Ildikó édesanyjával szórakozik a nagykőrösi Posta. Először azt mondták neki, csak meghatalmazással veheti át a levelet, majd amikor azt beszerezte, már csak személyesen a címzett vehette volna át:
2010. március 29-en állandó lakcímemen a postai kezbesítő értesítést hagyott, mely szerint tértivényes küldeményem érkezett, melyet átvehetek a nagykőrösi postán. Édesanyám - akivel azonos a bejelentett lakcímem - meg is jelent e nemes hivatal szine előtt, ahol a személyzet csak meghatalmazás birtokában adta volna ki a levelet. Így édesanyám dolga végezetlenül hazatért, és jelezte nekem, hogy eme nagyszerű hivatalnak szüksége van az én irásbeli meghatalmazásomra, mely meghatalmazáshoz formanyomtatvány formájában bármelyik postai hivatalban hozzajuthatok.
A fenti informació birtokában ellátogattam a budapesti ferenc körúti hivatalba, ahol kaptam is nyomtatványt, melyet kitöltve, két tanú előtt aláírva postai pecséttel ellátva eljuttattam édesanyámnak, aki eme nemes papírral ismételten felkereste a nagykőrösi postahivatalt, ahol benyújtotta a meghatalmazást, és kérte a küldemény kiadását, melyre az alábbi FELHÁBORÍTO választ kapta: "A kisasszony utazzon haza, és vegye át személyesen a levelet, ha fontos neki."
Fenti esettel kapcsolatban a kerdéseim:
1. Az első alkalommal miért nem azt mondták, hogy csak személyesen vehetem át a küldeményt?
2. Minek tart a Posta formanyomtatványt az ajánlott küldemény átvételhez, ha azt a nagykőrösi posta nem fogadja el?
3. Milyen meghatalmazást fogad el a nagykőrösi posta?
4. Milyen alapon beszél ilyen hangnemben édesanyámmal egy szolgaltató cég alkalmazottja?
5. A level átvételével kapcsolatban felmerülő utiköltségemet a Magyar Posta milyen formában kivánja megtériteni?
6. A nagykőrösi posta nyitvatartasi rendje miatt a küldeményt csak munkaidőben tudom átvenni, a kieső béremet milyen formában kivánja megtériteni a Magyar Posta?
Fenti kérdéseimre a levelem kézhezveteltől számított 15 napon belül választ kérek. Kérem továbbá a nagykőrösi posta személyzetének figyelmét felhívni az ügyfélbarát hangnem használatára, illetve felvilágosítani a személyzetet az ajánlott küldemény, meghatalmazással rendelkező személy, számára történő kiadására.
Fenti panaszos levelemet a Magyar Postán kivül megkapja az Index internetes hirportál fogyasztóvédelmi blogja is.
Az utolsó 100 komment: