Bence úgy érzékelte, hogy biciklijét túl gyorsan rakhatták össze, mert már a Malinál rossz volt a fék és a váltó, de azt mondták neki, hogy járassa be. Nem sikerült, úgyhogy visszavitte. Egy hétig bírta a várakozást, de miután egyszer sem hívták fel, hogy mivan, bement és visszakérte a pénzt:
UPDATE 06/21: A Mail üzletvezetője az alkatrészek forgalmazójától azt az infót kapta, hogy azok hibátlanul működnek.
Május 17-én rendeltem egy Cannondale Bad Boy bringát a Malitól. Három hét szállítási időt ígértek, illetve egy telefonhívást, ha megérkezik. Június 1-én felhívtam őket, hogy tudják-e már pontosan mikor érkezik, az ígérték, hogy 4-én utánajárnak és felhívnak. Június 4-én nem hívtak fel, ezért rájuk csörögtem, de mivel még nem tudtak semmit, azt ígérték, hogy legkésőbb 5-én visszahívnak. Június 5-én nem hívtak vissza, ezért újfent én csörögtem őket és azt az információt kaptam, hogy 6-án 18 óra után átvehetem a bringát. Öröm és boldogság! :)
Június 6-án 19 óra után érkeztem, a bringa még dobozban volt és nem is szándékozták aznap összeszerelni, csak elfelejtettek felhívni. Végül nekiláttak és gyorsan összerakták a bringát, úgy is sikerült. Már a helyszínen rossz volt a váltó és fék, de azt tanácsolták a bolt zárása közben, hogy teszteljem és jöjjek vissza vele, ha bejárattam.
Június 7-én fellazult a kormánycsapágy, meg kellett húznom. Június 8-án felhívtam őket, hogy nagyon nincs jó hangja se a váltónak, se a féknek, ezért visszaviszem. 18 órakor érkeztem meg, a bringát át is vették, de nem nyúltak hozzá, saját bevallásuk szerintem nem értenek hozzá, viszont azt ígérték, hogy beküldik a nagykerbe és 12-én felhívnak, hogy mehetek érte.
Június 12-én nem hívtak fel, ezért már megint én csörögtem rájuk, amire csak annyi volt a reakciójuk, hogy 15-én tudják megmondani mikorra készül el a bringa. Nincs öröm és boldogság! :(
Pénteken elmegyek a Maliba:
- Ha ott a bringa tökéletesen állapotban, akkor átveszem és dumálunk a kárpótlásról.
- Ha nincs ott a bringa, akkor elhozom az árát és ha elkészülnek vele, akkor dumálunk róla, hogy van-e kedvem újra megvenni jóárasítva.
Tanulságot még nem szeretnék levonni, várjuk meg mi lesz a történet vége. Van aki még nálam is kíváncsibb rá?
Azt mindenesetre fontos megjegyezni szerintem, hogy egy jó szolgáltató addig észrevehetetlen, amíg minden rendben. Ha viszont nincs minden rendben, segít. Ha kell visszahív, ha kell szerel, ha kell proaktív és minden esetben tartja magát ahhoz, amit ígér, nem hivatkozva arra, hogy ő csak egy alkalmazott.
— második felvonás június 15 —
Június 15-én délelőtt rájuk csörögtem, de nem tudtak információval szolgálni, hogy mi a helyzet a bringával, viszont ígéretet tettek, hogy visszahívnak 15 percen belül. Nem hívtak vissza, amivel elszakították a cérnát... Amikor újra rájuk csörögtem, nem voltam kedves, aminek az eredménye az lett, hogy rám rakták a telefont és nem vették fel többet, így hát ellátogattam hozzájuk személyes.
A beszélgetés részletei megérdemelnének egy külön bejegyzést, összességében sajnálkoztak, tényeket ferdítettek, felelősséget hárítottak és semmilyen megoldást sem ajánlottak fel. Így nem sok esélyt hagytak nekem, náluk volt a pénzem, a bringám, ráadásul semmit sem tudtak ígérni. Visszakértem a pénzem.
Most itt állok bringa nélkül és nem kevés tanulsággal. A Malit mindenesetre kerüljétek nagyívben, van sok jó bringabolt Budapesten, akik velük ellentétben, megérdemlik a bizalmat. Zárásként azt ígérték, hogy felhívnak, ha elkészült a bringa, folytköv amennyiben végre tartják magukat a szavukhoz.
Az utolsó 100 komment: