Naiv ügyfél előfizetési csomagot váltott a T-Home-nál (nem írja, de biztos kisebbre), amit azzal jutalmaztak, hogy egy új emailcímet is kapott hozzá, a régit viszont szó nélkül törölték:
A T-Home számomra megmagyarázhatatlan húzását szeretném megosztani, illetve véleményt kérni. Legrövidebben úgy tudnám vázolni a dolgot, hogy bemásolok egy -még megválaszolatlan e-mailt, melyet a T-nek írtam: (eddig 2x írtam) A telefonos ügyintéző pedig elhajtott, hogy nem adják vissza...:(
"T.Szolgáltató!
Mint tudják néhány nappal ezelőtt csomagot váltottam Önöknél. Minden rendben zajlott, ám a tegnapi napon észrevettem hogy nem tudok belépni a levelezőmbe. Felhívtam Önöket és megkaptam az új belépési adatokat. (telefonálgatás nélkül ezt nem is közölték volna......?) Miután aktiváltam a fiókot már rendben volt minden. Illetve itt jön a problémám: Új e-mail címet is kaptam, amivel egyidejűleg a másikat meg is szüntették. Miért kellett új cím? Rengeteg helyen (köztük nem egy hivatalos helyen is mint pl. bankok és szolgáltatók) ez a régi e-mail címem van megadva.
Minden átmenet nélkül nem tudom ezt hogyan gondolták?? Most is vártam volna jó pár fontos levelet, amit ugye már sosem fogok megkapni, csak ha nekilátok telefonálgatni hogy módosítsam a címem. Költség, idő és egy csomó méreg, mert a partnereim e-mail címe is abban a -már meg nem nyitható- rendszerben volt (a régi archivált e-mailokról nem beszélve), Kérem segítsenek, hogy visszakapjam a régi címet, vagy legalább legyen néhány nap (hét) amikor átirányíthatnák az újra az üzeneteimet.
Várom sürgős válaszukat."Eddig az idézet. Dühöngök mert kellene a címlistám és az archívumom is....
UPDATE 11/23: Bárcsak minden ilyen gyorsan megoldódna:
Először is köszönöm, hogy foglalkoztak a problémámmal. Az egyik (sőt több) kommentelő által leírtak hatására ma ismét felhívtam a "Nagy Rózsaszín Ügyfélszolgálatot". Picit (nagyon) határozottan elmondtam újfent a problémámat (megtűzdelve egy kis utalással a Homárra, és egyéb fórumokra) és láss csodát: Kitt-katt és visszatért a régi e-mail címem, sőt megvan az új is, úgyhogy teljes a boldogság. Különben tök jó volt a magyarázat: - csomagvűltáskor a Kolléganő rossz gombot nyomott meg (?!) véletlenül, mármint a TÖRLÉS-t valami más helyett....:-))) Nos a tanulságot levontam, a gmailt fogom használni. Köszönöm a hasznos tanácsokat!
Más is járt hasonlóan amúgy:
Én ugyan így jártam azzal a különbséggel, hogy mi összevontuk a szerződést (telefon+tv+internet). Az gondolná az ember, hogy mindkét félnek jó: ügyfélnek olcsóbb, a T-Homenak csomagban biztos előfizetés, ügyfélmegtartás. De nem! Inkább szankciók. Próbálok belépni az email címemre nem lehet. Írok levelet. Válasz: megvan, de újra kell kérnie az előfizetőnek. Minek!!! Ha abban megegyeztünk, hogy egyben fizetünk, akkor mi köze a T-Homenak az email címemhez. Nekem írásban kellene kérnem ő szó nélkül kikapcsolhatja. Az a baj, hogy nincs ma Magyarországon olyan szolgáltató akiben megbízhatna az ügyfél.
Az utolsó 100 komment: