Tékozló Homár

Hazavágyik a fjordokhoz a Whirpool-mosógép

2010.06.21. 11:26 | jackyll | 105 komment

Frensysnek sikerült egy olyan Whirpool-mosógépet vásárolnia az Auchanban, ami minduntalan elkalandozik, ezért még a legrövidebb mosási programja sem ér sohase véget. A Homár különösen szereti a mosógépszerelőket, de még így is meglepő a "processzorcsere" utáni "túl hideg a víz" diagnózis:

2 hónapja vettünk a Dunakeszi Auchanban egy Whirpool AWE 2320-as mosógépet.  Be is üzemeltük mg minden. Beállítottuk a gépet másfél órás rövid mosásra, ami tudjuk egy körülbelüli érték. A gép mikor már 3 órája mosott elkezdtünk idegesek lenni hogy most mi ez. Vártunk. 4 és fél óra után elegünk lett és kiszedtük csuromvizesen a ruhákat a gépből és felhivtuk a márkaszervizt.
 
A recepciós hölgy agyonkérdezgetett minden apróbb infót és kukacoskodott hogy valóban a mi mosógépünk e meg ilyenek,Több szám bediktálása után végre a lényeghez eljutottunk és elmondtuk a problémánkat. Szerettük volna ha egy szerelő délelött kijön és megnézi. Negyed órás huzavona után (mert a nő nem akart küldeni ekkora szerelőt) megbeszéltük a péntek délelöttöt. A szerelő aki egy idősebb ember, elővett egy műszert azt méregette a mosógépet. Hibát persze nem talált, igy gondolta kicseréli a processzorát hátha az a rossz. Ekkor jót röhögtünk magunkban hogy biztos nem ez a gond de lelke rajta. Kicserélte, szerelő elment.
 
Most rá 1 napra na akkor mossunk. Betettük ruhát mosóport mindent. Elinditottuk a máfél órás programot. A gép amikor már két és fél órája mosott kezdett a guta kerülgetni minket hogy most mi az isten ez már megint?! Márkaszervizt felhivtuk elmondtuk a problémánkat,ügyfélszolgálatos csaj akadékoskodik hogy de hát a szerelő biztos jól végezte a munkát,na erre majdnem káromkodásba kezdtem és megmondtam voln a magamét de nyeltem és a jó viszony érdekében újra kihivattam a szerelőt de kértem ha lehet másikat küldjenek.

Természetesen ugyanaz a szrelő jött ki, már mosolyogtunk az isősebb ember láttán. Megnézte a gépet, azt mondta nem talál hibát nem tud mit csinálni, lehet hogy túl hideg a viz nálunk és nem melegiti fel és körbe jár a programok közt a gép és nem végez.stb. Erre azt nem tudtunk sirjunk vagy nevessünk! Kértük hogy oké, akkor cseréljék ki a gépet most azonnal. Erre mondja ezt nem ő dönti el majd jelentkezik telefonon hogy bent áldásukat adták e rá.
 
Na most itt tartunk!
 
Tisztelt ember társaim, szerintetek mi lesz ennek a fejleménye?:-)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

labi 2010.06.21. 11:39:21

"nem akart küldeni ekkora szerelőt"

Mekkorát? :)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.06.21. 11:39:34

kössétek a kádcsapra, állítsatok be neki 38,9°C-os vizewt, meg ne fázzon!

Tron65 2010.06.21. 11:40:58

Másfél órás rövidprogram ...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.21. 11:45:28

Rutinos Homár látogató nem vesz Whirpool-mosógépet. Használt Hajdút, vagy ha újat akar, max. 5 évre, akkor Samsungot, LG-t, esetleg Siemenst vagy Boscht, ha meg van elég pénze ahhoz, hogy spóroljon, Mielét. 20 évre...

helianthus 2010.06.21. 11:45:53

Tisztelt ember társaim, szerintetek mi lesz ennek a fejleménye?:-)

Szerintem sok vicces komment lesz a fejleménye. Mindenesetre a túl hideg a víz, ezért körbejár a programok között az elég gatyi megjegyzés volt. :D

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.21. 11:46:47

"minduntalan elkalandozik"? Az semmi! Az Energomat az el is indul! De elnyűhetetlen, olcsóért végtelenségig javítható.

helianthus 2010.06.21. 11:47:59

Ezért a megjegyzésért pedig:
Természetesen ugyanaz a szrelő jött ki, már mosolyogtunk az isősebb ember láttán.
vuzuelát a posztoló seggébe. A hozzá nem értés nem korfüggő. Ismerek csomó csíra "emberkét", aki nem ért ahhoz, amit évekig tanult.

É2I 2010.06.21. 11:51:01

Túl hideg a víz? Ez igen, ez szakvélemény.
Hát bazzeg, nem inkább nem tudja felmelegíteni vagy az érzékelője hibás?
Szakinknak maradnia kellene a keverőtárcsásnál, azt még talán, bár abban is van kondenzátor...

Dr. Kix 2010.06.21. 11:51:47

@labi: Így mutatta kézzel, nem figyeltél? Nekem kb. az orromig ér.

trónkövetelő 2010.06.21. 11:52:05

Nekem is whirlpool van, újabban olyan hangot ad a centrizéskor mintha a macskát is bezártam volna (panaszosan nyávog mintha vmi rozsdás lenne).

Szétkaptam a gépet (nincs 3 éves, 6. érzék stb) - belülről minden ok. A motort kiszedtem, szénkefékkel is minden ok, motor ok, a dob csapágya nyávog ami egybe van öntve a műanyag házzal.

Made in POLAND.

Köszi...

2-en vagyunk, két hetente mosunk, még nincs meg a kisbaba... Összesen kibírt vagy 60-70 mosást... Nevetséges. és a szőnyegeket nem ebben mossuk.

esef 2010.06.21. 12:18:35

@trónkövetelő:
Nekünk Indesit van, már 5 éves, 2 év után cseréltek benne alaplapot, az is elkezdett döglődni 2 év után, még működik, de 90 fokon már nem mos...

prostatikus vogon jeltz (törölt) 2010.06.21. 12:22:38

@trónkövetelő:
Szénkefe a mosógépben?
Elég durván hangzik.
Az ezer évvel ezelőtti mosógépekben is asszinkron motor volt.
Az őskori orosz félautomata mosógépben meg dahlander motorral oldották meg a fordulatszám váltást.
A mostani világban amikor a frekvencia váltó elektronika filléres dolog már dahlander motor sem kell elég egy mezítlábas asszinkron motor.

Tajszon 2010.06.21. 12:29:04

A buta postoló kiröhögi a szerelőt, hogy kicseréli a procit, pedig tudja, hogy nem az lesz a hiba, utána meg megüti a guta, hogy valóban nem az volt.
Nem okos. :(

Nannycsuri 2010.06.21. 12:29:21

Nekem egyből az ugrott be, hogy a dobrögzítőt leszereltétek a szállítás, kicsomagolás után? Egy barátnőm mesélte, hogy ők azt rajta felejtették, és úgy brékelt a gép, mint a csuda :)

szepi79 2010.06.21. 12:36:33

@Nannycsuri: ilyen nekünk is volt. első mosógépes tulajok lévén, fingunk nem volt róla, a használati utasitásban meg kb. 1 sorban volt ez leirva, amin valszeg átugrottunk. vagy meg se néztük, végülis ez tökmindegy, de kurvára nem volt bazinagy piros betűkkel leirva, hogy "csavarozzad ki, vagy szétbaszódik". pedig szerintem kellett volna, már csak az ilyen idióták miatt is, mint én. na, a mosogép brékelt egyet, aztán örökre elnémult. apám átjött, megnézte, nagy rutinnal kicsavarta amit ki kellett, aztán hivtuk a szerelőt. az eljött, elsőre azt nézte meg, ott-e a csavar (rutinos volt a szaki), látta nincs, jóvan, gariba kicserélték.

Mylady 2010.06.21. 12:44:20

@trónkövetelő:
Nekem felöltöltős Zanussi van, 11 éve. Havi max 5-6 adagot mosok. Le sem merem írni: eddig még semmi baja nem volt. Szépen, rendben teszi a dolgát.
Már ott tartok, hogy megsiratom ugyan, ha tönkremegy, de haragudni nem fogok, mert elég jól bírja.

vendriner aladár 2010.06.21. 12:45:11

A lehető legszarabb márkát sikerült megvenni. AEG, illetve legjobbak az Electroluxok. Nekem is ilyen foskazán van. Mondanom sem kell, már nem szedi ki sem az öblítőt és a mosóport sem a tartójából. Típushiba, ennyi. A mosási hatékonyság ennek megfelelően tart a 0-hoz.

pause 2010.06.21. 12:50:51

szegenykem,wörpult venni,hat,eleg luzer vagy,biztos akcios volt....nekunk egy electrolux van,6 eves,beteszem a ruhat ,kimossa,kicentrizi,ha azt mondom neki,akkor meg is fozi:D leg alapabb darabok egyike,megis mukodik rendesen

Harlequin 2010.06.21. 12:52:28

Másfél órás rövid mosás? Milyen a hosszú? Nekünk 35perc a rövidmosás...

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.06.21. 12:56:32

Nekem is és mamámnak is hosszú évek óta Whirlpool gépünk van, soha nem volt semmi bajuk. Én egyszer hívtam ki a szervizt mert indulás után pár perccel megállt, de kiderült, hogy nem a gépnek volt baja, hanem el volt dugulva a gép előtti gömbcsap és nem kapott vizet, így önvédelemből leállította magát.

Szóval semmi baja a Whirlpoolnak, és nálam a szerviz is korrekt volt.

Az AEG ma már vacak, jó a Miele, csak győzd kifizetni.

Aki meg beüzemeléskor nem csavarja ki a dobrögzítőt, az megérdemli a sorsát (hallod szepi?).

A motor kérdéshez meg csak annyit, hogy ha az még nincs megoldva az hagyján. De az, hogy az ezredfordulón túl, amikor már a szelepsapkában is filléres számítógépek vannak, hogy nem pusztultak még ki a programtárcsák a gépekből? Na én ezt nem értem sehogy sem...

Nahoten 2010.06.21. 12:59:08

Egyszer vettem egy Electrolux mosógépet, de úgy mosott, hogy a programkapcsolónak köze sem volt a mosáshoz. Nem azt csinálta, amit beállítottam rajta.

A hiba az volt, hogy a gép teste más típusú volt mint a vezérlése. A különböző típiusjelek rá voltak írva a megfelelő helyekre.

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.06.21. 13:00:06

Másfél órás rövidprogi?? Nekem 30 fokon 54 perc alatt mos 800as centrinél. Az eset szerintem cserével fog végződni egy komoly huzavona után.

De a kérdésem: honnan kellés főleg kitől mosógépet venni hogy AMIVEL SOHA DE SOHA NEM LESZ BAJ???????????????,

szepi79 2010.06.21. 13:00:25

@klarky: hallom hát, bár jobb lett volna nevelő célzatilag, ha nem cserélik ki zokszó nélkül gariban. gazdaságilag persze igy jobb nekem. de ha legközelebb veszek mosógépet, már tudni fogom.

asdf 2010.06.21. 13:04:21

Azt nem ertem, hogy minek telefonaltal a whirlpool ugyfelszolgalatra, siman vissza kellett volna vinni/vitetni az vasarlas helyere es 3 naposban kicsereltetni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.21. 13:05:31

nekunk egyaltalan nincs mosogepunk
mary atviszi a laundryba oszt jovan
de szaritas nelkul tenyleg csak 30 perc
utana a szarito az 1 ora
tehat a masfelora a csontszaraz ruhaert ok
felultoltos
$1 a mosas
szaritas ua

Mitmiért? 2010.06.21. 13:11:35

Whirpool terméket soha többé... A 2 év 3 hónapos hűtőgépünk elektronikája elromlott. (Ez így teljesen normális 2 év garanciánál). Márkaszervíz "szakembere" nem ért hozzá, szervízkönyvet nem hozott...
Szóval nem volt szerencsénk a Whirpool termékkel/szervízzel. TanulságÉ:
1,Minden elektornikai termék max 3-4 évre készül.
2,Ami nem az igen drága (lásd pl Mielle)
3, Nem tudom...

helianthus 2010.06.21. 13:13:58

@hagyma: de jó, hogy megemlíted, erre mindig kíváncsi voltam.
Szóval higiénikus azért ez, hogy tök ismeretlenek után mostok, meg szárítotok?
És nem volt olyan, hogy esetleg megfogta valamit a ruhát, vagy szöszmöszös lesz mosás után vagy valami? (mert nálam ez pl. előfordul, hogy a bolyhos pokróc után berakom a szövetnadrágot mosni, aztán sokáig csendben hüppögök utána miközben szedegetem a szöszöket a ruháról)

Gonoszfóka 2010.06.21. 13:17:28

@trónkövetelő: a 6. érzékes gépekre 3, vagy volt olyan időszak, amikor 6 év garit adtak. Szóval lehet érdemes lenne próbálkozni, ha megvannak még a papírok :-)

Circus 2010.06.21. 13:18:06

Erre: @Abszorpciós diverzifikáció:
Itt a válasz: @hagyma:

esetleg még Sün!!-t kell megkérni, hogy vigye le a patakra, az max. befagy.

Kevésbé komolyan: érdemes drágább gépet venni és megpróbálni szervízeltetni = karbantartatni. Nem a tévés KovácsLajossal, de ha évente 1x valaki megnézi, abból nincs baj... szerintem. Csak ezt valahogy mindenki hanyagolja, mert ugye egyszerűbb (=OLCSÓBB) cserélni, mint javítani...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.21. 13:21:26

@helianthus:
sose fordult elo baj
forro a viz van szuro
nem unhigenikusabb mint mas utan szarni
egyutt utazni a trolin
stb
sot
amugy most van mosokonyhank
vehetnenk
aze/ kenyelmesebb majd meglatjuk

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.21. 13:23:48

@Circus:
evente egyszer en barmit megnezek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.21. 13:30:40

na kicsit nem leszek
jon a meccs meg meg kell neznem ma mi torten csoli papaval meg bucival nem beszelve ica nenirol
meg talan, ha szerencsem van, pakorol is van hir

Circus 2010.06.21. 13:33:17

@hagyma:
a mosodát is évente 1x, hm? :)
"mary atviszi a laundryba oszt jovan"

úgy könnyű :)

Richiee 2010.06.21. 13:37:20

érdemes a mosógépet a vásárlás után a lehető leghamarabb kipróbálni, ugyanis a fogyasztóvédelmi törv. szerint 72 órán belül a vásárlás helyén (tehát az osanban) hibás termék esetén kötelesek visszaadni a pénzt, vagy kicserélni a terméket. ebben az esetben ez a huzavona nem történik meg..

Xezs 2010.06.21. 13:38:19

Processzort csak az Inteltől!

mondja ezt egy AMD-s :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.21. 13:50:31

@Circus:
jovan Mary mos
de ma en fozok kaposztas babot fustolt csulokkel
es egyszer mar porszivoztam is

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.21. 13:55:55

Ekkor jót röhögtünk magunkban hogy biztos nem ez a gond "

Vazze, ha te olyan okos vagy, miért nem mondtad a szerelőnek hogy mi a baj?

Persze a szerelő is hulye volt!
Mielött műszerezett volna, meg kellett volna nézni a megrendelő ruháit hoyg milyen koszosak
Vazze, ne a szerelőt háztassd, hanem mossál gyakrabban ruhát/meg nyakat is/

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.21. 13:59:42

már mosolyogtunk az isősebb ember láttán. "

Ismétlem, amit itt feljebb mondtam
És...
Idős szerelőn nem röhögünk
Ő biztos volt fiatal, de ha igy folytatjátok, nem biztos hogy megöregedtek
:)
+,nem tettetek kalgont bele, és túl koszos ruhára nem irtak programot

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.21. 14:02:42

@helianthus:
"vuzuelát"
AMit irsz, igaz biza!

A Vuzu Ellát kuld ide, majd én meg-vuvuZellázom

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.06.21. 14:04:13

@Kitalátor feljegyzetei: De nekem Hajdu van, akkor én már nem vagyok sikeres??? Ráadásul a bojlerem is az...

helianthus 2010.06.21. 14:08:07

@horex: jóvanna, igazad van, elbactam, de képtelen vagyok ezt a nagyon hülye szót megjegyezni, még akkor is, ha az afrikai kultúra része. Cserében nem várom el tőlük sem, hogy megjegyezzék a cimbalom szót, pölö.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.21. 14:17:47

@prostatikus vogon jeltz:
Szénkefe a mosógépben?"

Láccik nem haladsz a korral, le vagy cövekelve
Ez nem az a szénkefe, ez lekeféli a berakott ruhát , mosás elött
A svédeknél is igy van

ergerberger 2010.06.21. 14:23:20

"a nő nem akart küldeni _ekkora_ szerelőt"

Örülj neki, hogy nem a Pepsi MIKRObiológusát küldik ki! Az még kisebb!

Balfasz alert, user error.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.21. 14:26:51

@Abszorpciós diverzifikáció:
Pontosan te vagy a sikeres!
Én most javitottam a kb.30éves Hajdu centrifugát,az még 1440-et pörög.

Könnyű ruhák kiöblitése után az automata elszarozik a centrifugával is és nem annyira száraz

AlulírottFentemlített 2010.06.21. 14:27:51

@Circus:
Mosógépet szereltetni csakis Antonovics Antallal, de csak azután, ha már Bódi Gábor is áldását adta rá :-)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.06.21. 14:29:14

@helianthus:
Írd egyszerűen azt, hogy:

BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
BZZZZZZZZZZ

Én a patakparton mosok.
Még sosem romlott el.

A szerelő tuti, hogy az űrgyíkok ügynöke!
NYEMÁ CSIPPÁ!
NO CSIPP!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.21. 14:29:53

@helianthus:
Cimbalom könnyű!
Biztos hallottad Pákót kocsogozni , köcsögözés helyett
:)
Azért jó ez az afrikai vb
Egy hangszerrel, egy szóval szegényebbek lennénk
vuvuzella-bikicsunáj-kenLEE

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.21. 14:32:43

@horex: Pákó az néger fazon, aki ékezet nélkül beszél? (Mint ahogy néhányan itt írnak.) Biztos e-mail-ben tanult magyarul.

Gigoló (törölt) 2010.06.21. 14:35:12

Zanussim vagy 12 éves, már elrohadt a háza de még mindig hibátlanul mos.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.21. 14:35:25

@Sün‼:
Én a patakparton mosok."

Pffff!
Arra feljebb, a forrásvidéken , a nyuszi meg a medve budija rá van építve a patakvizre

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.21. 14:44:35

Egy egyetemista kérdzi a gazdát a kiszáradt patakparton:
- Ki hordta ide ezt a sok követ?
- A patak.
- De hol a patak?
- Elment kőért.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.21. 14:46:13

Az indián ül a patakparton, nézi ahogy a nők mosnak a patakban. Egyszer csak egy hatalmas szikla gördül le a patakmederben, és agyonnyomja az egyik nőt. Az indián morog:
- A fenébe, már a harmadik mosógépemet teszi tönkre a vízkő.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.21. 14:52:57

@Kitalátor feljegyzetei:
Nade Sün nem inni akar, hanem mosni!
Inni nem érdekes, ha még a nyul bele is pisil, de mosni....
Görögdinyébe is belepisil Lőrinc , mégis megeszzük, mosni mégse lehet vele, sőőőt...

Gabesz84 2010.06.21. 15:07:25

whirlpool? az milyen ipari hulladék?

Tomasz_a_gozmozdony 2010.06.21. 15:21:53

Remelhetoleg,mire megoldodik az ugy, a poszt tolo megtanulja az ekes magyar anyanyelven valo irast :) Amugy elsore az en mosogepem is ezt csinalta, masodikra viszont jo lett, es azota is jo. Szinten Whirlpool :)

2010.06.21. 15:23:30

egyébként tényleg iszonyat nagy pazarlás, hogy egy társasház 60 lakásából minden lakásba vesznek egy mosógépet ami hetente 1-2 órát működik. Felesleges pazarlás.
A csóró svédeknél ez úgy van, hogy a lakótelepre épitenek egy mosodát, ahová a lakók mehetnek saját mágneskártsájukkal abban az időben amit lefoglaltak maguknak a neten. Ott mindenféle ipari gép van csillióféle csoda. Nevetséges összeget kell érte fizetni ahhoz képest hogy egy saját mosógépre beruházol, szervizeled és amortizálod.
Ja amig a te időd van, megy a te programod, addig más ember nem tud bemenni a te termedbe. És érdekesmód mindenki rendet hagy maga után és éjjel nem lopja el platós ifával a gépeket.
És akkor fűszoknyáűról még nem is beszéltem, mert azt is ott mossák a lányaok és addig leveszik. hoppá.

helianthus 2010.06.21. 15:31:05

@Sün‼: ok, mostantól ezt írom.

@horex: ki nem hallotta? Akkor cimbalom helyett legyen őőőő tangóharmónika. Az sem nehéz (cirka 2,5 kg) de legalább hosszú.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.21. 15:52:13

@Kulics: mondjuk nekem egyszer ehy kotsog ellopta a fajintos szennyeskosaram es ott hagyta az o regi szarjat
nade ez nem is svedorszag
es vettem ujat
es mosman Mary mos
mert volt olyan hulye hogy hozzam jott

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.06.21. 16:33:37

Volt valami fejlesztés ilyen téren, de a mosógép-lobbi letörte:
az volt a lényege, hogy hideg csapvízbe berakod a ruhát és az ultrahang kimossa. Így nincs elszíneződés, tizedannyi az energiafelhasználás, nincsenek nagyon bonyolult alkatrészek, szervizek, nincsen káros anyag kibocsájtás stb. Erről tud valaki valamit, vagy még mindig csak az arany ékszert mossák ultrával ? :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.21. 17:06:45

@horex: "Miazhogy?! Nagyon is!!!"
A görögdinnyével való mosás után egyből keményítve is van a ruha, ha kivasalod, nemcsak a zoknid fog megállni, hanem a pólód is...
Mellesleg jelezni szeretném, hogy elhatárolódom, a mi polgármesterünk is csak sárgadinnyét ehet a nyáron, mert beomlik a világtőzsde. Pillangó-effektus...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.21. 17:11:33

@sambalabammbumbumm: Van helyette mágnesgolyó, kísértetiesen hasonlít a szarvasmarháknak a recésátfúródás megelőzásére beadott műanyagburkolatú mágnesre. Utóbbi a bendőben összeszedi a takarmánnyal bekerülő vas- és acéldarabokat, szegeket, így védi meg a marhákat attól, hogy azok átkerüljenek a recésgyomorba, és azt átfúrva azonnali belső vérzést, vagy méginkább szívburok-gyulladást kapjanak. A mai reinkarnációjukat is simán hideg vizes programhoz kell tenni, és akárhányszor használható, semmi baja sem lesz. A golyónak. A zsíros foltoknak sem sok...

hurkada 2010.06.21. 17:13:11

Biztosan a bimetál romlott el. Azt bezzeg nem nézte meg a kókler.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.06.21. 17:26:34

mert a nő nem akart küldeni ekkora szerelőt - pontosan mekkorát?

A szerelő aki egy idősebb ember, elővett egy műszert

tehát fiatal szerelő kellett volna, aki előveszi a műszert a posztoló hölgy részére

Hibát persze nem talált, igy gondolta kicseréli a processzorát hátha az a rossz.

mármint a szerelőbácsi saját processzorát?

Kicserélte, szerelő elment.

Azért ez a poszt nagyon feltűnően sexuális jellegű!

na erre majdnem káromkodásba kezdtem és megmondtam voln a magamét de nyeltem és a jó viszony érdekében újra kihivattam a szerelőt

Nem akarlak elkeseríteni, de a tapasztalatok alapján csak akkor működnek a dolgok, ha vered az asztalt és káromkodsz :-(

Tisztelt ember társaim, szerintetek mi lesz ennek a fejleménye?:-)

Tépd le az ajtaját, dobd ki a mosógépet és féltéglával küldd meg az ablakukat.

Hegyirablo 2010.06.21. 17:35:54

Annyit szövegeltetetk a mosógépekről, hogy részben szétszedtem az enyémet (Ardo Young Made In Olasz).

Érdekesen néz ki belül. Érdekesen mocskos. Remélem össze is tudom rakni.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.06.21. 17:38:09

@vuvuzela bikicsunáj:

A szerelő aki egy idősebb ember, elővett egy műszert

szerelő elment.

nyeltem

Tisztelt ember társaim, szerintetek mi lesz ennek a fejleménye?:-)

Talán terhesség? :-)))

carl badog 2010.06.21. 17:49:56

Ezért vettem AEG-t mechanikus program kapcsolóval. nyóc éve megy. Évente 3 liter ecet, oszt annyi.

Megdobbent 2010.06.21. 18:46:35

"mert a nő nem akart küldeni ekkora szerelőt"

Nana! Mikro meretbol csak biologus van a pepsinel, a whorpul nem rendelkezik csak egyfele atlagmerettel :(

"Ekkor jót röhögtünk magunkban hogy biztos nem ez a gond de lelke rajta. Kicserélte, szerelő elment." -> "A gép amikor már két és fél órája mosott kezdett a guta kerülgetni minket hogy most mi az isten ez már megint?!"

Akkor min rohogtetek, ha kesobb csodalkoztatok?

Ettol fuggetlenul szeretjuk a makacs es sztoikus haztartasi gepeket, de tippem szerint a bimetal hianya volt a gond, mert a helyettesito elektronika nem passzolt.

Viszont a csere az tuti kell, az se baj, ha mas modellre tortenik ;)

Cuncimokus 2010.06.21. 19:02:16

Whirlpool-t mi is soha többé.
A hűtőszekrénynek nemes egyszerűséggel kettérepedt a hátulja. A mosógép mintegy félévente maga alá pisilt.
Most mindenből Siemens/Bosch van, működnek, mint a kisangyal, ezer éve.

Cuncimokus 2010.06.21. 19:03:33

@vuvuzela bikicsunáj: Szerencsétlen! Ha nyel, akkor nem lehet terhesség a következmény! Ájájájájájáj, az a fránya biológiaóra...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.21. 19:30:04

@Cuncimokus: "Whirlpool-t mi is soha többé."

Whirlpool elöltöltős hatodik érzék mosógép. Mint az álom, dolgozott vagy hat évig, csöndesen, pontosan, megbízhatóan. Aztán kiszakítottam a gumit az ajtó körül. Ment valakinek a hétvégi házába. Hogy örült!

Whirlpool felültöltős gagyi, na, az ordított, ki is lett dobva.

Gyártanak szart is, a jót kell megvenni.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.21. 19:37:28

@carl badog: "Évente 3 liter ecet, oszt annyi."

És a Calgon gyártója meg menjen tönkre? Hát van neked szíved? :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.21. 19:57:01

@hagyma:
"egyszer ehy kotsog ellopta a fajintos szennyeskosaram"
Nézmá', +találtam!

m.blog.hu/ho/homar/image/201006/klasszikus.jpg

sakálbaba 2010.06.21. 20:04:03

hjjjjjj akkor nem is duzzogok az én whirpolomra 7 éve után csinálja ugyanezt, minden programrész után tovább kell tekerni. Lusta a drága.

És igen, én is rajtahagytam először a dobrögzítőt, de túlélte :)

2010.06.21. 21:50:22

Legjobb a "keverőtárcsás" Hajdu !
Abból is mindjárt kettő !
...-úgy nem billeg a mosóteknő !

basszusmáá 2010.06.21. 21:56:06

@trónkövetelő:
Nos nekünk is ilyen van, öt emberre mosunk, naponta megy a gép.Nekem is nyávogott, mint a rozsdás vasmacska, szétszedtem-összeraktam, azóta kussol a dög.

glad az egyetlen 2010.06.22. 00:02:47

Már évek óta köztudott hogy Whirpool-mosógépet NE VEGYÜNK!
Mondja a szakma, mondja a csalódott felhasználók tömege.
Whirpool mosógépek hegyekbe állnak a szervizekben és ők utálják a legobban, oly annyira hogy aki kérdez azt lebeszélik róla.

Emberek, vásárlás elött ilyen összegnél miért nem használjuk a netet???

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.22. 00:47:12

@horex:
nekem tok okes muanyag volt
mutatos is
nem ilyen doboz
de a csucs az volt hogy csak ilyen lanyos fas kosarat talaltam legkozelebb
tiszta gaz volt azzal menni mosni
de marynek OK mosman'

SzexIsten 2010.06.22. 10:11:21

Sziasztok!

A posztíró ne sírjon! Neki működik a gépe, csak ki kell kapcsolnia. A mi kis Candy gépünk május elején úgy döntött, igazi automata mosógép lesz: tojik a programra, majd Ő eldönti, mi a jó a ruhának. 40 C helyett 90-en mos, hiába van beprogramozva. És az időt is lazán kezeli. De tény, mindig abbahagyja a mosást... valamikor. Két hónapja várunk alkatrészre... Még ezt a hetet kibekkelem, aztán visszaviszem. Ha nem veszik vissza, akkor a kirakatba fogom elhelyezni.... kívülről.... üvegen át.... örök mementónak, hogy mit ne vegyen a jó munkásember...

Addig is ugyanitt mosónő felvétel, mivel két kiskorú gyermekem ruháinak kézi mosása miatt becses nejem erősen leharcolt lelki és fizikai állapotba leledzik.

W396 2010.06.23. 08:05:47

Új a gép, NEM SZERVIZ, CSERE. 3 napod van szó nélkül cserélni. A szerelő majd utána jöhet.

NoOne 2010.06.23. 11:08:19

Vásárlás előtt célszerű megnézni, hogy adott gépnek milyen a szervizstatisztikája. (GYK. meg kell kérdezni egy vagy több szervizt, szerelőt). Egyszóval: kérdezz.

(---Flúgos Buszos---) 2010.06.23. 13:09:47

Nem kell Whirlpoolt venni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010.06.23. 17:19:47

...+ Nem kell Candyt venni!!!!!!!!!!!!!!

hopp-hopp 2010.06.23. 22:16:11

...++ nem kell mosógépet venni!

teknő rulez!

beste 2010.06.24. 06:02:17

istennel egyidős wihrlpoolom van. Tökéletesen és rendeltetésszerűen működik (heti 6 -8 mosás), abszolút minden rendben vele, + kávét főz, 4 nyelven beszél, hó végén kölcsönad.

Gknight_007 2010.06.24. 14:31:30

Nekünk is Whirlpool van otthon. HEti 5-6 mosás, idestova 7 éve.
Igaz amikor vettük ez volt a legalapabb modell, nincs benne semmi "mágia"
3 éve elég érdekes hangja van, egy ideig idegesített, de megszoktuk. Azóta is mos gond nélkül

Zorro2007 2010.06.25. 10:02:40

Már 5 éves a Gorenje mosógépünk, 3 kisgyerek mellett napi minimum egy mosással eddig semmi baja.

gépdoki 2010.06.25. 13:44:02

jackyll a mosógépét a fürdőszobai borotva konnektorból használja :-)
Amikor lekapcsolja a villanyt, leáll a mosógépe is, mert nem kap áramot. Amikor újra megnézi és felkapcsolja a villanyt, akkor újra továbbindul...

Bravó....
Az a baj, hogy ide mindenki írhat névtelenül, alaptalanul..csak mások is olvassák...

jabor 2010.06.26. 23:02:24

Tisztelt @trónkövetelő bár milyen hihetetlen létezik kefés mosógépmotor. Bár ma többségében frekvenciaváltós hajtást alkalmaznak,asszinkron motorral.

Xezs 2010.06.29. 19:20:45

@gépdoki: jackyll csak leközli az írást mint admin. Neki semmi köze a sztorihoz.

Meg nem is értem mit írsz, totál zagyvaság.

Vaxx 2010.07.16. 17:13:57

Nekem egy '86 -os (igen-igen, 1986 -os!) évjáratú VJATKA AVTOMAT 12 -es orosz csodám vagyon. Eddig egyszer kellett a programkapcsolójába (kb. 2 éve) vennem egy szinkronmotort (ami a programkapcsolót hajtja, kb. 4x4cm). Azaz jaíttatásra összesen kb. 3500Ft -ot költöttem eddig. Meg kikötöttem az ajtónyitás-érzékelőjét, mert sajna eltörött. Igaz ugyan, hogy már nagyon rozoga a "kicsike", meg szeret táncolni centrifugáláskor :), kicsit hangosabb az átlagnál, de még mindig működik.

eßemfaßom meg áll 2013.12.29. 17:46:50

@Vaxx: és elköltötted pluszba legalább 2 modern mosógép árát a magasabb áram és vízfogyasztás miatt, de oda se neki, legalább van egy olcsón javítható 30 éves táncoló zajgéped.
süti beállítások módosítása