József egy sikertelen szoftverfrissítés után elküldte GPS-ét a Hungaro–Flotta Kft-nek, akik azóta is ülnek rajta:
A történet egy kedves gesztussal kezdődött, még 2007-ben, mikor az autóvásárlás mellé ajándékként egy MIO C220 típusú GPS-sel kedveskedett a kereskedő. (Nem, nem érdekel, hogy belekalkulálta az árba) A kütyü működött, én örültem. Némi idő, és átadott új útszakasz után úgy gondoltam ideje lenne egy térképfrissítésnek. Itt kezdődtek a gondok. A gyártó / forgalmazó nem volt képes frissítést kiadni a készülékhez, jó darabig. 2009-ben végül a megígért ingyenes frissítés helyett, potom 2.500,- Ft-ért megérkezett a frissítés, amit jó honpolgárként meg is vásároltam. Ez már valamivel frissebb, 2008-as adatokat tartalmazott, azonban a Megyeri hídon való közlekedésnél, még mindig kiválasztottnak érezhettem magam, akit megáldottak a vízen járás képességével.
Ezek után már szinte földöntúli boldogsággal konstatáltam, hogy a Hungaro – Flotta Kft. frissítő kártyát árul a készülékhez (frissítőkártya bruttó 6.000,- Ft + 1.250,- Ft postaköltség), melyet tájékoztatásuk szerint csak be kell helyezni a készülékbe, és már működik is. Örömöm egészen addig tartott, amíg a kártya megérkezett, mivel az addig tökéletesen működő készülék a kártya behelyezése után azonnal használhatatlanná vált, bármilyen címre „a névnek megfelelő cím nem található” hibaüzenetet írta ki. Természetesen azonnal telefonos segítséget kértem a cégtől, ahol azon kívül, hogy „az nem lehet”, érdemben annyit tudtak hozzátenni a problémámhoz, hogy küldjem el nekik a készüléket, amit előre láthatóan 1 hét alatt megjavítanak és visszaküldenek. Balgaságomra, 2010. június 23-án elküldtem a készüléket a cégnek. (Újabb 2.000,- Ft költség) 2 hét eltelte után vettem a bátorságot, és érdeklődtem mikor kapom vissza a készüléket. Válaszuk szerint pénteken. Ezt a párbeszédet innentől kezdve hetente játszottuk el; a kérdés és a válasz is ugyanaz volt. (Azon már meg sem lepődtem igazán, hogy állításuk szerint a készüléket be sem lehetett kapcsolni…)
2010. július 23-án sikerült egy ígéretet kicsikarnom tőlük, hogy a készülék 2010. július 28-ra megérkezik. Azon hogy a készülék nem érkezett meg, már meg sem lepődtem. Az a legszomorúbb az egészben, hogy a csodálatos abszurdisztáni céggel szemben teljes mértékben tehetetlen vagyok. Telefonon visszahívást ígérnek, amit nem tesznek meg, ha utána ezt szóvá teszem, azt állítják nem volt bekapcsolva a telefonom… A mailek is valahogy elkeverednek a hosszú úton, bár érdekes módon csak némelyik…
Összefoglalva közel 10.000,- Ft-ot fizettem ki azért, hogy eltüntesse valaki a navigációs kütyümet. Végezetül ajánlom mindenki figyelmébe a kérdéses cég önfényezésben élenjáró weboldalát.Ha van valakinek konstruktív javaslata, a fogyasztóvédelmen, és a bíróságon kívül, az kérem, ossza meg velem.
Az utolsó 100 komment: