A duguláselhárítás mindig jó biznisz volt, naiv ügyfelünknek is 25ezer forintjába fájt az mosogató kipucoltatása, de most nem is ezzel volt a gond. Hanem hogy másfél hét múlva ugyanúgy eldugult, tehát megpróbálta kihívni szakembert, hogy oldja meg a problémát. És itt kezdődött a már jól ismert kálvária: 2 hét ígérgetés és vetítés, hogy hamarosan megjelenik és elvégzi a munkát.
Történt, hogy eldugult a mosogatónk és pont volt szórólap bedobva a postaládánkba, ami fennen hirdetett duguláselhárítást és még sok más munkát. Párommal itt követtük el az első hibát: ő felhívta ezt az első kezünk ügyébe akadó szakadt fecnin található telefonszámot. Ezen a fecnin volt egyébként egy weboldal is: http://szakszeruen.hu
Egy úr jelentkezett a hívásra, lebeszéltünk mindent, majd vártam, hogy egy szerdai napon jöjjenek dugulást hárítani. Mivel a szám amit párom hívott, egy szövetkezeté, egy szövetkezeti tag jött ki, nevezetesen X., aki később névjegykártyát is adott, így a "cégének" a weboldalát is megtudtam. Nos, X. ki is jött, csőgörénnyel kitakarította a lefolyót, amiért legombolt rólam 25 ezer Ft-ot, persze számlát vagy nyugtát nem kaptam. Itt követtem el a második hibát: ragaszkodnom kellett volna a számlához. A víz folyt is úgy kb. 1,5 hétig, amikor is felhívtam, hogy megint dugul. Megígérte, hogy a rákövetkező héten kijön, de azon a héten már nem, mert vidéken van. Megbeszéltük, hogy hétfőn hívom. Fel is hívtam és igazából innentől kezdődött a 2 hetes kálvária. A leterelés minden verzióját sikerült hallanom ennyi idő alatt.
Úgy kezdődött, hogy hétfőn megbeszéltem vele: szerdán kijön és előtte majd még felhív. Természetesen nem hívott, nem is jött. Gondoltam, hogy ennyi még belefér, lehet csúszott egy másik munka vagy valami. Azután csütörtökön hívtam és szóltam neki, hogy pénteken otthon leszek más ügyben, úgyhogy eljöhetne igazán, mert a mosogatót továbbra sem tudjuk használni. Ekkor megígérte, hogy péntek délelőtt lerendezzük. Persze akkor sem hívott, így én a délelőttöt türelmesen kivárva délután többször felhívva próbáltam vele időpontot egyeztetni. Folyamatos leterelés volt a részem, hallottam a vonal túloldaláról hirtelen jött csőtörésről, aztán mégis ráérésről, és persze a sokat hallott kedvencemet: "mindjárt visszahívlak". Ezt a majd hívlak dolgot a 2 hét alatt összesen kb. 20-szor hallottam egyébként, amiből 1-2 alkalmat leszámítva soha semmi sem lett és azt hiszem az egész sztoriban ez volt a legidegesítőbb.
A nap későbbi szakaszában pedig már csak kinyomkodta a telefont, majd végül már ki is kapcsolta. Eltelt a 3 napos pünkösdi hétvége, ezalatt nem hívtam hisz mégiscsak hétvége van. Ekkortájt már nagyon ideges voltam, de mivel az én érdekeimről volt szó, nem akartam ajtóstul rontani a házba, mert még mindig láttam egy kis esélyt arra, hogy kijön. Kedden párom megint felhívta a szövetkezetet, ahol az úr (talán valami Y.) leterelte az egészet, mondván, hogy ők csak kiküldték az illetőt, a továbbiakban X-val kell ezt lerendezni és mint aki jól végezte dolgát, le is rakta a telefont. Ez a szövetkezet ráadásul pofátlanul hirdeti, hogy már 15 éve léteznek, de ilyen ügyfélkezeléssel kötve hiszem, hogy ez igaz lenne.
Ezután felhívtam ismét X-t, hogy mikor tudna mégis kijönni, amire tettetett csodálkozó hangon kérdezte, hogy jól érti-e, ezek szerint a kollégája nem volt kint pénteken. Mondtam, hogy nem. Ott levágott egy kis műsort nekem, hogy ne haragudjak és hogy a kollégája ilyen és olyan szemét mert megígérte neki hogy majd kijön. Na azt találta ki keddre, hogy megpróbálja elérni a kollégát és majd visszaszól. Még mindig türelmet erőltettem magamra, direkt kivártam 1-1,5 órát, mire ismét hívtam, hogy ne tűnjek tolakodónak. Ő persze hebegett-habogott hogy a kollégát nem tudta elérni és hogy nem tudja mi van vele, majd akkor ő jön szerda délután és hogy egy órával előtte felhív. Felírta ismét a címet, gondoltam de jó, végre haladunk. Szerdán délután hív, hogy minden fasza, úgy néz ki hogy tud jönni (igen, 20 ígéret után először sikerült visszahívnia). Kezdtem megnyugodni, hogy na mégsem olyan szar alak ez mint elsőre hittem, azonban amikor du. 6-ra rég ott kellett volna lennie, és én negyed 7-kor felhívtam, majd ismét annyit szólt bele hogy majd visszahívlak, akkor gondoltam hogy bizony előre örültem én és ma sem lesz itt semmi fejlemény. Még 2-szer hívtam aznap, mindkétszer kaptam egy-egy kinyomást, majd aznapra végleg elnémult a telefonja.
Csütörtökön ismét hívtam, csak hogy tartsuk a szokást, de addigra már rég belefáradtam ebbe az egészbe. Jött megint a kummantás, hogy hát előző nap nem tudták megjavítani a kocsiját és hogy emiatt nem jött, de hogy ma meg a felesége elment dolgozni a gyerek meg beteg és hogy ő otthon lesz, de este majd hív hogy péntek dél körül rá fog-e érni. Na persze este megint én hívtam és kapásból kinyomott. Akkor annyira mérges lettem, hogy ezt eljátszottuk vagy 5-ször egymás után (én hívtam, ő kinyomta) hogy végül felvette valami Z., aki azt mondta, hogy X. valami gyűlésen van és nincs nála a telefon. Persze, hihető sztori. Ekkor már meguntam az egészet és eldöntöttem hogy nem fogom többet hívni, teljesen fölösleges.
Összegezve a dolgokat nekem nem az volt a bajom, hogy nem jött vissza rögtön az első nap, hanem hogy 2 hétig folyamatosan leterelt, ígérgette hogy visszahív amit nem tett meg és persze hogy folyamatosan hülyének nézett a meséivel.
Senkinek sem ajánlom sem a szövetkezetet, sem X. szolgáltatásait a fentiek alapján.
Az utolsó 100 komment: