Tékozló Homár

Büntetik az IPTV-seket a T-Home táblagép akcióban

2011.07.22. 13:30 | jackyll | 62 komment

Zoltán büntetve érzi magát a T-Home táblagép akciójában. IPTV-előfizetőként a hagyományos vonalon már nem tudnak neki 15Mbites internetcsomagot nyújtani, így viszont az akcióban a büntetőkategriába került. Vagyis hiába fizet havonta egy valag pénzt, az IPTV nem számít adatforgalomnak, kedvezmény sincs rá:

A T-Home kellemes kis akciót alkotott, melynek keretében vezetékes internethez igen kellemes áron tábla számítógéphez lehet jutni! Ezt értékelem is, azonban a kivitelezésbe hiba csúszott! Most abba természetesen ne menjünk bele, hogy az mire jó, jó és kész! Már az árképzés is fura, mert a magasabb díjú internetcsomaghoz alacsonyabb díjon lehet hozzájutni, mint az alacsonyabb havi díjú csomag esetén, viszont mivelhogy technikailag nem mindenkinek van lehetősége magasabb díjcsomagra előfizetni, így ez szivatás! Bejelentettem az igényemet egy magasabb internet díjcsomagra, ugye így olcsóbb lenne a tablet, gyorsabb lenne az internet is. Azonban technikailag nem lehet megvalósítani, tehát így drágább a tablet és nincs gyorsabb net.

Gyakorlatilag kifizettetik a magasabb díjcsomag felárát (ha lett volna gyorsabb internet, akkor 6 eFt-al kevesebbet fizettem volna a tabletért összesen mindennel együtt, mint úgy hogy nincs gyorsabb internet), tehát mindenképpen problémás az ügy, főleg mivel nem az én hibám! Legyen szíves a T-Home biztosítsa a szolgáltatást mindenkinek akkor! Alternatíva lehetne az, hogy ahol technikailag nem tudják megvalósítani ott, olcsóbban adják az eszközt, mintegy elismerve, hogy az ő hibájuk miatt az ügyfelet nem érheti kár! Így talán a kecske is jóllakik és a káposzta is megmarad :-)


Ráadásul én havonta 2-3-szor több pénzt fizetek nekik havonta, mégsem vehetek részt az akcióban tisztességes áron! Tipikus esete ez annak, hogy iróasztal mellől mekkora blődségeket lehet elkövetni a mai ismerős betsz minket, de hülyék vagyunk hozzá világban :-)

Megpróbálom levezetni a problémát, most csak a legegyszerűbb esetre.
Kétfajta internet csomagra vonatkoztatva
DSL Alap : 3,850 Ft/hó  (5 Mbit)
DSL Családi 4,850 Ft/hó (15 Mbit)

Az akcióhoz szükséges 2 év hűség aláírása, tehát látható, hogy a nagyobb díjcsomaggal így 24.000 Ft-os többletet fizet az ügyfél, igaz így gyorsabb internetet kap. Ehhez választhat az ügyfél akciós tabletet pl. Huawei típust, DSL Alap esetén 39.900 Ft, míg DSL Családi esetén 9,900 Ft-ért.

Nyilván megéri DSL családi díjcsomagra váltani, mert így a 2 évi teljes díj: 24x4,850 Ft =116,400, ehhez a tablet ára, összesen: 126,300 (15 Mbit). Ugyanez DSL alap díjcsomaggal, 2 évi teljes díj: 24x3,850 Ft= 92,400, ehhez a tablet ára, összesen: 132,300 Ft (5 Mbit)

Mint látható nem lenne ezzel sem gond, ha olyan díjcsomagot választunk, amilyet akarunk, azonban ez nem így van. Nekem nem tudják megvalósítani a Családi díjcsomagot, mert nekem van egy IPTV-m is és ez elveszi a sávszélességet, tehát nekem a drágább megoldás marad, miközben én jóval többet fizetek havonta, mint az aki csak egy családi netet fizet elő. Tehát engem a cég büntet többszörösen. Egyrészt, mivel technikailag korlátozott a szolgáltatás számomra, hisz ő nem fejleszt, ráadásul még drágábban is adja a szolgáltatást számomra. Ha már kibic, fizessen alapon :-)

A gond csak az, hogy nem nagyon van más szolgáltató, sőt nincs, pedig ez is megyeszékhely!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.22. 13:32:58

"technikailag nem mindenkinek van lehetősége magasabb díjcsomagra előfizetni"

Ez hatalmas tévedés. Bármilyen díjcsomagra előfizethetsz, legfeljebb nem kapod a névlehes sebességet a technikai korlát miatt.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.07.22. 13:35:37

"Legyen szíves a T-Home biztosítsa a szolgáltatást mindenkinek akkor!"

tudod hányan szeretnénk ha jönne a gyorsabb? de "techinakilag megoldhatatlan" és így csak a vánszorgó 6M (amit 8M-ként fizetek!) jön.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.07.22. 13:37:25

hu ebben annyi szám van hogy nem is értem,vagy nem akarom :))

Pdudas 2011.07.22. 13:47:02

Mi az hogy nem tudjak megvalositani?

Huzzanak meg egy vonalat a lakasodba.... (ha analog vonalrol van szo)

Ha meg optikarol, akkor mirol beszelunk?

Nem akarjak megvalositani - regi technologiaba (ADSL) mar senki sem akar fektetni...

Pdudas 2011.07.22. 13:50:31

Nalam is eloszor 8mbit volt az elofizetes - aztan a 4 is alig ment. Igy a swzolgaltato automatikusan atallitotta a sebesseget a modem/dslam parosban (igen, tavolrol menedzselik a modemet is) es azota kevesebbet is fizetek.
Sajnos kb 6-8 kilometerre vagyok a kozponttol - nem is merik garantalni a gyorsabb netet (ADSL technologianal kb 6km a technologia hatar ha jol tudom). Ezen a 4mbiten meg IP TV-t is ajanlanak (szomszednak van), de akkor a netre/telefonra jutna kb 1mbit ami valljuk be eleg keves. Szoval az IP tv nincs elofizetve.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.07.22. 13:51:48

@Pdudas: merthogy a problémám hasonló (csak én már lemondtam az IPTV-t), válaszolnék. hivatalosszerűt:

nem tudnak iderángatni egy kibaszott kábelt a köcsögök, inkább asszonggyák nem lehet és pont.
szerinted miért tré a trécsoport? :)

elwood 2011.07.22. 13:54:52

ez már a hétvégi házifeladat ?

elwood 2011.07.22. 13:58:16

szerintem egy T-home akcióban mindenkinek alanyi jogon kéne járjon a részvétel, micsoda imperialista dolog már, hogy egy cég önállóan dönt az akciós feltételeiről

ha itt lenne az ipad-em már meg is írnám az alkotmány módosítást

B! 2011.07.22. 14:00:32

Még a sima nethez is szerencse kell, hogy elérje akár csak a kisebb csomagoknál a sávszélességet, amire előfizetnek. Arról pedig nem is esett szó, hogy nem az a minimum, amit biztosítani kell szerződés szerint. IPTV is éhes a sávszélből, a telefonos verzió így máris bajos sok helyen. Ahol elérhető, ott a kábeltv-s hálózaton kell kérni az IPTV szolgáltatás telepítését, ott 50 Mbites csomagot is bátran lehet kérni, mert megy.
2 év alatt 6 rugó különbség meg nem igazán számít szerintem. Úgy van kitalálva az összes akció, hogy úgyis kifizeted vele amit szeretnének keresni...

Rosszindulatú Vászka 2011.07.22. 14:00:47

A fenti matekpélda ott csúszik el, hogy ha fél múlva ez a táblakütyü monnyuk a hüjevagyok boltba is 9.999 HUF lesz akciós ajándék SD kártyával, mer annyira kifutó darab lesz. Vagy a Hofferba 10 EUR két karton alpesi joghurtval.

Merhogy csudák nincsenek ugye, most éppen vonzó az ajánlat, mint amikor tacsak réstzegen vonzónak találod a tripperes qrvát 2.000 HUF-ért levarrni gumi nélkül.

A country full of aliens · http://angliavagyamitakartok.blog.hu/ 2011.07.22. 14:01:51

Basszus, ez tényleg házifeladat.
Mi az a tablet, meg IPTV?
Na én kb ennyit tudok hozzászólni a poszthoz.

Rosszindulatú Vászka 2011.07.22. 14:03:13

@B!: salynos nem igaz. Nekem a kábelnetem mostan 15 megás, akartam 25-öst de ezen a környéken azt nem lehet, nem bírja a rencer.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.22. 14:04:56

@Pdudas: "de akkor a netre/telefonra jutna kb 1mbit ami valljuk be eleg keves"

Akkor kérsz egy másik vonalat. Probléma?

Pdudas 2011.07.22. 14:06:08

@salapapa: kulfoldon minek nekem 150 mcsatorna? :)
Egy magyar sincs benne, szoval annyira nem vonz.

Minden esetre, itt legalabb nem mondjak azt, hogy fasza lesz - letesitik a szolgaltatast aztan ha nem jon be vagy a minoseg nem jo akkor megszabadulhatsz tole. Nincs husegido. Igaz, hogy 30 EUrot fizetek a 4mbitert, de ok adjak a routert ami N-es wlan es gigabit switch egyben, szoval igazabol nem zavar. Ha bekoltoznek a varosba, akkor hasonlo osszegert lehetne 100mbit vagy meg gyorsabb net es IP tv optikan - de ez annyira nem vonz. Ugysem nezek tevet.

Pdudas 2011.07.22. 14:09:17

@atpijkamo: nem hianyzik a tv. Net van, amit kell letoltok a munkahelyem publikus halozatan.

Tevet is csak azert vettunk, hogy a filmeket lejatssza a hazi NAS-rol.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.22. 14:11:00

@Pdudas: "nem hianyzik a tv."

Akkor félreértettem a kommentedet: "akkor a netre/telefonra jutna kb 1mbit ami valljuk be eleg keves. Szoval az IP tv nincs elofizetve."

Rosszindulatú Vászka 2011.07.22. 14:14:25

@Pdudas: a boltba is lopod a kiflit, vagy csaka digitélis tartalmakat? És erre még büszke is vagy, hogy hú de jól jártál? Gratulálok. Igazi magyar vagy :)

Amúgy mejik országba laksz?

s.lac 2011.07.22. 14:15:43

csak végigolvastam de kár volt. vegyen inkább rajztáblát

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.22. 14:23:25

@s.lac:
Jó meglátás, bölcs gondolat!
Mondjuk én inkább egy abakuszt javasolnék, azzal lehet számolni is!

Pdudas 2011.07.22. 14:27:32

@Rosszindulatú Vászka:
Melto vagy a nevedre.

Vannak olyan musor szolgaltatok, ahol legalisan le lehet tolteni a musorokat - ezt kar lenne lopasnak nevezni. Az altalad emlitett digitalis tartalmak meg szimplan nem erdekelnek. Kar lenne azt gondolni, hogy valaki nem tud letezni a warez nelkul. Ez ugy hulyeseg ahogy van. Van egy csomo web radio, van youtube, vannak a kereskedelmi tevek letoltheto/megnezheto musorai is - valovilag meg egyeb szarokat meg orulok ha nem latom. Mozi itt is van, meg lehet nezni a blockbustereket - de egyebkent mondok jobbat: munkambol adodoan havi 60-100 uj filmet kapok megtekintesre. Mindenfelet. Ugy hivjak Blockbuster. Na ebbol mar sejtheted, hogy nem mozi gepesz vagyok es megis jogosan lathatom a legujabb filmeket. Nem kell letoltenem - ott van az IP tv rendszeren a munkahelyemen :)

Mielott altalanositasz - maskor inkabb kerdezz!

Nem vagyok messze, az Adrian elek.

AlulírottFentemlített 2011.07.22. 14:28:48

@Sün‼:
Akkor már nem is javaslod az antennás kábelt?
Az már elavult?

Rosszindulatú Vászka 2011.07.22. 14:32:19

@Pdudas: akkor én kértem elnézést, bocs.

Indok van, mencség nincs.

Jelzem kérdeztem én, csak megelőlegeztema pofánlecsót, eddig még mindég bejött :)

S1lver 2011.07.22. 14:39:36

@atpijkamo: ez a tevedes. Amennyiben a szolgaltato nem tudja biztositani, nem valthatsz olyan csomagra. UPC a 29-es korzetben szolgaltat ADSL-t, ott, ahol nem lehetett a legnagyobb sebesseget elerni, nem is engedtek a megadott csomagot megrendelni.

Pdudas 2011.07.22. 14:46:24

@Rosszindulatú Vászka:
semmi gond!

Interneten sohasem tudhatjuk kibe botlunk. Egyebkent IT teruleten dolgozom, igy konnyeden meg lehet talalni barmit. Ettol fuggetlenul nem feltetlenul kell warezolni hogy valaki megkapja amire szuksege van. Eleg sok internetes TV csatorna van ami alig igenyel savszelesseget.

Mult heten probaltam egy iPad-re keszult tv klienst - meglepoen kevessel beeri. Az otthoni 4 mbiten siman elmegy 4 iPad kulonbozo csatornakon - szoval max 1mbit is eleg csatornankent.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.22. 14:47:19

@AlulírottFentemlített:
A költségszámításokhoz az abakusz megfelelőbb.
De az iptv helyett antennás kábeltévé ofkorsz!

zmagix 2011.07.22. 14:49:23

Szerintetek az szabályos, hogy én kötöttem TELEFONON december elején IPTV+NET szerződést, ami jól működik, de semmiféle papír alapú szerződést a mai napig nem küldtek.

Rosszindulatú Vászka 2011.07.22. 14:55:23

@Pdudas: ami azt illeti, én sem kalapáccsal meg talicskával dolgozok, így aztán a netről bármit is levadászni annyira nem nagy cselendzs nekem senem, csak minek.

Igazából csak azért basztattalak, mert kissé irritálnak a külfödre szakadt és onnan magas lóról észet osztó volt hunpolgárok. Most nem jött be.

Akkor Világbéka!

Amúgy meg a hagyományos tévémodell lassan a múlté lesz, mint a napilapok vasárnapi, képregéynes-receptes-pucér nős mellékletei. Ahogy az ADSL is.

Rosszindulatú Vászka 2011.07.22. 15:00:33

@zmagix: reklamáld meg és kérjed, póstán kellett volna kapnod egy példányot. Nem volt hozzácsapva egyik számlalevélhez se?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.22. 15:03:26

a kibic az eppenhogy sohasem fizet
azert nem draga neki semmi

P84 2011.07.22. 15:10:25

Nem is értem emberünket, hogy ha tabletet akar akkor miért nem vesz iPad-et. Hiszen olcsóbb és jobb mint a droid klónok. A T-szivatás?! Ők meg megtehetik és meg is teszik ezzel nincs mit tenni.

zmagix 2011.07.22. 15:16:10

@Rosszindulatú Vászka:

Nem, sosem. Csak számlák jöttek.

közödeszed 2011.07.22. 15:16:49

fel ev??sok az..
..vettem egy notebookot 247 fontert most u.e 2 honappal kesobb akcioban 159..
jo dolog a Tablet csak otthon sajna meg nem divat az ettermekben kavezokban a free wifi, itt meg a tavolsagi buszokon is van net...
T-re ellen Tablet(ta)..

közödeszed 2011.07.22. 15:23:54

@Rosszindulatú Vászka:
nem kivantam irritalni az urat a buszos megjegyzessel csak erzekeltetnem hogy itt mennyivel elterjedtebb es napi szintubb az internet hasznalat...amire nagyon sok ceg , szolgaltato ra is kenyszeriti a honpolgarait mert komoly akciokat ad egy netes rendelesnel a human eroforras igenybevetelenek minimalizalasaert cserebe..mondjuk a buszsofor ott ul es vezet nem VPN-en iranyitja a jarganyt...
Ha mar Tablet valoban Ipad de sok embert pl engem is "irrital" az apple minden cucca..

Rosszindulatú Vászka 2011.07.22. 15:34:04

@istvan190200: mivan? Ezt most nekem miért? Nem értem.

közödeszed 2011.07.22. 15:41:55

"mert kissé irritálnak a külfödre szakadt és onnan magas lóról észet osztó volt hunpolgárok.."
gyorsan megvedtem magam...:-)

Rosszindulatú Vászka 2011.07.22. 15:46:05

@istvan190200: ja, az kimaratt még nekem eddig, hogy te is idegenszívű vagy ne fiygeltem. Bocsánatot kérek, ha kirekesztve érzed magad, mijen témában kössek beléd?

Amúgy meg kávézókban és rendesebb éttermekben (bár el ne tudom képzelni, mér akar valaki fészbúkozni zabálás közbe) itt is van ingyér wifi, sőt a távolsági buszokon is.

közödeszed 2011.07.22. 16:04:59

@Rosszindulatú Vászka: eloszor en sem tudtam mitoknek kell net a kavezokba de aztan raszoktam ..a feszbukot iwiwetmeg a hasonlo szarokat ruhellem, rolam ne gyujtson adatot senki..

gondolom Bp-n mert az en videki kis varosomban bar egyetemi.. nemvan ilyen hely..a buszt majd oktoberben kiprobalom muszaj lesz.. a kocsi luxus..
mellesleg nem akkora hulyeseg am..beul a delikvens vesz egy kv-t ne adj isten peksutit elokapja a brand new thomos tablettat es megnezni az emiljeit hireket olvas ..
barmely temaban belem kothet
mellesleg ma mar kirekesztettek egyszer elfogyott a szamlagepbol a papir a buszon sofor kinyitja az ajtot kozlom hova kertem a kis single jegyem majd kozli hogy blokk hijjan nem tud elvinni mert ot kibasszak engem az ellenorok meg meg.....de legalabb megallt es kozolte a johirt....

Rosszindulatú Vászka 2011.07.22. 16:08:56

@istvan190200: a kávézó ox, béna vendéglői wifit nem vágom. A sofőr bácsinak meg nem volt kézitömbje vagy valami? Ez íy ne kerek ellenbe szép méretes szopás.

közödeszed 2011.07.22. 16:25:18

@Rosszindulatú Vászka: nincs neki kezitombje csak a gep meg csere papir guriga se..ez egy kis falu 2 megallo.. es a kozeli egyetemi varosba csak ez az egy ceg viszi az embereket kb 5 emberrel rohangal oda vissza orankent vasarnap meg nincs szolgaltatas....bezzeg 6 km beljebb a varosban 6-7 busztarsasag van 10 percenkent vannak buszok...
azert lehet itt szivni rendesen..hogy lehet elindulni eleg szamla papir nelkul a napi muszakba...
de aztan hazasetaltam 15 meter... a megalloval szemozt lakom fogtam a bringam es csessze meg a Heyfordian csatakialtassal utra keltem...

elmentem gurizni..

felszopó 2011.07.22. 18:11:34

meguntam közben, de itt most nem arról van szó hogy a posztoló - elmélete szerint - egyenlőbb?

earny 2011.07.22. 18:38:55

Nem olvastam végig, de a poszter a hülye!
Tabletet, csak ipadot, azt is csak az Aldiból!

Megdobbent 2011.07.22. 18:45:28

Najo ez tulzottan hosszu, es nem is erdekel. De megprobalom az eddigi ismereteim alapjan osszefoglalni: valaki elcsabult egy nagyon prima thome ajanlatra. Elore fizet/evekre elszerzodik es mit ad isten semmi nem annyi (hanem tobb), mint amire elcsabitottak. Aztan itt van belole egy poszt.

zalatov 2011.07.22. 20:41:27

A telefonvonal alanyi jogon jár mindenkinek. AZt bekötik, ha kell gsm terminállal is. A vezetékes net akkor rendelhető, ha a telefonvonal bírja. Ha feltuningolnák a tiédet 15 megára, akkor percenként megszakadna. Nálam is ez volt. (aztán azért reklamálnál mert többet fizetsz mit az 5-ért, és nem megy úgy). Ha nem bírja, akkor több millió forintért meg lehet oldani hogy bírja, de azt ugye nem gondolod komolyan hogy a T több milliót beruház azért, hogy te olcsóbban kaphass táblagépet?! Amúgy meg vedd meg mobilinternettel akár 0 Ft-ért, aztán mindjárt ugyanolyan esélyekkel indulsz mint minden magyar halandó.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.07.22. 22:54:43

@istvan190200: Akkor elmondanám, hogy a buszos tagnak a számla/nyugtaadási kötelezettségén felül szolgáltatási kötelezettsége is van. Ergo, amennyiben a szabályzatban rögzített okok egyike sem áll fenn, akkor nem zárhat ki az utazásból.
Az, hogy ő nem gondoskodott az előírt feltételekről, semmiképp sem ilyen ok.
Ennek okán kéretik a Tékozló Homárnak (homar.blog.hu) megírni az esetet (másolatot kap: NAV, Fogyasztóvédelem, Volán Igazgatóság).

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.07.22. 22:59:34

...baráti üdvözlettel
Estrella Negra
kelt, mint fent

Tron65 2011.07.23. 07:17:47

Ha tőlem rendeltél volna 100 megabites ADSL-t, ingyen adtam volna mellé bármilyen tablet gépet.
Hogy nincs 100-as ADSL? 15-ös se nagyon.

"ő hibájuk miatt az ügyfelet nem érheti kár"
Most pereljük be a SAAB-ot is, mert nem tellik rá?

szmoker (Homo Trollicus) 2011.07.23. 12:02:35

T-t besózni, felszántani, és helyére Digit ültetni.

2011.07.24. 14:02:39

Hát bazmeg, az embereknek olyan igényeik vannak...

A Digi meg egy rakás fos.

GatyaPityu 2011.07.24. 18:50:28

"Most abba természetesen ne menjünk bele, hogy az mire jó, jó és kész!"

- De menjünk bele! Engem tényleg érdekel, hogy mire jó egy tablet, mire lehet használni és mire nem? Nekem még nem volt szerencsém ilyen eszközhöz élőben...

Jegkoko 2011.07.24. 21:47:46

érdkes nálam amióta elérhető a 15 megás net azóta mindig annyival jön.Szóval kicsit túlzásnak tartom azt a dumát, hogy nincs sehol 15

zsoci 2011.07.25. 21:28:18

mitől veszi ela sávszélt a IPTV ?Nekem sosem volt ilyen gondom/tapasztalatom. Igaz UPC-s vagyok.

Amúgy nincs az IPTV-nél jobb dolog. Azóta tudok nyugodtan tévézni, bármikor amikor akarok, mert mindent felveszek.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.07.25. 22:56:24

@zsoci: zsocika te édes! első bekezdésed utolsó mondata a lényeg!

idehaza nekemis júpíszím van, 120fájberpáóuer. igaz, már a 15M is hibátlan volt amikor felfejlődött az itthoni szolgáltató.
azóta jön egy koaxon a nafta és osztódik el idebent telefon/net/TV-re.
érted? KOAXON!

mint fentebb már írtam, szerettem volna ilyet a műhelyemben is, bár ott a tré a "szolgáltatóm". viszont ott nem van koax, csak telefonvonal.
megpróbálom röviden:
másfél év ígérgetés után jött szerelő, hozta a routeres beltérijét (mert az enyém linksys router nem jó nekik!) és elkezd szerelni.
a szokásos félórás melót úgy ahogy el is végzi másfél óra alatt.
TV és telefon megy, net szakad, ledobál. ez felettébb érdekes, amikor IPkamerás megfigyelőrendszer van telepítve! nem beszélve arról, hogy az is fog egy kicsit a sávszélességből.
ígéretet kapok, hogy délutána helyrejön minden.
embert elengedem.
nemhogy délutánra, de másnap (csütörtökre) sem van rendben a netem, a set top box beérkezésemkor off.
ideg. hívom trét, aonnali javítást akarok vagy vigyék a retekbe a szarjukat.
délutánra valamennyire stabilizálódik, majd zárás körül megint instabil a net.
még úgy másfél oldalon keresztül tudnám csak tőszavakban írni, mik történtek hétfő reggelig.
nem teszem.

az egész úgy szar ahogy van ha ADSL vonalra próbálják telepíteni, pláne ha nem 15améterre vagyok a belvárosi gerinctől. békásmegyerig ÁLLÍTÓLAG 5 erősítőn megy át a kábel, mégis a közel 7km-en annyi a veszteség, hogy egy instabil szart tudnak csak adni.
8megás előfizum van, 6M is csak éjszaka megy, amikor senki a környéken nincs a neten.

svinjahond 2011.08.02. 22:58:19

A posztoló írja, hogy: "A gond csak az, hogy nem nagyon van más szolgáltató, sőt nincs, pedig ez is megyeszékhely!"

Nálunk pedig SOHA A BÜDÖS ÉLETBEN nem lesz optikai szálas Internet szolgáltatás, pedig ez Budapest...
(a T már legalább 2 éve ígéri! a másikak meg ide se tolják a képüket, pedig Békás (Kádár-lakópark) ;) nem is peremkerület.)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.08.09. 00:50:53

@svinjahond: én már nem is álmodom optikáról, megelégednék egy kábellel az ADSL helyett.
dehát... nekem is békáson a műhelyem...

svinjahond 2011.08.13. 10:45:25

Lassan alternatíva lesz a mobilnet is.
Esetleg valami WLAN AP nincs a környékeden? Egy volt kollégám mesélte, hogy összeálltak öten, egyikük Kft.-je kötötte a szerződést a legnagyobb elérhető Internetcsomagra, majd ezt egy gigabites routerrel, kábelen szétosztották az épülettömbön belül a másik négy lakásba és mindenki boldog. Gyors elérésük van "gombokért", csak hát ugye szolgáltatási szerződésbe ütközik: továbbszolgáltatás tilalma...

HPG 2012.12.13. 00:34:48

Barátocsmám!

Ha a kedves ügyfél, aki csak dsl családi csomagot használ, akkor neki bizony nem jár a t-home kedvezmény a több szolgáltatás miatt, úgy hogy ő nem 4850-et fizet. Hanem legalább 6500-at. Szóval rosszul tudod. Igaz lejárt lemez, mert nem friss a blogod, de remélem ettől azért megnyugszol. Ja és már válthatsz 10Mbites netre, ha akarsz gyorsabbat:)

HPG 2012.12.13. 00:44:06

@svinjahond: Adsz rá pénzt a T-nek?
Mert a havidíjakból kb 10 év alatt térül meg, ha az egész lakópark előfizet telefon+ internet+ tvre.
Mondjuk 500 háztartás. És ugye ez csak akkor, ha rögtön ennyien megrendelik.
Valószínűleg fogalmad sincs mi mennyibe kerül, de ne is menjünk ebbe bele, mert úgy se értenéd meg.

svinjahond 2013.02.01. 10:16:55

@HPG: Ó, hát köszi a jóindulatot és az ismereteim ilyen magas szintre történt bejóslását, s mindezt ismeretlenül! Azért próbálkozhattál volna elmagyarázni, dobhattál volna néhány morzsát a mérhetetlen tudásodból a nép itt tébláboló egyik példányának, hátha előrébb jutunk.
Nos, a megtérülési elméletedben valóban látok némi logikát. Most itt belemehetnék egész részletesen abba az üzletpolitikai koncepcióba, hogy éles(edő) piaci helyzetben - ha tőkeerős a cég - akkor szinte az egyetlen lehetőség előre menekülve megnyomni a fejlesztéseket, mert már középtávon megtérül, vagy tőke hiányában szarér'-húgyér' adni az előfizetőknek ami jelenleg stabilan megy... Arról nem is beszélve, hogy hova jut az a piaci szereplő, aki nem fejleszt, csak hirdet és hiteget, de félek, hogy máris elveszítetted a fonalat és nagyon a szívemre venném, ha esetleg túlterhelnélek... :p
(Ja, és hogy lemenjek a szintedre: (tudom, hogy ezt a részét csíped a legjobban) Tekintettel arra, hogy faszt se tudsz rólam, legközelebb a JÓ ÉDES ANYÁDAT NÉZZED LE ISMERETLENÜL, KICSI CSÍRA!)
süti beállítások módosítása