Naiv ügyfél megkapta az azonnal elromlott nyomtatója helyett a cserét, de ezen meg az érintőképernyő van összekarcolva. A HP csak a harmadik hibás példány után akarja visszaadni a pénzt:
2012.07.30-án (hétfőn) írtam Nektek a HP Photosmart 5510 nyomtatómmal való kálváriámról. Azóta megkaptam a csere nyomtatómat, amelyet a PCX ügyfélszolgálatán vehettem át levelem elküldésének másnapján (a sors iróniája). Úgy éreztem végre fellélegezhetek, a probléma megoldódott: a HP egy vadonatúj készüléket küldött cserébe. Az érzés egészen addig tartott, amíg otthon ki nem bontottam a vadonatúj nyomtatómat - a még sosem használt készülék érintőképernyőjén keresztirányú horzsolások voltak, mintha valaki a körmével összekaristolta volna. Mielőtt bárki azt gondolná: nem, nem a védőfólia maradt a kijelzőn, azt már eltávolítottam (mellékelek képet is, bár nem tudom meg tudjátok-e mutatni). Megpróbáltam a csíkokat először száraz, majd nedves puha ronggyal letörölni, de persze nem lehetett.
Mivel már megint elkövettem azt a hibát, hogy lejárt a HP ügyfélszolgálat munkaideje, így másnap ismét tárcsáztam a már jól ismert számot... ahol kérésemre, miszerint ezúttal már inkább a pénzemet szeretném visszakapni egy újabb, szinte hibátlan termék helyett, azt a választ kaptam, hogy ez nem lehetséges. Ugyanis az a HP saját belső előírása, hogy pénzt csak a harmadik csere után adnak vissza. Próbáltam a vonal túloldalán levő urat meggyőzni, hogy immár semmilyen HP termékre nem tartok igényt - elvégre eddig kettőből kettő volt hibás, ami azért elég rossz hibaarány - de ő hajthatatlannak bizonyult.
Jelen pillanatban a dolog ott tart, hogy hétfőn (2012.08.06-án) egy futárszolgálat hozza majd a cserekészüléket, és én eléggé tanácstalan vagyok, hogy mi a fenét is kezdjek vele. Mert az otthonomban látni, esetleg használni aztán végképp nem szeretném. Ha esetleg valaki szeretne egy zsírúj HP nyomtatót pár ezer forinttal a bolti ár alatt... név és cím a szerkesztőségben. :-)
Az utolsó 100 komment: