Zsiráf rendhagyóan pozitív laptopjavítási története reményt ad ezekben a sötét időkben.
Gondoltam leírom a pozitív sztorimat az Acer szervizeljárásával kapcsolatban, mert én is meglepődtem rajta hogy mennyire korrektek, aztán folyton csak a tapló szervizesekről van cikk. Szóval van egy lassan egy éves Acer laptopom, az utóbbi időben elkezdte csinálni, hogy ha gyorsan nyitom fel-le a kijelzőt akkor összeesik a kép, ami azért elég zavaró volt, de pár ki-be nyitás rendbe is hozta, na de gondoltam ha még garancia van, akkor csinálják meg.
Felhívtam a garancialevélen szereplő telefonszámot (nem az üzletét ahol vettem), kapcsoltak egy operátorsrácot, elmondtam mi a bajom, kért egy sorozatszámot, meg egy mailcímet. Miután megadtam a szükséges infókat, kaptam egy UPS szállítólevelet, amit ki kellett nyomtatni, laptopot be a dobozba, aksival, töltővel együtt, listát kellett írni a doboz tartalmáról és a garancialevéllel együtt ezt beleapplikálni a dobozba, aztán a UPS cetlit ráragasztani. Mivel ez egy Kedd délutáni telefonos móka volt, szóltam hogy már nem érek haza időben a laptoppal, a srác meg mondta hogy nem gond, majd akkor jön szerdán a futár. Szerdán délután fél három körül tényleg csengettek, csomagot átvette, a kinyomtatott cuccot leolvasta ilyen vonalkódos kütyüvel, és aláírta a nyomtatvány másik oldalát hogy átvette, dátum, viszlát. Kaptam ugye egy fuvarszámot amivel a honlapjukon lehetett követni hogy mi a helyzet a géppel, és frankón smsben is küldték amint volt valami változás, (nem úgy mint egy régebbi DHL-es kaland során, ugyanis a DHL szerint a mai napig Uruguayban van az asztali órám, pedig fél éve itt van már a szobámban) úgyhogy tényleg korrektnek tűnt.
Pénteken kapom a mailt hogy megérkezett a szervizbe (Brno,Csehország, ez a régiós központjuk gondolom), nekilátnak a javításnak. Nem sokkal később jön a következő, a hiba kijavítva, a csomag futárnak átadva. Csak pislogtam hogy mi, ennyi idő alatt? Bár igaz, hogy nem az országban történt a javítás, valószínüleg ezért is volt ilyen gyors, de őszintén meglepődtem. Szombat-Vasárnap azért a UPS sem dolgozik standard csomaggal, hétfőn meg húsvét, kedd este jön az sms hogy már Vecsésen van a laptop (bár előtte megutaztatták Bécsbe, amit nem értek, mert kifelemenet egyenesen Brnoba ment), szerda délután fél háromkor pedig csengettek, nyitom az ajtót, hát bizony a futár az.
Átvettem szépen, nyitom ki a dobozt, nézem mit csináltak a géppel, teljes LCD panel csere, mondom király, úgyis volt egy kék subpixelem a jobb alsó sarokban. Az egész ügyintézésért, szállításért nem kellett fizetnem semmit, és pontosan egy hét alatt meg is volt (amiben volt egy hétvége és egy húsvét is), szóval tényleg, őszintén meglepődtem. Ezek után nem kérdés hogy veszek még egy év garanciát rá, ilyen pozitív tapasztalatom tényleg nem volt még semmi garanciális ügyintézéssel kapcsolatban.
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2010.04.09. 12:12:26
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2010.04.09. 12:13:25
juhaszvik 2010.04.09. 12:15:51
moli 2010.04.09. 12:17:21
Farkasbarack 2010.04.09. 12:25:13
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.09. 12:30:25
AlexWolf 2010.04.09. 12:33:36
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.09. 12:33:37
Azmijaza subpixel?
vernarancs 2010.04.09. 12:34:23
B@nális coitus 2010.04.09. 12:38:59
juhaszvik 2010.04.09. 12:48:29
ami latin, de akkor miért tajvani?
és amúgy mennyire ismert ez az UPS?
csak mert én most hallottam először róla...
a választások előtt kell zaklatni az embereket ilyen rémmesékkel :)
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.09. 12:48:34
csak azt nem értem, miért kell gyorsan nyitni-zárni a kijelzőt? ha ventilátor kell, vegyál azt, ne a képernyővel legyezd magad. :)
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.09. 12:50:39
juhaszvik 2010.04.09. 12:50:42
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.09. 12:52:48
Elképzelhető.
Bár gyanúzok rá, hogy mégsem.
Ugyanis egy darab fűszoknyás lány sem szerepel benne.
naiad 2010.04.09. 12:54:14
juhaszvik 2010.04.09. 12:57:57
tényleg, miért nem?
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.09. 12:58:01
Na jó, de miért kék?
Megannyi kérdés...
juhaszvik 2010.04.09. 13:00:27
SpencerBarnes 2010.04.09. 13:02:47
vernarancs 2010.04.09. 13:08:00
juhaszvik 2010.04.09. 13:08:35
a történeted amúgy annyira hihetetlen.
1. bemondásra történt
2. csak egy sorozatszám kellett (amúgy ha esetleg elmondanád az újét)
3. kopás??? mióta cserélnek ki bármit is kopásért???
4. el se vitték a régit (ha nem lenne gond, akkor azt elkérném)
amúgy meg tök korrektek voltak, és arra kértek, hogy legyél te is az, és zúzd be. megtetted? :)
Káposztakukac 2010.04.09. 13:10:55
vernarancs 2010.04.09. 13:14:10
elwood 2010.04.09. 13:16:08
king4aday 2010.04.09. 13:32:42
Biztosan nem ott történt.
Szerintem a posztolónak és a DHL-nek is igaza van:
"ugyanis a DHL szerint a mai napig Uruguayban van az asztali órám, pedig fél éve itt van már a szobámban"
Azaz a szobája Uruguayban van.
Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.04.09. 13:37:35
MacskaJancsi Jr 2010.04.09. 13:45:46
A telefonban nem okoskodtak, hanem azonnal instruáltak, aztán egy órán belül itt volt a UPS...
Üditő volt a dolog, pedig én már előre készültem, hogy egy idiótával kell párbeszélnem.
effective 2010.04.09. 13:54:42
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.04.09. 14:00:18
Ballabás Dániel 2010.04.09. 14:01:59
elég.volt 2010.04.09. 14:02:09
Csak tudni kell hová vigye az ember a gépét.
elwood 2010.04.09. 14:06:56
SomethinWild 2010.04.09. 14:07:21
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.09. 14:11:03
proletar 2010.04.09. 14:12:43
magne 2010.04.09. 14:12:46
majd egy e-mailt: szallitas kozben eltulajdonitottak a laptopom... (ODAFELE!)
szoval a laptop megerkezett es a hibat keresni kezdik csak sablon szoveg...
hosszas huzavona utan visszakaptam az arat... na nem az acer tokolt, hanem az EW... vasarlasi utalvanyt akartak adni 200 ezerrol... anyatokat
soha tobbet nem veszek laptopot (eddig az osszeset elloptak, pedig ketszememrajta...):D ha kapok ingyen azert elfogadom:)
2010.04.09. 14:15:50
kuf 2010.04.09. 14:20:47
vernarancs 2010.04.09. 14:25:53
Ja, es a DHL szerintem jobb.
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.04.09. 14:26:33
ebből arra következtetek hogy nagyon rövid idő alatt (pl fél perc), relatíve sokszok kinyitni, és becsukni (mondjuk 5×).
miaszart csináltál vele? legyezőnek használtad? vagy a szúnyodot akartad vele összecsapni??
samcro 2010.04.09. 14:29:04
www.acer.hu/acer/product.do?link=oln85e.redirect&changedAlts=&kcond48e.c2att101=-1&CRC=2759084358#wrAjaxHistory=0
SpencerBarnes 2010.04.09. 14:30:02
Niko Belic 2010.04.09. 14:31:27
1., Felvihni a kozpontot
2., Bemondani a service tag-et
3., Elmondani mi a problem es, hogy mikkel van bajod
4., Idopont megbeszelese es a munkadij kifizetese
5., Kijon a szerelo a helyszinre egy elore megbeszelt idopontra
6., Kicsereli azokat az alkatreszeket amiket jovahagyott a kozpont (ezt a laptopokba beepitett teszt programmal 80%-ra megmondjak (ezt nekem kell futtatnom, es bemondani,hogy mit latok)
7., Elmegy a csoka, Te meg orulsz
Nah, amugy tenyleg korrekt eljaras az Asus-tol, ezt kene mindenhova minimum!
AlulírottFentemlített 2010.04.09. 14:35:11
Öröm és boldogság, hogy vannak dolgok amik rendesen működnek, szerencsére ez nem a MÁV.
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.04.09. 14:39:37
Niko Belic 2010.04.09. 14:46:19
SomethinWild 2010.04.09. 14:51:40
Összefoglalva: minden cégnél dolgoznak léhűtők, ez nem jellemzi egy cég általános teljesítményét. Most épp FedEx-szel hozatok cipőt az USA-ból, meglátjuk, ők hogy muzsikálnak...;-))
SomethinWild 2010.04.09. 14:53:11
vandorfenyo 2010.04.09. 14:58:26
Husvet elott hivtam az ACER kozpontot, hogy a gepem (masfel eves Aspire 5920-as sorozat) nagyon tulmelegszik. Call centeres srac felvette az adatokat, azonnal jott az email (meg a telefonos beszelgetes kozben) a PDF nyomtatvanyokkal. Husvet utan, aprilis 6-an kedden reggel UPS, csomag feladva, ahogy kell.
Aprilis 8-an reggel jon az email az Acer kozpontbol, hogy megerkezett hozzajuk a laptop, majd delutan egy masik email, hogy neki is lattak a javitasnak. Aprilis 9-en delelott a harmadik email is megjott, hogy a javitas kesz, hamarosan csomagoljak. Aznap 5 korul az utolso email, hogy at is adtak a UPS-nek, es kuldik a szallitolevel szamat. A UPS szerint jovo hetfon, 12-en meg is lesz a javitott gep.
Ja, es nekem Garanciakiterjesztesem van, 3 eves.
Szoval a poszt nem kamu, hanem VEGRE egy pozitiv tapasztalat a szervizkozpontokat, szallitocegeket illetoen.
vernarancs 2010.04.09. 14:59:33
Labancz 2010.04.09. 15:38:22
Zsiráff 2010.04.09. 15:39:11
vagyok59 2010.04.09. 15:55:58
Zsiráff 2010.04.09. 16:00:50
Tény viszont hogy akkor is korrektek voltak , amikor mondtam hogy de nekem nem kell windows vista rá, mert MSDNAAval már van, meg amint lesz Win7 azt rakok rá, és eladták nekem oprendszer nélkül, 30.000 Forinttal olcsóbban.
MaxVal, BircaMan · http://maxval.co.nr 2010.04.09. 17:31:54
:-)
vagyok59 2010.04.09. 17:59:14
wut 2010.04.09. 18:01:17
nekem mondjuk 2 hét volt, mert vinyót is cseréltek (bár nem volt semmi baja nálam) és az nem volt raktáron, erre elment pár drága nap, de összességében korrekt ügyintézés volt
Ungabunga · http://hatter24.hu 2010.04.09. 18:01:22
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.04.09. 19:09:44
preston 2010.04.09. 20:09:17
beszalltam. a készülék pár hónap múlva egy moszkvai utamon elromlott. a készülékhez mellékelt un. nemzetközi utazó garancia alapján keresni kezdtem egy szervizt,de moszkvában nem találtam, a garancia szerinti legközelebbi szerviz budapest volt. itthon felhivtam őket, de közölték, hogy akármi is van a garancialevelemen, nem illetékesek, forduljak oda , ahol a készüléket vettem. egy ideig tévedésből a francia acer szervizeket hivtam, ahol találtak valakit, aki tudott angolul és hajlandó volt fogadni a készüléket, ha én a költségemre beküldöm. közben rajöttem, hogy a készüléket genf francia nyelvü de svajci részén vettem
(szállodám a határon volt, a reptéren)
és a svájci szerviz az én költségemre történő kiküldéssel befogadta.közben rendszeresen hivtam a hivatalos magyar acer szervizt, de a képviselő nem állt szóba velem, levelemre nem válaszolt.
annyit tudtam meg a szervizvezetőtől, hogy szerintük be kellett volna jelentkeznem náluk a még jó készülékkel, hogy érvényes legyen a garanciám. közben visszajött a készülékem és kisebb vámpapirozás utan használni kezdtem. de a wifi nem müködött rajta én ezt annak tulajdonitottam, hogy nem tudom a wifi meghajtót beállitani egy szervizben azonban itthon közölték, hogy készülékemben nincs wifi egység. ezután sok svajci telefonálás után valamilyen központon keresztül kapcsolatban kerültem valamilyen ügyfélszolgálattal, ahol a készülék száma alapján közölték velem, hogy a készülékemben sose volt wifi és én pedig csaló vagyok. amikor később az áruházba vezetett utam, ahol telefonon nem tudtam kommunikalni, mert rosszul beszélek franciául, közölték, hogy ők tudják a számlám alapján, hogy wifi-s készüléket vettem, de náluk kellett volna javittatnom, nem pedig az acer szervizben. végül is kinek lehet panaszkodni? az acer mint megfogható, megtalálható cég csak a tőzsdéi nyilvántartásban szerepel. a készüléket egyébként elajándékoztam és már más egységei is tönkre mentek. lehet hogy akit inditott,csak reklámozni akart?mit csináltam rosszul?
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.09. 20:46:05
svédországban egy nap alatt kicserélik a képernyőt, pedig ott mlég messzebb van a gyár. hacsak nem tévedek nagyot, fűszoknyás lány hozza házhoz a laptopot.
@Hurrá Torpedó: a csótány a szaunában rámászott, mondván hogy netezni akar. hát a fickó meg jól rácsapta a monitort!
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.09. 20:47:41
Megdobbent 2010.04.10. 02:11:30
Kifordított kacagány 2010.04.10. 08:13:36
Tomasz_a_gozmozdony 2010.04.10. 15:30:38
Megdobbent 2010.04.11. 04:30:43
Pedig meg olvashato, csak picit megsargult...
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.11. 11:40:40
Megdobbent 2010.04.11. 18:44:13
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.12. 07:35:02
(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.04.13. 21:26:31
nggabi 2010.04.14. 21:19:41
neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.15. 18:22:02
neked ugatok 2010.04.17. 13:24:59
ugyanolyan teljeskörű a garanciális szolgáltatás hosszabítás során mint az alap 1 év. de csak itthon érvényesíthető (silver és gold kiterjesztés esetén), a külföldi garkit neve platinum, és 90 napod van csak megvenni
moli faszságot beszél, szerintem keveri a háztartási eszközök garanciahosszabbításával, notebooknál az összes gyártó az alap szolgáltatást hosszabítja, nincsenek trükkök
neked ugatok 2010.04.17. 13:28:21
csak nem minden fajta oprendszerre
hozzáteszem, az acer sem ad drivert minden oprendszerhez
yerico1 2010.04.21. 07:34:04
todi40 2010.05.17. 09:03:16