Tékozló Homár

Elásással fenyegették a tiniket a kidobók

2010.01.26. 08:02 | ge | 71 komment

Ilyen mocsok hidegben muszáj egy kicsit nosztalgiázni, duplán, mert nyár is rég volt meg a tinédzserek sem tegnap voltunk. Egyébként meg tegye föl a kezét, aki meglepődik, ha valaki megagyalnak a ZP kecses kidobói. De azért a törött karú lány gipszelt kezének hátracsvarása kicsit talán sok, nem?

Még Pesten éltem egy-két éve, amikor megesett velem ez a történet. Életemben először mentem olyan szórakozó helyre, ahol kidobók is voltak. A barátnőm cibált el a ZP néven ismert, Zöld Párdonba. Rögtön a bejáratnál 5-6 marcona fazon megtapogatott minket. A kabátomban volt egy üveg arcszesz, egy golyós dezodor, néhány toll, és pénz. A gorillaszabású ürge megtapogatta a két vállam, zsebem környékét, de nem vette észre a laposüvegnek tűnő arcszeszt, se a golyós dezodort, nem is érdekelte, mellettem a barátnőmet félreállították, jól végigtapizták, és mivel gipsz volt a kezén elkezdtek alányúlkálni, hátha kést vagy aknavetőt rejteget. Nagy nehezen bejutottunk.

Bent félre húzódtunk, beszélgettünk, és észrevettük, hogy a Petőfi hídról egy fazon bedobált néhány üveg italt a szórakozóhelyre a haverjainak. Arra portyázott egy biztonsági, és kiszúrt egy üveget egy bokorban. A legközelebb a barátnőm állt az üveghez, így gyorsan ártalmatlanná tette szegény lányt azáltal, hogy a törött és műtött kezét hátracsavarta és el kezdte kiráncigálni. Utánuk rohantam üvöltözve, de ott termett a yeti, a biztonságiak közül a legnagyobb, ellökött aztán üvöltött, hogy betesznek egy autóba minket és elásnak valahol meg hasonlók. Akkor elég rendesen megijedtünk, de nem történt semmi. Kidobtak minket.

Az életben nem mentem többet vissza oda.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eric_Cartman 2010.01.26. 08:03:54

Ez nagyon durva, pöcsök.

champy 2010.01.26. 08:04:38

Igen, persze. Nem hiszem el.

penelop 2010.01.26. 08:06:18

@penelop: kicsit lemaradtam.
Szép,mondhatom.

Eric_Cartman 2010.01.26. 08:09:38

Hát baszod Homár, ennél még az uszodai postáspogrom is jobb volt.

Justine De Sade 2010.01.26. 08:15:02

Akkor most mindenki írja meg 10 évre visszamenőleg a kidobós sztorijait! :P Hajrá! :D

microlas (törölt) 2010.01.26. 08:15:27

én elhiszem, ritka tahók az orkok a zp-ben, de sajnos az ilyen esetek mindennaposak máshol is. ez a sztori max külföldön lenne méltó helyen, egy külföldi homár oldalon :D

faqtya 2010.01.26. 08:17:32

a régi időkből, a szocializmusból nincs valakinek egy jó története? egy ávh-s sztori? vagy, hogy bement az abc-be és mindenből csak egyféle volt kapható?

Eric_Cartman 2010.01.26. 08:20:54

Ha mindenki beírna ide, akit elásással fenyegettem, nem férne rá az internetre.

dawn.unda (törölt) 2010.01.26. 08:22:22

én nem csodálkoztam soha a kidobók helyzetfelismerő és problémamegoldó képességein. Egyszerűen valahogy nem érzik...
ZP? az a hely azóta bűntetés amióta körbekerítették...

penelop 2010.01.26. 08:23:52

@Justine De Sade: nincs kidobós sztorim, engem nem tudnak kidobni

dawn.unda (törölt) 2010.01.26. 08:30:05

hát igen, külföldön más a helyet, Londonban amikor meglátta az igazolványomon a kidobó hogy magyar vagyok, adott egy pacsit és fél áron engedett be...
Berlinben meg csak kiállítottak egy kicsit nagyobb raszta csávót féjszkontroll céljából, aki egyúttal üdvözölte az embereket...

AlexWolf 2010.01.26. 08:56:08

Nemtom mit háborogtok! A kidobókat nem Celldorádós IQ teszt alapján tenyésztik, hanem: (magasság/izomtömeg*hajhiány)/IQ2*Pi=Kappa veszik fel. Ha Kappa<= gyök2 akkor mehet biztonsági őrnek!

BékiPeti · http://kiberloves.blogspot.com 2010.01.26. 09:00:29

Ez most ilyen sztorizgatós blog lesz?
Nem mondom, egy esetleges pozitív élményt érdemes lehet még évek távlatából is elmesélni, de ezt a történetet itt már kicsit késő közzétenni. 1-2 év alatt simán kiássa magát, akit eltemetnek és még a biztonsági őröket is lecserélik, vagy lecsukják egy ilyen helyen.

reunalla 2010.01.26. 09:02:45

én meg 25 éve, amikor reggel elkéstem a suliból, akkor nagyon megijedtem, mert a portásnéni aszonta, hogy a tanítónéni haragudni fog...

Balambér atya 2010.01.26. 09:08:45

@faqtya: Nem előző rendszerben történt a sztori, de réginek régi :D 91-ben bementem egy ABC-be, venni akartam valami apróságot anya névnapjára, 8 éves voltam. Az üzletvezető meg jött utánam, és kérdezi, hogy mit csinálok ott? Mondom neki, hogy mit szeretnék, erre azt kérdezi: nem lopni akarsz? Na akkor gyorsan le is vettem valamit a polcról, hogy megyek innen, erre mikor a pénztárnál voltam, még odakiabált a pénztárosnak, hogy nézze meg van-e elég pénzem. Egészen félelmetes volt.

Azóta csak az aldiban vásárolok, meg őstermelőtől. Laptopot meg csak Palkovicsnétól.

Blafit 2010.01.26. 09:11:19

Debrecenben volt a Black Moon nevű hely.
Ott olyan normális biztonságiak voltak, még félig ittasan is beengedtek ,ha tudtál viselkedni.

Meklén és Tamara 2010.01.26. 09:11:58

engem egyszer gyíkká változtattak. De már elmúlt.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.26. 09:25:32

Hasztamannyana!
Ez ám a sztori!

"Rögtön a bejáratnál 5-6 marcona fazon megtapogatott minket."

Nem inkább a Kék Osztriga bárban történt az eset?

don't 2010.01.26. 09:26:09

... akik arcszesszel +golyós dezodorral a kabátjuk zsebében járják a szórakozóhelyeket,már alapból furcsák kicsit...
...vagy csak nagyon izzadós...hm,nemtom'...

Magam_a_Mondomét! 2010.01.26. 09:27:40

Ez nem naív ügyfél, hanem egy k*cs*g! :(

Montezuma 2010.01.26. 09:33:14

"rohantam üvöltözve, de ott termett a yeti,"

Na szép megtalálta a yetit a tudósok meg már mióta keresik...

akikaztmondjákni 2010.01.26. 09:46:02

Én ezt nem hiszem el!Velünk soha, de soha nem történt ilyen ott!:)

Ellenben a WigWamban...Amikor párom azt mondta az egyik pultos leánynak-szerinte poénból-, hogy: "Tartsd meg aprót Te mocskos állat"...
Na, akkor nem volt sem a pultos, sem az ork aki mögötte állt...

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.26. 09:59:00

mindenkinek ajánlom, hogy soha ne menjen a zp-be. lehet hog olcsó a belépő, de rohadt drága a pia, és tele van tirpákokkal az egész. a szekások meg olyanok amilyenek.
a sok kis elcseszett tinit, akik rendszeresen odajárnak, én is elásnám.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.26. 10:00:04

@Montezuma:
a pázsiton megjelent egy jetilábnyom
ezt konstatálom

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.26. 10:01:39

egyébként a szekások még a zp-ben is csak azt tapogatják meg, aki undorítóan néz ki, vagy romrészeg. vagyis a gyanús arcokat mindig kiszúrják. tehát a srác meg a töröttkezű csaj nyilván nem voltak túl szépek...

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.26. 10:02:54

@penelop: hát egy ilyen vérnyúllal én se kezdenék ki :)

akikaztmondjákni 2010.01.26. 10:06:36

@don't: Igen:)

@Don Bandi: Mondjuk ez igaz.De szerintem régebben nem volt ilyen gáz a hely.

Bodzaszedő Manager (törölt) 2010.01.26. 10:07:40

Egyszer , amikor épp nem volt kedvem Las VEgasba menni Mickey Rourke val inni, elmentem a zöld pardonba Raj barátimmal, és elástuk a kidobókat a parkban.

akikaztmondjákni 2010.01.26. 10:07:52

@Don Bandi: Mondhatni nem voltak átlagos külsejüek.Se műköröm, se szőkített haj...

Till S. Seemann · http://seemann.blog.hu 2010.01.26. 10:08:42

hát nekem van két friss élményem is kidobókkal. az egyik addig basztatott, míg jól le nem nyomtam:D a másikat meg nem üthettem meg, ezért ki tudott lökdösni... igazából nem csináltam semmit, csak piszok részeg voltam, de már az elején kipécézett magának és várta, hogy hibázzak. asszem a hiba az utolsú 4 db B52 volt... :D

az a baj ezzel a kidobó dologgal, hogy persze külföldön ezaz... de itt sajna van aki miatt szükség van a kutyákra.

münchenben volt egy érdekes élményem. nem akartunk csajozni meg semmi, csak beverni egy-két sört valami kellemes hangulatú helyen. el is indultunk meló után öten, és sehova nem akartak beengedni minket, mert sokan voltunk és gyanúsak. érthető is, az 5ből 2 perui volt. hát... később mikor az egyék hely hátsó bejáratánál kemény valutáért beengedtek minket, megértettem miért is para peruiakkal lógni. jó arcok, csak minden ismeretlennel ölre akarnak menni.

nah ez jó hosszú lett, ha nem érti senki nem baj. a barátnőm is mindig azt mondja, hogy nem jól magyarázok... nah mindegy.

üdv a reggeli társaságnak:D

Till S. Seemann · http://seemann.blog.hu 2010.01.26. 10:11:19

nah fasza, írtam egy nagyon hosszú kommentet, erre nem ette meg a rendszer. nah mindegy.

minnyá beírok a homárnak, hogy hogy megszivatott az oldala...:D

akikaztmondjákni 2010.01.26. 10:13:54

Bezzeg Pimpipimpi!Ő nem hagyta volna annyiban!Hívta volna a mehikói haverjait!Az orkoknak annyi lett volna.Foto meg minden, ahogy lenyomják őket.

theutat villám 2010.01.26. 10:14:34

csak a pöcsök járnak zpbe meg rioba.

THAMAS 2010.01.26. 10:31:28

Gyanús sztori.Szerintem mese. Soha nem kötöttek belém a zp be pedig rég oda járok.

kipimpelt fospunpa 2010.01.26. 10:32:56

Azért az éremnek is két oldala van. Én jól ismerem a ZP-s őröket akik aznap szolgálatban voltak (Imi és Jozsó) és a sztorira is emlékszem. A két koszos punk ott hőbörgöt és még részegek is voltak. Szóval nem kéne bántani Imit és Jozsót ők csak a munkájukat végezték tisztességgel, becsülettel, pedig nagyon keveset keresnek és kisgyerekeik vannak. Hajrá Imi, hajrá Józsó!

FlyInMyEye 2010.01.26. 10:43:35

@Don Bandi: A zp látogató közönségét ismerve simán el tudom képzelni, hogy milyen lehetett a kis társaság. Nem véletlenül nem jár oda ép eszű ember. Amúgy nekem a "legközelebb barátnőm ált az üveghez" is elég gyanus...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.26. 10:50:34

Én ezt nem hiszem el. Kamu a sztori, vagy a posztíró egy bebaszott hőbörgős beszívott droid lehetett.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.01.26. 11:02:35

@megélhetési sünöző - újra van Homárszleng portál!: Én valahogy nem tudok azoknak hinni, akik arcszeszt isznak, és golyós dezodorral írnak.

Chaby 2010.01.26. 11:05:20

"Itt jön a yeti
nagy p@cse van neki,
szájában kisgyerek integet"...

Én csak dúdolgatok. Okos dal ám ez. Küldjük nekik szeretettel :)

AlexWolf 2010.01.26. 11:05:24

Kézsit csókolom az nem ám úgy volt ám! Én vagyok az eggyík kidobó ám. Esteénként dolgozóm csak kidobóként ám, nappal bőcsészhagató vagyok a LT-n. Én vagyok a ZImi!
no az úgy vót, hogy jött egy srác (olyan rosszarcú fajta) meg a pulyája azon az estén. Már láccot rajtuk, hogy gádzsi veri a bigét, el volt ugyanis törve a karja. Mármint a sunának. Mondom is a józsónak, héj cimbora motozzunk. Csaj gipsy-jéből ki is lógott vagy egy fél méteres halef, oszt amikor kihúztam sájpitoztak, hogy az valami rögzitő pöcök. Höhö, mintha én ojan hüje lennék. Böcsész vagyok az LT-n!
Beengettem őket mert ojan yo fej vagyok. Erre a pulya nem beállt a híd alá és a bedobált italozós palackokat kezdte összeszedni. Mondom neki ez így nem yo. Erre hepciáskodni kezd a pasijával együtt, hogy “pofám lapos puttána”!
Mondom neki “písz”, ültessünk inkább valahol egy baráccság fát én majd kiásom a gödröt, erre nekem esik a gipsyvel a karján. Felszólítottam, hogy hagyja mán abba hö! De nem hagyta erre megbotlott és kicsavarodott a karja, a gipsys.
Mondom, hö elviszem kórházba a szükséges, mert én már cask ilyen rendes gyerek vagyok, böcsész az LT-én, és a Celldorádó is megmonta, hogy 30000 forintos a ziqm.
Ez történt.
Písz:
Imi.

Chaby 2010.01.26. 11:07:33

@AlexWolf: szép volt! És hihetőbb is. Szerintem ez az igaz változat.

zsooofi 2010.01.26. 11:15:33

pest szórakozóhelyeinek 2/3 része ilyen. nem igazán kell meglepődni..

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.01.26. 11:52:43

@theutat villám: A poszt szerint nem csak pöcsök, hanem picsák is járnak oda.

bug jr. 2010.01.26. 12:18:53

nem kapus vagyok, nem portás.
nem beengedő,nem kidobó.nem,keresztnevet nem mondhatok.vezetéket sem.szólíts csak egyszerűen.. őrző védőnek.őrzök és védek.ez a dolgom.hidd el minden amit teszek miattatok teszem.a ti érdeketekben csinálom!szeretlek.na..add a kezed

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.01.26. 12:22:51

@Don Bandi: tudod te egyáltalán, hogy kik a tirpákok? Nézz már utána és aztán írogassál hülyeségeket!

caligne 2010.01.26. 12:36:35

Méghogy yeti. Sikeres mikroblogger mind! Nem tudtátok?

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.01.26. 12:51:55

Elnopposodott, átlagon felüli iq-val kérdezhetem-e, hogy a Zöld Pardonba emo-s, neccharisnyás tizenöt éves kisfiúk-kislányok járnak-e, miután berúgtak egy Tesco-parkolóban? (Merúgy olcsóbb...)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.01.26. 13:11:23

Elmesélve lehet nem megy át, de:
Közel a húszhoz kicsit több alkeszt fogyasztva igen bátor voltam, csajok jobbról s balról is mellettem kitaláltam, h megyünk diszkóba.

Be is fizettel a jányokat, de magamnak nem vettem "jegyet" azaz pecsétet, hanem mondom, van, csak kiszaladtam a lányokért. A bedobóember kérte, h mutassam a karom: csak nem látja UV lámpával. Azt mondja vegyél jegyet. Nem , mondom itt van a p.öcsömön a pecsét, engedjé' már be! A csajok röhögnek, fickó gondolkodik: azt mondja: ok, kéccázé' bemehetsz, mert csak karon érvényes. Akkor volt ötszáz a beugró.

Szóval így jártam, engem még kötekedve sem vertek meg. Bár egyszer az egyik kidobó rám nyújtotta a nyelvét.. :)

anarch 2010.01.26. 14:05:51

A ZP meg a Rió szerzett már engedélyt a teljes területére vagy még mindig illegálisan "tolják ki" a határokat az eredeti bérlet díj mellett?

index.hu/belfold/rizpnyom09/

Ficak 2010.01.26. 15:00:13

Én is rühelltem a kidobókat, de még annó a közgáz pincében (még amikor azok a jó kis fapadok voltak, mint a kocsmában) egyszer az életemet mentették meg. A történet annyi volt, hogy sorban álltam egy kis alkoholos oldatért, és az előttem lévő két nagydarab ott regadt a pultnál pálinkázni. Vártam egy darabig, azt hittem, hogy gyorsan lehúzzák, de nem, ők lassan iszogattak és beszélgettek. Udvariasan szóltam az egyiknek, hogy lljon egy kicsit félre -még így is elférnek a pultnál - én is rendelnék valamit. A válasz 0.1 másodperc alatt egy villámgyors lefejelés volt, amitől a szemöldököm kirepedt, utána békésen visszafordult iszogatni.

Pavlovi reflexként egy középsúlyos káromkodás jött ki belőlem (nem emlékszem pontosan asszem szimplán leköcsögbaromoztam), amit valószínűleg meghalott, mert felüvöltött és nekem esett. Teljesen elborult, a haverja sem tudta megfékezni (bár nem is nagyon akarta). Amennyire tudtam védekeztem, közben túlélési stratégiákat gyártottam:
a) szégyen a futás, de hasznos - ez sajnos nem kivitelezhető - sarokban áltam :-(
b) elkezdem ütni ahogy bírom, legalább ő is kap - ez valószínűleg hosszabb, esetleg végleges károsodást jelentett volna nekem
c) passzivan tűrök

Szerencsére odaértek a biztonságiak, én pedig elmentem lemosni magamról a vért. A faszit eszméletlenre kellett vernik a biztonságiaknak, addig csak ütött rúgot, a végén szó szerint a lábánál fogva húzták ki. Hát azóta örülök a kidobóknak - bár korábban nekem is volt jó néhány összetűzésem velük, egyszer majdem meg is gyopáltak - de tényleg, ha pár szabályt betatrasz, akkor SOHA nem lesz gondod velük.

Pilgram (törölt) 2010.01.26. 17:31:09

biztonsági őrös sztori? na ne már...jó hogy nem kocsmai bunyós, vagy zsebtolvajos történeteket olvasunk már, hé!

Pilgram (törölt) 2010.01.26. 17:34:01

a kidobók csak akkor ütnek btw ha rendtelenség van. nem kell balhézni, lehetőleg kerülni az összeütközést velük és ennyi. ha nincs balhé nem akarnak ők se. van ilyen kidobós ismerősöm és legtöbbször arról szól ez a rögtön aggresszív hozzáállás, hogy be vannak ők is fosva, mert mi van, ha egy 20-30 fős társaság egyik tagjába kötnek bele? annyian sosincsenek a biztiőrök, és durva nagy verés kaphatnak ők is, volt már rá példa :)

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.26. 18:41:02

műköröm, smink, frizura volt-e a kidobónak?

Kobe 2010.01.26. 19:45:56

az ilyen "2 éve esett meg valakivel, akiről hallottam, hogy a szomszéd nagybátyja már látta" tipusu postokat kéne sztem kurvára hanyagolni......

kiscsikó · http://www.volvowiw.hu 2010.01.27. 00:07:45

Kemény.

A ZP indulása környékén egy haveri tásasággal mentünk be oda. Persze volt nálunk pia rendesen és mire eljutottunk oda addigr eléggé be voltunk mind állva. Szóval üveg piák kint azt asztalon, dumálunk miegyéb. Egyszercsak megjelent valaki hogy rakjuk el a piákat vagy kivágnak. Bennem akkor tudatosult, hogy nem egy parkban vagyunk paddal asztalokkal hanem egy szórakozóhelyen :D

Megdobbent 2010.01.27. 02:23:43

Ha jolszitualt holgy lennek, magam is kizarolag kocsmaba es diszkoba mennek a torott es mutott karommal labadozni.

Stupido_Girl 2010.01.27. 03:39:38

Nekem az oviban a Lacika fondorlatos módon elcsórta a csokimat, sőt, még a hajamat is meghúzta, mert árulkodtam az Éva néninek, aki vissza akarta adatni a csokit vele, de az addigra már elkezdődött emésztődni. Így utólag, nagy nehezen kiheverve a traumát, és visszagondolva rá, a Lacika biztos szerelmes volt belém.

Megdobbent 2010.01.27. 06:04:44

@Stupido_Girl: Ezt a sztorit a homarnak kell bekuldeni, akkor lesz belole post! Mert igy elkallodik, pedig a serelmed nem marad el jelen horrorsztoritol :(

Matiz Papa (törölt) 2010.01.27. 07:49:52

Van egy tökjó kidobós sztorim, megér egy Homár-posztot:
Tewgnap voltam az Aldiban. STOP. Egy liter tejet meg egy csomag rágót vettem csak. STOP. A pénztárnál kibontottam a rágót. STOP. A papírt a szemetesbe dobtam ki. STOP. A biztonsági őr kedvesen rámmosolygott. STOP.

Ficak 2010.01.27. 10:52:40

@Nyúúúl:
Akkor Te biztos egy baromi jó csaj vagy :-)
Talán még nagy dekoltázzsal is mentél :-)

KolomparVinetu 2010.01.27. 12:33:18

@theutat villám: jha, a nagykirály a bank, meg a dokkkk, hm?

Peetee 2010.01.27. 14:03:49

Többek között ezért nem járok nyilvános szórakozóhelyre.
Az elmúlt években ott elkölthető összegekből inkább vettem egy kis házat, nagy hátsó kerttel és ott bulizunk a barátaimmal kora tavasztól késő őszig. /Télen behúzódunk a házba./

Itt nincsenek kidó-emberekk, nem tapiznak, nincsene romák, nincs záróra, sem belépő! Ellenben egy nagy pohár kóla megáll 30-40Ft-ban, és ha hárman benyomtok egy este egy üveg Jagert, még az sem több fejenként 8-900Ft-nál! Olyan zene szól, amit a mi társaságunk szeret! A műanyag pohár-tányér sosem törik el, és nem kerül többe évente 2-3000Ft-nál (vendéglátósok boltjában az 1000db-os tányér kerül 1300Ft-ba, pohár meg 600Ft-ba...)
Ja, és ha épp' nem bulizunk harmóniában vagyok a természettel, az évszakokkal...Na, ez a nemmindegy!

aya_nielsen 2010.01.28. 09:11:33

Kurva nagy sztori, kinyomtatom, és naponta egy-egy mondatot megtanulok belőle, hogy társaságban pontosan idézhessem majd! Remélem nem gond, és miért van az hogy engem sose inzultáltak még biztonságiak sehol? pedig megiszomamagamét én is
süti beállítások módosítása