A Homár nem osztozik Mia felháborodásán. A csirkemellre sütött extra információ igenis hozzáadott érték lehet. Étteremben például percre pontosan lehetne tudni, mikor indult a sütőbe a "frissensült". Diszkréten üzenhet vele szeretteinek családi összejöveteleken, vagy kínai álbölcsességekkel fáraszthatja kertjében lerészegedett kollégáit. Több szöveget a sülthúsokra! Grilltextinget minden háztartásba!
Csatolok egy fotót a Béres Alexandra-féle pesztós csirkemellről, ami június elején ebédkiszállítás útján érkezett hozzám. A fitness adagokhoz fitness skála is dukált (bár a kódrendszerét nem sikerült megfejtenem), szorosan a csirkemell felszínére applikálva, hogy így is támogassák az egészséges és mértékletes étkezést.
Még aznap (június 7-én) elküldtem a képet és a leírást az ügyfélszolgálatnak, de azóta sem méltattak válaszra azzal kapcsolatban, hogy mit tesznek azért, hogy a jövőben ilyesmi ne fordulhasson elő. Mivel erős a gyanúm, hogy Béres Alexandra, aki a nevét adja ehhez a szolgáltatáshoz, nem tud arról, hogy munkatársai ilyen munkamorállal dolgoznak, nem maradt más választásom, mint a Te nyilvánosságodhoz fordulni, hátha így tudomást szerez arról, hogy kollégái hogyan alapozzák meg hitelességét.
Addig is mindenki legyen óvatos, mert sok minden rejtőzhet a pesztó jótékony takarásában…
Üdv
Mia
UPDATE 14:04: A BioGastro Kft már válaszolt is, mire kikerült a poszt:
Sent: Thursday, July 05, 2012 11:32 AM
Subject: Béres reklamáció
Tisztelt ... !
Mea culpa maxima! Önnek igaza van, sajnos nem reagáltunk az Ön panaszára, azt rosszul kezeltük. Elnézését kérjük. A kritikai megjegyzéseivel kapcsolatban, melyekben érthetően az ingerültség nyomai is fellelhetőek de ennél fogva, szintén érthető módon az objektivitás némi csorbát szenved, engedjen meg nekünk néhány megállapítást:
1. Minden vevő fontos a számunkra ! Érthetetlen a számunkra, hogy miért lenne másképpen.
2. Heti 4-5e Ft igen komoly összeg étkezésre költve a mai világban.
3. Az értékrendünket nem ismerheti, hiszen Ön egyetlen egy hiba alapján próbálja azt egészében negatívnak vélelmezni. (Leveléből nem derül ki pontosan, hogy az értékrend alatt a nem megfelelő ügyfélpanasz kezelését avagy más dolgot ért.)
4. Ezért Örömmel találkozunk Önnel, hogy az értékrendünkkel megismertessük s Öntől mint Ügyféltől, hasznos észrevételekre tegyünk szert, már csak azért is, hogy tisztázhassuk a „helynek” a fogalmát amit Ön homályba burkolva definiál levelében.
5. Amennyiben Ön nem rendel többet nálunk, úgy azt sajnálattal kénytelenek leszünk tudomásul venni és levonjuk a megfelelő következtetéseket.
6. A nyilvánosság tájékoztatásának örülünk, minden fajta nyilvánosságnak van kommunikációs értéke, főleg akkor ha Ön tudja, hogy és amennyiben
7. a nyilvánosságot tájékoztatja vagy már tájékoztatta, úgy a korrektség és sportszerűség okán a jelen levelünk tartalmáról is köteles azt tájékoztatni és
8. megosztani azt a méltán ismert Tékozló Homár blog szerkesztőivel.
Sorainknak szentelt kitüntető figyelmét megköszönve maradunk Tisztelettel:
BioGastro Kft
Az utolsó 100 komment: