Tékozló Homár

Miért tart fél évig egy hibás telefon cseréje?

2010.04.06. 16:57 | jackyll | 51 komment

A Homár sosem értette igazán, hogyan képesek a mobilszolgáltató csak a túlsokadik szervizlátogatás után cserélni a telefonokat, amikor azok nyilvánvalóan a legritkább esetben javítanak rajta bármit. A Pannonnál vett SonyEriccson C702-es történetéből kiderül, nem elég, ha 4x a Cirma Hungary szervizébe kerül a telefon, ha nem pecsételik be, hogy hibás volt, például mert "náluk nem jelentkezett a hiba", akkor naiv versenyző egy körből kimarad:

Pontos dátumokkal számokkal nem fárasztanám az esetleges olvasókat, a lényegen úgysem változtat. 2009 nyarán vettem egy telefont a Pannonnál, egy SE C702-est. Azért választottam ezt, mert az érintőkijelzős telefonok nem jöttek be, ebben meg volt GPS meg viszonylag normális auto fókuszos kamera és FM rádió. Használtam 2 hónapig, majd október 1 napján beadta az unalmast, nem működött az "Ok" a "C" és az "5"-ös gomb. Egyik pillanatról a másikra, beszéltem, vége, letettem az asztalra, és mikor jött egy sms, már nem tudtam megnézni. Bevittem az egyik Pannonba (3 volt akkor, most 2 van a megyeszékhely városunkban). Bevették eltelt 2 hét jött az sms mehetek érte, átvettem működött, azt hittem ennyi.

Eltelt 2 hét, megint előjött ugyanaz. Bevittem, kértem cserét, mondták nem lehet, a pannon amúgy sem cserél csak a sony beszéljem meg velük. Írtam is a sony-nak, azt válaszolták, ha 4x jár a telefon szervízben, kicserélik. Addig is, ez van. Kérdeztem mi van, ha a gari végéig ez elhúzódik, akkor sajna így jártam, a válasz.
(Idő közben az a pannon ahol vettem megszűnt, egy másikba is próbáltam bevinni, ahol az ügyintéző azt mondta, hogy a telefont igazából nem is Tőlük, hanem a sonye-től vettem, így a garanciát is velük kell intézzem. Ebben kételkedtem, de mindegy több érdekesség is kiderült idő közben a pannonról)

A telefon elment szervízbe, visszajött, jött az sms-mehetek érte, bemegyek bekapcsolnám, de nem lehet mert a pinemben van 5-ös, és ok-t se tudok nyomni, és amúgy meg törölni se a "c"-vel. Ennek ellenére szerintük meg lett javítva. Kértem cseréljék ki, nem azt nem lehet, akkor küldjék vissza. Ok, bevették 3 hét mva sms, mehetek érte, de már eleve úgy jött vissza, hogy egy jegyzőkönyvet vettek fel, miszerint náluk működik, javítani nem kell, így nincs pecsét se a garikönyvbe. Átvételkor megint uaaz a hiba... Mondtam küldjék vissza... Nos így összesen kb 6-7x vol szervízben a telefon, 2-3 x jött vissza azzal, hogy náluk jó, és mindannyiszor már átvételkor sem lehetett bekapcsolni a fenti hibák miatt. Időközben simet cseréltem egy újra, mert hátha az a baj. Nem, nem az.

Amikor elértem a 4. alkalmat amikor a szervízben járt, jött a következő kedvesség, én kértem a cserét, de kiderült, a csere akkor jár, ha 4 pecsétet kaptam, nem ha 4x járt náluk, nem ugyanaz. Kérdeztem az SE telefonos ügyfszolgálatán, hogy és mi lesz akkor ha Ők mindig azzal köldik vissza, hogy jó és ezért nincs pecsét, de közbe meg nem jó? Mondták, hogy akkor küldjem be mégegyszer... de kérdeztem mi van ha akkor is visszajön, hogy jó, de nem jó? Mondták küldjem be mégegyszer. Itt kezdett sok lenni.

A pannonnál kértem, Ők cseréljék ki, azt mondták nem lehet amíg javítható. Az viszont csak a szervízben derül ki, Ők pedig ha úgy küldik vissza, hogy jó, akkor nincs csere. Körbe-körbe...

Próbáltam panaszt tenni, a pannonnál "felsőbb utasításra nem lehet" mondta az ügyintéző. Próbáltam a telefonos ügyfszolgálaton, ott sem lehet. Csak és kizárólag e-mailben lehet egy ekkora cégnél panaszt tenni...  és egyedi elbírálást kérni. A korrektség miatt meg kell jegyezzem, időközben eljutottam oda, hogy a pannon a vételárat egy újba beszámítva "kicseréli" a telefont.

Rendben, nézzünk, GPS-t, autofókuszos kamerát és FM-rádiót tudó telefont a pannonnál 29 e Ft-ért. Nincs. Ami ezt tudja a Nokia E 52 ami egy nagyon jó telefon, de 20 e Ft-al drágább. Én mint naív vásárló csak annyit akartam, hogy amit megvettem, az működjön, vagy adjanak valamit ami helyettesíti. (itt térnék ki arra, hogy cseretelefon mint olyan nincs a pannonnál, egy 150 ezres város 2 kirendeltségében mindig "épp nincs" tehát azt a szolgáltatást ami járna még a szerelés alatt sem tudják amúgy sem biztosítani)

A júliusban vett telefonom összesen az azóta eltelt 8 hónapból 3-at töltött nálam, a többi 5-öt a Cirma Hungary szervízben vagy a pannonban. Az, hogy kifizettem, nem számít.

Áttérve az SE-re, próbálkoztam én már mindennel, levéllel hívással, nem segít, amíg nincs 4 pecsétem akár fel is köthetem magam akkor se lesz új működő telefonom, Az ügyfélszolgálattal legutóbb akkor beszéltem, amikor 3 pecsét beszerzése és 5-6 szervízbenjárás után, most februárban valamikor 1-2 hét használat után megint bedöglött a telefon. Azt mondta az Úr akivel beszéltem, hogy küldjem el megint, és ha meglesz a 4. pecsét kérhetem a cserét. Mondtam, hogy én már most kérném, nem nem lehet csak ha megvan a pecsét. Mondtam neki, hogy véleményem szerint egy olyan telefont "javítani" ami fél éve 5-6 szervízben járás után is rossz, kicsit meredek ötlet, mert akkor eddig miért nem javították meg? Mondta nem tud mit tenni. Ok, kérem a főnökét, nem nem lehet, nincs is. Kérdeztem van-e hetente 1-2x eligazítás nekik ahol ül az összes ügyfszolgálatos, valaki meg mondja, mit hogy kell. Válasz igen. Mondom akkor én vele akarok beszélni. Nem tudja kapcsolni. Akkor közvetlen számot. Az nincs. És ha beszélnék is vele, akkor is ugyanezt mondaná. De mondom mi van ha sose lesz meg a 4. pecsét? Akkor nem cserélik ki... Mondtam neki, hogy akkor a legközelebbi eligazításon vesse fel, hogy szar a rendszerük, mert mi értelme van annak, hogy egy rossz telefont küldözgetünk egymásnak csere helyett.

Az SE ügyfszolgálat amúgy is a szívem csücske lett idő közben, egy hölgy egyszer a mágikus "szoftverfrissítést" ajánlotta, kb a 4-5 szervíz között. Mondtam neki, h a papírok szerint a szervizük már vagy 3x megcsinálta. Mondta, jó, de lehet ez akkor is megoldaná. Kérdeztem tőle, tudja-e hogy kell az SE telefonokot szoftverfrissítéshez csatlakoztatni a pc-hez? Hát a C-gombot lenyomva tartva... Nálam meg az nem működik... Erre az elmés válasz: azért próbáljam meg, hátha jó, csak amúgy nem törli a szöveget... köszönöm szépen.

Most ott tartok, hogy megvan a 4. pecsét, kb a 7. alkalomra, a telefon most is visszajött azzal, hogy jó, átvételkor most sem volt az, így kértem a cserét. A legjobb az, hogy már legutóbb is úgy lett felküldve, hogy ha megvan a pecsét rögtön cseréljék, mert úgyis azt fogom kérni. Nem azt nem lehet, majd ha megvan a 4. pecsét, és a pannonba átveszem akkor kérhetem csak a cserét.

A legjobb, hogy végső elkeseredettségemben a nemzetközi SE honlapon írtam a supportnak egy panaszt, amit azzal kezdtem, hogy el ne küldjék a magyar SE-nek, mert épp azért írok mert nem segítenek. Jött a válasz, hogy továbbították az SE Hungary-nak. Megírtam, hogy épp ezt kértem, hogy ne. Erre már nem jött válasz.

Komolyan mondom, nem értem, miért lenne akkora dolog kicserélni egy vacak telefont fél év alatt, nyilván az SE ezer ilyen telefont sem érezne meg, nemhogy egyet. Miért kellettek hónapok ahhoz, hogy a pannon eljusson oda, hogy amit eladott nekem, az nem jó és ki kellene cserélni? Miért van az, hogy ha egy ugyanolyan szolgáltatásokat tudó telefont akarok mint a mostani, akkor vagy ráfizetek 20 e Ft-ot egy másikra, vagy küzdök fél évet a gyártóval privátban, mikor velük elvileg semmi kapcsolatomnak nem kéne lennie? Ha bemegyek egy áruházba és veszek egy LCD tv,-t ha elromlik nem küldenek el a gyártóval harcolni. Miért más a pannon helyzete? Miért van az, hogy elérhetetlen cégtől vett telefont olyan helyen szervízelnek ami sosem veszi fel a telefont? (az SE ügyfszolgálat el is mondta, h ne is várjam, h beszélhessek velük)


(az örök kétkedőknek: azért vettem SE telefont mert ez már a 3. és eddig semmi bajom nem volt velük, tudom ne akarjak fényképezni a telefonnal, mert nem arra való, vegyek rendes gps-t is, de részemről itt már elvekről is szó van. Kifizettem valamit ami nem jó, és nem segít se akitől vettem se aki gyártotta, se aki szervizeli, senki. Értem én, megfordult a világ örüljek, ha rámmosolyog, vagy rendes egy ügyfélszolgálatos, mert Ő az úr, mert panaszt tenni, főnökkel beszélni nem lehet, de ha már kifizettem, akkor miért nem jár érte semmi?)

Ja és igen, a telefont rendeltetésszerűen használtam, sőt anank tekitetében, hogy por és cseppálló külön ki volt kímélve, mert vagy zsebben tokban, vagy asztalon volt. Nem esett le, nem raktam a mikróba, és fürödni se vittem el...


Ettől a levéltől ha megjelenik igazából nem várok semmit, mert úgy érzem a fogyvédelmen kívül mindent kipróbáltam, a pannon végül hajlik a cserére, és a 4. pecsét megléte miatt mostmár remélem az SE is kicseréli, csak nem értem, hogy október 1-től áprilisig, vagyis még kb 2-3 hétig amíg megjön az új telefon mi az ami lényegében változott volna, mikor én csak annyit akarok az elejétől fogva, hogy amit megvettem, az legyen jó, miért telik ez fél évbe?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.06. 17:03:21

"már átvételkor sem lehetett bekapcsolni"

Akkor miért vetted át???

akikaztmondjákni 2010.04.06. 17:09:39

Pfffejjj, de ronda telefon az!
@atpijkamo: Úgy úgy:)

akikaztmondjákni 2010.04.06. 17:12:49

Hú, nekem egy kicsit zavaros ez a sztori...elolvasom mégegyszer:S

phyllo 2010.04.06. 17:13:49

Adjál borravalót - ez egy operett ország - csak borravalóval működik.

moli 2010.04.06. 17:16:45

tipikus luzer kiallassal persze, hogy el tudnak zavarni.

asdf 2010.04.06. 17:28:21

- azzal a ceggel allsz szerozdesben, es az a jotallas kotelezettje, amely a termek eladasi szamlajan szerepel. Ha Pannon mo. Budaors, akkor ok, ha gipszjakab bt. akkor ok (ez most fontos is, mert ahol vetted, az a bolt megszunt, de ha a ceg meg mukodik, nem csodolt be, nem szamoltak fel, akkor jotallasi kotelezettsege all, hiaba nincs boltja, kene tudni, hogy viszontelado, vagy pannon sajat boltja volt -az elobbi valoszinu-. A Cirma az "csak" teljesitesi seged

- minden egyes esetben jegyzokonyvet (www.nfh.hu/data/cms8456/49_2003_GKM_rendelet.pdf) kellett volna felvenni amikor a telefonnal jelentkezel a jotallasra kotelezettnel, hogy jotallasos problemad van. Ennek felvetele kotelezo! Tehat tokmindegy, hogy neked pecsetelnek-e a jotallasi jegyedre, vagy sem, ilyen papirodnak most kellene lennie 7-nek.

-amennyiben lenne ilyen papirod mar siman mehettel volna a bekelteto testulethez, miszerint fogyasztoi jogaid labbal tiprasa zajlik epp. Ok osszeulnek (ingyen), megvizsgaljak az esetet, majd dontenek. Persze abszurdisztanban elunk, igy dontesuk nem kotelezo ereju a jotallasra kotelezettre nezve, csak ajanlas. Viszont rendkivul jo belepo a birosagon, igen nagy valoszinuseggel siman nyered vele a pert. Mar csak az a kerdes, hogy ki all neki pereskedni 30e ft-on (foleg ha az elado esetleg kozben megszunt/megszunik).

-jogodban all meg amugy elallni a szerzodestol (ehhez persze megint kene a 7 db. jegyzokonyv, mondjuk amikor a masodik esetben jott volna ugy vissza, hogy meg mindig nem jo, siman irtam volna a vasarlok konyvebe is, de ezt megintcsak a jotallasra kotelezettnel lehet elkovetni), a penzed kihajtasahoz sajna megint birosag kell. Viszont amennyiben a nalad levo papirok masolataval bejelentest teszel az nhh-nal, esetleg kinez egy kis bunti az adott cegnek (megint csak akkor, ha ott jelentkeztel minden esetben a hibas keszulekkel ahol vetted, es mindegyikrol papir is van).

Tomasz_a_gozmozdony 2010.04.06. 17:30:28

A Tre mobilnal ez ugy zajlott, hogy beszart a telefon (100E koruli osszegert vettem) ket het utan, felkuldtek a szervizbe, visszajott hogy valoban nem jo, mi legyen, csere ugyanolyanra, vagy masik hasonlo arfekvesure, vagy valasztok egy olcsobbat, es nem kell elofizu dijat fizetnem amig nem fogy el a kulonbozet. Nem negyedszerre, hanem elsore. Pedig a Tremobil se a korrektsegerol hires, azt viszont a mai napig nem ertem hogy hogy a faszomba van a pannonnak a masodik legnagyobb piaci reszesedese. Utolso gennylada ceg az...

0motig0 2010.04.06. 17:32:06

nekem a nokiámal volt hasonlo.. elvitem szolnokra a márka kereskedésbe mondják meglesik és majd telefonálnak.. enyi aztán tlelefon hogy cukom pak a telefon kerül majd 17E forintba(5 éves volta telefonom...) mondom nem.. hozák visza kész.. ere ott közlik hogy a büdős nagy semiért fizesek 2500 at(csak mert elviték és viszahozták..) ere fogtam elvitem egy gsm bazár szerüségbe 3 nap alat és 3000 ft ért megcsinálták azota semi baja... vajon hol loehet a baj hogy a eredeti szerviz nemtudja normálisan megcsinálni a kis pavilonos szerviz meg egyből megcsinálja 8ad anyiért?

SarahConnor 2010.04.06. 17:32:48

Baaaaaroooomiiii hooooosssszzzúúúú, de vágom, így próbálta a posztoló érzékeltetni a huzavona-hercehurca hosszúságát és vontatottságát.
Viszont a központozást ajánlanám a figyelmébe, mert ez a rész a retinámra égett, mire értelmeztem:
"Bevették eltelt 2 hét jött az sms mehetek érte, átvettem működött, azt hittem ennyi."

És tanácsolnám, hogy a Pannonnál sose hidd, hogy "ennyi". Én 12 éve vagyok náluk, és még sosem volt "ennyi".

A rája szarik rája 2010.04.06. 17:35:25

SE a Pannontól? Mazochista vagy-e?

Tomasz_a_gozmozdony 2010.04.06. 17:35:31

Svedorszagban ez ugy megy, hogy beszarik a telefonod, es mar hozzak is a fuszoknyas lanyok a masikat, majd - feledtetve a kellemetlensegeket - permetkek kopenyben diszkreten kenyeztetnek.

tlkkrly 2010.04.06. 17:51:41

mi a Pannonnál egy Nokia E52-t cseréltünk fél év után, miután már 3x volt hivatalos Nokia szervízben (azt gondoltuk, így majd könnyebb, gyorsabb lesz a javítás). Bementünk, elmondtuk, hogy már háromszor volt szervízben, írtunk egy levelet, 1 hét múlva jött a válasz, hogy cserélik, vagy levásárolható az eredeti vételár.

Vladika 2010.04.06. 18:04:26

Fogd a telót és egy laza mozdulattal küld be a kirakaton. Azonnnnnal figyelni fognak rád. Simán megtenném, és amikor velem baszakodott igy a szarviz, csak igértem, de kapásbol kaptam másikat.

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2010.04.06. 18:06:13

Egyre inkább hajlok arra, hogy a cégeket igazából egy egypontos teszttel meg lehet ítélni. Ha rájuk csörögsz, és belátható időn sikerül eljutni oda, hogy "Panaszkezelési Osztály, jó napot kívánok, miben segíthetek?" akkor az a cég már megütötte a nullás szintet. Ha nem, akkor a többi nem számít, a mérés eredménye értékelhetetlen. Nálam nemrég az OTP hasalt el ezen az egyszerű teszten, most meg úgy tűnik a Pannon és a SE közös erővel.

morzsa68 2010.04.06. 18:30:51

Én egy mio c720-as navigációs készülékkel jártam így. Mivel leszarták a fejem a végén per lett belőle. Másfél év után kártérítéssel együtt a háromszorosát fizette ki a cég mint amibe a készülék került. Ne hagyd magad! Arra játszanak hogy megunod a herce-hurcát.

@rwen 2010.04.06. 18:34:24

"Ha bemegyek egy áruházba és veszek egy LCD tv,-t ha elromlik nem küldenek el a gyártóval harcolni."
Megnézem, melyik áruházban viszi hátra a raktárba a tv-det a polcszervízes és javítja meg helyben 2 perc alatt. Csere meg pláne nincs 3 munkanapon túl, ezt a hülye is tudja!
Természetes, hogy a gyártói márkaszevízbe küldik, hova máshova?!

AlexWolf 2010.04.06. 19:06:43

B+, a munkahelyemen kezdtem el olvasni és itthon fejeztem be.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.06. 19:15:30

en meg dolgozom rajta es ki sem mozdultam

Megdobbent 2010.04.06. 19:24:37

De azert csillio sort nem kene erre aldozni. Elvitted, nem csinaltak meg, aztan ugyanez pepitaban meg nehanyszor. Eleg ennyi :>

spanyol kislány 2010.04.06. 19:29:59

hát nem irigyellek, az tuti! én a helyedben automatikusan kértem volna, h az üzletvezető v akárki, aki főmuftinak érzi magát a boltban, amikor a kezebe adja a szervízből megjött teljesen tökéletesen működő, javításra nem szoruló mobilt, ami mellesleg szar, és nem működik, vegyen fel írásos jegyzőkönyvet, pecséttel, dátummal, aláírással ellátva, aztán ha ez még párszor megfordul, akkor lehet a pecsét kérésre is hivatkozni ezzel, h ha a szervízben még működött, akkor az átadási jegyzőkönyv vajon mért azt rögzíti, h mégse? talán kéne az a pecsét. aztán a kövi utam a fogyasztóvédelmisekhez vezetett volna. sajnos már volt hasonló ügyem, akkor mosógép miatt harcoltam velük, de sikerült nagynehezen. szóval azok is szemetek, de néha azért, ha cseszteted őket, akkor muszáj dolgozniuk is. és ők is bevizsgálják független szakértővel, és ha ők azt mondják, h szar, akkor automatikusan cserét v újat kérhetsz, gondolom, a javítás ezek után nem jutott volna eszedbe...
én asszem szerencsésebb voltam Nálad, én itt spanyolban vettem egy telefont, amit 5 napon belül vissza is vittem, az is jó volt, szervíz szerint is, csak éppen mindig akkor kapcsolt ki és indult újra, amikor ő akarta, aksi állapotától függetlenül. az üzletben kicserélték 5 napon belül egy uolyan szarra. okt. elején vettem, nov.ben már a szervízben volt. több, mint 1 hónapot töltött ott, előtte volt szoftverfrissítésen is, nem segített, 10 napot ígértek, ezt ugyan kicsit meghaladta az egy hónap, ami nem is érdekelt volna, ha megcsinálják, de uúgy jött vissza, ahogy azt elküldtem. ez egy nokia 5530as volt. jött a karácsony, nagyon b@szta a csőrömet, h használni szeretném, ha már kiadtam érte a fél fizetésem, így csak febr.ban került vissza újra a szervízbe. a srác már az ajtóban megismert, se papírt, se semmit nem kért, csak egy aláírást, és mondta, 10 nap. 6 hét után kaptam vissza a telefonomat, de végre használni is tudom, sikerült megjavítaniuk. az eltelt 5 hónapból 2-t használtam a telefonom, a többit a szervízben töltötte... szerencsére azóta semmi baja nincs. talán itt egy kicsit jobban működik. itt csak 2x kell szervízbe küldeni, és utána adnak egy papírt, h szar, cseréljék ki. én nem értem, h otthon mért ilyen szemetek a cégek, emberek, rendszerek...

@rwen 2010.04.06. 19:31:32

úgy értem, azonnali csere a vásárlás helyszínén csak 3 m.napon belül van. Ezen túl a márkaszervíz dönt, hogy mikor cserél, sajnos velük kell küzdeni, legyen szó bármilyen műszaki cuccról. Nincs olyan, hogy pl a Teszkó javítja vagy cseréli a plazmatv-t.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.04.06. 19:42:21

miért nem lehet erélyesebbnek lenni?
miazhogy én rohangásszak a szerviz után?

odaadni pannonnak, hogy rossz, aztán addig baszogatni őket mig jó nem lesz. nem érdekel hogy csinálják, cseretelefon, vagy megjavítják, az már az ő dolguk...

és egyben kötelességük is így intézni, csak nyilván a posztoló ezt nem tudta, így simán elzavarták hogy ő intézze a szervizzel...

Don_Jay 2010.04.06. 19:51:29

Igazából a levélíró ott szívtas meg nagyon, hogy a Cirmába került a telefonja. Jelenleg az egyik nagy gyártó ügyfélszolgálatán dolgozok (nem, nem az SE) és ha már kiderül, hogy az ügyfél telefonja a Cirmához került akkor már tudjuk, hogy annak nem lesz jó vége. Az, hogy nem lehet elérni őket telefonon az egy dolog (külön érdekes volt, hogy dec. közepétől jan. közepéig gyakorlatilag egyátalán nem vették fel a telefont és sehogy nem lehetett őket elérni). Ráadásul rendszeresen panaszkodnak rájuk, mert vagy nem csinálnak semmit és úgy adják vissza a telefont, vagy az is előfordult, hogy még roszabb állapotban volt. A legnagyobb baj az az, hogy a pannon és a T is szinte az összes telefont ide küldi, gyakran még a Voda is. A slusszpoén pedig, hogy úgy el van dugva az kis vacak szervíz, hogy indián nyomkereső legyen a talpán aki megtalálja...

Mylady 2010.04.06. 19:59:37

hát, ritka türelmes ember a poszt toló, az biztos

Tökiböki 2010.04.06. 19:59:37

Legközelebb kérjél cserekészüléket, és hetente küldözgesd az emailt az ügyfélszolgálatukra, hogy mi van már a javításra leadott készülékeddel? Az vigasztaljon, hogy az össze többi szoláltató ugyan ilyen szarházi, mint ezek. Az esetet rövidebb formában megküldeném a fogyasztóvédelemnek is, bár ők is le fogják rázni magukról az ügyet "illetékesség" hiányában.

banpepe 2010.04.06. 20:35:14

Cirma Hungary:D:D:D Nekem k550-em volt, a pannonosok nagy részének megvolt ezzel a telefonnal ugyanez a hiba. Bekapcsolt állapotban nem csörgött. Megvettem. Másnap szar volt. Bevittem, cserélték helybe. Második k550 4 napot bírt hibamentesen. Oké, 2 hét szervíz. Kijön, másnap vissza. 2 hét megint, szétb.szott előlappal visszaküldik. Visszaküldtem előlapcserére. Új előlap, de megint produkálta. Bementem a Cirmába. Elmondtam, hogy vagy új, független k550, vagy bíróság. Nem cseréltek. Mondtam, hogy akkor megyek a bíróságra másnap. Megyek ki az ajtón, Cirmás utánamszól, h várjak. Mondom mé, talán kicseréled? Hogy ad egy lehetőséget nekem. Beadom a k550-ent, és kapok helyette egy k800-at, amit a westendbe át tudok venni. Bementem westendbe, átvettem, majd 2 év után eladtam. Semmi baja nem volt annak.

champy 2010.04.06. 20:40:41

@@rwen: Ezt te hol olvastad?
Ő se azt írta, hogy az áruház cseréli, hanem hogy az áruház fog a gyártóval szarakodni, nem a vásárló.

@Megdobbent: Neked se kellene 2 mondatot áldoznod erre.
Ha hosszú, ne olvasd el. Egyszerű ez.

VinszentVega 2010.04.06. 21:42:21

Szerintem totál lúzer vagy, hogy hagytad magad ennyi ideig szivatni. Ezért tartunk még mindig ott ahol tartunk, mert az emberek nem állnak ki határozottan a jogaikért.
Sosem lesz Magyarországon fogyasztói társadalom, ha mi fogyasztók nem erőszakoljuk ki. A kereskedőknek, szolgáltatóknak nem érdekük.
Tessék végre felébredni!
És még le is írod a lúzerséged történetét. Gratulálok. Még hülye is vagy.

SandorKS 2010.04.06. 21:43:53

Sajnalatos modon en is tapasztaltam hasonlo dolgokat. Itt konkretan az ugyfelszolgalatok elerhetetlensegere gondolok!

Szerintem ez pofatlansag, es az ilyen ceget azonnal ki kellene zarni a piacrol!

Ugyanis ezzel tudatosan megsertik a Fogyasztokat, es azok torvenyben lefektetett jogait.

Azt a - nem ujkeletu - trukkot is tapasztaltam, amikor engem akarnak kuldozgetni a cegek, hogy intezzem el helyettuk azt, amit egyebkent nekik kutya kotelesseguk lenne megtenni!

Csak okkulaskeppen szeretnem a SE ugyfelszolgalatnak a szar munkajaval kapcsolatosan megjegyezni, hogy en miattuk hagytam ott, az egyebkent altalam rendkivul szeretett telefonmarkat!

En mint Budapesti kicsit jobb helyzetben vagyok a videkiekhez kepest, akik csak viszonteladokkal alhatnak kapcsolatban. En minden esetben csak az adott szolgaltato hivatalos boltjaban vagyok hajlando telefont venni. Eppen az ilyen szemetsegek kivedese miatt.

Nagyon, es oszinten sajnalom azokat, akiket belekergetnek egy viszontelado-szerviz-szolgaltato vitaba, es veluk inteztetik el a kulimunkat. Egyebkent - szerintem - abban az esetben, ha egy szolgaltato (Pannon/T-Mobile, vagy a Vodafone) valahol engedelyezi a szolgaltatasanak az arusitasat, akkor ott a szolgaltato az alapveto kotelezett az osszes problemas ugyben. Hozza teszem, ez csak a maganvelemenyem.

esef 2010.04.06. 21:48:18

Nekem anno egy Ericsson t18-am volt. Na azóta soha többet ezt a márkát. Sonyval vegyítve meg pláne nem...

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.04.06. 22:10:52

Pár kérdés és tények.

Bánki Péter a PEGAconsultingtól nemrég áthelyezték a Crima Hungaryhoz.
A crima Hungarynál mi a neve pozíciója??
Tegnap elkaptam egy fűszoknyás lányt az Aldiba egyenesen egy magyar őstermelőtől..azóta piros a makkom és intenzívebben termelődik a karimatúrom.
Mért nem szóltak hogy használjak gumit kizárólag magyar kaucsukőstermelőktől?

SandorKS 2010.04.06. 22:34:24

@esef: Az a helyzet, hogy nem ertek egyet veled. Anno domini nagyon jo keszulekei voltak az Ericsson-nak, es csak a szar ugyfelszolgalat, a rossz markaszerviz, es az egyre nagyobb kiadasi csuszasok miatt valt bukott cegge.

Volt jo par olyan ujjitasa, szolgaltatasa, ami akkor egyedi volt, es mara alapszolgaltatassa notte ki magat.

Megmondom oszinten, hogy en ma is tartok 2 P910i-t a fiokomban, amibol az egyik (az eredetileg is az enyem, a masikat ugyanis a fiamnak vettem, de tonkrevagta) rendszeresen elokerul. Mivel olyat tud, amit azota sem hoztak ki masok...

SandorKS 2010.04.06. 22:43:21

Meg egy dolgot szeretnek hozzafuzni a temahoz, bar nem teljesen az alap iranyvonalhoz tartozik.

En vettem (inmaron a masodikat nyuzom) kinai - nevenincs de tobb kodszama az igen - ketkartyas mobiltelefont. Mind a ketto folyamatosan es megbizhatoan mukodott (illetve a 2. most is muxik). Nem romlottak el, szolgaltato fuggetlenek, es nagyon sokat tudnak ahhoz kepest, hogy milyen melyrol tornek fel. Hja es arban is a bagatel es a filleres kategoriaba tartoznak (a tobbi azonos tudasuhoz kepest).

Azt hiszem, hogy hanyagolni kellene a Pannon, es a tobbi mobilszolgaltato altal dragan arult es ilyen szarul szervizelt markas telefont a francba, es szepen at kellene allni a kinai "csodakra".

Nem lenne belole ilyen herce-hurca. Na meg nyugodt szivvel kidobja az ember, ha elromlik, es vesz masikat...

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.06. 23:37:35

bánki péter rulz
remélem, hogy a homártroll-társaim termelnek még gyöngyszemeket ide. ezért az új olvasóknak ide írom:
Távolról sincs vége, olvasson még! >>>

eml 2010.04.06. 23:49:37

Nem olvastam végig, inkább a saját tapasztalat.

Vettünk karácsonyra telefont, február 25-én bemondta az unalmast.
Szervíz (Mobilszolg saját szervíze) nem tudta megállapítani a bajt, hagyjam ott.
De mondom a cucc fele itt sincs (töltő stb).
Nem baj, meg lehet javítani nélküle. Cserét kérek?
Nem, megvan még a régi.
De ingyen ad cserét.
De nem. Mennyi idő a javítás?
Max 2 hét. Megy majd SMS.
9 nap múlva SMS jön, megyek, átveszem.
Kérdem baj?
Nem tudja, cserélték. Azt a részét amit bevittem.
Azóta is kifogástalan. (remélem az is marad.)

Nem Pannon, T.

1998 Új akciós tel.
Akksi kaka.
Akksi csere.
Akksi kaka.
Akksi csere, mondom ilyen már volt, újra kaka.
Erre telefon csere. Ingyér, gariban.
T

csaba1975 2010.04.07. 07:34:17

Hát én csak annyit írnék ,ha megengedted nekik hogy szórakozzanak veled akkor hajrá!
A panaszkönyvi bejegyzés és a fogyvédők elintézték volna 2 hét alatt!
Mindenesetre jót mosolyogtam a te "tudatos"hozzáállásodon!

salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.07. 07:49:38

elég birka türelmed van...
nem egy többszázezres tételről beszélünk. én már rég letettem volna a földre és 2-3 határozott sarokmozdulattal megmutatttam vón mit ér.
láttunk már videót egy laptop márkakereskedésben való széttaposásáról is...
többe kerül az idő, az ideg és az utazási ktsg, mint venni egy másikat!

Szun-ce 2010.04.07. 14:23:47

A Pannon tud érdekes dolgokat produkálni. 2008 októberében vettem egy BlackBerryt 2 éves hűségnyilatkozattal. Már az sem tetszett, hogy a vásárláskor elfelejtettek arról tájékoztatni, hogy a sima pannon mobilnet nem elég, kell egy külön BlackBerry alkalmazások c. előfizetés is. Így nem értettem, hogy miért nem megy a net, közel egy hét utánajárásba, telefonálgatásba került, mire egy ügyintéző felvilágosított, hogy a Pannon számlás csomag és a mobilnet mellé kell egy másik előfizetés is... De ez az én saram volt, miért nem néztem utána jobban.

A fő problémám igazából most januárban kezdődött. Mivel a telefont munkához használom, december végén kikapcsoltam az ünnepekre és csak január másodikán vettem elő újra. Ekkor vettem észre, hogy nem működik. Kb. a 3. üzletben végül megállapították, hogy nem a sim kártya a hibás, hanem a készülék. Mivel azonban a garancia 3 hónapja lejárt, a Pannon már nem javította, helyette adtak egy budaörsi címet, ahova be lehet vinni a készüléket. (Hétköznap, csak munkaidőben...) A megadott címen közölték, hogy nem foglakoznak BlackBerry javítással, mivel az ilyen készülékeket egyszerűen csak cserélni szokták, ha elromlanak, természetesen szigorúan garancia időn belül. Mi is következik ebből? Ha valakinek 1 évnél idősebb BlackBerryje elromlik, az megszívta. Se javítás se csere, ezt viszont nem közlik a vásárláskor.

Természetesen kértem a Pannontól a szerződésem felbontását, tekintve, hogy rajtam kívül álló okok miatt nem tudom igénybe venni a szolgáltatást, ami miatt szerződtem velük. A válasz annyi volt, hogy a hűségidőn belül vagyok (2 év hűségidő 1 év garancia), így a szerződést csak akkor bonthatják fel, ha fizetek 50 000 Ft-t. Szóval, most vagy fizetek egy szolgáltatásért, amit nem tudok használni, vagy perkálok 50 000-t...

Tanulság:

1. Minden készülék vásárlása előtt ezentúl megnézem, hogy egyáltalán szervizeik-e Magyarországon.

2. Nem kötök hosszabb hűségidőt egy szolgáltatásra, mint amennyi az annak igénybevételéhez szükséges készülék garanciája.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.04.07. 14:25:55

Az SE régen jó telókat csinált (jó régen), de az utóbbi időben egyik sem ér egy kalap molylepkét sem.

Legutóbb egy K550i-m volt, a dobozból való kivétel óta vacakolt. Én még telefont úgy nem utáltam mint azt...

Hála az égnek túladtam rajta, remélem az új gazdáját megelégedettségére szolgálja, mert én rühelltem.

Ja és az tényleg külön jó, h szervizük van egy valahol a halál f@szán Pesten. És van pofájuk kirakni az oldalukra a szervízkereső gombot. Broáf egy cég, vesszenek meg. Soha többet nem veszek tőlük semmit.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.07. 15:04:42

@klarky: SE nekem nem vacakol. Csak a menüjét nem tudom megszokni.

keptündzsekk 2010.04.07. 16:38:52

@klarky: nekem épp egy ilyen k550i telóm van és nagyon királyul műxik. inkább egy ilyen kis egyszerűbb teló mint egy bonyolultabb, ahol hatványozottan több hibalehetőség fordulhat elő.

kéjenc 2010.04.10. 19:23:56

irígylem a nyugalmadat,én már a fejükhöz basztam volna rég

Bandit81 · http://sunseaty.blog.hu 2010.04.11. 20:00:00

Azoknak, akik elküldtek "anyámba" mert hülye vagyok, és nem borítottam "rájuk" az asztalt hamarabb: Nem tudtam mit tenni, ugyanis nincs már olyan, hogy "üzletvezető", az ügyintézők pedig nem tehetnek semmit, csak amit engednek nekik. A fogyvédelemmel miután beszéltem, rájöttem, hogy semmit sem érnek sajnos, ugyanis a békéltető tárgyalásra még csak eljönni sem kötelező, az ajánlás pedig ami az eljárás vége lehet, nevében foglalja azt, mennyire lehet elrettentő egy multinak.
Azoknak, akik a türelmem "csodálják": A harmadik alkalom körül leesett, hogy itt bizony semmi se lesz, amíg nem lesz meg a 4. pecsét, és lehet, hogy 50 szervízben-járás után jön csak össze. Úgy voltam vele, a végén csak igazam lesz.
És, bár e-mailben is elküldtem, ide is leírom, UPDATE, a pannontól 2 nappal a cikk megjelenése után felhívtak, és ráfizetés nélkül felajánlottak egy E52-est. Elfogadtam. Én barom, még hezitáltam is 1-2 pillanatig, úgy tűnik ennyire kineveltek a multik.
Azoknak, akik szerint hosszú volt amit írtam: Elnézést, elolvasni, élvezni nem kötelező, és író sem vagyok, ez van.
Üdv.

Wrex 2010.04.12. 12:21:29

Hasonló probléma, csak épp dvd lejátszóval. Nem műkszik, szervíz. Szervíz javít (állítólag), de ugyanaz a hiba fennáll. Mikor harmadszorra mentem feleslegesen, némi üvöltözés és asztalcsapkodás után ki tudtak állítani egy cserepapírt.

Tanulság: paraszt céggel csak paraszt módon lehet eljárni, mivel az alacsony értelmi szint csak a még nála is alacsonyabbal kompatibilis...

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2010.04.13. 02:13:02

nekem is vacakola w910im.Amióta megvettem. Pedig korábbna nem volt gondom sony telóval.
A szitu az alábbi:
Néha elfelejti az utoljára hívott számot, de általában a páromét:S

NÉha kamera módba lépve úgy tűnik mintha belépne, de nem , visszadob a menübe

Néha random mód restartol.
Szoftverfrissítés volt rajta, egy ideig jó volt, majd megint kezdte.
Pedig korábban elégedett voltam az SE-vel.
süti beállítások módosítása