Tékozló Homár

Ki tud nagyobbat hazudni a Digi szerelőinél?

2010.05.25. 08:41 | szily | 89 komment

Irtóra unatkozhatnak az ismert távközlési szolgáltató szerelői, ezért vicces dolgokat találnak ki a saját szórakoztatásukra. Györgyhöz tévét és telefont vezettek be, de a telefon nem működött. Miután György ezt bejelentette, semmi sem történt, kutya sem jött ki hozzá, ám amikor két nap múlva betelefonált, azt közölték vele, hogy a leadott munkalap szerint minden rendben van. Misztikus, ugye? Na, az még misztikusabb, hogy amikor felhívta a saját számát, egy ismeretlen asszony jelentkezett. Vérbeli thriller alant:

Tisztelt Digi !

2010 április 24-én kötöttem szerződést üzletkötőjükkel DIGI+ TV csomag és telefon szolgáltatásra. A bekötés vállalt határideje 30 nap volt. Ennek ellenére gyorsan, már május 5-én megtörtént a bekötés. Tulajdonképp elégedett lehetnék, de...
A bekötéskor kaptam egy "utalványt", amely ellenében az ügyfélszolgálati irodában megkaptam a telefonkészüléket is. Ez május 11-én történt. Hazavittem a készüléket, és csatlakoztattam a kiépített aljzathoz. Mivel nem volt vonal, ezért hívtam az ügyfélszolgálatot ahol elkérték
a mobilszámomat és tájékoztattak, hogy a hibát 72 órán belül elhárítják. A szerelők meg fognak keresni, ha szükséges a helyszíni beavatkozás. Több mint kétszer 72 óra elteltével május 18-án kedden ismét hívtam az
ügyfélszolgálatot, ahol közölték, hogy a szerelők leadták a munkalapot, azzal, hogy minden rendben van. Mondtam, hogy semmi sincs rendben, hiszen a vonal még mindig nem él. Ismét elkérték a mobilszámomat, azzal, hogy
a szerelők majd keresnek, és 72 órán belül elhárítják a hibát. Május 19-én kiváncsiságből felhívtam a saját telefonszámomat, és meglepetésemre kicsörgött, és felvették. A hölgy elmondta, hogy nála is problémák voltak a telefonnal, de megkapta ezt a számot és azóta minden rendben van. Ekkor vált világossá az is, hogy a szerelők miért találták rendben a vonalat. Ezért ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot és elmondtam tapasztalataimat.
Az ügyfélszolgálatos megnyugtatott, hogy az adott szám az enyém, azt más nem kaphatja meg, és kiegészíti a hibabejelentést, és 72 óra, és ígéretek ismét. Ma ismét felhívtam az 'állítólag csak az enyém' számot. A hölgy ismét felvette, és közölte, hogy ha azt a fiatalembert keresem akié a szám, akkor rossz helyen keresem. Összefoglalva: a szerelők mindig visszaigazolják, hogy a telefonvonal rendben,
(ami igaz is, csak nem ott ahol kellene) ezért aztán hiába a hibabejelentés, semmi nem történik.
A nénike bármennyit telefonálhat, hiszen az adott szám az enyém, tehát én fizetem. Nekem hiába van telefonom, használni nem tudom.

 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mqqq 2010.05.25. 08:46:39

Elsőre vicces :D

nukleotid · http://www.youtube.com/watch?v=WbhmgwkeBOk 2010.05.25. 08:50:05

ha jól értem...kurvára nem is mondtad eddig nekik,hogy a te számod másnál van és mint azt te is írtad,akkor így lehet rendben a munkalap,mert rendben van minden,csak nem nálad...

Alapból balfasz vagy szerintem

TiZ 2010.05.25. 08:53:37

Úgy tűnik a diginél agyhalottak dolgoznak - remélem azért ezt elolvassák. Az agyhalott ügyintéző egyszerűen felhívja a reklamáló ügyfelet, és azonnal kiderül, hogy nem ott csörög a dió, meg a mogyoró. V. I. Lenin azt mondta: tanulni, tanulni, tanulni. Ebben már benne van a gondolkozni, gondolkozni, gondolkozni is. Ennyire azért nem kellet volna szakítani a múlttal.

Paó 2010.05.25. 09:03:34

Valószínűleg a digi hibabejelentőjénél tilos kifelé telefonálni, vagy akár rendszerileg nem is lehetséges. Ezek a dolgok is meg vannak szabva, nem a seggükből húzzák elő.
Na most komoly különbség van, hogy úgy adtad le, ill. úgy vették fel , hogy "más felel, vonala elkötve" vagy "a vonal süket".
Valószínűleg az ügyf. szolg a hülye, a második bejelentésnél már tudni kellett volna h mi a hiba. Ha te elmondtad, hogy félre van kötve, de mégsem úgy vették fel, és visszaküldték azzal h javítva, jöhet a panasz, hogy félretájékoztatás történt, az ő hibájuk hogy többször 3 nap alatt sem javult meg, ott a hangfelvétel, stb. engedjenek el pl. valamennyi havidíjat. Legközelebb kérdezd meg, mit küld a szerelőnek, mi a hiba.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.25. 09:08:42

Nem indul újra a 72 óra, ha nem javították meg.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.25. 09:19:04

@cicmen:
Akt.
Akkor most ki nyert?

Amúgy ez a betelefonálás magyar verziója,
A svéd azért jobban teccik.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.25. 09:28:33

@Sün‼: @cicmen: Hétfő reggel, és ez a legnormálisabb poszt. Ti meg rögtön szétoffoljátok. :) Viselkedjetek!

cicmen (törölt) 2010.05.25. 09:34:09

@atpijkamo: Kedd! Ám a vastagbelesnél télleg jobbbb.

SomethinWild 2010.05.25. 09:35:26

@atpijkamo: Amúgy kedd van :D De a poszt tényleg normális, a Digi pedig... a Digi.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.25. 09:37:22

@cicmen: Akkor kedd. :) Ez nem változtat semmin.

cicmen (törölt) 2010.05.25. 09:42:32

Majd ha a félrekötött nekiáll emeltdíjast hívogatni az lesz érdekes!

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.25. 09:44:48

végre egy poszt, amiben nem a politizáló magyarok legalja fröcsköli a szart.
a digi szerelői monnyanak le!

MosoMasa 2010.05.25. 09:46:20

Nem kell megadni a mobilszámot. Ott a vonalas digi, ha szerintük rendben van, keressenek azon.

punnyatt 2010.05.25. 09:59:46

Adok mindenkinek egy tanácsot, ilyen és hasonló esetekre.
Jómagam egy internet szolgáltatónál dolgoztam, tehát tudom mi mozgatja a háttérben a szálakat. A javaslatom: Amikor a szolgáltatóddal már másodszorra beszélsz telefonon. jelentsd ki jól érthetően, hogy "panaszt kívánsz tenni" fontos, hogy jól érthetően többször megismételd meg a kijelentésedet. Ne fogadd el a telefonos magyarázatát és zárómondatként elköszönés helyett ismételd meg a "panaszt kívánok tenni" mondókádat. Ilyenkor köteles a szolgáltató külön kivizsgálni az esetedet, és a problémáról írásban értesíteni. Na ennyi.

MosoMasa 2010.05.25. 10:02:10

@atpijkamo: Nem kevésbé, mint a többi. :D Viszont legalább feltünik nekik, hogy nem stimmel valami.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.25. 10:23:12

Ha a DIGInek van SMS-száma, akkor lenne egy ötletem... Így meg várom, hogy az ALDI is belépjen a kommunikációs szolgáltatók közé.
Apropó: tudjátok, miért mobiltelefon-hálózata van hazánkban a norvégoknak?

SpencerBarnes 2010.05.25. 10:24:04

Szerintem meg a Digi egy nagyon jó kis cég, hogy mást ne mondjak 4500-ért ad elvileg 80/25 megás kapcsolatot, ami gyakorlatban 100-110/25 is, amíg más szolgáltató 2-3x ennyiért adja ugyan ezt.Értelmesen el kell magyarázni mi a gond, és nem lesz homár poszt belőle

csaba007 2010.05.25. 10:24:15

Nos a digiről nekem is megvan a véleményem.
4. emeleten lakom az erősítő pedig a bejárati ajtóm felett.hetente 2x 3x bejelentettem ugyanazt a hibát.(kép rossz)"megyünk" volt a válasz.Aznap szabadságon voltam.vártam és vártam és vártam...majd másnap felhívtam őket és kérdőre vontam,hogy mi a bánatért nem voltak.
"A munkalap szerint kinn voltak a kollégák."na füstölni kezdtem.elmagyaráztam hogy otthon voltam és nem volt senki,mert
1.nem kerestek
2.mivel a jelerősítő az ajtóm felett van nem hallottam,hogy itt lettek volna.
Erre hebegett habogott szerencsétlen.S mikor szóba hoztam a fogyasztóvédelmet illetve a panaszt teszek kifejezést azonnal küldte a "kollégákat".Véres szemmel néztek rám mikor megjöttek.nagyon megijedtem... :-D

Szerintem orvosolni lehet a problémát ha azt a bizonyos munkalapot a bejelentővel is aláíratják.
miután elegem lett belőlük szolgáltatót váltottam. Az jelenleginél így működik.(hozzáteszem 8 év alatt 3x voltak kinn.míg a digi "munkatársak" hetente 3x,abból egyszer ténylegesen 2x papíron.)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.25. 10:28:37

@csaba007: "Véres szemmel néztek rám mikor megjöttek."

Legjobb délutáni álmukból verted fel őket. Én is zabos lennék.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.25. 10:30:53

@SpencerBarnes: Debrecenben a Zsibogó környékén mikor fogtok már kábelt húzni?
@Sün‼: Obszcén = 69...

juhaszvik 2010.05.25. 10:38:50

ha jól értem, akkor a diginél annyiból áll az ügyfélszolgálat és a szerelő közötti kapcsolat, hogy "figyu, valami gond van X. címen, nézzetek már rá." szerelő ránézett, vonal van, gond semmi (szerintük). probléma, hogy így mehetett másodjára is, amikor a posztoló már cizellálta a történetet (hiába).

Fausto(tm) 2010.05.25. 10:39:34

@punnyatt: Én jobbat tudok :)
72 óra után felhívni őket, közölni, hogy még mindig nem megy és mostanatól kezdve a javításig kötbér igényed van! Nem kell elhinni, hogy ha letelik a 72 óra és újra telefonál az ember, újraindul...
Persze a kötbér igényt meg kell írni nekeik tértivevényes levélbe is!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.25. 10:53:42

@juhaszvik: Három oldalas rinyálást itt se olvassák el a kommentelők, pedig nekik nem is kötelező. Gondolod a szerelő azon élvez? Azt mondja, ez túl hosszú, nézzük mi a baj, nincs semmi baj, csak szófosása van az ügyfélnek....

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.25. 10:56:35

Ki tud nagyobbat hazudni a digi szerelőinél? Az ügyfél!
Ki tud nagyobbat hazudni az ügyfélnél? A digi szerelői!
Mindenki hazudik.

SpencerBarnes 2010.05.25. 11:11:52

@Kitalátor feljegyzetei: Ezt nem értem, én nem a Diginél dolgozok! NEm azért dícsértem őket, hanem azért mert olcsók, és jók...ennyi

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.25. 11:14:10

@SpencerBarnes: Nono!
Persze hogy nem náluk, mert az üzletkötőket ők is látszatvállakozóként foglalkoztatják...

SpencerBarnes 2010.05.25. 11:19:45

@Kitalátor feljegyzetei: Most mit mondjak? Menj orvoshoz! 5 évig volt t-online a lakásban, amellett hogy 15 megás ADSL-em volt kötelező telefonnal 12.000-ért, problémák kezelésében ők se voltak toppon, sőt, volt hogy egy díjcsomag váltás miatt 5x voltam az ügyfélszolgálaton, miután meguntam a telefonos zene hallgatást.Most 4500-ért van 100 megás netem, telefon se kötelező.Most akkor sírjak???

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.25. 11:48:40

@SpencerBarnes: Ja, hogy ta olyan Boldog Ügyfél vagy, mint Tóta W az ALDIban? Az más! (Te mennyit kapsz érte?)
@Sün‼: Nem tudom, nem vagyok nyugati... (Csak egy volt osztálytársam mondott egyszer najncén helyett obszcént.)

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.05.25. 12:04:06

A Digi elképesztően szar, megrendeltem a tányérostévét, másfél hónapra vállalták, onnan kezdve kéthetente hivogattam őket, mesebeszéd - szerelővel még beszélni sem tudtam (nem adhatják ki), mígnem megrendeltem az UPC-től, 1 hétre vállalták, 3 nap alatt beszerelték, azóta is hibátlam, majd a megrendeléstől számított HARMADIK HÓNAP végén jelentkezett a Digi szerelője, idézem: "mondja, kell még magának ez a TV?"

Megfogadtam, hogy megszopatom, hogy kihívom, és megmutatom neki, hogy nem kell, de olyan szerencsétlen balfasz hangja volt, hogy inkább csak annyit mondtam: "nem". Mire ő: "akkor lehúzom a listáról". Mire én: "jó" és így nem lett nekem Digi tévém.

mirage8 2010.05.25. 12:04:51

Mikor hozzank hoztak a vonalhoz jaro "telefont" (telefon kinezetu keszuleket), az kb. 2 nappal kesobb a masfel eves lanyunk jatekava avanzsalt, majd kicsivel kesobb pedig a kukaban landolt.
Viszont volt vonalunk, meg gyors net...

cicmen (törölt) 2010.05.25. 12:18:32

@RAMBO: Végre egy normális ember! Sok cég van, nem kell túlragozni az ügyet. Az külön szimpi, hogy nem szivattad meg aszerelőt! Erős a gyanúm, hogy nem rajta múlt egyébként sem az időpont.

cicmen (törölt) 2010.05.25. 12:18:32

@RAMBO: Végre egy normális ember! Sok cég van, nem kell túlragozni az ügyet. Az külön szimpi, hogy nem szivattad meg aszerelőt! Erős a gyanúm, hogy nem rajta múlt egyébként sem az időpont.

juhaszvik 2010.05.25. 12:35:17

obszcén = gyümölcs tíz? :)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.25. 12:40:31

eeeeeeeeeez! :DDD ugye ez fake? :DDDD

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.25. 12:42:41

@atpijkamo: őőőőőő... izéééé... 2010.05.25. - KEDD!

Új fórumos nicknév létrehozása (törölt) 2010.05.25. 14:28:33

"Ki tud nagyobbat hazudni a Digi szerelőinél?"

a UPC szerelői.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.25. 15:45:36

@salapapa: Jó, ma már többször elhangzott. Nem csak nekem van hétfői fílingem. (Finnül fiilinkki. Rokon nyelv!)

torma99 2010.05.25. 15:59:09

Igazából mindenhol vannak jó és rosz üsz-esek meg szerelők. Nekem digisek és t-sek is hazudtak, hímeztek-hámoztak és voltak nagyon korrektek is, akik előtt le a kalappal.
Amikor nekem gond volt a digis nettel a szerelő íratott alá velem valami papírt. Bevallom nem néztem meg, pedig nem szokásom...

Satya12 2010.05.25. 16:38:28

Lehet hogy hülye vagyok csak egyet nem értek ,kérlek magyarázzátok el,van ful HD .tv,Kártya hely benne van dekoder benne ,mindent tud csak éppen HD formátumra alkalmatlan,mert kártyát nem kapok hozzá ,csak dekodert.!!! Akkor mikor csaptak be,? Segítsetek hogy ne keljen dekodert vennem ,ha a készülékben bent van ,mit csináljak !!!

kacsa65 2010.05.25. 16:43:35

@nukleotid: Szerintem mielőtt lebalfaszoznál mást, talán tanulj meg olvasni. Idióta!

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2010.05.25. 16:45:47

@nukleotid: balfasz vagy te. A munkalap nálunk is okozott galibát. ingyenesen háromfelé lehet ágaztatni a tévét. A munkalapon egy elágazás szerepelt. (Azaz egy helyen tévézel.)

A blogomban írtam le a történetet.

bandeenator.blog.hu/2010/02/01/szerelok

Amúgy meg gyorsan kiderült volna a vonal hiánya, ha a posztoló nem vár ajándék telefonra, hanem vagy a régivel próbálja, vagy kér kölcsön egy vezetékest h „ add má ide, me' ki kell próbáljam, ma kötik be nálam a kábeltévét” jeligével.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2010.05.25. 16:49:37

@kacsa65: funkcionális analfabétától, – amilyen a magyar lakosság csaknem egynegyede – ne várj mást.

@punnyatt: ez jó, megfogadom!

Netuddki. 2010.05.25. 16:52:10

Ennél már csak az lesz majd a jobb, ha hó végén a számlát hozzád küldik! XD

Roy 2010.05.25. 16:58:56

FOGYASZTÓ VÉDELEM, ÉS NEMZETI HÍRKÖZLÉSI HATÓSÁG. www.nhh.hu

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2010.05.25. 17:14:42

elképesztő, hogy mi van a digi tv-nél. mikor rakja már valaki helyre őket?

fourgee 2010.05.25. 17:18:33

@nukleotid: "ha jól értem...kurvára nem is mondtad eddig nekik,hogy a te számod másnál van és mint azt te is írtad,akkor így lehet rendben a munkalap,mert rendben van minden,csak nem nálad...
Alapból balfasz vagy szerintem "

Na nézzük csak mit is írt?

"Ezért ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot és elmondtam tapasztalataimat."

Mármint azután hívta hogy beszélt megint a vonal eredeti tulajdonosával. Sehol nem említette hogy nem szólt erről az ügyfélszolgálaton, sőt, a szövegből az derül ki hogy elmondta nekik. Ennek ellenére "alapból balfaszozod"... Ettől most jobban érzed magad? Kiadtad a dühödet? Így vezeted le a feszültséget?

:)))

Karnamantra 2010.05.25. 17:19:42

Ki kell hívni őket, jóváírással fenyegetőzni a bekötés napjától, ha mégis van rajta fogyasztás, és/vagy lemondani az egészet, az a másik előfizető meg majd néz. Millió megoldás, itt az idő nem oldja meg a dolgokat.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.25. 17:47:51

@csaba007:
Csúsztacc
A digi szerelők bacpapucsban járnak, igy nem lehet hallani amikor jönnek, a szerszámaik meg guminyelűek, szintén csöndben dolgoznak

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.25. 17:52:32

@Satya12: Kűdd a Satya szót a 17569875-re!
A visszakapott jelszótird fel egy papirra, ha kérik mutassd meg

francia sakk 2010.05.25. 18:15:37

Divat mostanában fikázni a digit, nekem is ez van, előtte UPC-s voltam. Az UPC informatikusa annak idején nem tudta beállítani a netet windows alá, álítása szerint csak live linuxon tudok ezek után netezni, ha van hozzá kedvem. Ezt több órás szüttyögés és kollégákkal való végtelen telefonálás után sikerült kiizzadnia. Miután elment, a BIOS beállításokat nézve látom, hogy a modem alapértelmezetten megy, ki sem próbálta
a másik lehetőséget. Én igen, és ezek után már hibátlanul használhattam...
Több mint 8000 ft. volt havonta a kb. 50 tv csatorna, + fapados net. Letelt a hűségem (túl hűséges lettem), ez az összeg felugrott 10 000 ft. fölé.
Most 3000 ft. a digi, kb. ugyanez a konstrukció, de nem is csak ez az érdekes. Bementem megrendelni a szolgáltatást, kérdezem mikor jönnek ki szerelni. Azt mondja a hölgy: !!! 1 óra múlva. Basszus, ennyire nem lehet itt a 21. század, tényleg itt voltak, és kb. 15-20 perc alatt bekötötték a három tv + internet + telefont. Szóval lehet fikázni, meg dupla áron megrendelni 3 betűstől ugyanezt, de "ti tudjátok"...

banpepe 2010.05.25. 18:25:19

Cégnél bent upc volt, 2 naponta hívtam, hogy nincs net, vagy phone Szerintük minden jó volt. Átmentünk digihez, és azóta jó a net.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.05.25. 19:00:24

A szerelők vajon már optimalizálták a vastagbelüket? Vagy az ügyfélszolgálatos feladata?

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.05.25. 20:49:44

"Ki tud nagyobbat hazudni a Digi szerelőinél?"

asztalos jómunkásember bármikor.

mindenkivel eljátssza (minden pont 1-2 hét késés, és midegyiken keresztül kell jutni, hogy meglegyen a bútor): 1. nincs anyag 2. nem volt idő 3. építkezésen dolgozik (pedig akkor nem, mert az építkezés vezetője is megbízta magánban egy konyhaszekrény elkészítésével - ő is vár rá 3 hónapot..) 4. sok a megrendelés (igen sok. jól dolgozik, de mindenhonnan egyre hülyébb kifogásokkal késik. nem a késés a baj, de egyszerűbb lenne "füllentés" nélkül. legalább mindenkitől késik.. 8-)) 5. cukrot öntenek a benzintankba ezért nem jön 6. aztán pár nap múlva kiböki, hogy van másik autó 7. de nem jön mert apukát be kellett szállítani vesegörccsel a kórházba 8. másnap, a késés 3. hónapjában hozza a bútort. nem új autóval. de ő csak szereli. felcipleni apuka(!) cipeli. (LOL) fekete lászlót megszégyenítő könnyedséggel. a szekrénysor felső elemeit..

alaposan szétcseszte egyszer a kezét az építkezésen, de nem hitte el neki a főnöke sem amíg nem látta.. :-D

ne csinálná jól a mesterségét, és lenne olyan hely ahonnan nem késik - rég agyonverte volna a nép..

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.05.25. 20:56:14

"Ki tud nagyobbat hazudni a Digi szerelőinél?"

asztalos jómunkásember bármikor.

mindenkivel eljátssza (minden pont 1-2 hét késés, és midegyiken keresztül kell jutni, hogy meglegyen a bútor): 1. nincs anyag 2. nem volt idő 3. építkezésen dolgozik (pedig akkor nem, mert az építkezés vezetője is megbízta magánban egy konyhaszekrény elkészítésével - ő is vár rá 3 hónapot..) 4. sok a megrendelés (igen sok. jól dolgozik, de mindenhonnan egyre hülyébb kifogásokkal késik. nem a késés a baj, de egyszerűbb lenne "füllentés" nélkül. legalább mindenkitől késik.. 8-)) 5. cukrot öntenek a benzintankba ezért nem jön 6. aztán pár nap múlva kiböki, hogy van másik autó 7. de nem jön mert apukát be kellett szállítani vesegörccsel a kórházba 8. másnap, a késés 3. hónapjában hozza a bútort. nem új autóval. de ő csak szereli. felcipleni apuka(!) cipeli. (LOL) fekete lászlót megszégyenítő könnyedséggel. a szekrénysor felső elemeit..

alaposan szétcseszte egyszer a kezét az építkezésen, de nem hitte el neki a főnöke sem amíg nem látta.. :-D

ne csinálná jól a mesterségét, és lenne olyan hely ahonnan nem késik - rég agyonverte volna a nép..

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.05.26. 09:09:11

@RAMBO: Ohh... Ezt jó tudni. Én is megrendeltem ugyanezt, öt munkanapra vállalták, ennek kb. két hete. Már egyszer hívtam őket, hogy most mégis mi van. "Megsürgetik". Ennek hat napja. Ma azt hiszem felhívom és lemondom.

Gerw 2010.05.26. 11:10:43

@nukleotid: Szerintem nem tudsz olvasni, világosan leírta, hogy bejelentette.

Idézet a postból:
"Ekkor vált világossá az is, hogy a szerelők miért találták rendben a vonalat. Ezért ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot és elmondtam tapasztalataimat."

Tehát amint rájött, hogy a szám másnál csörög, rögtön jelentette.

Leiter Jakab · http://leiterjakab.blog.hu 2010.05.26. 16:02:20

Egyszer most már én is beküldöm majd a Digis sztorimat, csak még tart az ügy. Legutóbb azt kértem az ügyfélszolgálatuktól, hogy továbbítsák ezt az e-mailt egy olyan kollégájuknak, aki tud olvasni. Két hét után válaszoltak, hogy egy illetékes hamarosan válaszolni fog. Azóta újabb két hét eltelt. Nagyon sokan dolgozhatnak náluk, hogy ennyi időbe telik mindet végigkérdezniük, hogy ki tud olvasni.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.26. 17:04:36

@Leiter Jakab: de ha előbb küldöd be a sztorit, lehet hamarabb meglesz a végkifejlet. pláne, ha mellékeled a cikk linkjét nekik. ;)

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.05.26. 18:15:48

aki szerint annyira hiper meg szuper a jelenlegi szolgáltatója, ugyan írja már le legalább azt, hogy mely' városban/kerületben/faluban van az előfizetése.

saját tapasztalat :
tréofflájn bp/18.ker szar, upc bp/13.ker szar.
téofflájnnál késtem a csekvel, és letiltottak a szemetek. ami ennél is vérlázítóbb, miután befizettem, nem oldották fel a tiltást.

upc-től akkor jött ki a szerelő, amikor megigértem az ügyfélszolgának (sokadik beszélgetés alkalmával), hogy megkeresem, és a drótról levágott modemet feldugom neki szárazon, ha másnap nem jelenik meg a szerelő egy működő kábelmodemmel

imittto 2010.05.26. 18:31:07

@donfuligjimmy: "aki szerint annyira hiper meg szuper a jelenlegi szolgáltatója, ugyan írja már le legalább azt, hogy mely' városban/kerületben/faluban van az előfizetése."

Digikábel, Bp. XV. kerület. Kértünk infót a szolgálatásokról, másnap kijött egy üzletkötő, elmesélte a kis meséjét, megrendeltük. 2 nap múlva szerelők kijöttek, addigra a csatlakozó ott várta őket az ajtó mellett a kábelcsatornában. Kötöttek, papíroztak, kipróbáltuk. Ez volt két és fél éve. 20/10 net, hbo-n kívül full tv és vezetékes telefon után havonta küldenek csekket, mi befizetjük és ezzel le is van tudva a velük ápolt kapcsolat. Mindig minden működik. Magam is alig hiszem de igaz.

gg0301 2010.05.27. 18:00:21

Ma bementem a helyi kirendeltségre, és kértem a vezetőt. Elmondtam Neki, hogy az elmúlt több mint két hétben mi (nem) történt az ügyben. Nagyon korrekt volt, többször elnézést kért. Hívta a szerelőket, a rendszerükben próbálták kideríteni, hogy mi történt. Ezután két szerelő kijött és 2 percen belül működött a telefon.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.27. 18:13:46

@gg0301: Na, ez egy rendes vezető volt.

A jó vezető meg rendet tartat, és nem kell neki egyenként irányítania a megrendelések teljesítését.

V. Tibor 2010.05.29. 13:05:03

Eldugták a kábelt a kodesnél a szekrényben. Nálunk a házban meg az upc szerelője cserélgette fel a kábeleket kibaszásból, mert a digisek meg szétcsavarták a bejövő kábelüket. A diginél a telefon úgy megy, hogy van a szekrény amiben van egy optikai-UTP médiakonverter. ebből megy a jel egy közönséges Switch-be. Innen kapják a netet. A switchbe be van dugva egy voip eszköz, egy un. kodes. Ez a diginél 8 csatornás. ebbe 8 egymástól teljesen különálló analog telefont lehet bedugni, külön számmal. (Tehát a diginél hagyományos telefon nincs is, csak voip!). a kodesből kijövő vonalakat bevezetik egy rendezőbe, amibe a net is be van vezetve. Így a lakásba menő utp, lan kábel egy érpárján jön a telefon. Ha a kodesnél eldugják a csatlakozót (ami előfordulhat bármikor) akkor máris máshol szól a telefon. De az is lehet, hogy a központban állítottak be rossz portot(csatlakozót) és a panaszos telefonvonala egy másik csatlakozón van, ő pedig egy üresen. Az is lehetséges, hogy a központban elírták a kodes MAC címét és egy másik házban felszerelt kodesre lett rátéve a telefonvonal. Ez utóbbi két esetben nem a szerelő a hibás, hanem az adminisztráció. (kivéve ha a szerellő rosszúl adta meg telefonon a kodes mac címét..., de akkor is az adminisztrátor a hibás, mert a szerelő nem látja, de ő igen, hogy ez a kodes másik házban van. )
süti beállítások módosítása