Mutti és barátnője szerint amikor a Barát Taxinál fél orája nem sikerül egy előre kifizetett reptéri transzfert megoldani, ordibálással és bunkóskodással ütik el az időt az operátorok. A történet vélhetően az előrefizetésen bukott el, többet ilyet ne csináljanak:
A mai napon a barátnőm azzal hívott fel a Ferihegyi reptérről, hogy 20 perce vár az előre kifizetett és adott járathoz megrendelt taxijára, és hiába érdeklődik az ügyfélszolgálaton, minősíthetetlen hangnemben beszélnek vele, üvöltöznek , és arra hivatkozva, hogy recseg a vonal, rácsapják a telefont. A barátnőm segítséget kérve hívott engem, mert minden magyarázat nélkül lecsapták a telefont, és még őt szúrták le azért, hogy mi az, hogy 10 perccel a repülő leszállása után megkapta a csomagját. A barátnőm, megkért, hogy mivel merül a telefonja, hívjam fel én a Barát Taxit, hátha nekem mondnak valamit.
Megpróbáltam én is információt kérni, de a nő, aki felvette, minősíthetetlen hangnemben kezdett el velem üvöltözni, hogy nem az ő hibájuk, hogy nincs ott a taxi, mert a rendőrök nem engedik fel az autót, és a barátnőm különben is miért nem mondta, hogy nincs csomagja (!) - ha emlékeztek, őt meg azért szúrták le, hogy ilyen gyorsan megkapta a csomagját -, majd rám is rám tette a telefont. Visszahívtam őket, hogy megkérdezzem, van-e arra lehetőség, hogy ha nem engedik fel a taxit, akkor a barátnőm lemenjen valameddig, de egy agresszív férfi vette fel a telefont aki folytatta a minősíthetetlen viselkedést, és azzal fenyegetőzött, ha még egyszer felhívom őket, nem küldi ki az autót. Azt, amit előre kifizetett a barátnőm, aki egyébként egy hatalmas bőrönddel 25 perce ült már a reptéren. Jó, nem?
Még egyszer felhívtam a Barát Taxi központi számát, megint az agresszív férfi vette fel és tovább üvöltözött velem, hogy "mi a nevem, mi a nevem, mi a nevem", és mikor elmondtam neki ismét ötször, azzal a felkiáltással, hogy rossz a vonal, és ilyen nevű utasuk nincs, újra lecsapta a telefont. Hát, teszem hozzá nem is lesz, az biztos!
Ezek után újra hívtam őket, mert szükségem lett volna az információra, de a férfi ismét üvöltve vette fel a telefont, hogy (idézem): "Mi van, a magánszámom nem kéne?", és mikor mondtam neki, hogy csak segítséget szeretnék kérni, erre azt mondta, hogy (idézem): "Milyen segítséget, nem vagyunk mi szeretetszolgálat.", majd sokadszorra is lecsapta a kagylót.
A barátnőmhöz 30 perc késéssel végül megérkezett a taxi, de a sofőr csak akkor volt hajlandó számlát adni az előre kifizetett fuvarról, mikor meghallotta, hogy a barátnőm telefonon mesélte, hogy még számlát sem hajlandóak adni.
Ennyire megalázóan viselkedni bárkivel is, azt gondolom, több mint felháborító! Szeretném, ha kiposztolnátok, hogy senki ne utazzon egy ennyire undorító társasággal, mint a Barát Taxi, akik köszönő viszonyban sincsenek azzal, amit a honlapjukon írnak, mert nem korrektek, nem megbízhatóak, és nem pontosak, de még bunkó, gusztustalan taplók is. Ha radikális lennék, napalmot küldenék nekik, de most azzal is megelégszem, ha mostantól két hétig mindegyikük sünt szarik naponta háromszor, vagy ha lehozzátok ezt a blogon, hogy a lehető legtöbb embert távol tudjunk tartani a Barát Taxitól. Én az ügyvezető helyében kurvára szégyellném magam, hogy ilyen alkalmazottaim vannak, vagy ha éppen ő vele beszéltem, akkor csak simán kurvára szégyellném magam, hogy ilyen módon bánok az előre fizető utasaimmal.
Mutti
Az utolsó 100 komment: