Tékozló Homár

A bíróság jóváhagyta a Főgáz fantomtartozását

2012.03.29. 16:02 | jackyll | 148 komment

O.Gy-t jogerősen egy olyan számla megfizetésére kötelezte a bíróság, amiről 2,5 éven keresztül nem tudta a Főgáz értesíteni. A 80 ezer forintos tartozás elvileg nem is létezhetett volna, hiszen az eladott lakásra végszámlát kért.

Kérem, ha tud valaki konkrét segítséget nyújtani a következő történtben, előre is megköszönöm. 2007 áprilisában eladtunk egy 36 nm-es garzont. Főgáz felvilágosítása szerint be kellett vinni a vevővel készített átadás-átvételi jegyzőkönyvet az óraállással, és az adás-vételi szerződést. Mondta ezt áprilisban, amikor személyesen bementem az akkori óraállással, hogy az addigi fogyasztást kifizessem. Ki is fizettem, amit mondott, ez is jóval magasabb volt a havonta küldött össze-visszán megállapított, és „részszámlázásnak” nevezett számlákra. (Sajnos az „örökölt” résszámlázást többszöri utánjárás után sem sikerült elkerülni). A kiköltözéskor, és a kért papírok leadásakor az adás-vételin 2 cím volt, az eladott lakásé, és az enyém (mint haszonélvező). 2.5 év múlva! jön egy felszólítás, 80300.-Ft fizetnivalóval és a fölött ügyvédi költségekkel és kamatokkal megpakolva.


Részemről ellentmondás, fogyasztóvédelemhez fordulás, bírósági tárgyalás. 2011-ben 1. fokon végzés: részletfizetés engedélyezése. Gondolná az ember, az ügy lezárul, ha már 2007 áprilisában csak a töredék összeget számlázták, hát ki kell fizetni.(Gondolom, az éves leolvasás eredménye volt a horribilis összeg, csak azt nem tudom, miért nem közölték, amikor személyesen bevittem az óraállást?)

Az elsőfokú végzés után 1 évvel (amilkor már régen lezártnak tűnt az ügy), mindenféle előzetes értesítés nélkül tárgyalásra invitálnak másodfokon. Berohanok a bíróságra, és a FŐGÁZ-hoz is, nyoma nincs semmiféle másodfokú fellebbezésnek sehol?  Bementem a fogyasztóvédelemhez is, akiknél panaszom 3 éve vándorolt (MEH-FMH-MEH), személyes utánjárás, ígéret, végül 3 év után 7 oldalas eredmény a felülvizsgáltról, ahol igazat adnak nekem, miszerint a fizetési felszólítás hiányában nem kérhet a szolgáltató ügyvédi és egyéb költségeket. Ugyanakkor ezzel ellentétben a kamatokat jogosnak tartja, a felszólítás hiánya miatt késedelmes fizetésre? Gondolom, még a másodfokú  tárgyalásról ki nem küldött értesítés alatt eltelt 1 évre is kamatokat fognak kérni.

Másodfokú tárgyalás: bíróság kimondja a szolgáltató igazát, vagyis nem köteles az adásvételin levő címre felszólítást küldeni, csak az eladott lakás címére, még akkor is, ha onnan visszamegy a levél „cím helytelen” jelzéssel, mondván-nem viccelek – attól még lakhatott ott??? (eladó 2 évig nem talált megfelelő lakást, így újabb címet sem adhatott meg, össze-vissza lakott).

Úgyhogy a végére „résszámlázásra „hivatkozva kifizetett tényleges fogyasztáson felül, fizethetünk (még nem is tudni mennyit), sejtésem szerint még arra az évre is kamatot fognak kérni, ami alatt abban a hitben tartottak, hogy az ügy lezárult? Ezt követő iratot nem küldtek, és nem is tároltak sehol?

Összegezve:

2 kérdésre nem kaptam választ, sem a szolgáltatótól, sem a bíróságtól, sem a MEH-től ez alatt a 3 éve tartó „szélmalomharc” alatt:

1./FŐGÁZ, miért nem küldött fizetési felszólítást 2,5 évig az egyetlen érvényes címre akkor, amikor az eladott lakás címéről levele visszament „címhelytelen” megjegyzéssel?

2./Hogyan számlázhatott 80300 Ft-ot egy 36 nm-es lakás gázfogyasztására, májusban, amikor áprilisban bevittem az utolsó óraállást azzal, hogy végszámlát kérek, és amit adtak ki is fizettem? (Ezt a kérdést másodfokon már nem is vizsgálták, de első fokon sem.)

A bíróság nem vette figyelembe az első megválaszolatlan kérdést/tényt, de a Fogyasztóvédelem határozatát sem!(akkor minek van a fogyasztóvédelem?)

Kérdésem: a „fellebbezésnek helye nincs” című másodfokú ítélet ellen hol lehet panaszt tenni, vagy ki az, aki felvilágosít arról, hogy mit kellett volna tenni, a többi szolgáltatónál miért nem volt semmi gond?

Én joggal gondolhattam, amikor bementem az utolsó óraállással az ügyfélszolgálatra, hogy a végszámlát fizetem ki, hiszen ezzel a céllal mentem be, mint a többi szolgáltatóhoz is! Eszembe nem jutott, hogy „rész-számlázásra” hivatkozva, éves leolvasásul tartozást fognak kimutatni, és ekkorát. Ja, ezt azzal magyarázzák ki, hogy szolgáltató nem köteles tudni, hogy kiköltözés után eladó nem használt-e még el ennyi gázt pár hét alatt májusban, egy 36 nm-es garzonban?

(megjegyzendő, az előző években is teljesen rapszodikusan küldték a csekkeket, hol pár ezer hol pedig több tízezer forintról. Mint utóbb kiderült, szerintük ez teljesen szabályos volt. )

És ami közben a mai világ ezen felüli horrorisztikus ügyei miatt kialakult halálfélelmem, pánikbetegségem mögött áll: a diploma és 6 szakma gyakorlatával kivívott, és 3 év alatt 42300.-Ft-ra emelkedett nyugdíjam

Bíróság leülni és ledolgozni nem engedi a későbbiekben megállapított Főgáz részére „ajándékozandó” összeget sajnos.

Bármilyen gyakorlati tanácsot szívesen fogadok, de csak akkor, ha valós esély van itt a földön az igazság érvényesítésére, és arra, hogy precedens szülessen arra, hogy FŐGÁZ is hibázhat, és egy kisnyugdíjas is nyerhet államilag finanszírozott ügyvédjükkel szemben. Kétlem, hogy tisztességes megoldás létezik az ilyen „gestapó” eljárással szemben.

O.Gy.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PITTA 2012.03.29. 16:07:24

Ezüstözött szopóroller...

Koholmány 2012.03.29. 16:27:20

Írj Palibácsinak, hátha ismer valakit okosban. lehet egy helyen doktoriztak :)

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.03.29. 16:36:04

pfff ... ez a méreg, nem a cián :(

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.03.29. 16:53:12

@Koholmány:
Én jelezném a problémát az erkölcsrendészetnek is!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.03.29. 16:59:18

Mesterhármas.

A poszt tolót amúgy jól megszoptatta a Főgáz.
Ezért kell a gáz használatánál különösen odafigyelni, hogy meg ne sértsük vele egy szomszédos ország légterét.

Urakura 2012.03.29. 17:05:22

Nem volt első fokon sem ügyvéded,sem eszed...A bíróságon könnyű bizonyítani,elszámolást kérni,de csak,ha tudod,ki-kivel van...!A diploma ellenjavallt,országunkban a hülyék kiváltsága.

Urakura 2012.03.29. 17:09:39

Még egy:pereld be a Főgázt,5 év az elévülés.(Kis perérték,-kis illeték,cca.7000HUF.)Vidd a csekkeket,számlákat,ha igazad van,garantáltan kamatostól kapod vissza a pénzed!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.29. 17:09:45

A bíróságon is ilyen zagyvaságot adott elő?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.03.29. 17:29:09

...elvesztettem a fonalat.
Most akkor mi történt?

Anomalocaris (törölt) 2012.03.29. 17:43:39

Politikailag perverznek érzem ezt az O.Gy. monogramot.

kugel2 2012.03.29. 18:02:38

Részszámla, nem résszámla, ha már diplománk van.

Ha meg a bíróságon is ilyen tömören és lényegretörően érvelt, akkor nem is csodálkozom.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.03.29. 18:12:47

@A félelmetes népszavazás:
Nekem a Főgáz elnevezés is no PC kategóriának tűnik.
Gyanús, gyanús...

cicmen (törölt) 2012.03.29. 18:33:53

Be kellett volna vonni valami embert, akinek Dr van a neve előtt.

Xezs 2012.03.29. 21:54:38

Én azt nem értem, hogy hogy lehet többszöri utánajárásra sem megszüntettetni a részszámlázást. Gyanús, hogy a poszternél az utánajárás kb. annyi volt hogy odatelefonált, elmondták neki hogy milyen papírokat kell kitölteni, aztán még vagy kétszer ugyanezt megkérdezte aztán leszarta.

Egyébként nem volt megbuherálva a mérőóra?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.03.29. 22:02:04

@Xezs:
Én meg Plagibára izgulok.
Most akkor repül, vagy nem?
Ez kardinális kérdés.

Anomalocaris (törölt) 2012.03.29. 22:07:38

@D.Sc. Sün‼ ツ: Késik a köztársasági elnök gépe, várhatóan a memetrendben szereplő 22:25 helyerr fél tizenegy után egy perccel száll le a Frankfurtból érkező Lutfhansa-gép.

Mylady 2012.03.29. 22:47:01

Látom, nemcsak én nem értem...

Rosszindulatú Vászka 2012.03.29. 23:11:49

Az vesse rá az első követ, akki még sohasenem kopipasztázott semmit senem!

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.03.29. 23:17:52

Egy dolog nem tiszta. Amennyiben az ügyfél igazolta, hogy eladta a lakást és kért egy végszámlát, amit meg is kapott, akkor mégis milyen jogcímen követelnek tőle bármit is. Uraim önök a végszámlával elismerték, hogy egymás felé nincs tartozásunk, pont. Itt a kiköltözés ideje nem számít, hiszen az adásvétel időpontja jelenti azt, hogy az új lakó mikortól köteles helyt állni a számlákért.

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2012.03.29. 23:18:33

Szegény Poszt Toló. Sajnos 70 alatti IQ-val a bíróságon nem egyszerű pert nyerni, főleg ügyvéd nélkül.

Ezt különösen nem értem: "teljesen rapszodikusan küldték a csekkeket, hol pár ezer hol pedig több tízezer forintról"

A részszámlázásnak pont az a lényege, hogy 11x ugyanazt a kalkulált fogyasztást kell kifizetni. Csak pár száz Ft-tal térhetnek el az összegek.

mulire92 · http://bit.ly/H9LE4o 2012.03.29. 23:26:19

Úgy tűnik a tejhatalmú szolgáltatókat szolgálja ki az "igazságszolgáltatás" a fogyasztó nem számít. Talán velük többre megyünk: kmdholding.com/huot0c6

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2012.03.29. 23:44:39

nettó hülyeség. hova akarja a számlázást változtatni, ha egyszer átírták a mérőt? akkor már nem lehet, mert nem ő szerződött ügyfél (mérő sincs a nevén, ami után új számlát kaphatna, csak a végső elszámoló, az meg értelemszerűen nem lehet részszámla). DE, egy telefonhívás, és megváltoztatják, ha ezt korábban bármikor kéri... ez a "nem sikerült" kb. a leszarom kategóriát meríti ki, talán egyszer gondolhatott rá, aztán kifújt.

attól, hogy az átírás hónapjában fizetett be egy számlát, még nem jelenti azt, hogy a végső elszámolást fizette ki. DE ha van olyan számlája, amin már szerepel az a mérőállás, amivel átírták, miért nem mutatta meg? szó nélkül törölték volna a számlát. ja, hogy nem az volt? hát kérem, akkor nem fizette ki a teljes fogyasztás, azt meg tél után ugye nem kell ecsetelnem, nem kicsi...

ezt kb. 2 perc alatt elmagyarázták volna a kedves posztolónak is, de menni kell a bíróságra, hadakozni dühből, jogalap nélkül, tájékozatlanul... hát most fel kell venni azt a bizonyos álarcot.

a másik, ha nem ad meg levelezési címet, hát uram boccsá, ami van, arra küldi minden szolgáltató az értesítőket, bejelenteni szigorúan a fogyasztó kötelessége. nem gondolja, hogy egyesével minden hónapban felhívogatnak mindenkit, hogy ugyan ott lakik-e még. és a másik, közművet SOKKAL többen írnak át pl. bérlés, mint adás-vétel miatt, akkor meg ugye a cím nem változik.
dolgoznak minden szolgáltatónál szerencsétlenek, de ilyenkor egyszerűen csak el kell menni, és aztán kap az ember egy normális ügyintézőt, de az esetek többségében azért képben vannak, és egy ilyen rutin dologban nem szoktak ekkorát hibázni, az esetek 99%-ban nehéz felfogású az ügyfél, azért "jogtalan" a számla, gondolom a kedves/korrekt/tájékozott posztoló is ilyen lehet, ha a fenti dolog miatt rögtön nfh-hoz meh-hez meg bíróságra rohan. a másik, tényleg utoljára: TARTOZÁSIGAZOLÁS HA LEZÁRULT A TRÉ, ÉS KIFIZETTÉL MINDENT!!! így látod, hogy van-e még vmi, ha más nem, van egy papírod róla.

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2012.03.29. 23:46:57

@Szárnyati Gézа: szerintem diktálós volt ő már régen, csak b szott diktálni, vagy nem jó időben tette, akkor jönnek ilyen számlák. azt sem tudja, melyik bolygón van, de a bíróságra eltalál.

Lencsés lstván 2012.03.29. 23:59:55

@mulire92: Menj a qrva anyádba a spamjaiddal , anonim köcsög !
Mindenhová beteszed ezt a szart ?

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.30. 00:19:12

világosíccsatok mán fel, hogy most akor ki a penészes here van? Most a gázßámlával, vagy a réßßámlával van a gond? Bár hozzám csak a gáz vagyon bekötve, szal nem tudm a "rész " mire jó, de még fizessek is érte? Na mindegy, ez bisztos valami városi vircsaft! Am meg ha nem fizeted be, akkor majd engedik leülni, ha erre vágysz :)

answ 2012.03.30. 02:42:55

Hasonlo helyzetben vagyunk mi is. 5 eve eladtunk egy ingatlant, majd most kb 1 hete jott a munkahelyre papir hogy a fizetesbol el kell utalni 70e Ftot (ebbol 25e Ft a toke, a tobbi kamat es behajtasi koltseg). Ugyved bemegy birosagra, kiderult hogy miutan eladtuk meg volt tartozasunk es ok minden felszolitast es birosagi papirt is a regi cimre kuldtek (holott uj tulaj azonnal lejelentette a valtozast es minden atirasra kerult). Ezert mar nelkulunk lezajlott minden, a kezbesitesi velelem miatt pedig megszakadt az elevules. Nem tehetunk semmit, fizetunk. Tanulsag: ha eladsz egy ingatlant addig verni az asztalt minden szolgaltatonal mig nem adnak papirt arrol hogy nem tartozol (ugyanis nagyon nehez kiharcolni ahogy hallottam, ha nem lehetetlen). Valamint 5 even tul is orizd meg a csekkeket, hogy tudd bizonyitani az igazad.

rezsöatya 2012.03.30. 03:59:39

@chipanddale74: Tudod az úgy lehet, mint nekem is az ELMŰ, miután eladtam a házamat, az órát átírták az új tulajra és volt nullás igazolásom, fél év múlva kitalálta, hogy még tartozom 92 ezerrel. Azzal érvelt, hogy a belső rendszere tartozást mutat. Mondtam nekik, (de szó szerint!), hogy leszarom a belső rendszerüket, van nullás igazolásom. Két év pereskedés lett a vége, aztán fizettek. Mert nyertem (én ügyvéd nélkül voltam, nekik meg a fizetett ügyvédjük, Novák Tünde és társasága). Szóval a szolgáltatók is genyák, a bíróságok is le vannak fizetve (ezt más ügyemből kifolyólag tudom bizonyítani - ugye Tatabányai Bíróság?), de meg lehet nyerni ügyvéd nélkül is, hiszen a törvények, jogyszabályok mind a neten vannak.A lényeg, hogy nem szabad hagyni magatokat, ne legyetek birkák, ezért vagytok ott, ahol. Én már külföldön, elég volt a sok mocsokságból...

webnazi 2012.03.30. 06:02:54

Majd minden szolgáltató nagyot próbál kaszálni a balek ügyfeleken. Ezért kell lepapírozni mindent és több éven át megőrizni a bizonylatokat, csekkeket.
Engem egyszer elkaptak a BKV ellenőrök az 59-es villamoson. Volt ugyan bérletem, de az véletlenül otthon maradt. (Kicsúszott a gatyám zsebéből, amikor este letettem, reggel viszont mindezt valahogy nem vettem észre. Hát van ilyen ...)
Bementem az Akácfába, oszt kifizettem a bemutatásért járó illetményt (már nem emlékszem pontosan - vagy 2 vagy 300 Ft.-ot)
Úgy 6-7 év múlva viszont jött nekem egy felszólítás a "nagyméltóságútól", hogy a késedelmi pótlékokkal megnövelt adóságomat fizessem már be végre az itt mellékelt csekkjükre.
Na én osztán elővettem azt a régi csekket, bementem az Akácfába ... és elhajtottam őket a rákba.
Nem győzték hozzá sűrűn az elnézésemet kérni.
Mit mondhatnék az ilyen esetekre?
Próbálkoznak, próbálkoznak, mert ismerik az átlagos emberi psychét.
Egy büntetésen /akár jogos, akár nem/ az ember általában dohog egy sort, befizeti, aztán a papírokat mérgében ott helyben elhajítja. Nos, erre operálnak ezek az okos szolgáltatók. Egy kutyáról több bőrt is lenyúzni ...

És pont a Gázművek szemétkedik?
Nem elég, hogy a gázuk mellé ezerrel nyomják be a nitrogént, a gázóra pörög tőle mint a szél, de a lakásban meleg az nincs. A bableves vagy a füstölt csülök viszont hetek alatt fő csak meg.
Bekaphassa hát minden szolgáltató az új számlázási rendszerével együtt, amikor már egyáltalán nem az mérőállás után kell fizetni,
hanem mindenféle egyetemes gáztörvények, mindenféle készletezési és tárolási díjtételek, valamint valutapiaci közállapotok, a csővezeték- és kábelveszteségek után.

webnazi 2012.03.30. 06:12:31

@Xezs:
Mérőórát hogyan lehet megbuherálni, ha már egyszer eladta a kérót? Azt csak leszerelni vagy felszerelni lehet, a mágnesezés meg a többi hülyeség az sosem működik. (minden alkatrész műanyagból van, azok meg nagyon szarnak a mágnesre)
Ha a fogyasztó átalányfizetésre tér át, azt jó tudni hozzá, hogy ehhez az előző év átlagfogyasztását veszik alapul és havonta mindig UGYANAZT az összeget számlázzák ki. A 12. hónapban meg kiszámlázzák az elméleti és a valós érték közötti valós különbséget - is.
Ezért az egy nagyon hülye duma, hogy az ügyfél havonta más-más értékű számlákat kapott volna kézhez. Ilyen NINCS!

Manyecska 2012.03.30. 06:42:12

Hétvégi../?/..mer akkor visszahanyatlok a zágyba..

oregember nem venember (törölt) · http://receptekferfiaknak.blog.hu 2012.03.30. 07:08:47

joreggelt...

buta szel,vizszintesen repul a kisnyugdijas a zuccan...
tavaszt akarok,rugyezo fakat,viragokat,miniszoknyas tinilanyokat...
:)
no,laborba jobbra el...

dögönbőgő 2012.03.30. 07:32:10

Mikor tanulja meg már a kereskedő/szolgáltató, hogy a vevőnek/ügyfélnek MINDIG IGAZA VAN!

Manyecska 2012.03.30. 07:40:35

@oregember nem venember: én tegnap az egész estémet ott töltöttem!:(..láttam a doki arcán a sajnálkozást azóta se éjszakám se nappalom :D! Éljen a vesekő!! Vagy valami hasonló:P..

Egyébként meg van fellebviteli bíróság is nem? -tudom, "fellebezésnek helye nincs", kell hozzá kis indulótőke mondjuk. Egy jó ügyvéd sem ártana. De majd a többiek megmondják..

hokuszpok26 2012.03.30. 07:54:54

Amennyiben a posztoló az ingatlan eladása után nem kéri (telefonon, személyesen vagy írásban) a levelezési cím módosítását, akkor attól, hogy bárki leadja az adásvételi szerződést, nem fogja egy szolgáltató sem módosítani a levelezési címet. A levelezési címet csak és kizárólag a posztoló módosíthatta volna, ezt ő nem tette meg, ne lepődjön meg, hogy nem kapta meg a fizetési felszólításokat, csak amikor már peresítették a tartozását (akkor a nyilvántartóból kérik le az adatokat).
A másik kérdésre a válasz, amennyiben valaki eladja megveszi az ingatlant a benne található mérőórákra átadás-átvételi jegyzőkönyveket kell készíteni két tanúval. A jegyzőkönyvben szereplő mérőállásig az eladó, onnantól a vevő a fogyasztó. Ha csak lead egy adásvételit, meg egy 0-ás igazolást, akkor addig amíg az új fogyasztóhoz ki nem mennek helyszíni ellenőrzéskori mérőállással írják át a mérőket, tehát hiába költözött ki, ha a mérőállást nem rögzítették.
Összevissza értékű számlák akkor érkezhetnek, ha a posztoló nem diktál vagy nem időben diktál.
Minden szolgáltató köteles a havi diktálás lehetőségét megadni, nem fogják tőle megtagadni. Csupán havonta a megadott időszakban kérik a mérőállást beküldeni.
Ha nem ért egyet a 80 ezres számla összegével menjen be a szolgáltatóhoz kérhet tételes kimutatást akár évtizedekre visszamenőlegesen is, hogy mely mérőállástól mely mérőállásig mekkora számlát fizetett.
Attól, hogy egy ingatlan 36 nm-es, ha évekig nem tudta a szolgáltató leolvasni a mérőt, és csak becsült számlák készültek, akkor a végelszámolásnál kijöhet ekkora összeg.
Amennyiben bement mérőállással az ügyfélszolgálatra elszámolást kérni akkor kapnia kellett volna egy számlát addig a mérőállásig, a teljes hátralék feltüntetésével, a 80 ezres számlán milyen mérőállás szerepel vajon?
Nem lehet, hogy
A) nem a gázmérő állását vitte be személyesen (hanem valamely más szolgáltatóét mondta be ide is)?
B) ha nem készült átadás-átvételi jegyzőkönyv azzal a mérőállással amit bevitt?
C) nem lehet, hogy személyesen nem kért elszámolást, csak a kiküldött (becsült vagy részszámla értéket) fizette ki?
A helyében lenne min gondolkodni...

Manyecska 2012.03.30. 07:55:39

Ezt a levelet el kéne küldeni az Aktívnak. Is!!! :(

cicmen (törölt) 2012.03.30. 07:56:20

@Manyecska: Egyébként meg van fellebviteli bíróság is nem? -tudom, "fellebezésnek helye nincs"

Másodfok után vége a dalnak, kivéve ha törvénysértés történt. A történetből úgy néz ki hogy nem volt ügyvédje. Az nem kis hiba. Ha bíróságra kerül valakinek valamilyen ügye, ajánlatos felfogadni a prókátort mert mint a példa is mutatja egy ilyen egyszerűnek tűnő ügyekben is jól meg tudják ám szopatni!

Manyecska 2012.03.30. 08:04:15

@cicmen: igen. Nem tud fellebezni?:((

Mondjuk nem olvastam az elejét /nem is tudom ma../..! Monnyuk azt mondják a bíróság jogot szolgáltat nem is igazságot..
:(

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.30. 08:07:40

Kérnék szépen, egy posztot hétvégére! De érdekes legyen ám!

Manyecska 2012.03.30. 08:12:49

@Dr.batgirl: szia, én itt elvagyok. A szomszédunkból 1500 embert telepítenek éppen ki egy bomba miatt, ha nem jönnék akkor szarul dolgoztak a tűzszerészek :D

cicmen (törölt) 2012.03.30. 08:22:20

@Manyecska: Monnyuk azt mondják a bíróság jogot szolgáltat nem is igazságot..

Ezért kell az ügyvéd. Pár dolgot kivéd mert a bírók is megérik a pénzüket ám.

cicmen (törölt) 2012.03.30. 08:24:41

@Manyecska: A szomszédunkból 1500 embert telepítenek éppen ki egy bomba miatt

Hűha! Azt tudod hogy egész közel lakunk egymáshoz? :) Tegnapelőtt akkor tényleg könnyen talizhattunk volna!

Manyecska 2012.03.30. 08:28:01

@cicmen: honnan tudnám?:D Te is ki vagy már telepítve??? :)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.03.30. 08:29:09

Jó történet. Innen tudod, hogy Magyarországon élsz.
Magyarország, én így szeretlek!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.30. 08:29:20

@cicmen: éjjen az ifjú pár!!! :D szereti a tik a megggggyet..... én drukkolok nektek! :D

Manyecska 2012.03.30. 08:30:09

@Dr.batgirl: küldök posztot! A lázmérő amit félvakon kivettem H betűt /ill. kisszéket/ mutat! Csodálkozom..lehet megdöglöm ma?

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.30. 08:31:12

@webnazi:
"Mérőórát hogyan lehet megbuherálni, ha már egyszer eladta a kérót? "
bemászik az ablakokon oszt megbuherálja.
@oregember nem venember:
mi vót ma a kórházi reggeli?

Manyecska 2012.03.30. 08:33:53

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: tudom, bátraké a szemlencse..igazán kedves tőled !!:)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.30. 08:35:35

@Manyecska: @cicmen: NAJÓ, AKKOR MOST VÁLASZT KÉREK, HOL FOG ROBBANNI AZ A BOMBA????

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.30. 08:37:17

@Manyecska: 1. honnan vetted ki
2. remélem a H betű nem azt mondja, hogy "H"alott vagy, hanem csak azt hogy "h"üje..
:DD bocsi, ezt nem hagyhattam ki:))

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.30. 08:39:37

@Manyecska: hát akkor, ha addig már nem találkoznánk, akkor mindenesetre jó utat kívánok, csókoltatlak soxor!:D

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2012.03.30. 08:41:30

@answ: Azért a vevő is szarjon süncsaládot, hogy nem volt képes szólni neked az érkezett levelekről.

Manyecska 2012.03.30. 08:41:38

Köszönöm aggódásotokat tudom hogy hülye vagyok /régóta/, még nem forrok!:D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.30. 08:42:33

@Manyecska: Közben megnéztem, óbuda..húú..az nem jó

cicmen (törölt) 2012.03.30. 08:43:34

@Manyecska: honnan tudnám?:D Te is ki vagy már telepítve??? :)

Én maradhatok. Békáson nincs balhé.

cicmen (törölt) 2012.03.30. 08:47:14

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: éjjen az ifjú pár!!!

Ott még azért nem tartunk.
Én konzervatív úriemberként nem vágok azonnal bele egy házasságba! Először dugunk egy párat! :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.30. 08:50:22

@cicmen: naon helyes. egy összeesküvés kurva sokba fáj, egy válás meg még többe. szóval jobb eztet kellő óvatossággal kezelni....:D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.30. 08:54:24

@Manyecska: tudod, hogy csak poénból írtam, és ha most megsértődsz, akkor kitagadlak:)

Manyecska 2012.03.30. 08:54:50

@cicmen: ugye nem a bálintgyörgybe lax? mer lehetnél akár az unokatesóm is a stílusod alapján :D:D:D ??:))

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.30. 08:55:24

@Manyecska: ugyanmán. az igazi férfi (egyik)legfőbb ismérve a kíméletlen őszinteség. amelyik csak picsog meg hadovál meg janivagyok, az úgyis felejtős.

:D

cicmen (törölt) 2012.03.30. 08:59:26

@Manyecska: lehetnél akár az unokatesóm is a stílusod alapján

Vicces gyerek lehet! :)

Manyecska 2012.03.30. 09:08:18

@cicmen: Meg hát! ja az,.. Szerintem hallózzunk a Nánási felé mingyár röpül itten szirénáznak reggel óta ám! Megyek lefexem mert nem bírom a kiképzést már..:((((..xarul vagyok.

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2012.03.30. 09:08:25

nem tom, mi most költöztünk 3 hónapja, de minden szolgáltótól sikerült 0-ás igazolást kapni. ja meg sikerült a levelezési címünket is megváltoztatni. ok voltak gondok, mert pl a díjbeszedő kiküldött egy 10 ezer ft-os csekket, holott túlfizetésünk volt.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2012.03.30. 09:11:00

Ilyen volt nálam is. Eladtam a pecót! S akkor úgy tudtam, hogy a vevőnek kell bemenni stb... Tudom hülye vagyok. Ha jól emlékszem akkor a rendes lakcímet is rögzítették ami nem volt ugyanaz mint az érintett lakás. De postacímnek az volt megadva. Naszóval az én felszólításaimat is oda küldték. Persze egyet sem vettem át mivel nem voltam már tulajdonban meg sem próbálták a lakcímemre küldeni. Érdekes, hogy a végrehajtónak seperc sikerült rámtalálnia úgy, hogy közben lakcímet is váltottam amit a FÖGÁZ nem ismerhetett. 35eFt-os tartozás vége 120k huf lett (tartozás+kamat+végrehajtói díj stb...). De sejtettem, hogy nincs értelme bíróságra rohangálni.

Manyecska 2012.03.30. 09:15:41

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: találkozunk majd a bomba felé félúton úgy kezdjük, megmarad.., megmarad..oszt majj meglátjuk:) !

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.30. 09:20:11

@Manyecska: két féllábú ember házassága az egyik legszebb példajaz össztartásra meg az egymás segítésére megazilyesmire. arról már nem is beszélve, hogy micsoda lehetőségeket nyit meg a szitu az ágybéli örömöket tekintve...:D

cicmen (törölt) 2012.03.30. 09:21:58

@Manyecska: Elkezdek fülelni! Arra az esetre, ha felrobbanna mondd már meg milyen ruhában vagy! Ha erre szállsz el elkaplak!
Na akkor itt várok az ablakban, a kávét már megfőztem. Azt megiszod és kezdhetjük is! De aztán nehogy azt mondd, hogy ne most mert fáj a fejem! :)

Rosszindulatú Vászka 2012.03.30. 09:28:18

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nohiszen, sokra megy két ballább ott, ahol így is kevés a rátermett jobb.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.30. 09:32:51

@Rosszindulatú Vászka: az ágyba' nem politizzállunk....

monnyuk éppen azon gondoxok, hogy melyik a praktikusabb, ha ugyanaz a bal hiányzik mindkettőnek, vagy ha ellenoldalba bal-jobb mínusz van... eszt még végig kell gondolnom, elég bonyolult .

Rosszindulatú Vászka 2012.03.30. 09:44:40

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ha egyforma a cipőméret, akkor tudom a választ.

És nem potitizéltem, csak népieschen közhejeztem. Lsd. ma is bal lábbal keltél fel :P

cicmen (törölt) 2012.03.30. 09:45:36

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: monnyuk éppen azon gondoxok, hogy melyik a praktikusabb, ha ugyanaz a bal hiányzik mindkettőnek,

Szerintem ha mindegyik megvan az tud igazán praktikus lenni! :)

Rosszindulatú Vászka 2012.03.30. 09:50:05

Na elég ebből, ne lábarlankoggyatok már, nincs semmi dolgotok?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.30. 09:51:04

@Rosszindulatú Vászka: hát így megyen ez, ahol nem tuggya a balláb micsinál a jobb.

jobb ma egy láb, mint holnap egy bal.

@cicmen: ugyanmán. nem bux az egzotikumokra? persze semmi közöm hozzája, csak érdeklődöm. :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.30. 09:51:27

ELképzeltem. Szerintem jobb, ha mind a kettőnek ugyanaz a lába hiányzik.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.30. 09:52:52

" a Fogyasztóvédelem határozatát sem!(akkor minek van a fogyasztóvédelem?)"

Hogy legyen dolga az épületben a légkondinak...

Hogy miért hagyta helyben a bíróság? Mert a Főgáz jattol, mégis miért :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.03.30. 09:56:43

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Most értettem meg az 'ellenlábas' kifejezés értelmét.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.30. 10:09:48

ti ilyen idióta problémával terhelitek azt a blogot, holott magyarországon, rettenetes nagy veszélyben vannak egyes emberek.
pl.

www.nlcafe.hu/sztarok/20120330/barmikor_szetszakadhat_vv_sehi_implantatuma/

cicmen (törölt) 2012.03.30. 10:11:58

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: hogy a lábasfejűekrül

Bödönfejű Ödönke! :)

cicmen (törölt) 2012.03.30. 10:16:16

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ugyanmán. nem bux az egzotikumokra?

Dehogynem! Csak a különböző változatai között inkább a havajigörlökre bukok.

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2012.03.30. 10:18:42

Szervusz levélíró, a jogi rész leírása pontatlan; az sem derül ki, hogy fogyasztóvédelmi panaszod elutasításának bírósági felülvizsgálatát kéred, vagy pedig polgári perben ítélték meg ellened a tartozást?

Ez két nagyon különböző eset, hatósági eljárásban például nem lehet dönteni egy polgári tartozásról.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.30. 10:18:54

@Dr.batgirl: azon gondóxok, hogy lehetne ezt a sok jó szétszakatt implantátumot hasznosítani. pédául összegyűjtve, kimosva, nyugottan lehetne belőlük ágybetétet csinálni, vagy esetleg avantgardista szoborkompozíciót alkotni belőlük. esetleg csőtörésnél tömítőanyagnak?? mostanába ződülök.

@cicmen: az valami új popsztár otthon?

Rosszindulatú Vászka 2012.03.30. 10:19:23

Két láb jó, négy láb jobb!

@Dr.batgirl: mellesleg ez most érdektelen, lényewgtelen és nem a tárgyhoz tartozó, nehogymár OFFojjad a releváns OFFolást.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.30. 10:21:05

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: gondoljuk át. ( Ma ilyen gondolkodóba vagyok)
Csinálhatnál belőle, eg yhatalmas mű mellet, és pénzért fogdoshatnák a pasasok, na meg leszbikus személyek.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2012.03.30. 10:22:29

ezért nem kokettálok a gázosokkal. szemét egy banda. egyre szarabb és drágább úgy hallom. főzni veszek palackosat azt csókolom (de erőteljesen gondolkodom egy villanyos rendszeren). fűteni földdel fűtök, az nem követelőzik. ha lesz lóvé rakok fel napelemeket is, és akkor kizárom a villanyos céget is - ők még nem akartak átvágni, szal még maradhatnak.

már csak az autót kéne valahogy okosítani, mert a benzin is katasztrófa...

cicmen (törölt) 2012.03.30. 10:24:53

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: az valami új popsztár otthon?

Haggyá már! Azt sem tudom, felrobbant e az új csajom, vagy mi van vele, Te meg itt hülyéskedsz ezekben a válságos percekben!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.30. 10:25:10

@Rosszindulatú Vászka: dehogynem:)
ez benne a legszebb, itt mindent megtehetek:))
és milyen jól esik..:)

SZDSZPistike 2012.03.30. 10:26:11

Ugye -többek között- a Főgáz lett "kirendelve" a Ferencvároshoz, szponzornak?

Kell a lové a feneketlen kút focicsapatba?
:o

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.30. 10:27:02

@cicmen: attól hogy kávét főzöl neki, és megpróbálod elkapni, ha repül, attól már a csajod??????

Kellene már nekem is egy kávéfőző, aki elkap amikor repülök..

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.30. 10:27:34

@Dr.batgirl: nem rossz. de akkor már csinájjunk úgy, mintha cuciálisan érzékenyek vónánk, osz kimondottan a vakoknak készíccsünk ilyet. még a végén szexizmussal gyanúsítanának.

@cicmen: ezek itt mind hawaii-ak:

kepfeltoltes.hu/view/120330/hawaii_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Rosszindulatú Vászka 2012.03.30. 10:28:36

@Hurrá Torpedó: biodízel, vagy alkoholos motor, még esse tudod?

Netuddki. 2012.03.30. 10:29:58

Nem igaz bakker! Hányszor kell még elmondani, hogy ilyen esetekben keressetek már egy ügyvédet!
A levélíró ügyvéd nélkül ment a bírósági tárgyalásra??? Oszt csodálkozik ha megszopatták? Egy ügyvéd megkérdezése azért nem kerül 80eFt-ba, főleg ha a végén nem neki kellett volna kifizetni.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.30. 10:30:25

@cicmen: ugyanmán ne siránkozz. majd az elmebeteg boncolófiúka összerakja neked.

beszélgetni mán nem lehet vele utána, az igaz...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.30. 10:32:30

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ja, és kérjünk eus támogatást. keresni kellene egy pályázatot..

cicmen (törölt) 2012.03.30. 10:43:54

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ugyanmán ne siránkozz.

De! Tegnapelőtt láttam a képét és nagyon megtetszett! Ha most egy robbanás letépi a ruháját és én nem vagyok ott, azt sosem bocsájtom meg magamnak! :)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.03.30. 10:45:09

Na, erre varrjál cipőt!
m.sportgeza.hu/sport/2012/03/29/lotuszulesben_elzsibbadt_a_laba_amputaltak/

cicmen (törölt) 2012.03.30. 10:46:01

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Látom formában vagy! :) Hozhatod a barátnőidet is!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.03.30. 10:47:34

@Dr.batgirl:
Isteni kávét tudok főzni!
Az elkapást sajnos nem tudom vállalni, túl kicsi vagyok.

@A félelmetes népszavazás:
Tyűha!

cicmen (törölt) 2012.03.30. 10:50:14

@agresszív kismalac: Na ez a barom is! Harcművész! Még jó, hogy nem nuncsakuzás közben aludt el!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.30. 10:54:55

@cicmen: bizony! lefogytam három kilót! :D:D

@agresszív kismalac:

oszt még aszonygyák, hogy egésséges életmód meg jóga meg izé. hát anyád.

Manyecska 2012.03.30. 10:57:13

@cicmen: még nem robbantam fel:) Meg csaxólok hogy leszbi sem vagyok ám aztat csak úgy mondtam /ha még kétségei lennének bárkinek-esetleg/ Te bux az oxalát kristályokat /véresen/ pisilő lányokra???:P:P Bocs!:D Szerintem az a rohadt salsa rázott ki egy nagyobb kristályt megint /10 évente szoktam!!/..brrrr... sza sok tejet nem ihatunk majd! A kávémba se kérek:)!!! Főznimentem pá.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.30. 11:02:49

@agresszív kismalac: Na akkor jöhet a a következő fokozat!

Az ellenőr pl. a biztonsági őr természetes ellensége :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.30. 11:03:37

@Manyecska: mennyire jó, hoyg ezt most megosztottad velünk. Van egy ismerősöm, aki a napiszékletvizsgálódását is megosztja
( te sehol nem vagy ezzel a véres vizelettel. )

Manyecska 2012.03.30. 11:07:07

@Dr.batgirl: ja, azt ismerem én is! Csak gondoltam szólok mire számítson!! :P
Meghát, így egymás közt vagyunk itt..!

Manyecska 2012.03.30. 11:18:19

@Dr.batgirl: konkrétan nem véres hanem vér jön ilyenkor:)! Mire megszültem délutánra már minden bajom volt, azt hittem bekattanok a fájdalomtól hiába volt bennem 1000mg algopyrin /meg forte/:(

Manyecska 2012.03.30. 11:23:23

@D.Sc. Sün‼ ツ: :)) kezdjed! na azt a nőt ahányszor megláttam a tévébe mindig ingerenciám volt a fejét valamibe ütemesen beleverni:(..valami nagyon keménybe. :( !

Sokorai_Atala 2012.03.30. 11:26:14

Nekem is mondta agázosemberbácsi, hogy nagyon jó az nekem, ha átalányt , réz:)számlát fizetek, mert akkor télen-nyáron ugyanaz az összegés minden nyugdíjas lakó ezt kérte a házban!! Erre én mondtam neki, hogy télen ki sem lépek a lakásból, ha már hazértem, nyáron pedig elsörözöm a különbözetet, tehát az nekem sokkal jobb és annyit szeretek fizetni, amennyit használok, ha sokat, ha keveset.
6 perc 20 másodpercig tartott kitölteni a papírokat.

Manyecska 2012.03.30. 11:27:57

@kovi1970: így van! :D

Ott a pont..!!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.03.30. 11:32:06

@Manyecska:
Nem engedi a blogmotor!

Ez mi?
"Üzenetedben olyan kifejezést vagy linket használtál, ami tiltott. Fogalmazd át és küldd el újra! "

Anomalocaris (törölt) 2012.03.30. 11:36:04

Lajosmizsén egy ismeretlen levágott lófejet dobott az útra egy elhaladó lovas kocsiról. A Lajosmizsei Rendőrőrs a hulladékgazdálkodás rendjének megsértése bűncselekmény miatt indított nyomozást.

Manyecska 2012.03.30. 11:39:32

@Dr.batgirl: különben gyere el velem salsázni ottan vannak néha szóló pasik, gondolom tudnak kávét is főzni!:) Van ott 100kg-os csaj is:), a mi korosztályunk amúgy pont.., oszt konkrétan mostanában én is farnehéz vagyok.. :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.30. 11:47:21

@Manyecska: salsa csoport nálunk is van, a másik teremben.
Q-va idegesítő, hoyg elszeretnél merülni abban amit csinálsz, de a salsásoknál,üvölt a zene, plusz a tánctanár..egy-kettő-háromnégy..egy...stb

bigthereal 2012.03.30. 11:51:36

nem olvastam el a kommenteket, de a posztoló balek, nem azért, mert fogalma sincs az egész ügymenetről és eljárásról, hanem azért, mert a LEGELEJÉN NEM FORDULT ÜGYVÉDHEZ!

mikor értik már meg az emberek, hogy az állammal és a szolgáltatókkal szemben csak felkészült ügyvédek tudják felvenni a harcot, néha még azok sem, de az egyszerű polgárnak semmi esélye nincs egy ilyen ügyben.

ja, hogy sajnálta azt a 10-20-30-40 ezer forintot, amibe került volna a tanács és a segítség?
most fizetheti a tripláját...

Manyecska 2012.03.30. 11:52:09

@Dr.batgirl: :))))) munkaidőben vagy kívül?? Tényleg hangos a zene nem is hallom a srácot /tanár/ pedig mögötte állok /újak előre!!/ másfél méterre.
Szoktam gyönyörködni viszont a tükörben:P:D na, vele viszont jókat táncolunk!, bizonyám, csak a melleimtől nem férek oda meghát magasabb is vagyok nála fél fejjel mindegy :P

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.30. 11:56:45

@Manyecska: nem munkaidőben.pl. ma délután, egy művelődési házban. eszméletlen hangosak. Nekem meg 3 órán keresztül ott dógom van, közvetlen közelükbe.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.03.30. 11:58:07

Hm... oxalátfétis.
Ez valami új dolog lehet.

Manyecska 2012.03.30. 12:01:45

@Dr.batgirl: én imádom, régen jutottam el bajnokságon döntőig, asszem a megasztárban is felléphetnék! Vagy az nem az a műsor?? :P

answ 2012.03.30. 12:07:12

@hokuszpok26: Nem igaz hogy a nyilvantartobol kerik le az adatokat. Mi nem ertesultunk semmirol, mert a birosag is a regi 5 eves cimre kuldte a papirokat, ami raadasul sosem volt bejelentett lakhely. Arra kuldi amit a szolgaltato megad. Igy mar csak arrol ertesulsz hogy lezajlott az eljaras, nem eltel ellenvetessel es levonjak a fizetesedbol. Konkretan a fonol szol hogy el kell utalnia.

answ 2012.03.30. 12:19:06

@bigthereal: milyen 10-40e Ft? 70-100e Ft lett volna alaphangon a per koltsege az ugyved szerint aki a csaladunk baratja. Raadasul nagyon ketseges hogy nyersz a szolgaltato ellen. Irj nekem egy ugyvedet aki 10-40e Ftert el tudja intezni es felhivom.

klippan 2012.03.30. 12:55:59

Az adásvételkor eladó és vevő közösen rögzítették az óraállást. Ha a fölötti fogyasztást számláz a szolgáltató, az a vevőt terheli, a rögzített óraállásig pedig az eladót. A különbözetnek ki kellett derülnie már a 2007-es számlázáskor.

bigthereal 2012.03.30. 14:25:24

@answ: a posztra írtam, ott meg nincs perköltség, csak ha veszít...

egyébként a te ügyed is kb. annyi, és még azt is elárulom, hogy a kézbesítési vélelem megdönthető, ami ebben az esetben is működhet.

ha többre is kíváncsi vagy, bigtherealkukacfreemailponthu

answ 2012.03.30. 14:31:17

@Szárnyati Gézа: Pont ezt mondta az ügyvéd is :) Egy telefon lett volna és nem fajult volna idáig az ügy.

answ 2012.03.30. 14:48:04

@bigthereal: Köszi, küldtem levelet.

Xezs 2012.03.30. 20:27:13

@webnazi: Ki emlegetett itt mágnest, nagyeszű? Illetve ki mondta azt, hogy az eladás után lett megbuherálva?

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2012.04.02. 22:38:14

Amúgy ha sajnáljátok a pénzt ügyvédre, vannak ingyenes blogok (mint pl. a mienk - ez a reklám helye), ahol lehet segítséget kérni, jogesetet beküldeni.
Ugyan nem látunk el peres képviseletet, de szívesen megmondjuk merre indulj, INGYEN!
süti beállítások módosítása