László szerint több ezer Genertel ügyfél kapta meg azt a levelet, amivel őt is megpróbálták behúzni a csőbe. Tájékoztatásuk szerint ugyanis nem jó adatokat adott meg, ezért nem tudták beszerezni az "érvényes kártörténeti igazolást, az előzmény biztosításról", és mivel ennek ő az oka, egy jó nagy adag pénzt bukik az ügyön. Ám László szerint ebből egy szó sem igaz, mindez csak próbálkozás, aminek nem szabad bedőlni.
Tisztelt(?) Genertel Biztosító!
Tegnap (2010. február 25-én) kaptam kézhez postán az Önök levelét, amelyben arról értesítenek, hogy nem tudták beszerezni, az Önöknél kötött gépjármű kötelező felelősségbiztosításom díjának megállapításához szükséges "érvényes kártörténeti igazolásomat, az előzmény biztosításomról".
Tájékoztatnak továbbá, hogy a beszerzés meghiúsulásának én voltam az oka (hát ki más?), mivel valószínűleg rosszul adtam meg az előzménybiztosításom kötvényszámát, esetleg magát az előzménybiztosítót, illetve talán a rendszámomat is. Azt is tudomásomra hozzák, hogy ha Önök helyett én magam nem szerzem be a hiányolt igazolást, a korábbi Bonus/Malus besorolásomat automatikusan M04 osztály kell(?) átsorolniuk, valamint a kármentességi és welcome kedvezményeket visszavonják, és károkozói pótdíjat alkalmaznak, amig nem kapják meg az igazolást.
A legszebb, hogy ha végül mégis beérkezik a kártörténeti igazolás, akkor Önök majd készséggel módosítják visszamenőleges hatállyal az érvényes bónuszfokozatnak megfelelően a szerződésem, a túlfizetést pedig jóváírják(!), vagyis a következő díjból levonják a pluszokat.
Nos, kedves(?) Genertel Biztosító!
Engedjék meg, hogy kifejezzem nagyrabecsülésem, a trükk kapcsán. Ügyes húzás az őszi biztosítóváltó versenyben mindenfélét megígérni, majd tavasszal a hülye ügyfél bénaságára hivatkozva visszavonni mindenféle kedvezményt, fűt-fát, toronyórát lánccal, illetve számos egyéb őszi ígéretet, levenni az ostoba ügyfelet egy halom pénzzel, amit majd egyszer jóváírnak. Nem visszafizetnek, hanem jóváírnak. Vagyis addig Önök használják a lúzer ügyfél pénzét, forgatják, befektetik, ki tudja.
Nem ügyes húzás viszont ugyanezt több ezer ügyféllel megtenni, mert elég hamar kiderül a turpisság. Erre Önök is nyilván rájöttek már, mert azért írok e-mailt, mert az Önök által megadott zöldszámon a "Hálózat foglalt" információt kapom. Vagy szilveszter éjfél van megint, vagy nem csak én jöttem rá az aljas kis trükkjükre.
Az történt, kedves (?) Genertel biztosító, hogy előkerestem az előzménybiztosításom kötvényét, alaposan elolvastam az előzménybiztosító nevét a fejlécben, kiszaladtam az udvarra, hogy jól tudom-e a saját rendszámom, majd összehasonlítottam az Önök által küldött levélben találhatóval. Bizony egyezik minden. Ekkor felhívtam az előzménybiztosítót (Groupama), ahol egy igen kedves és megértő ügyfélszolgálatos felvilágosított, hogy nem én vagyok az egyetlen, hogy Önök az enyémmel azonos tartalmú levelet több ezer ügyfélnek küldtek ki, illetve, hogy minden adatot helyesen adtam meg. Rendszám alapján, amit önök szerint rosszul adtam meg, kikereste a számítógépes rendszerükből a kötvényemet, amelynek számát Önök szerint rosszul tudtam, kinyomtatta az igazolást, és elfaxolta Önöknek, amely faxot Önöknek jelen percben már meg kellett kapniuk, a Groupama Biztosítótól, amelynek nevét Önök szerint esetlegesen nem tudtam.
Tisztelt Biztosító!
Felhívom szíves figyelmüket, hogy amennyiben 2010. március 1.-ig nem kapok Önöktől írásos igazolást arra vonatkozóan, hogy az igazolást megkapták, bírósági úton érvényesítem az igazamat, kötelezőt egy fillért sem fizetek, ennek értelmében nem használom az autómat, amelynek kapcsán keletkező károkat Önökre hárítom. Természetesen a kárösszeget a későbbiekben jóváírom, tehát néhány évig ingyen kötelezőm lesz Önöknél, természetesen idei árakon. :)
Esetleg simán csak feljelentést teszek tisztességtelen üzleti magatartás, a fogyasztók megtévesztése miatt.
Jelen levelet egyébként másolatban megküldtem a Fogyasztóvédelmi Hatóságnak, valamint a Tékozló Homárnak (biztos vagyok benne, hogy tudják mi az).
Tisztelettel
László
Az utolsó 100 komment: