Tékozló Homár

Négycsillagos putri a török riviérán (frissítve)

2012.07.16. 10:59 | jackyll | 463 komment

toroksvedasztal.jpg

Hiába írja a Homár évek óta, hogy a mediterrán szállodacsillagozás nem azonos az európai csillagozással, mindig van, aki meglepődik. Naiv ügyfél családja a helyiekkel éhezik, bár még el sem kezdődött a Ramadán:

Nyár, átverés, e kettő Magyarországon elválaszthatatlanul összefügg. Lányomék - összespórolva a pénzüket - ami manapság már elég kemény meló után jön össze egy ilyenre, befizettek kedden egy all inclusive-t hirdető törökországi útra. Mi bíztattuk őket erre felbújtóként, hisz tíz éve nagyon kellemesen éreztük egy ilyenen ott magunkat. Igaz, nem annál a nagy német cégnél vették az utat, mint mi anno, hanem egy valamivel olcsóbbat a Suntimes Irodától, aholis a weblapon látható csilivili Magic Resort négycsillagos hotelt ígérték számukra minden földi jóval. A linkre kattintva látszik, hogy egy Sunport Travel nevű cég is részt vesz ebben a vakításban.

Tegnap reggel boldogan elrepültek, és  ami várta őket, az maga a horror: 44 fokos nyárban egy melegvíz nélküli, rozsdamarta ócska koszos szobákkal teli, csillagtalan lebujba szállásolták el a 15 magyar családot - kisgyerekekkel is ott szívnak - közel sem a megígért Magicba. Nemhogy all inclusive ellátást nem kapnak, de effektíve éheznek: a csirke farhát különleges kincs, ha megszerzik. A tálakon száradó, kunkorodó felvágottak, sajtok, hideg-dermedt sült paprikadarabok a választék.  Esik ki a kilincs, az első este teli üveget dobtak a helyi erők - akik az üdülők 90 %-át alkotják - a magyarok közé. Kirablási kísérlet is volt már első este.

Az ott nyaraló törökök a Ramadánra készülnek - nekik kell is éhezniük ugye - , európai ott nincs is. Ágyneműnek se híre-hamva, csupán mocskos párna van és kettő emberre egy takaró, pedig még kéne -  ha megy a légkondi, mert az még van -  mert a hűtés hideget csinál eléggé. Sőt vécépapír,  tiszta törülköző sincs, takarítás még nem volt, mióta odaérkeztek. Előtte se nagyon látták nyomát...

Már írtak ott egy jegyzőkönyvet az állapotokról az  emígy rohadtul átvert utasok, a kinti telepített hivatalos ember alá is írta, de persze hétvégén nem elérhető senki a Suntimes-től,Sunporttól magyarázatot adni a történtekre. Holnap bemegy a férjem az irodába, de addig is két napot elbasztak emberek-gyerekek életéből és pénzéből. Vannak fotók minderről, csak nem tudom beilleszteni a szövegbe, nem vagyok nagy spíler ebben sajnos.  

Az iroda 9 éve foglalkozik a török Riviérával. Így?? Nehogy valaki bedőljön  nekik, okuljon, kerülje őket!!  

Ismerem az Index-kommentek jó indulatúbb fajtáját, hogy pl- akinek nincs elég pénze a valódi luxusra, az maradjon a lavornál otthon, legfelejebb sózza meg a vizet a feelingért, de akkor is botrány, hogy miket engednek meg maguknak  "vállalkozók"!  

a szív fészkei

torok4csillag.jpg

UPDATE 14:00 Naiv ügyfél és csapata tovább harcol az elemekkel, illetve fotók is érkeztek.

A tegnap írt kis vidámság, mókabóka folytatódik: most a helyváltoztatásért - amúgy a Suntimes iroda már le is vette a csalinak feltett  Magic Resort Garden hoteles ajánlatát, amivel most fürödtek be szombat óta a népek kint Kemerben  - komoly pénzeket akar a kinti idegenvezető kisajtolni az elcsigázott,  éheztetett, átvert utasoktól. Az itthon iroda állítólag próbál segíteni - ők eddig semmilyen gondról szóló üzentet nem kaptak semmiről. A kinti emberük mást állított a népeknek...  Érdekes.

Most megy bruszt  meg a drága, értékes - hisz megszabott szabadsága van az embereknek -  harmadik nap is ezzel, nyaralás ilyen körülmények és hangulat folytán sehol. Ja itthon meg a férjem rohangál és telefonál, próbál intézkedni kora reggel óta.

Az irodában elismerték, hogy fogalmuk sincs, milyen szállodát ajánlgatnak nagy garral - senki nem ellenőrzött ott semmit eddig, török csinálhat a magyarokkal, amit akar. Ki nem szarja le.

a szív fészkei

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kifordított kacagány 2012.07.16. 22:09:03

@igazságos: mert egész biztosan sokkal jobb végigszívni az egész nyaralást, mint lemondani róla és menteni ami menthető.
mellesleg aki marad az elfogadja megoldásként a tré állapotokat, utána már nem sok joga van pampogni.
ha veszel egy tv-t a bótba és hazaviszed, de nem működik rendesen, akkor rögtön visszaviszed és nem bökdösöd egy bottal hetekig, mert annyira tv-t akarsz nézni.

az utazási irodákat nem érdekli a rosszhírük. amíg lószar van addig veréb is van.

a szív fészkei · http://noinapozo.blog.hu 2012.07.16. 22:16:38

@Emberiségellenes háztartási gép: Csókoltatlak. Ez biztos nem jó hír neked, de ez van. :-D

Anomalocaris (törölt) 2012.07.16. 22:18:56

@Kellemes Zérókomponista: Én is le szoktam sajnálni azokat, akik koitálássál múlatják idejüket. Förtelmes élet lehet.

Németül tanuláshoz kell egy könyv. Ajánlom ezt, ebben ilyen Odriszerű lények vannak:

n2.vatera.hu/photos/1d/21/ffd5_1_big.jpg

Meg kell egy jó tanár, mint például Én. Meg esetleg egy Flachzange.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.16. 22:20:34

@a szív fészkei: Nincs véletlenül egy száraz csuhé darabod?

Rosszindulatú Vászka 2012.07.16. 22:23:07

@Dr Jozef Vengloš: akkor csak. Mert itt ez a szabáj. Itt csak a zállami a hivatalos, közigazgatási szemszögből a klerikális csak parádé.

igazságos 2012.07.16. 22:30:22

@Kifordított kacagány: ez is igaz, valahol. :)

@Rosszindulatú Vászka: visszamenőlegesen nem lehet házasodni????

England win The Ashes! 2012.07.16. 22:31:07

@Rosszindulatú Vászka: Értem én, csak nem látom a miértjét. Ugyanis ahol ez megengedett (mármint hogy ignoráld a polgárit), tulajdonképpen ott is az állam szabályai szerint játszol, hiszen tőlük szerzed be a papírokat. Az egyház tulajdonképpen a díszletet biztosítja (jó, persze mást is, de ebbe ne menjünk bele).

igazságos 2012.07.16. 22:31:44

@Kellemes Zérókomponista: akkor megbocsátod, ha azt mondom, hat éve nem vezettem, és csak egy éve használom? Opel Agilát akartam amúgy vetetni, de sokallták érte az egymillát. :(

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.16. 22:42:02

@igazságos: nem. Suzukiban - ne haragudj - de nem ismerem tréfát. Bármi más. Még Daihatsu is yobb. Na mostmán mindegy!! Amúgy meg én meg BMW-t akartam. De aztán rájöttem sokkal pacifistább vagyok én annál. Mik vannak.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.16. 22:45:40

@Dr Jozef Vengloš: hogy állami kézben legyen a népességnyilvántartás. Aki meg akar egyházit, tegye, nem tilos, de ahhoz meg az államnak nincs köze.

England win The Ashes! 2012.07.16. 23:07:46

@Rosszindulatú Vászka: Már hogy a fenébe ne lenne állami kézben a népességnyilvántartás? Az esküvő tényét házassági anyakönyvi kivonattal be KELL jelenteni az önkormányzatnál. Teljesen ugyanaz a folyamat, csak a körítés más. Nagyon hülyén fogalmazva olyan, mintha az állam kiadta volna alvállalkozóknak a munkát. Ezáltal az ember kiválthatja az a szocialista bukéjú szövegelést egyházira, ha arra van igénye.

Így, hogy a polgári mindenképp kötelező, kicsit olyan, mintha annak a diáknak, aki egyházi gimnáziumban érettségizett, vizsgáznia kellene egy kijelölt polgári iskolában is ugyanazokból a tantárgyakból.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.16. 23:16:10

@Dr Jozef Vengloš: hát itt meg így megy, ne nálam reklamájj, nem tudok segíteni.

England win The Ashes! 2012.07.16. 23:20:21

@Rosszindulatú Vászka: Nem reklamálok, mert változtatni egyikünk sem tud rajta. Én csak furcsállom, hogy pölö temetésnél nem feltétel, hogy a polgármester (vagy valaki az önkormitól) végezze a szertartást, házasságkötésnél meg de.

Mellesleg még az első zorbán kormány idején Balogh képviselő (az a szakállas fazon, nem jut eszembe a keresztneve, talán Zoltán?) vetette fel, de aztán nem lett belőle semmi.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.16. 23:22:21

@Dr Jozef Vengloš: temetni is csak úgy lehet, ha megvan a zállami halotti anyakönyvi kivonat.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.16. 23:22:24

@Dr Jozef Vengloš: hat szerintem ez most is igy megy
ha bemesz, kell az anyakonyvezeto 2 tanu, 5 perc es hazasok vagytok...
ennyi
mienk is ilyen vot
mar Maryvel
mndjuk felolvastak a sablonszoveget, tehat megkerdeztek van-e akadalya, meg tenyleg akarjuk-e es kellett a 2 yes
/I Do/
de ennyi
utana lehet menni a templomba

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.16. 23:28:23

sot nalunk a pap kijon a hotelbe is es ott is esket

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.16. 23:32:05

a nyaralas meg
hat szopas
nagy varakozassal elindulni es azutan szopni, az szopas
az hulyeseg hogy csak maganuton, meg ha nem tudszangolul ki se tedd a labad stb. baromsagok
szerzodes van, fizettek, nem teljesitenek, akkor penz vissza es valami karterites, bar utobbihoz nem fuznek nagy remenyeket

/az teljesen maganvelemeny, hogy nem mennek torokorszagba, meg ha fizetnenek se, mert nem a targyhoz tartozik - bar nem mennek:) - de hat igen nem az elso ilyen eset a tortenelemben, nyaranta szazak szopnak ezzel es hat kell kuzdeni, de.../

Mclaurin 2012.07.16. 23:34:02

@hagyma: Hogy állsz a blogírással? Most akkor ennyi sosem lesz már folytatás?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.17. 00:01:40

@Mclaurin: hidd el lesz, nehez napjaim/heteim/ vannak , csaladi vonatkozas / nem Mary/ ugy meg nehez blogolni
de urra leszunk rajta!:)
remelem....

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 00:22:42

@hagyma: kitartás, lesz ez még így se!

England win The Ashes! 2012.07.17. 00:25:49

@Rosszindulatú Vászka: Így van. De magát a szertartást nem kell "polgári" személynek végeznie, ha az elhunyt (vagy a rokonai) egyházi temetést kértek.

Namost sok országban (fejletlenekben is) ugyanez van az esküvővel is.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.17. 00:29:00

@Dr Jozef Vengloš: Szerintem ezt a vonalat ne erőltesd, azért ennél (sokkal)értelmesebb vagy.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 00:36:22

@Dr Jozef Vengloš: sok országba meg sokminden más is másképp van. Hát mi így jártunk, ott meg úgy. Ez van.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.17. 00:45:01

@Rosszindulatú Vászka: kitartok, bar kicsit nehez az ugy, de mint harmadik aposom mondta mindig
- megoldjuk!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.17. 00:48:47

@Dr Jozef Vengloš: nalunk nem is tudom, hogy van, mert ugye fel sem merult az egyhazi eskuvo
itt lehet eleg a pap
nem tudom
de valahol biztos be kell jelenteni, hogy megkapd a hazassagi anyakonyvi kivonatot
mondjuk allama is valogathatja...
attol meg hogy valaki templomban eskuszik elsore, semmivel nem lesz mas a hazassaga, mintha elettarsi viszonyban marad
annyi van, hogy meg egyszer templomban nem lehet, vagy nagyon korulmenyes

a szív fészkei · http://noinapozo.blog.hu 2012.07.17. 01:19:30

@Emberiségellenes háztartási gép: Térdeljek rá, küldjem el Törökországba színvonal-emelőnek, vagy miért kéne?

Egyéves Önkéntes 2012.07.17. 07:11:49

Amikor mi voltunk a párommal (SLAP) nászúton a törökországi Korfuban (akkor még oda tartozott, mert Neckermann kapitány leigázta), akkor az anyósom adott össze bennünket a templomban és egy Lonely Planetből olvasta fel a szentigét.
Istenem, de szép volt.
És mindezt 2 dollárból.

Egyéves Önkéntes 2012.07.17. 07:23:42

@igazságos: Hülye vagy? Az pénzbe kerül! :)

Tölgyasztal 2012.07.17. 07:57:12

Hogy miért nem szereti senki már az utazási irodákat: nem hiszem, hogy ők lettek volna az első utasok, akik nem azt kapták, amire számítottak – az utazási irodának tudnia kellett erről,h „gané” a szállás! Ha pedig tudták, akkor becsapták az utast!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 08:51:32

@Egyéves Önkéntes: melyik bír nagyobb volumennel? A hülyeség pénz vagy az idő pénz?

vape 2012.07.17. 09:03:43

@Simply a slave:
"A 21. században már csak a magyarokat lehet ilyen fasságokkal átbaszni."

Olvasd csak el ezt a cikket: homar.blog.hu/2012/07/03/horrornyaralas_magyarorszagon
Nem csak a magyarokat lehet ám megvezetni, hanem még a bölcs, fegyelmezett és takarékos németeket is. Különben nem lenne annak a német riporternek egy komplett műsorsorozata az átverős szállodák témájában.

Persze egyszerűbb mindig a magyarokat b@szogatni magyarként...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2012.07.17. 09:07:26

Az volt már, hogy nem szabad fizetni előre? Kimegyek, ha tetszik kifizetem, ha nem elmegyek másik szállodába.

Egyéves Önkéntes 2012.07.17. 09:22:23

@Kellemes Zérókomponista: félreérthetően írtam, nem az kerül pénzbe, hogy hülye valaki (bár az is! :)) hanem a biztosítás a drága, ezért sokan ezen már spórolnak.
Néha olyan szinten, hogy például ismerek búvároktatót, aki rengeteget merül, de sajnálja a pénzt a DAN-ra.
vagy síelőt, akinek sízésre jut pénz, de a biztosításra már nem.

A Spanyol Inkvizíció 2012.07.17. 09:24:18

@Hurrá Torpedó: Én a repjegyet is csak akkor fizetem ki, ha szépen teszi le a pilóta a gépet.
Akkor se mindig, csak ha kedvem van hozzá.

KecskeDotyi 2012.07.17. 10:30:17

@Dr Jozef Vengloš: Sőt, sok országban agyon is lehet verni a nőt, meg megerőszakolni, mert az törvényes.

KecskeDotyi 2012.07.17. 10:56:15

@Kellemes Zérókomponista: Nem! Az kéne még!
Néccáz? Vagy lemaradtam?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 10:58:28

@KecskeDotyi: attól függ miről. Akkor jó, ha nem. Idézz meg egy új posztot léccives. Mi ez a sámán dolog nálad? Nem unalmamban kérdezem.

KecskeDotyi 2012.07.17. 11:10:29

@Kellemes Zérókomponista: Hogyhogymiez? :) Szeretném, ha úgy lenne elismerve a házasságunk, ahogy az ősi időkben szokás volt. Mert bár számomra a magyarok "istene" kifejezés nem jön be, de hiszem h van valami vezető (nevezhetjük akár istenként is, de nekem arról más, a kereszténység által imádott bálvány jut eszembe), aki egyengeti a magyarok útját. Hülyeségnek hangozhat, (akár az is), de valaki vagy valami van. Se imádkozni nem szoktam hozzá, se könyörögni, se semmi, de biztos van. És remélem, hogyha nekem nem is, legalább azon magyaroknak segít túlélni ezt a lassan végítélethez hasonlító helyzetet, amelyeket méltónak talál rá. Nem úgy értem h leszáll az égből és jajj de jó, kinyírja a gongoszokat, hanem h felnyitja elég ember szemét. Mert szerintem a jól ismert mondás kicsit máshogy igaz, miszerint ember tervez, és ember is végzi el. Az a valami (isten, vezető, sors, rengeteg megnevezése lehet) csak egyengeti az utat.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 11:22:41

@KecskeDotyi: te meg feltaláltad a spanyolviszaszkot, aszt úgy híjják a keresztény kutúúúúúrkörbe,hogy szabad akarat :D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 11:31:33

Írtam egy szép hosszú und professzionális teológiai értekezést, erre lefagyott az egész gép.:/

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: gondolom ez most az értékelésem.:)

KecskeDotyi 2012.07.17. 11:31:47

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Lehet...Minden vallásban van már mindennek neve.
De nem tudok hinni egy olyan valakiben, aki fenyeget, h megkínoz ha nem hiszek benne, megkínoz ha élvezem az életet, stb...Engem ne fenyegessen már senki se...
És akinek a földi helytartója papol a szegények megsegítéséről egy arany trónon ülve, több millióba kerülő lövésbiztos kocsiból, stb. Ha annyira hisz az ő istenében, minek kell az az autó? Hisz ha tényleg létezik, majd megvédi...

KecskeDotyi 2012.07.17. 11:35:01

@KecskeDotyi: Ja, meg elég fura h adott szabad akaratot. Én szabad akaratomból úgy döntök, h nem hiszek benne, erre elkárhoztat. WTF??????

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 11:36:07

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: gondolom ez most az értékelésem.:)

@KecskeDotyi: számomra a "de biztos van" a mindent elsörpő érv. Bocsi.:) Ja, nekem is a bálványimádás jut eszembe. Az mivel ad nagyobb biztonságtudatot a neked, hogy külön a magyarokra vigyáz valaki szerinted? Nem hülyeség. Mindenki abban higgyen amitől már könnyöebb a lelke, de még nem gáncsolja el magát vele. Hát valóban az ember kezd és végez is, szerintem is, de azt vedd hozzá, hogy a tudat eléggé lassan alakul, bárhonnan is nézzük, bármi is a cél. Persze tömegeket uszítani, meg befolyásolni lehet, pillanatok alatt kelteni a hangulatot, de ezek mikor mutattak valamikor is előre? Nem is emlékszem ilyenre a történelemben. Véleményem szerinte nem segít senki. Segítség a saját agyunk, hogy mit ismerünk fel, ezáltal merre tendálunk. Ettől még a többi lehet destruktív. De a te olvasatodban persze ez azt jelenti, hogy akik ezt felismerik kapták meg a felismerés lehetőségét, tehát odafent rájuk gondoltak. Hát még akár innen/így is meg lehet közelíteni. Én nem mondom, hogy nem.
Na, mégsem szállt el. Érdekes.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 11:38:17

@KecskeDotyi: a világért sem akarlak meggyőzni semmiről se, de arra azért figyelj, hogy a katolikusoknak kevés közük van a bibliához és a kereszténységhez. úgy is fogalmazhatok, hogy elég felületetesek az információid.

@Kellemes Zérókomponista: nem. ez pusztán a kommented értékelése. lehet csak bakiztál egyet, szal nem vettem véresen komolyan :)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 11:42:44

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: csak úgy tűnt nekem, hogy vadulna már a tematikára. Legyen min acsarkodni, meg miért, kikért kiállni. De ha nem, az yóó! Látod ezért kérdeztem meg, ennyi csak. Mindig inkább kérdezzünk mint hülyeségeket gondoljunk a magunkban, nem? Na? Pozitív mán? (Nulla is yó nekem.)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 11:47:02

@Kellemes Zérókomponista: ha nulla, vagy esetleg plusz nyolc lenne, az mennyiben lenne számodra fontosch? nem tisztem a homárkommentelők skatulyázása. (az egészen extrém agyhiányos esetektől eltekintve persze) kérdezhetem úgy is: mennyire fontos egy visszajelzés? elvégre ha ismered magadat, akkor pontosan tudod, hol állsz.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 11:50:52

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: sosenem lehetünk teljesen 100%-osak, ez az egyik (ez még nem zár ki egy jólmegalapozott jóviszonyt és ismeretségegt a saját magammal). Másik: de téged meg nem ismerlek, úgyhogy talán.. Attól még hogy visszajelzés formátuma van, attól még te írod és ez benne a lényeg.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 11:54:24

@Kellemes Zérókomponista: ez korrekt :)

akkor kapsz tőlem egy hatost, figyelembe véve zaklatott lelkiállapotodat is és azt, hogy a homár keze beleér itt az éterbe.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 11:58:10

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ok. Bár azt még mindig nem vágom, miben is állt a megbicsaklásom. Amit annak néztél. Köszönöm. Megvárom inkább a 8-ast, azt tenném zsebre majd.:)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 12:05:37

@Kellemes Zérókomponista: :) ez mind nem fontos :D eccer valami szőnyebboltba volt kiírva, hogy kárpit diem vagy valami ilyesmi, szerintem ez egy mekkfontolandó gondolat. meg ahogy a besenyőpista bácsi mondaná: Hát ne legyek mán mérvadó! (bár megtisztelő )

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 12:10:34

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: öhm.. nincs visszatáncolás. Látod? El van zárva az út gonosz hüllőkkel. Háhá. Nyugi én nem adok rád, hogy is gondolhattad? Sőt, ítélkezéstől sem kell félned és a szoknyád alá sem bújok, megvannak nekem a magam.. hm, számai. Csak érdekel(t).

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 12:14:29

@Kellemes Zérókomponista: na ez már jobban hangzik, tecc. :D

amúgy meg most nagyonis bele van gázolva a szépséges lelkembe, mer aszonta valaki a blogomra hogy szar és primitív :( egész éjjel csak sírtam és forgolóttam az ágyamba miatta, meg be is vettem egy nyugtatót is.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 12:29:29

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: "aszonta valaki a blogomra hogy szar és primitív"

Ne hülyüjj! Mutasd meg neki az enyimet, ő fog sírni és forgolódni.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 12:29:58

:DDD Na beleolvasok má én is, hogy mi ez, tehát akkor majd várhatod az eredményt remegve.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 12:34:52

@atpijkamo: gondoltam összedobok neki gyorsan egy összehasonlító elemzést nícse korai éveiről versus kirkegard mekkora marha volt, de gondoltam nem fog az nekem menni úgyse.... :'(

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 12:41:25

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nem mersz nagyokat írni (nagyokat álmodni). Sokkal több vagy mint ami a blogodban van. Persze ez is összefügg azzal, hogy ha natív önmagadat tennéd bele egy ilyen "kritika" mégszarabbul esne. Lehetne több is, én azt mondom.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 12:49:12

@Kellemes Zérókomponista: kedves vagy :) de a blogom tényleg öncélú, csak egy gyűjtőhely a marhaságaimnak, semmi több. nem akarok vele tömegekhez szólni, se semmi egyéb magasztos dolgot művelni vele. a valódi magamat meg nem fogom kiblogolni, mert kihívnák a sünöket a mentőkkel egyetembe azonnal :)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 13:06:27

Akkor hagyd ki belőle a zamatot, ahogy gondolod.

Manyecska 2012.07.17. 13:49:27

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ki volt az a f@sz?????? :O valami impotens gyökér lehetett.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 13:52:15

@Manyecska: :D már kisírtam magam, meg levontam a megfelelő konvergencijákat is az esetbül. :D:D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 14:11:04

És merre konvergáltak azok a konvergenciják? Mit kellett volna nem úgy csinálnod ahogyan máshogyan fogod ezentúl majd?

2012.07.17. 14:27:29

ki kétszer képes úgy aláírni levelet, hogy "a szív fészkei", az már végső stádiumos heroinos, nem valószínű, hogy igaz lehet a történet. nem, nem dolgozom a zs1dó és/vagy c1gány szántájmsznál.

igazságos 2012.07.17. 15:44:33

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: mivel vigasztaljalak meg, mondd. :)

kivételesen kedves legyek hozzád????

Egyébként meg mihez, kiéhez képest szar a blogod????

igazságos 2012.07.17. 15:46:37

@KecskeDotyi: oké, de akkor miért jársz templomba???

Amikor meg úgy hozza a helyzet, akkor úgyis mindenki az orvoshoz, utána meg Istenhez fordul. Ez erre van kitalálva.

Mondjuk, aki alapból retteg a papoktól, utálja őket, ott elfojtott korábbi élmények lehetnek, többről szól a dolog.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 15:59:37

@igazságos: "aki alapból retteg a papoktól, utálja őket, ott elfojtott korábbi élmények lehetnek"

A kisfiúk, papok általi seggbekúrására gondolsz?

Egyébként, akinek problémája van a bálványimádó katolikusokkal, azoknak ott van váltási lehetősének az evangélikus egyház. Csak jót tudok mondani róluk. (Nem vagyok vallásos.)

igazságos 2012.07.17. 16:05:48

@atpijkamo: Így van. De valamilyen vallás akkor is kell egy embernek. Szar lehet úgy élni, hogy nem hiszel semmiben, csak elvagy.

A halála előtt meg jobb esetben mindenki vallásos lesz, már aki megteheti.

igazságos 2012.07.17. 16:11:31

Egyébként KecskeDotyi személyes indíttatású élményére gondoltam, a papokkal kapcsolatban. Vajon ő kisfú korában kapta a rossz élményeket?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.17. 16:31:23

@atpijkamo: Vagy higgyen egy teljesen más mesében.
Én a Kacor királyt ajánlom.

igazságos 2012.07.17. 16:36:49

@agresszív kismalac: végül is mindenki azt hisz, amiben akar, ha te Kacort ajánlod, akkor te ismered és abban hiszel.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 16:47:03

@agresszív kismalac: A vallás nagyon ki van találva, sok problémára ad választ, nem egy sima mese.

És praktikus is. Ne öld meg a szomszédodat, ne lopd el a kecskéit, ne kurválkodjál, mossál kezet, ne egyél a földről, ne egyél romlott ételt, ne szarj az asztalra, ne házasodj a nővéreddel, stb, stb... Talán ki is halt volna az emberiség, ha nincsenek "vallási" törvények. De azok biztos kihaltak, akik nem tartották be.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.17. 16:59:50

@atpijkamo: Meg azok is, akik igen. Józan paraszti ésszel felfogható erkölcsi törvények elfogadásához/betartásához minek a vallás?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 17:01:08

@igazságos: "Szar lehet úgy élni, hogy nem hiszel semmiben, csak elvagy."

Úgy is szar élni, hogy egy hülyeségben hiszek. Szerintem úgy szarabb.

AZ élet értelmét még nem fejtettem meg, de dolgozom rajta.

"A halála előtt meg jobb esetben mindenki vallásos lesz, már aki megteheti."

Kurva félelmetes a halál. (Egy átlagos embernek.) Nekem mindenesetre az volt. Sok mindent megcsinálna, csak hogy ne haljon meg. Én még a vécét is kitakarítanám.

igazságos 2012.07.17. 17:04:39

@atpijkamo: én nem félek a haláltól, inkább az előtte levő szenvedéstől, ezért is mondogatom mindig az, hogy a gyors szívinfartkus és a szíven, fejen lövés a leghatásosabb. A csendben elalvás szintén ritka, előtte már betegeskedsz általában. Az is jó, ha elgázol egy autó, miközbe mást megmentesz. :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 17:08:02

@agresszív kismalac: "Józan paraszti ésszel felfogható erkölcsi törvények"

Te túl sokat képzelsz az emberiségről. Ne abból indulj ki, hogy mindenkinek volt felvilágosult gyerekszobája. Mert nem. Felvilágosult legfeljebb az utobbi évszázadokban, gyerekszoba csak keveseknek.

Mondok egy példát. Pasi - még gyerekszobája is volt, nagyon is - nem volt hajlandó kezet mosni pisilés után. Nem elfelejtette, vagy elsunnyogta, hanem mereven megtagadta, ő azt nem hugyozta le. Én meg nem voltam hajlandó vele kezetfogni. Még meg is sértődött.

De ha bármelyik törvényt józan paraszti logikával levezeted, meghajlok bölcsességed előtt.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 17:12:10

@igazságos: "én nem félek a haláltól"

Mert még nem próbáltad. Dumálni könnyű. Amikor odaérsz, kurvára beszarsz.

"inkább az előtte levő szenvedéstől"

Akkor a terminális rákosok mind öngyilkosok lennének. A valóság az, hogy alig. Mind végigcsinálja inkább. Csak akkor térnek magukhoz, mikor már elviselhetetlen.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.17. 18:03:54

@atpijkamo: És ezen mennyit segít, ha közben hányja magára a keresztet? (Önmagában) a vallás még senkit nem tett felvilágosultá. Sőt.
Nem tehetek róla, feszt Eizenstein Patyomkin páncélosának jelenete jut eszembe, mikor a pópa a fellázadó matrózok elé áll, feltartva a keresztet, fennen kiáltva, hogy: Féld az Istent!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.17. 18:06:12

@atpijkamo: Ez viszont megérne egy posztot. Gondolkodtam hasonló témán pl. az euthanázia apropóján.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.17. 18:13:05

Sok terminálos rákos megteszi.
Sokan addig halogatják, míg fizikailag lesznek képtelenek rá.
Kérdés, mihez kell nagyobb bátorság- az ögyilkossaghoz, vagy a végigszenvedéshez.
Kérdés van-e értelme egy ilyen kérdésnek.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 19:01:46

@atpijkamo: egyénje válogatja. Én már voltam eléggé "ott" 1x, oszt azóta se félek. Meg előtte se. Meg akkor se így igazából. Tudom, hogy ez most fellengzősnek hat, de téllegnem. Nincs mitől. Nem fogok sápítozni, ha megszűnök. Többség igen. Nade azok buták.

England win The Ashes! 2012.07.17. 19:49:29

@KecskeDotyi: Ne idegesíccsé má', Európáról brekegtem, nem a Közel-Keletről.

KecskeDotyi 2012.07.17. 20:23:16

@igazságos: És te hol olvastad, h járok templomba? :D :D :D :D :D :D
Akkor megyek be, ha valakinek esküvője van (és meghívtak) vagy kersztelő van (és meghívtak). Ja, meg temetésen.

KecskeDotyi 2012.07.17. 20:27:17

@igazságos: Igen, kisfiú koromban :D Cseppet se zavarjon, h lány vagyok :) És nem, nem voltam gyerekkoromban templomba kényszerítve és hittanra se kellett járnom :)

Egyszerűen hazugságnak és képmutatásnak tartom az egészet. Ennyi.

@Dr Jozef Vengloš: Az nem volt benne :) Elnézésedet kell kérjem, eszembe se jutott idegesíteni :)

KecskeDotyi 2012.07.17. 20:33:09

@agresszív kismalac: Miért kell ide kerveni a politikát? BTW jelenleg egyik párt se hirdet olyan eszméket amelyekkel azonosulni tudnék.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 20:46:08

@Kellemes Zérókomponista: semmit se fogok másképp csinálni, csak ennyi :D

a halállal meg csak annyi a gond, hogy utána már nem lehet se egy jóízűt vacsorázni, senem szexuálni, se rágyújtani. amúgy fene bánja.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.17. 20:47:31

@KecskeDotyi: Lazíccsá'! Majd legközelebb rajzolok szmájlikat.

KecskeDotyi 2012.07.17. 20:49:49

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Honnan tudod? Ki tudja, lehet h semmi sincs utána, lehet h csak sz@rság van utána, de lehet h egy bazi jó buli vár :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 20:51:19

@KecskeDotyi: látod, ezért jó a vallás, nem vergődöm kétségek közt, hogy mi lesz vagy nem lesz utána :)

KecskeDotyi 2012.07.17. 21:14:13

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Én meg nem vergődök :D Minek foglalkozzak ezzel? Majd akkor foglalkozok vele, ha tudom h mindjárt meghalok :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 21:18:51

@KecskeDotyi: lelked rajta:D eccer valaki aszonta, hogy mindenkiben van egy isten formájú űr, amit semmi mással nem lehet kitölteni. nekem ez igaznak tűnik.

persze ő is tévedhetett, meg te is, meg én is :D

KecskeDotyi 2012.07.17. 21:20:51

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Akkor ez bennem még biztos üres. De akárhogy keresem, nem találom. Egyelőre teljesnek érzem az életem úgy, ahogy van :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 21:22:12

@KecskeDotyi: akkor meg minden rendben van, ha teljes :D nem kell ott problémát keresni, ahol nincs, ugye :)

Roberto1 2012.07.18. 00:20:07

Mibe, hogy a 2 fő összesen fizetett max 200.000Ft-ot... értsük már meg: a minőséget meg kell fizetni, nem véletlenül van 4* szálloda fejenként 70ért és 270ért is...

Mogyoró007 2012.07.20. 16:15:44

@gázos: A Magic Resort Garden Hotel szerintem nem ugyanaz, mint a Magic Dream Resort. Bár lehet, hogy tévedek...

Hola (törölt) 2012.08.07. 13:28:30

@Szűcslaci: csodálom, hogy még van olyan szerencsétlen "hülye", aki küld olvasnivalót.

Kata_005 2012.08.21. 10:09:10

siofoki-villamaria.hu/szallaskinalat/victoria-emeleti-apartmanok/

Nem hinné az ember, hogy a Google első 5 találata közt ilyenre bukkanhat.
Látszólag minden rendben - a képek alapján legalábbis, tiszta apartman, közel a strand, szép helyen...etc...
Igenám, de a házinéni - aki inkább házisárkány - ott lakik a vendégekkel együtt. És mindenbe beleköt. Mért van piásüveg az asztalon, mi az, hogy behívunk az ő területére bárki vendéget, akár csak 10 percre is, mégha csak a csomagjainkat segítettek behozni... Torka szakadtából üvölt mindenkivel, melegebb éghajlatra küld, kihívja a rendőröket, akik mivel nem tudnak mit kezdeni a helyzettel és az őrült nőszeméllyel, türelmesen végighallgatnak mindent, majd elmennek.. És a pénzt persze előre kéri, ha első este nem jut eszünkbe azonnal befizetni, nem épp kedves hangnemben felhívja rá a figyelmünket. A rendőrös incidens után, persze az ember azonnal távozni szeretne, de ezt csak a pénze nélkül teheti meg, a néni fenyegeteséeivel megáldva.
Nem ajánlom senkinek, mindenki messziről kerülje őket..... :(
süti beállítások módosítása