, senki nem kíváncsi erre, még ha így is van. Ha valaki tahó, azért nem lesz kedves, mert Te vagy a kétlábon járó fizetése. Azért nem, mert az ügyfél és a fizetés közé beékelődik sok tényező, amitől a függés nagyjából meg is szűnik.
juhaszvik 2009.12.22. 09:25:23
ugyanis, ha nem az ő feladata lett volna, azt még ugyanúgy el lehetett volna intézni kulturáltan.
és első. :)
vike74 2009.12.22. 09:29:26
ott a pont
2009.12.22. 09:29:56
De gondolom azért kötöttél az unikánál mert olcsóbb volt, nem azért hogy bájologjanak veled. Ennyi.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.12.22. 09:33:46
Szia!
Ha hozzám hasonló genya lenne ott, akkor "véletlenül" elgépelném a számlaszámot, hogy az én magánszámlámra jöjjenek a pénzek amit egy hajléktalan nevére nyitottam és bankkártyával felveszem rögtön :-)
A honlapról leolvasott számlaszám sem igazán jó, hiszen ha admin lennék, vagy valami hacker, defacelném az oldalt mondjuk Uniqua.hu (ugye, hogy Te is elgépelted?) oszt' utaljanak a zügyfelek...
Az sem helyes, hogy küldök egy emilt, vagy tértivevényes levelet hasonlóval, de még az sem a magamfajta üldözésmániás az ajánlaton olvasható számlaszámra sem utalna (mert mi van ha az ügynök a simlis)
Viszont:
Utalnék ha a biztosító/alkusz a megkötött szerződésen megadná a számlaszámát (weben is ha megfelően hitelesített az oldal)
Utalnék ha a kötvényen szerepel a számlaszám.
100K HUF szép pénz, gondolj bele, ha a csalók csak 100-200 ügyfelet tudnak a fenti módszerrel átverni...
cc2vts 2009.12.22. 09:34:10
Ma d.e. budapesti ügyfélszolgálaton, bejelentkező úriember készségesen segített. Elkérte a forgalmi rendszámot, nevet, adatokat egyeztettünk. Elárulta, hogy a kötelező már feldolgozás alatt áll, nincs vele probléma, a CASCO biztosítást egyenlőre nem látja még a rendszerben, kis időt kért, és azt mondta a két ünnep között várhatóan feldolgozásra kerülnek a folyamatban lévő ügyek. A csekket tőlük várhatom. Tartott ez körülbelül 2 percig.
Ennyi lett volna az megyeszékhelyi kirendeltségen dolgozó úriember dolga is.
theutat villám 2009.12.22. 09:36:17
cc2vts 2009.12.22. 09:47:03
Vagy csak simán letöltesz egy exploitot "script kiddie"-ként és nyúlod a milliókat, nem ? :-))
The Good Boy 2009.12.22. 10:17:38
A másik: a feleségem autójának biztositása erre az évre nagyon megdrágult volna náluk (mivel a nevén az én biztositómnál már nem volt más biztositása), ezért a alkuszoknál körülnéztem, majd a legjobb nem egyesületi találatként a zótépé biztositójának ajánlatát találtuk. Elmentünk az irodájukba, hogy kötnénk egy kötelezőt náluk. legnagyobb meglepetésünkre kb. 25%-al olcsóbb ajánlatot tettek elénk, mint amit az alkusz cégeknél találtunk, ráadásul abszolut értelemben is a legolcsóbb ajánlat lett, így ott elég jól jártunk (az idén megint olcsóbb ajánlatot tettek levélben 2010-re, mint amit a neten kidobott a rendszer).
Viszont amikor a kötés után be kellett hozzájuk valamiért menni (talán zöldkártyáért, mert ők nem küldenek minden negyedévben, mint az én biztositóm), akkor már igazán éreztették, hogy nekik már nem vagyunk fontosak így, hogy nem plusz szerződés miatt "zaklatjuk" őket az irodán, ráadásul mindenféle egyéb biztositási ajánlattal zaklattak utána egy ideig, amig erélyesebben nem kértük, hogy hagyjanak békén. Úgyhogy van ellenpélda is...
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.22. 11:08:53
MediaSlave 2009.12.22. 13:39:15
moli 2009.12.22. 13:40:46
nehany hettel kesobb becsongetnek, jo napot, digikabelnek van akcioja, mondom tudom, holnaputan jonnek kotni. nez ram, hogy dehat en nem jartam nala szerzodest kotni, mert o az uzletkoto.
hogy miert igy? mert nem megy at +2 kezen a szerzodes, ezert legalabb egy nagysagrenddel(!) kevesebb a hibazasi lehetoseg es nem kell varni +2 honapot a bekotesre. anno a digitv-nel (a digisat) is igy jartam el, masnap jottek bekotni, mig itt a homaron havonta volt post, hogy egy ev utan jelentkeztek a muholdvevovel, hogy csokolom, jonnenk kotni.
GentleSpecter 2009.12.22. 13:56:09
Uniqua.... na azt nem tudom. Ha tényleg ilyen nevűnél kötötte meg, akkor nem csodálom, hogy az Uniqa-nál nem foglalkoztak vele.
Punto 2009.12.22. 15:32:03
Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.12.22. 15:51:01
j311 2009.12.22. 15:54:23
Nincs több kérdésem, bíró úr.
Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.12.22. 15:55:40
Ez mondjuk nem menti fel a viselkedését, de érdemes tudni ezt is...
ejha! 2009.12.22. 16:02:55
"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2009.12.22. 16:09:02
t0thl 2009.12.22. 16:19:20
t0thl 2009.12.22. 16:21:20
ejha! 2009.12.22. 16:29:42
Láthatóan az uniqa-nál is valaki sejti, hogy ezek a ügyintézők nem sok hasznot
hajtanak. Ezért is lehet biztosítást kötni az interneten.
ejha! 2009.12.22. 16:32:50
Eliot Vance 2009.12.22. 16:54:38
Így náluk különválik a jutalékra hajtó ügynök, és az ügyes-bajost intéző ügyintéző.
Nem bájolog, de legalább nem utál ki, ha nem tud még pár terméket rádsózni. Akkor nem értettem, amikor betértem hozzájuk, most már értem, hogy miért működnek így.
Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.12.22. 16:56:17
Az meg egy dolog, hogy sokan le sem sz.rják, hogy aki ott ül, milyen viszonyban van az Uniqua-val, meg hogy kap-e azért a munkáért fizetést: én magam részéről megígérem, hogyha ő kerül hasonló helyzetbe, és dolgozhat ingyen a cégének azért, mert az zsarolja őt a most divatos "el lehet menni!" mondattal, szóval én nem fogok haragudni rá, ha nem széles mosollyal intézi az ügyemet, vagy esetleg nem is intézi.
Elég mocsok dolog az, hogy ezek a milliárdokat bezsebelő multik megtehetik ezt, amit fentebb leírtam. Ami ma a magyar biztosítóknál megy, az egy förtelem, és egy rettenetesen felháborító állapot. És az is, ahogyan a hatóságok szemet hunynak ezen nyilvánvaló törvénysértések felett. Mert az Uniqua-nak semeddig nem tartana fizetni oda egy főállású munkatársat, csak az lenne a dolga, hogy foglalkozzon az ügyfelek panaszaival, s semmi más. Higyjétek el, beleférne ez az Uniqua (meg a többi biztosító) milliárdos profitjába, az a kb. plusz 100 ember. De nem teszi, inkább megzsarolja az üzletkötőit, hogy lássák el ezt a feladatot pusziért (közben az üzletkötő nehezebben tud üzletet kötni, tehát kisebb lesz a jutaléka). A színlelt vállalkozói szerződésről meg már fentebb beszéltem, aminek valójában munkaszerződésnek kellene lennie...
Mondom, ez nem menti fel az ügyfélszolgálatost, csak gondoljatok bele a helyzetébe, így karácsony előtt. Neki is le kell tennie a kenyeret az asztalra, s a fenti munkából éppen semmit nem tud letenni. Nem lehet jó érzés.
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2009.12.22. 17:52:36
The Good Boy 2009.12.22. 17:55:33
@Droli: "ilyen esetben egy telefon vagy egy e-mail az üzletkötődnek, aki azonnal intézkedik - mert neki az az érdeke..."
Erről beszéltem fentebb a saját biztositós ügyintézőmmel kapcsolatban! nemegyszer haszon nélkül intézi a dolgaima, ha bajom van (pl. lakásbiztositás), egy telefon és soron kivül intéz mindent, mint fentebb is irtam. de azt ő is tudja, hogy ha autót cserélek, vagy valami más biztositás kell nekem, akkor személyesen őt fogom keresni, és nála kötök megint. Az asszony autóját sem 1-2 ezres plusz miatt hoztam el onnan, mert annyit nekem is megér, hanem kb. 30% volt a különbség, és amikor ezt mondtam neki, akkor ő biztatott, hogy válasszak mást, mert nem tud abban az esetben jobbat ajánlani (ja, és házhoz hozta a bonusigazolást!!! Pedig épp akkor bucsuzott el a következő évi jutaléktól annál a biztositéknál...).
Majd, ha lesz lehetőség, akkor azt is visszaviszem hozzá. Erről szól a személyes ügyintéző szerintem!
The Good Boy 2009.12.22. 17:56:53
Agent_Gibbs 2009.12.22. 18:19:29
Elismerem, hogy neki abból semmi jövedelme nem származott volna abból a két percből amit rám kellett volna szánnia. Stimmt.
Akár alkalmazott volt, akár vállalkozó, van munkaszerződés, vagy megbízási szerződés ahol le van írva elvileg az is, hogy munkáját a lehető legjobb tudása szerint kell elvégezni. Ha neki ez a legjobb tudása szerinti munkavégzés...
Hogy egy példával szemléltessem az én szakmámból kiragadva. Vesz XYZ mondjuk egy PLC-t (programozható logikai vezérlőt). Mivel ő a programot nem tudja megírni rá, és mondjuk a viszonteladó sem ahol vásárolta a terméket, megkeres valaki mást. Megtalál engem, mint másik viszonteladót. Elmondja problémáját, mit szeretne megvalósítani stb. Nem fogom neki azt mondani, hogy nem segítek neki, mert a 300e Ft-os PLC-t nem nálam vásárolta meg, hanem egy másik viszonteladónál...
Vargapál (törölt) 2009.12.22. 18:20:32
borszakértő 2009.12.22. 19:06:49
laller13 2009.12.22. 19:12:55
A posztoló forduljon nyugodtan az alkuszához, vagy az Uniqa központhoz. A zalaegerszegi irodának ehhez semmi köze.
Amúgy tényleg nem értem a netes kötést. Odáig ok, hogy kinézi hol a legolcsóbb, de utána miért nem a biztosítónál köti meg? Hogy netes kedvezmény van rajta. Azt remélem tudjátok, hogy ez hülyeség. Ha személyesen kötöd meg egy biztosítóssal, akkor - igaz, hogy más jogcímen - de ugyanazt a kedvezményt megkapod. És utána tényleg van kihez fordulni...
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.12.22. 20:31:40
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.12.22. 20:41:40
Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2009.12.22. 20:53:17
Nem, nem lesz jó te f@sszopó csicska, legteszed a telefonodat, rázuhansz a gépre, s megnézed, hogy mi a répa van.
Lehet nekiugrani ezerrel!
Már bocsánat, de fizető ügyfél vagyok, uh pattogjon, mint a gumilabda!
emzéperiksz 2009.12.22. 20:57:21
The Good Boy 2009.12.22. 21:31:38
De mivel megkaptam, ezért valószinüleg járna is, csak a renccer nem adta be:)
így nem kell pszáf-et bevonni, meg farkasért kiáltani.
maradjunk ennyiben:)
Fükő 2009.12.22. 21:38:11
Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.12.22. 21:59:05
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.22. 22:09:46
LKbeat 2009.12.23. 01:51:18
labi 2009.12.23. 11:22:58
De hát ugye az alkusz pont arra való, hogy mindent intézzen helyetted, így nem neked kell mászkálnod... :)
Gaiwer 2009.12.23. 22:40:17
Tibee33 2009.12.24. 15:45:10
Tibee33 2009.12.24. 15:46:49
mlacko 2010.02.21. 11:27:27