Róbert hiába vitte vissza hiányosan érkezett csomagját a Top Shopnak, a postaköltséget és a Törzsvásárlói kártyát csakazértis ki akarják fizettetni vele:
Előzőleg már vásároltam a Top Shop-nál egy cipőt, meg korábban mást is. Mivel nem vittem vissza, így nem volt probléma. A közelmúltban felhívott egy szimpatikus női hang és ajánlott egy csomagot, amiben 2db Dormeo takaró, 3db párna, 2 db takaró huzat, 1 db borotva, 1 db játék szőrme bárány, 1 db bögre és 1 db Törzsvásárlói kártya van. Ez így együtt 21.000.- Ft szállítással együtt. Jónak tűnt az ajánlat és meg is rendeltem. A postás ki is hozta a csomagot, amiben volt 1 db párna, 1 db takaró, a bárány, a bögre,a borotva, no meg persze a Törzsvásárlói kártya. Finoman szólva is átvertek.
Felhívtam az ügyfélszolgálatukat, ahol is közölték, hogy visszavihetem az árut a Gubacsi út 24-be, de csak naponta 13-14 óra között. Visszavittem (munkaidőben) ahol visszavették a csomagot, a kártyát nálam hagyták (gondoltam ez valami vigaszdíj), hátha vásárolok még náluk. 3 hét múlva a postás visszahozott a 21.000.-Ft helyett 12.900.- Ft-ot.
Újra Gubacsi út (munkaidőben). Itt közölték, hogy a kártya 6000.-ft amit meg kell vennem és a szállítási költség is engem terhel. Jelenleg itt tartunk. Kértem, hogy hallgassák vissza a hangfelvételt, amiben becsaptak. Közben telnek a hetek. Gondolják meg azok, akik a Top Shopnál akarnak vásárolni.
Az utolsó 100 komment: