A Miele szervize válaszolt múltheti panaszosunknak, akinek szétolvadt a sütősínje. Levelükből kiderült, hogy a pirolízises tisztára égetés előtt érdemes kivenni minden tartozékot, nehogy elpusztuljanak:
Tisztelt Hölgyem! Ha a reklamálásnak nem ezt a formáját választja, már régen orvosolhattuk volna az ügyét. Természetesen nem azt, amit a nem rendeltetésszerű használat okozott, hiszen úgy a sütő használati utasításának 59 és 67.oldalán szerepel, hogy a pirolízises üzemmód előtt ki kell venni a tartozékokat a sütőből, mint ahogy a gép maga is figyelmeztet a program elindítása előtt erre. Ugyanakkor a használati utasítás nem tesz említést a WD 40 használatának előnyös voltáról a Miele sütőben. A sütősín tönkremenetelét egyértelműen a nem rendeltetésszerű használat okozta. A hangzatos címben szereplő, sütő- szétolvadásról természetesen szó sem volt.
Azonban kifogás érte a szolgáltatás minőségét is, amit viszont orvosolni kívánunk, hiszen azért dolgozunk, hogy minden kedves Ügyfelünk teljes megelégedéssel használja Miele termékeit. Sajnos az a tény, hogy a cikkben sem a neve, sem az esemény dátuma nem szerepelt, nem könnyítette meg, hogy utána nézzünk a történteknek. Annyit azonban szeretnék előre bocsátani, hogy az Ön által leírtak nem jellemzőek a szolgáltatásunkra, ezt talán az is alátámasztja, hogy a 176 hozzászóló egyike sem erősítette meg, hogy hasonló, negatív élményei lettek volna a vevőszolgálatunkkal kapcsolatban. Hogy nem fordulhatott elő, hogy a szerviz nem időben reagált, vagy elmulasztott válaszolni? De igen, egy rövid ideig előfordulhatott. Tanultunk belőle, már többen vagyunk, és minőségi cseréket is végrehajtottunk. Ma, nyugodtan állíthatom, hogy ilyen nem fordulhat elő.
A cikkben félreérthető módon szerepel a történtek után megjelenő hűtőszerelő is. Ebben az összefüggésben úgy is érthető a cikk, hogy ő is a Miele szervízese lehetett. Nem, utánanéztünk, a hűtőszerelő egy másik cégtől jött, ezért az ő kommentárja a Miele szervíztechnikus munkája kapcsán nem tekinthető autentikusnak, viszont hitelrontásra kiválóan alkalmas.
Elnézést kérek Öntől, amennyiben nem az elvárt időn belül és módon reagáltunk. Ennek jóvátételére felajánljuk Önnek, hogy egy Ön által szabadon megválasztott időpontban, igénybe vehet egy teljesen ingyenes szervízszolgáltatást (kiszállás és munkadíj), továbbá díjmentesen küldünk Önnek egy kiemelő fogantyút a sütőtepsihez. Kérem, vegye fel a kapcsolatot a Vevőszolgálatunkkal.Azon kedves hozzászólóknak pedig, akik kételkednek abban, hogy a szóban forgó sütő valóban többet tud egy olcsóbb másiknál, szívesen ajánljuk figyelmébe az élő termékbemutatóinkat a Miele Bemutatótermében, amelyre díjmentesen bejelentkezhetnek a www.miele.hu oldalon.
Tisztelettel:
Miele Vevőszolgálat
Az utolsó 100 komment: