Önmegfélemlített olvasóink bátortalanul márkanév nélkül küldték el az alábbi hűtőajtócserélős sztorit. Ezzel gyakorlatilag lenullázták az esélyét, hogy segíteni tudjunk. Na de végül csak kicserélték a hűtő ajtaját, legalább működik, nem? Ezekhez nem kellene még legalább 5 évig alkatrészt biztosítani?
2009. év végén vásároltunk egy új hűtőszekrényt. A kiválasztásnál fő szempont volt, hogy a színe ezüst, magasfényű legyen, 2010 szeptemberében garanciális hibaként jeleztük, hogy a hűtő mindkét ajtaja a „lakkozás” alatt rozsdásodik. A garanciális problémákkal foglalkozó munkatársuk kijött, megvizsgálta, és panaszunkat jogosnak találta (a probléma bejelentésekor rögtön felhívták a figyelmünket, hogy gondoljuk át a vizsgálatot, és amennyiben panaszunk nem jogos, a kiszállást nekünk kell kifizetnünk).
Néhány hét múlva megkerestek minket, hogy megérkeztek az ajtók, és jönnének átcserélni. Azonban némi porszem hullott a gépezetbe, ugyanis ezek az ajtók nem voltak kompatibilisek a mi hűtőnkkel, és újfent türelmet kértek.
Eltelt megint csak kb. három hét a következő telefonig, majd megjelent a szerelő a most már méretben megfelelő, ámde színben és felületben a hűtő többi részétől eltérő, utángyártott – zéró márkajelzéssel ellátott ajtókkal. Mi ezt jeleztük, majd a garanciális szakember tájékoztatott minket, hogy ezt a típust már nem gyártják (árából, formájából és funkcióiból nem kifutó darabnak tűnt), és maximum kártérítésről lehet szó. Ezen észrevételeinket is megtettük levélben, majd azt a választ kaptuk, hogy esztétikai problémákkal kapcsolatban nem tudnak kártérítést fizetni (tehát ha veszünk pl. egy fekete hűtőt, akkor lesz rá fehér ajtó, és örüljünk, hogy hűt – vagy vegyünk egy másik feketét, vagy esetleg rengeteg hűtőmágnest J ).
Néhány apróságként jegyezzük még meg, hogy dolgozó emberek lévén három nap szabadság ment rá, párom fizikai erejének (a fel- és lecserélt ajtók egy részét neki kellett hoznia, ugyanis a szerelőnek „csak két keze van”) igénybevételével. Valamint könyörögni kellett a szerelőnek, hogy a rozsdás ajtókat ugyan már ne hagyja itt a lakásban („nekik ezt nem kell elvinniük”), végül is erről sikerült saját magát is meggyőznie, ugyanis úgy gondolta, hogy az a társasház előtt, az utcán jobb helyen van.
Jelenleg van egy hűtőszekrényünk, ami ugyan funkcionál, de nem az amit vásároltunk, és szívesen nézegetünk a konyhánkban, bár igaz, ahányszor ránézünk, hálát adunk az égnek, hogy nem piros ajtót hoztak – és természetesen tovább írjuk reklamációs levelünket, immáron az NFH-nak.
A márkanevet nem szeretnénk ezen a fórumon kihangsúlyozni, egyrészt mert nem a termékben, hanem az ügyfélszolgálatuk ügyfelekhez történő hozzáállásában csalódtunk, illetve nem szeretnénk esetleges kellemetlenséget sem magunknak.
K+D
Az utolsó 100 komment: