Tékozló Homár

Nem kapnak tévét az Auchan-játék nyertesei?

2012.05.23. 13:34 | jackyll | 62 komment

Naiv vásárló azt hitte, hiába tűntek el napok alatt az értékes nyeremények az Auchan elrontott szülinapi játékán, ő még időben jelezte igényét a LED-tvre. Aztán kiderült, hogy hibás a kód, amit kapott:

Május 4-től 31-ig van folyamatban az Auchan 14 éves születésnapi játéka. Ennek lényege az, hogy minden 5.000 Ft-onként a vásárlók kapnak egy kaparós sorsjegyet, amellyel: 1. azonnali ajándékokat nyerhetnek, 2. a rajta szereplő sorszámmal részt vehetnek a "Gazdálkodj okAuchan" webes játékban, 3. online regisztráció után részt vesznek egy sorsoláson, amelyen egy gépkocsit lehet nyerni. A webes játék lényege az, hogy a sorsjegyek lehetőséget biztosítanak 3 dobásra egy "Gazdálkodj okosan" jellegű játékban, amelyben az egyes mezőkben olyan feladatokat kell sikerrel teljesíteni, mint például: kvíz, sudoku, akasztófa, puzzle, autóversenyzés, memória játék stb. Így összesen sorsjegyenként (tehát 5.000 Ft-nyi vásárlásonként) 0-30 pontot lehet összegyűjteni. Az így összegyűjtött pontokat ajándékokra lehet beváltani. A játék első napjaiban (ahogy ez a játékszabályzatban is látható) például 60 pontért háztartási kisgépeket, 150 pontért LED tv-ket lehetett vásárolni. Ezek gyorsan elfogytak, és ezt követően csak jóval drágábban lehetett sokkal kevésbé értékes ajándékokat venni: például 150 pontért homokozó készletet vagy 1.800 pontért wellness hétvégét (ahogy ez a játékszabályzat utólagos 2. mellékletében látható).
Azon szerencsés vásárlók között vagyok, akik még a promóció első napjaiban játszottak, és tv-t tudtak vásárolni. A játékszabályzat szerint a nyereményt június 4-én, illetve 9-én lehet átvenni több kijelölt Auchan áruházban. Május 18-án e-mail-en arról értesítettek, hogy a nyereményt házhoz szállítják, ehhez a web-es felületen adjam meg az elérhetőségeimet és a játék során felhasznált sorsjegyek sorszámát, amelyeket a játékban való részvételhez már természetesen meg kellett adni.

Május 22-én újabb e-mail érkezett, amelyben arról tájékoztattak, hogy a feltöltött sorszámok hibásak és/vagy hiányosak, ezért ismét töltsem fel ezeket. Jelenleg itt tart az ügy, azonban fontos az, hogy magamon kívül 2 másik játékost is ismerek, akik hasonlóan a kezdetekkor játszottak, és tv-t "vettek", és őket is arról tájékoztatták, hogy hibásak a kódok. Ezt többnek tartom véletlen egybeesésnél, és nem tartom kizártnak, hogy ez csupán az előkészítése annak, hogy az Auchan visszakozzon, és ne adja át a nyereményeket.
 
A játékszabály szerint a nyeremény átvételének feltétele a játékhoz felhasznált sorsjegyek bemutatása, és a pontok beváltásakor kapott kód bemondása. Ezekkel természetesen rendelkezem, azonban a játék honlapján a felhasználók számára nem kereshető vissza, hogy mely sorsjegyeket töltötték fel a játék során, így csak közvetett bizonyítékom van arra, hogy valóban rendelkezem az összes olyan sorsjeggyel, melyeket felhasználtam a játékhoz és pontbeváltáshoz. A közvetett bizonyíték nem más, mint az, hogy 12 sorsjeggyel (+1 ajándéksorsjegynek megfelelő 3 dobással, amit "ingyen" kaptam regisztráláskor) értem el valamivel több, mint 150 pontot, átlagosan 12 pontot sorsjegyenként (a maximális 30-ból). Ez átlagos értelmi képességekkel és internet használati készséggel gond nélkül elérhető, hiszen a helyesen megválaszolt kvíz kérdésekért 8 pont járt, az ügyességi feladatokért 10 pont; sorsjegyenként pedig 3 dobás járt. A feladatok, kérdések nem voltak nehezek, és ismétlődtek.
 
Összegezve: a játék során felhasznált összes sorsjeggyel rendelkezem, csakúgy, mint a pontbeváltáskor kapott kóddal, de az Auchan azt állítja, hogy ez nem így van, és a jelek szerint nem csak rólam.
 
A fentikkel azért fordultam többek között Önökhöz is, mert meggyőződésem, hogy a közvélemény nyilvánossága meggátolhatja az Auchant abban, hogy elkövesse a vélelmezetten előkészülőben lévő csalást. Nem azzal vádolom az Auchant, hogy csalást követett el. Csupán annyit állítok, hogy az előjelek alapján nem kizárt ennek előkészítése, és hatékonyabbnak tartom ennek megelőzését a közvélemény erejével, mint az utólagos megtámadását a hatóságoknál. Kérem, segítsenek abban, hogy a cégek ne tehessenek meg bármit a fogyasztókkal!
 
Üdvözlettel,
egy (eddig?) hűséges Auchan-vásárló

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VilMarci 2012.05.23. 13:37:25

Az ilyen játékok szabályzatában általában ott van, hogy a szervező azt csinál, amit akar, reklamálni nem lehet.

Manyecska 2012.05.23. 13:39:13

Én most egy könnycseppet elmorzsoltam...itt van előttem kettő kinek kell?:)

Manyecska 2012.05.23. 13:41:07

..azt írják "értékes ajándékokat nyerhet" na..feltételes mód!! meg két szaros hörcsög is van rajta. "értékes ajándékokra válthatja be"..

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.23. 13:41:12

"csak közvetett bizonyítékom van arra, hogy valóban rendelkezem az összes olyan sorsjeggyel"

"összes sorsjeggyel rendelkezem"

Nagyon zavaros, és ellentmondásos. Lehet, hogy csak nem érti a játék szabályait. (Az a gyanúm, a kiirója sem...)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.23. 13:42:33

Nyertem egy autót, a slusszkulcsot is elküldte a ríderszdájdzseszt a borítékban. Már csak kismillió feltételt kell teljesítenem...

Manyecska 2012.05.23. 13:43:31

Hát akkó én most jáccom egyet ezekkel oszt a regiszrácijós számot felvésem jól:D

Egyéves Önkéntes 2012.05.23. 13:48:18

Az előbb az egyik amatőr egyházi letöltős oldalon kiírta a böngésző, hogy nyertem egy ájfont, mert én vagyok a százezredik látogató.
Micsoda egy szerencsés nap!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.23. 13:51:24

@Egyéves Önkéntes: "amatőr egyházi letöltős oldalon"

:)) Sok perverziót láttam mér, de most megleptél.

XCat 2012.05.23. 13:55:23

@Egyéves Önkéntes: Mit tőtöttél le? Az Agnus deit és a héttörpét?

Egyéves Önkéntes 2012.05.23. 13:57:08

@atpijkamo: @PlastiCat:
természetesen zsoltárokat töltöttem le, rossz az, aki rosszra gondol.
:)

Dr. Kix 2012.05.23. 13:57:20

Mivé lett az Ó-Sün? Szégyen...

XCat 2012.05.23. 13:58:58

@Egyéves Önkéntes: Zsoltároslányokkal, vagy natúr?

mohopasi 2012.05.23. 13:59:22

Ezzel az akcióval már több probléma akadt. Nem lehet, hogy nem az Auchan a hunyó, hanem a játékszabályzatban Lebonyolítóként megjelölt banda...? Mondjuk abból a szempontból mindegy, hogy eleve Promóciós játéknak hívják, de eddig ellenreklám. Persze azoknál nyilván nem az, akik majd boldogan viszik haza a nyereményüket.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.23. 14:02:24

@Egyéves Önkéntes: Oppardon, nem szóltam.

amatőr - felnőtt tartalom
egyházi - vallásos
letöltős - zene, varez

Namost a fentiekből kombináltam, és akárghogy forgattam, fura dolog jött ki belőle.

Manyecska 2012.05.23. 14:02:26

@PlastiCat: :D:D .. nincs is jobb mint térden állva gyónni esetenként! Ne zavarjatok, így nem fogok nyerni:D

Manyecska 2012.05.23. 14:07:10

@atpijkamo: most mér már megint??? :D:D :)

KAWAszaki 2012.05.23. 14:08:10

Pénzért biztosan adnak LED tévét a Zósünben.

XCat 2012.05.23. 14:08:35

@atpijkamo: Navárjál, lehet ezt még tovább absztrahálni.

amatőr --- felnőtt tartalom --- ami egy gyereket sosem érdekelne, pl. Kant kategorikus imperativusa Marx erkölcsiségének a tükrében

egyház --- vallásos --- máshogy adózik, és jobban, de el lehet gondolkoni azon is, hogy mitől egyház egy egyház, és mondjuk a Svéd Spagettiszörny egyháza, miért az

egyházi - vallásos --- vagy börtön is lehet letöltős

Akkor így már jobban összeáll, nem?

mohopasi 2012.05.23. 14:09:04

De az egész egy tosz tévéért? Legalább akasztana le egy jó kis motort, vagy valamit, mint itt: minu.me/-ketkereken
Ja ez nem ingyé van, és csak tesztvezetés...? Na nem baj.

XCat 2012.05.23. 14:11:10

Nem viszed vissza, oszt ingyér lesz.

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2012.05.23. 14:13:30

én is próbálkoztam ezzel a szarral, beírtam vagy 6 kódot, de mindegyikre azt írta ki h már volt használva..

Egyéves Önkéntes 2012.05.23. 14:13:42

@PlastiCat: zsoltáron fekve, gyertyákkal, stb...

Manyecska 2012.05.23. 14:14:54

@fghjk: akkor én abbahagyom.még a végén megdobnak hörcsöggel.

XCat 2012.05.23. 14:15:54

@Egyéves Önkéntes: Kényelmetlenül hangzik. Lehet hogy valami akciós fakírlányt sóztak rád, ekte zsoltároslány helyett.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.05.23. 14:18:21

Kiváncsian várom Ósan Orsi reakcióját.

Manyecska 2012.05.23. 14:35:49

Én most nyertem szőrtelenítést 3000 Ft értékben...egy másik cég....asszem viszem a kutyát hozzájuk! :D:D

Manyecska 2012.05.23. 14:43:58

@Egyéves Önkéntes: mi eccer kipróbálhattuk a fakírágyat és tényleg nem fáj ha sok kicsire fexel rá!! mondjuk kufircolni nem ajánlott azon sem . meg vízágyban sem:P :)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.05.23. 14:51:14

@Manyecska: Hogy fog kinézni már az a szegény kutya csupaszon?

Zirowe 2012.05.23. 15:04:32

Na majd most verik itt az asztalt sorban azok akik azt hitték, hogy a két szép szemükért és 50ezer forintnyi bevásárlásért kapnak ingyen százezres led tv-ket, hogy majd azon nézhessék a barátok közötöt..

Manyecska 2012.05.23. 15:07:13

@atpijkamo: sajnálom, rajtam 1500cázér sincs szőr!! Az összes a fejemen koncentrálódik haj formájában, két embernek elég lenne..:(

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.23. 15:09:05

@Manyecska: Kécceresen is mázlista vagy. (Egyrészt hogy nincs, másrészt hogy sok van.)

Sokorai_Atala 2012.05.23. 15:12:41

Én az orchidea akciókat bírom az ósönben. Minden születésnapukon az tuti, hogy bekínálnak a TV-ben akciós orchideával:)

Egyéves Önkéntes 2012.05.23. 15:26:46

@Manyecska: a csodák palotájában kipróbáltam a szöges ágyat, de csak feküdtem rajta én se kufircoltam.
állítólag ez ott nem szokás :)
a vízágy is kimaradt még, úgyhogy szívesen meghallgatjuk a tapasztalataidat. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.23. 15:47:37

erdeklodni szeretnek, hogy az NDK-s turmixgep, a kivehetos ajtos megjott-e mar?

Manyecska 2012.05.23. 19:17:29

@Egyéves Önkéntes: aha, arról beszélek:)! jó volt nem:)? ... a vízágyról: alacsonyan van, és nagyon hullámzik!! Marha nehéz egyáltalán eltalálni a párnáig, mert süpped. Na most a fantáziádra bízom mi folyhat ott, minimum hullámverés :D..:P ! :))

Manyecska 2012.05.23. 19:23:37

@Manyecska: mindegy.
Üdvözlök mindenkit:))

Egyéves Önkéntes 2012.05.23. 20:42:44

@Manyecska: Jó volt, ja. Bővebben, nem volt jó. :)
Sajnos nincs fantáziám, el nem tudom képzelni milyen lehet egy vízágy. :)
Na majd egyszer kipróbálom egy bútorboltban.

Megdobbent 2012.05.23. 21:53:03

Aztakurva. Ha ilyen hatoldalas szabalyzatot talalok, akkor mindig eszembe jut, hogy milyen jo egyosszegben, szepen kifizetni egy tv-t, ami mondjuk kell is.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.05.24. 07:58:19

Mondjuk a postíró nem olvasta el az ez után jövő levelet, amiben leírják, ha bemutatja a szelvényeket, akkor megkapja a nyereményét.

Manyecska 2012.05.24. 08:22:30

@Egyéves Önkéntes: hullámzik kissé! :) meg süpped. Mi alig tuttunk kiszállni belőle:D:)
Hát ilyen:)

Egyéves Önkéntes 2012.05.24. 08:25:45

@Manyecska: télen kell benne hancúrozni kinn, akkor megfagy kicsit és nem olyan instabil
de ez csak egy tipp :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.05.24. 08:51:05

Kedves GazdálkodjokAuchan Játékosok!

Azok a televíziót nyert vásárlók, akik a házhozszállítás egyeztetése céljából megadták adataikat, de az első lehetőség alkalmával hiányos információkat gépeltek be, a tegnap kiküldött levél alapján korrigálhatják a korábban megadott sorsjegyek sorszámait.

Reméljük, élnek a lehetőséggel és mi újabb játékosok számára szállíthatjuk házhoz a TV-ket! Viszont azoknak sem kell csüggedniük, akiknek a korrigálást követően sem egyeznek az adataik a rendszerünk által tároltakkal, ők az összes érvényes és megjátszott sorsjegy bemutatásával, a nyereményt igazoló kóddal és a profiljuk azonosításával személyesen, az átadási helyszíneken később átvehetik még a nyert televíziókat.

Megértésüket köszönjük!

Auchan Magyarország Kft.

Nyilvánvalóan ezt nem olvasta el a postíró :)

Manyecska 2012.05.24. 09:06:53

@Egyéves Önkéntes: hát én már hajókáztam viharban -tengeren, és igazi volt :D - ilyenkor a hajó orrába szoktak ülni/feküdni- hányás közben bokáig áll :D - sza érted:)..a férjem meg nyugodtan kávézott közben:O:D..én meg ott szédelegtem..

Manyecska 2012.05.24. 09:08:00

Én imádom az Auchant. A hörcsögeik meg tökcukik. Azt szeretném ott szórják szét a hamvaimat majd..

XCat 2012.05.24. 09:08:22

@Manyecska: Akkor a dikabrió a titanicban a két winslettel csak hányni akart?

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.05.24. 09:29:06

Egyszerűbb lett volna, ha minden 100. vásárlónak a pénztárnál a kezébe nyomnak egy TV-t és kész.

HMF 2012.05.24. 09:43:52

Én olyan levelet kaptam, hogy a Hotel Inn Budapest Millennium-ban kerül átadásra amit nyertem,mert hogy kapacitási problémáik vannak.

Nem csak átverés ez?Igaz mi "csak" egy 25 ezres kávéfőzőt nyertünk,kemény 60 pontért.

És ha szabad kérdeztem,akkor nem kapok garit se?Se blokkot?

Én attól félek, hogy mki odamegy és nem lesz ott semmi :)Nem azért csinálják mert nem akarják, hogy balhét csináljanak az emberek,mert az ciki lenne az áruházban?

rfalcon 2012.05.24. 11:30:31

Én 1218 pontot simán összehoztam egy sorsjeggyel, aztán meguntam!

Ha lejárt az összes dobás, csak a vissza gombot kell megnyomni, és ismét adja a pontokat!

theveryguest 2012.05.24. 11:35:19

@Yooha: Ja, de úgy a bennfentesek nem tudtak volna szarért-húgyért hozzájutni tucatszám a TVkhez, már a játék első napjának első órájában.

Fekete Mamba 2012.05.26. 23:01:43

@rfalcon: én 1508-t, de csak hogy lehagyjalak

Murphyyy 2012.05.27. 14:24:25

Ugyanígy jártam, elvileg van egy TV-m gyakorlatilag az Auchan meg fog szivatni mindenkit :/

tulok96 2012.06.04. 14:47:38

egy lenem játszott szelvény miatt /semmi nem volt a piactéren/nem kaptam meg a nyereményem.gyönyörű???

bellion79 2012.06.08. 14:07:11

Más nevében nem akarok beszélni, de a saját tapasztalatot elmondhatom.
Mi is játszottunk és nyertünk tv-t, többet is.:) Sőt a baráti körben többen játszottak és mindenki tv-t nyert vannak akik szintén többet is.
És minden rendben volt, nem írtunk el sehol semmit, nem is hivatkoztak erre, a tv 80%-át már ki is szállították. kb 1 perc volt az átvétel is, megnézték a sorjegyeket, a kódot, egy személyi és már adták is át a tv-t. És ismerősöm mondta ma hívták kedden kapja ő is a magáét.
Ez a mi tapasztalatunk. Kb 8-10 tv-ről beszélek, és egyikkel sem volt semmi gond, házhoz hozták ahogy ígérték. Igaz nem is tévesztettük sehol. Épp a szomszédba hoztak egyet, és ott nem is kapták meg, valami gond volt a sorjegyekkel, elütöttek számot a játék során vagy valami. 1 órát huzavonáztak velük az egyeztetésen, mi is gondoltuk ez nehéz menet lesz. De utána jöttek hozzánk és ahogy mondtam 1 perc alatt átadták a tv adategyeztetés után.
süti beállítások módosítása