Tékozló Homár

A Nokia nem szeret cserélni

2013.01.14. 15:42 | jackyll | 176 komment

György még reménykedik, hogy egyszer kap egy másik készüléket a folyamatosan meghibásodó Nokia C3-01 helyett:

Van egy garanciális NOKIA C3-01 típusú mobiltelefonom, ami már sokadszor ugyanazt a hibát produkálva romlik el. Felhívtam a márkaszervizt és megkérdeztem, hogy mi a módja a készülékcserének mert az eddigiek alapján már nem bízom a javításban és a neten utánaolvasva a jelentkező hiba tipikus ennél a készüléknél és a javítás sem igazán segít tartósan rajta. A szervizes közölte, hogy a garanciaidőn belül annyiszor javítják a készüléket ahányszor elromlik, a garanciaidőn túl pedig térítés ellenében, készülékcsere pedig nincs. Úgy gondoltam, hogy ez csak egy eltévelyedett szervizes véleménye, de a NOKIA majd igazságot tesz. A NOKIA Reklamációs Osztályának hozzáállása elég tanulságos a folyamatos javításra szoruló készülék cseréjéhez. Olvasni a sajtóban, hogy a nokia bajban van mert lemaradt az okostelefonok piacán, hát szerintem nem csak ott maradtak le, hanem a korrektségben is.

Alant olvasható a levélváltásom a nokia ügyfélszolgálattal.


- az első bejelentés a nokia weboldalán keresztül

Egy garanciális Nokia C3-01 típusú telefon kijelzője sokadik alkalommal romlik el. A szerviz azt állítja, hogy akárhány ugyanazon hiba javítása után sincs készülékcsere, a garanciaidő lejárta után fizetés ellenében végzik az ismétlődő hiba javítását. Ez így rendkívül tisztességtelen, a kérdésem az volna, hogy mi a normális elintézési módja a fenti ügynek Önök szerint.]

- az első (mellébeszélős) válasz

Tisztelt Uram,
Közönjük a megkeresését.Az esetlegesen adódott kellemetlenségekért a türelmét és megértését kérjük. A Nokia kötelessége a Nokia korlátozott gyártói garancia szerint a vásárlástól számított két évig a hibák ingyenes elhárítása, amennyiben ez javítás útján nem lehetséges elképzelhető, hogy készülékcsere lesz, de ez minden egyes esetben a konkrét meghibásodástól függ és megtörténik amennyiben a központi szerviz szerint a csere indokolt. Ha Ön még mindig észleli a felvázolt problémát, legyen szíves leadni a készülékét a legközelebbi Nokia szervizpontban, hogy küldjék fel kivizsgálásra a központi szervizben és szíveskedjen szólni nekünk is. Igyekszünk végleges megoldást biztosítani az Ön problémája számára.

Várjuk válaszát.

Üdvözlettel:
Nokia Ügyfélszolgálat
Reklamációs Osztály

- vásárlói válaszlevél

Tisztelt Reklamációs Osztály!

Ha jól hámozom ki levelük lényegét Önök is azt állítják amit a Szervizes emberük, hogy, ha a készülék javítható - függetlenül attól, hogy hányszor volt már ugyanazzal a hibával javítva - akkor nem cserélik, hanem javítják addig amíg ki nem fut a garanciából. Ezt az eljárást továbbra is tisztességtelennek tartom, a Központi Szerviz azt fogja megállapítani, hogy javítható, ami igaz is, de hányadszor? Ez így csak felesleges időpazarlással és bosszúsággal fog járni. Ha tévedek, kérem írják meg hány azonos hiba javítása után cserél a NOKIA készüléket. Megjegyzem a bírósági gyakorlat általában a harmadik hiba után már cserére kötelezi a gyártót. A NOKIA eddig egy jól hangzó márkanév volt, viszont ilyen hozzáállással nagyon erősen rombolják a márka jó hírét.

- nokia (második mellébeszélős) válasz

Tisztelt Uram,
Mi nem azt állítjuk, hogy a készülék addig fogjuk megjavítani, ameddig nem jár le a garanciája, hanem megmagyarázzuk, hogy a Nokiának milyen kötelezettséget vállalt gyártóként a Nokia korlátozott gyártói garanciájával. Az, hogy a készülék le lesz-e cserélve vagy meg lesz-e javítva attól függ, hogy milyen a meghibásodása, tudjuk-e orvosolni javítással, volt-e már ilyen hibával kezelve, stb. Minden egyes konkrét esetben a szerviz eldönti a készülék kivizsgálásának alapján mi a teendő.

- második vásárlói válaszlevél

Tisztelt Reklamációs Osztály!

A jelzett Szervizben dolgozó képviselőjük azt állította, hogy ugyanazzal az ismétlődő hibával a garancia lejártáig javítják a készüléket (akárhányszor) ingyen, garancia után térítés ellenében, csere pedig nem lehetséges. A kérdésem továbbra is az, hogy ugyanazon hibának hányszor kell előfordulnia, hogy a készüléket kicseréljék, és ne valakinek a szubjektív döntésén múljon.

- nokia (harmadik semmitmondó) válasz

Tisztelt Uram,
Ahogy az előző levelében is megírtuk, az elsődleges kötelességünk a hibák ingyenes elhárítása,amennyiben ez nem lehetséges bekövetkezik a csere. Az, hogy hányszor jelenik meg ugyanaz a hiba nem döntő vagy nem annyira lényeges, amennyiben a készülékét le kell cserélni - attól is függ, hogy milyen típusú hibáról van szó.

- harmadik vásárlói levél

Tisztelt Reklamációs Osztály!

Köszönöm gyors válaszukat, viszont az abban leírtakat elfogadhatatlannak tartom. Az, hogy ugyanaz a hiba hányszor jelenik meg igenis döntő és rendkívül lényeges, hiszen az emberek többsége azért vesz telefont, hogy telefonáljon vele és ne bosszankodva a szervizbe hordja. Egy olyan készülék ami többszöri javítás után is ugyanazt a hibajelenséget produkálja igenis cserére szorul. Levelezésünk alapján teljesen feleslegesnek és csak időpazarlásnak tartom központi szervizes vizsgálati herce-hurcát, hiszen azt most is tudom, hogy a készülék javítható, viszont az eddigi tapasztalatok alapján csak ideig-óráig. Rendkívül sajnálom, hogy egy hibás NOKIA telefon ügyét a Nokia képviselettel nem lehet megoldani, így sajnos kénytelen vagyok ezt más módon tenni.

* * *

Hát itt a vége egyenlőre, de csakazértse adom fel, mert az igazság ideát van. Ez már nem egy pár tízezer forintos telefonról szól, hanem arról, hogy egy multi bármit megtehet? Hát nem, ha harc hát legyen harc.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Kix 2013.01.14. 15:54:00

György csapatai harcban állnak.

Amúgy meg csak alaposan asztalt kell csapkodni és üvöltözni és akkor lesz készülékcsere is nyomban.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.01.14. 15:54:48

Ne add fel.. de győzni sem fogsz.. javítják..

Aztán majdcsak egyszer azt fogod észrevenni, hogy nem javítják, mert külső sérülést találtak a készüléken.
Na aztán mehetsz bárhova.

Készüléket eladni, és másikat venni.

venszivar 2013.01.14. 15:55:38

@Dr. Kix: Azért egy lovat ne tegyél fel rá!

Dr. Kix 2013.01.14. 15:58:56

@venszivar: Pedig hatásos. Szóval azért egy kivénhedt (szivart), vak, bányából szabadult pónit feltennék rá! :)

Artie 2013.01.14. 15:59:05

Istenem... Letört volna a kezed hatvan e-mail megírása helyett egy percet guglizni?

www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag

A törvény szerint a jótállási jogok gyakorlásánál a szavatosságra vonatkozó szabályokat kell – a megfelelő eltérésekkel – alkalmazni:

Jótállás esetén ugyanazokat az igényeket (kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás), ugyanazokkal a feltételekkel (például sorrendiség elve) érvényesíthetjük, mint szavatosság esetén.

Ez nem opció, hogy majd javítgat, amíg jónak látja. Lófaszt, mama.

Artie 2013.01.14. 16:00:11

Persze, üvölteni meg csapkodni. Szerintem meg jogszabályi részekkel besétálni, ha nem vesznek fel normális jegyzőkönyvet, NFH-nak e-mailt írni, lesz ott csere hamarost.

Atörökk 2013.01.14. 16:01:38

A poszt kamu. Egy Nokia sosem romlik el és akkor is csak ritkán.

Dr Gregory House 2013.01.14. 16:01:58

Akkor most kinek van igaza?

Dr Gregory House 2013.01.14. 16:04:33

És érdeklődöm, hogy a JYSK komód, a kivehető ajtós, hogy megérkezett-e már?

venszivar 2013.01.14. 16:06:21

@Dr. Kix: Ne tobzódj! Döntsd el. Hol találsz kivénhedt szivart? Pláne vak bányalovat? Már bánya sincs!
Mondjuk én is feltennélek egy napi kecske szar ellen, mit a kecskéim bogyóznak egy nap....
Azért nincs harag, tudod az itteni "fijjuktól" tanultam s most tovább adom, te! ne csodálkozz HA a fagyi visszanyal:)))

venszivar 2013.01.14. 16:10:15

@atörökk: AzAzOPEL! MI SOSEM KOPEL!

az okos 2013.01.14. 16:10:32

a nokiáról annyit,hogy teljesen új x7 nokiámat 8 hónap szerencsétlenkedés után sikerült eladnom mert állandóan elromlott és úgy önmagában véve is egy kalap ...rt ért, barátnőm új nokia lumia 800 asa pedig kb. 6 hónapig bírta aztán szoftverfrissítés ide-oda de megbízhatatlanul működött és most is szervízben van.Soha ne lássak többet nokiát.....

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.14. 16:14:36

a posztoló egy funkcionális analfabéta, megérdemli a sorsát.

Dr. Kix 2013.01.14. 16:19:37

@venszivar: Még általános iskolás koromban jártam Erdélyben, és megnéztünk akkor egy bányát is. Ha hiszed, ha nem, ott még akkor volt bányaló.

Most, hogy még abba is belegondolok, hogy Erdény Romániában van, kezd összeállni a kép. :)

nypiro 2013.01.14. 16:23:58

Á, ez nem gáz. Samsung Divát megvételtől számítva egy hónapig 3x vittem vissza. Negyedjére ráborítottam az asztalt majdnem. Meg se rezdült. Akkor elvittem másik boltba. Kiderült nem csak oda vihetem ahol vettem. Másik bolt, ami "csak" viszonteladó korrektül elintézte, ráadásul adott cseretelefont. Azóta se volt semmi baja. Közbe én is felhívtam a szervízt, ugyanazt mondták mint Neked

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 16:33:20

A modern ember számára a legnagyobb kihívás együttélni az érzéssel, hogy amikor csalódott a fogyasztói társadalom talmi értékekkel hivalkodó, céltalan és kiüresedett világával, nincs tovább, nincs hová bújni, nincs hová futni.

Kezében a csúcstechnológiás kütyüvel, mej beteg, mint az egész rendszer, működésében pont olyan zavaros, mint a demokrácia, joggal teszi fel magának a kérdést: vajon ugyanezt érezte a cromagnoni ember, mikor letört a szakóca hegye? Vajon ezért halt ki? Érezte-e, hogy világképe összeomlóban van, fejlődése zsákutcás?

Hamis mammont cserélt egy hamis hangra, mely neki további hamis mammonok árán a közösségi élet pótszerét adja. A hamis mammon árán átmenetileg birtokol egy terméknek hazudott marketing blöfföt, melynek kijelzője nem jelez ki. Megvette, elromolott.

Ez az Élet metafórája. Bár a telót javítják, mint a törött szívet, de törött elmét nem lehet. A bizalom a technikába örökre elveszett, mint Milton Paradicsoma, eltünt a setétben, mind Schrödinger macskája és nincs a hején más, csak Spinóza gúnyos kacaja.

Élet ez így? Csoda-e, ha a lelkében kongó ürességgel megbirkózni képtelen júzer kikél tenger fájdalma ellen és fegyvert ragadva véget vet neki?

Tiéd az ég György! A ludditák vére nem nyugodhat, míg bosszúnk nem lesz teljes! Majd ha elfogy a szó, és az örörkre elnémult telcsifoncsik ürességbe zuhannak kimerül akkumulátoraikkal, akkor lesz teljes éltünk és együtt kiáltjuk győztes szavunk bele a Mindenségbe.

Azt a kurva büdös faszba már!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 16:35:42

@Rosszindulatú Vászka: mi eldobhato telefont hasznalunk
ez a tema nem erdekel
eldobom, adnak ujat
NADE
mi a faxom lett a 2 komoddal
megvette? nem vette?

Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_ (törö 2013.01.14. 16:35:48

Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!

holdlányka 2013.01.14. 16:40:55

"Olvasni a sajtóban, hogy a nokia bajban van mert lemaradt az okostelefonok piacán, hát..."

Ez az értesülésed idejétmúlt, a Lumia család megjelenésével elég jó pozícióba került.

Nekem is Lumiám van,eddig meg vagok vele elégedve. Nekem a wp7 jobban bejn mint a droid.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.14. 16:42:37

" így sajnos kénytelen vagyok ezt más módon tenni."

Fogyvédet neki, abból hátha értenek... OK, hogy elb*ott konstrukció, de oldják meg, ő bajuk...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 16:44:14

@ColT: nem eleg Colt, nem eleg, ne mennyel le csirkebe!
be kell oket perelni!
a fogyved az nulla

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 16:45:08

@hagyma: elromlott a hatásmechanizmus.

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: tudom, hogy még nem fejtettem ki a dolgot elég alaposan, meg vannak fájó fojtonossági hiányok a gondolatmenetben, de úgy vétem hejesebb, hogy összefoglalom a lényeget, mint a nemes regények fejezetei előtt a Nagy Írók. Mintegy megadva az irányvonalat.

venszivar 2013.01.14. 16:45:26

@ColT: Hát, nem az ő bajuk! Én, úgy olvastam, hogy György baja.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 16:48:00

@Rosszindulatú Vászka: orokre
szerintem a posztolo mennyen be a servicebe, vagy a nokija kozpontba
basszon be egy komodot az ablakon
rudjon bele a kocsija ajtojaba
ugy naponta
es less uj telefon

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.14. 16:50:29

@venszivar: Mert ő még nem hárította át.

@hagyma: Hülye azért nem vagyok...

@holdlányka: Nézd meg a féléves eredményeket, nem állnak még mindig túl jól... Windózt meg önszántamból sehovase.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.14. 16:53:27

"A Nokia nem szeret cserélni"

Mondjuk cserélni, attól függ mit. Mondjuk a kocsimat tuti elcserélném egy újabbra. De mondjuk a fejemet is. :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 16:54:05

@ColT: en nem mondtam, miert ne lehetne beperelni oket, ha nem cserelnek?
szerintem sertenek valami szerzodest az tuti

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 16:55:00

@hagyma: ez nem a vadnyugat haló!

Ez itt Magyarország, Európa kultúrális fővárosa, a Világuniverzuüm ékköve, a bokréta a Nagy Mókamester kalpagján.

Itt szóból értenek az emberek, szeretik és tisztelik egymást.

serfecs (törölt) 2013.01.14. 16:57:14

Minden javításnál - az adott alkatrészre - újraindul a garancia, ez így egy neverending story lesz :-)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.14. 16:59:52

Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...
Sárgán virágzik a tök,
lassan hazadöcögök.
Útközben megállok,
nagyokat pi...

holdlányka 2013.01.14. 17:01:27

@serfecs: Kivéve, ha a "javítás" egy szoftverfrissítés...

Aureliano Buendía 2013.01.14. 17:01:47

ezért kell ájfont venni
az trendi
modern
szép
sose nem romlik el
megmutatja másoknak, hogy vagy valaki

venszivar 2013.01.14. 17:01:55

@agresszív kismalac: na, megint bebizonyítottad, hogy egy BAROM vagy!:)

holdlányka 2013.01.14. 17:02:36

@agresszív kismalac: Nem lehetne egy példányban? Ne magdból indulj ki, mi megértjük előszörre is...

Aureliano Buendía 2013.01.14. 17:03:31

@Rosszindulatú Vászka: meg tél tábornokot is visszavertük, mi?
Lófaszt esti fénnyel.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 17:04:29

@uraaam: már megbocsáss kérlek, de ahhoz nem feltétlenül kell működő telefon, sőt, a rossz még sokkal előremutatóbb, már úgy környezetterhelésileg.

@holdlányka: én nem.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.14. 17:05:46

@hagyma: Minden telefon eldobható. Télleg. Próbáld csak ki nyugodtan.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 17:07:24

@uraaam: persze. Valójába ez is fényes győzelem volt, csak még az hadititok.

Namost az van, hogy ezzel a ravasz csellel szorította a BKV-ra a megannyi sok ellenséges és tudatlan autóst a Vitzéz vezér, meg a Panglós úr, akik így most megtapasztalták és ámultak, hogy az menynivel jobb, megbízhatóbb és kényelmesebb dolog, sőt ismerkedésre is kiváló alkalom.

Nem beszélve a hóeltakarításról, mely rengetegsok munkát ad, így becsületes jómunkásokat nem kell nyomasztania segéjjel senem.

Valósággal dupla plussz jó!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.14. 17:07:26

@holdlányka: Én is megértettem a posztoló nyomorát már az első mondatokból. Ennek ellenére...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 17:07:27

@Rosszindulatú Vászka: mar megbocsass kerlek de a kocsiajtorugdosast ma tanultam otthonrol
mondjuk egyszer itt is lattam, leallt egy eleg regi csotrogany kocsi a keresztezodesben, erre kiszallt egy agyonfestett miniszoknyas no es tusarkuval megkuldte az ajtajat
a cipoje elrepult, de lehet a laba is eltort, mar nem vartam meg, mert zold lett

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 17:08:36

@agresszív kismalac: nekem mondod?
32 yard 4 incs az egyeni rekordom

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 17:08:48

@hagyma: láttál egy tűsarkú zöld nőt? Az UFO lehetett akkor, mér nem fényképezted le, ahejett, hogy elmenekülsz?

holdlányka 2013.01.14. 17:13:20

@ColT: Te tudod. Ízlések és és pofonok. Nekem van egy droidos tabletem is (trendi csaj vagyok), de a winphone jobban bejön. nincsenek előítéleteim:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 17:13:27

@Rosszindulatú Vászka: @agresszív kismalac: a csaj fekete volt
a lampa zoldre valtott es elhajtottam

holdlányka 2013.01.14. 17:14:42

@hagyma: Zöld nőt még én sem láttam.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 17:15:35

@hagyma: értem. De miért hajtottad el a nőt? Mi bajod a feketékkel?

Megannyi talány, ez elég zavaros sztori.

Aureliano Buendía 2013.01.14. 17:15:37

@Rosszindulatú Vászka: nem is kell új, vaterán lehet kapni még garanciális használtat. Csak ki kell érte utazni Linz-be, ám nagyon fontos megnézni, mi van a vonatjegyen feltüntetve célállomásként, mert elképzelhető, hogy egy olyan Jysk áruházban közünk ki, ahol nincs rattan komód.

Atörökk 2013.01.14. 17:17:13

@Rosszindulatú Vászka:
Talán mert nem rúgott elég nagyot az ajtóba a komóddal a hátán.

Aureliano Buendía 2013.01.14. 17:17:20

@Rosszindulatú Vászka: tehát akkor csapataink remek taktikai visszavonulást hajtottak végre?
Csak a zellenőrorkok nem voltak kellőképpen megtájékoztatva a fennforgásról.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 17:21:34

@agresszív kismalac: még az lehet, hogy Hagyma rúgott be, a és a lámpát hatotta el. De azt sem értem.

@uraaam: sztem nem lehetett farmer. A tűsarkú miatt.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.14. 17:22:56

@cirróka: Kicsit túlspilázod a szerepedet, mióta nevet változtattál. Ezentúl leszel szíves hanyagolni. Vannak itt a te szintednek megfelelő játszópajtások is.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 17:26:05

@uraaam: nemnemsoha! Győztünk, mit nem lehet ezen érteni?

Külömbe is, a tél hó nélkül ojan, mint a katona puska nélkül.

Az ellenőrök meg csak azért hirigeltek, hogy edzésben legyenek a Kedves Utasok, és akiknek van jegye meg bérlete, ne érezzék magukat becsapva - ez valójában nagyon kedves gesztus volt a BKK-tól.

Aureliano Buendía 2013.01.14. 17:26:57

@Rosszindulatú Vászka: és hagymát is felmentették, mert elévült az ügy?

na-na-na-na-na, nem tudod te, mire képes a pesti dáma

a divat új szelei innen fújnak

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 17:29:51

@uraaam: mondom, hoghy minibenn volt, tehat tuti tangat is hordott
most hogy mondjatok, szerintem zold szoknyaban volt
olyan neonzoldben
hosszu combjai voltak
azert emlekszem, mert szurrealis volt hirtelen, hogy egy 35 eves kedillekbol, kiszall egy igy oltozott es festett no fenyes delben es rugdosni kezdi az ajtajat

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 17:31:20

@uraaam: nekem nem volt ugyem
nincs minek elevulni
amugy akkoris vices volt, hogy akkora nagy vasat tusarkuban akar lerugni
azok meg nem ilyen muanyaghejjas izek voltak, azokban volt anyag

Aureliano Buendía 2013.01.14. 17:31:26

@uraaam: na, akkor lehet szépen kihaladni a csatamezőre, és takarítsd szépen el a győzelmed...

Nem lenne gond a hóval, ha a közútkezelő nem lepődne meg minden alkalommal, mikor leesik a hó, mintha csak Togóban lennénk bazzeg. 3 napja másról se szólnak a hírek, csak arról, hogy kibaszott sok hó fog esni. De biztos olcsóbb, ha az autók tapossák ki maguknak az utat.

Aureliano Buendía 2013.01.14. 17:32:46

@Rosszindulatú Vászka: na, akkor lehet szépen kihaladni a csatamezőre, és takarítsd szépen el a győzelmed...

Nem lenne gond a hóval, ha a közútkezelő nem lepődne meg minden alkalommal, mikor leesik a hó, mintha csak Togóban lennénk bazzeg. 3 napja másról se szólnak a hírek, csak arról, hogy kibaszott sok hó fog esni. De biztos olcsóbb, ha az autók tapossák ki maguknak az utat.

(elbaltáztam a hivatkozást:))

@hagyma: és láttad a csunyáját?

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 17:33:03

@hagyma: namost akkor Mini, vagy Caddy?
Amerikában a Minibe kötelező tangát hordani?

És miért volt festve? Nem inkább feslett?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 17:37:02

@uraaam: a vilagon sehol; nem tudnak mit kezdeni a hoval ha roved idon belul nagy mennyiseg leesik
ez ilyen
a csunyajat nem lattam mer pont Mellette levo savban vartam a zoldet
a segget lattam
@Rosszindulatú Vászka: hat elettapasztalatom szerint ezen a non vagy tanga volt vagy semmi

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 17:37:11

@uraaam: már megbocsáss kérlek, de miért kéne nekem menni akárhová is? Itt nem avygok elég jó hóhányó?

Meg külömbe is, nem én tehetek róla, sőt, semmi közöm hozzá.

Amúgy meg nemtom mi méltatlankodsz, ez minden télen így megy. Nyáron meg hőségriadó van. ÉS minden megy tovább nemzeti katasztrófák nélkül.

Majd ha rájönnek az újságírók, hogy mikor a hóhejzet miatt hisztiznek, akkor valójába az impotens rendszert hibáztatják, akkor majd jól bekussolnak és jönnek a pandabébik meg jenki jenki balesetes hírek. Úgyhogy nyugi van, holnap már megint minden rendben lesz a hírekben.

Aureliano Buendía 2013.01.14. 17:37:47

@hagyma: igen, már semmi se olyan, mint rég. A Boci csokit se itthon gyártják . Szemétmultik. Monnyanakle.

Aureliano Buendía 2013.01.14. 17:42:27

@hagyma: ez pont nem igaz, mert tudnak vele, ha előre tudják, márpedig mindenhol aszonták napok óta, hogy jön a sok hó. Már este 6 körül elég sok hó esett tegnap, éjfél előtt kicsivel egyszer már kiástam az autót. Aztán reggel újra.
Ha nem a pasziánsszal, meg a pornófilmekkel lettek volna elfoglalva, hanem kisétálnak az utcára (vagy csak kinéznek az ablakon), rájöhettek volna, hogy esik a hav.

@Rosszindulatú Vászka: már meg ne sértődj, de talán hasznosabb lenne, ha a klaviatúra helyett a hóapátot boldogítanád.
Igen, szar a rendszer, erről papolok egy ideje, de a szar rendszernek ez a lecsapódása.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 17:48:55

@uraaam: nem tudnak
annyi kocsit nem lehet keszenletben tartan, meg sofort
nalunk fejlettebb orszagban meg meg is lehet fagyni egy jo kis hoatfuvasos orszaguton
lehet ma keevesebbre szamitottak, de ha sok jon nincs annyi hokotro ami elg, foleg ha fuj a szel
az en idomben olyan hok is voltak, hogy tankkal vittek a kenyeret

holdlányka 2013.01.14. 17:49:27

@hagyma: Nem tudod, mire képes egy igazán feldühített nő...Bár, a tűsarkúnál egy acélbetétes bakancs ide alkalmasabb lehet...:)

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 17:50:31

@uraaam: francfenét szar. Csak a csúfolkodó, huhogó ellenség (ellenzék) akarja így láttatni. Minden a legnagyobb rendben van és a komenisták külömbe is sokkal több havat csinálnának.

Az meg kifejezetten kommer dialektika, mikor itt arról papolsz, hogy a szerszámnak lelke van, meg attól boldog, hogy termel. Szégyeldd magad!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 17:50:56

amugy felenk maszekok is takaritjak az utat ho eseten
mivel sok mindenkinek van kisebb trakkja, honal felteszi es leturja mondjuk az utcajukban
utana meg penzert elmegy aruhazi parkolokba
pl
a meg enebb idomben, meg elmentunk homunkasnak lapattal, mert jol jott apenz

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 17:52:06

@holdlányka: hat meg azzal sem sok kart tett volna benne, de ez a rugas tenyleg vices volt
gondolom mar nem eloszor rohadt le alatta:)
de rugas utan, mar telefonalt is

holdlányka 2013.01.14. 17:52:11

@uraaam: A boci már köztudott, hogy Csehországban készül. Viszont a Tibi csoki (ami eddig echte magyar volt) papírján újabban ott virít az ukrán Roshen cég logója.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 17:53:25

honal felteszi a TOLOLAPOT
@holdlányka: eladtak a fel orszagot es csodalkoznak hogy nincs GDP

Atörökk 2013.01.14. 17:54:56

@holdlányka:
A zigazi, a retro Boci Lengyelországban készült. Végeredmény szempontjából sajnos tök mindegy, ez igaz :(

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 17:56:02

@holdlányka: perszehogy, mer egy ukrán cég vette meg a stollwerckből lett bonbonettit nemrég. Amúgy a legtöbb csokijuk eddig se itt készült a konyakosmeggy az még heji gyártmány.

2013.01.14. 17:57:29

a cserélt főalkatrészre újraindul a garancia. Ha 2 hetente tönkremegy, akkor az idők végezetéig garanciális marad ugyanannak hibának a javítása.

Aureliano Buendía 2013.01.14. 17:57:46

@hagyma:rendben, de én nem a Jászkarafaszom-Ököritófülpös hetnennyolcadrendű mellékútról beszélek, hanem Budapestről, mely a Duna két partján helyezkedik el, és éke szép Pannon medencénknek. És irigye minden város a világon. 85-ben vagy 86-ban tényleg nagy hó volt, de ez semmi ahhoz képest.
Azóta modernebb gépekkel akadnak el a hóban.

@Rosszindulatú Vászka: az ellenzék monnyon le, ez nem vita tárgya.

Aureliano Buendía 2013.01.14. 18:00:32

@holdlányka: megvették, jaja... úgyis kiviszik, mert Mása és Grísa olcsóbban dolgoznak.

@hagyma: lapátolni és is szeretek egy ideig.

@atörökk: amit soha nem értettem, az a pilóta piskótatallér.. az honnan jött? Bezzegazénidőmbe csak keksz volt, de minden sokkal finomabb vót

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 18:01:43

@uraaam: jo, de hidd el nem megy minden 2 ora alatt
es a videkieknek is kell ut
mikor volt utoljara nagy ho?
es hanyszor van evente?
erre nem lehet fenntartani ezres nagysagu hokotroallomanyt
esik a ho bazmeg es akkor ho less
akkor hoban kell setalni, meg le kell tolni lapattal
ha nem megy akkor majd letapossak 100 eve is volt ho , hokotro meg nem....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.14. 18:02:26

SPAM
kilatas.webuda.com/?q=node/321
Nézegessetek hópelyheket :)

@holdlányka: Nekem vannak. Windózt supportálok, szerinted? :D

@hagyma: A lába megzöldült, Vaze, az megpőenészedett :D

@uraaam: It is előferdül, hogy a magye útjai tök tiszták, a városban meg még 1 hét múlva is minden havas.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 18:03:16

@uraaam: ja, az ojan, mint a fehér negró

Atörökk 2013.01.14. 18:06:28

@uraaam:
Én sem értem. Évek óta már a jövő sem a régi, mi több, régen a múlt is jobb volt, mint most. :)

Aureliano Buendía 2013.01.14. 18:07:23

@hagyma: te ember, olvasol is, vagy csak írsz?!
Az utóbbi napokban már csak arról szóltak a hírek, hogy jön a hav. Tegnap este 6-kor már vígan havazott.
Tehát: tegnap este 6 óta (legkésőbb) ott kellett volna pöfögniük a kotróknak az utakon, vígan kotorva a havat, és gondoskodva a síkosságmentesítéstől. Nem a ma reggeli fél 9-es kávé után kellett volna elindulniuk. Kapiíse?

@ColT: gondolkodtam rajta, hogy megyek hóba fotózni várost, de győzött a másnaposság és a lustaság keveréke...

@Rosszindulatú Vászka: van egy két érdekes termék a piacon na

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 18:08:18

@atörökk: már a nosztaliga se a régi, meg, hogy miénk lesza jövő, meg ma van a holnap tegnapja, meg a többi, az is mind átverés. Meg hogy az a harc lesz a végső.

Aureliano Buendía 2013.01.14. 18:10:01

@atörökk: régen minden jobb volt. Ez evidens, soha nem is volt vita trágya.

@Rosszindulatú Vászka: feletted pedig máűr elrepült az idő vasfoga. CSHT.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.14. 18:15:38

@uraaam: Nálam is tegnap :D Bár sajnos másnapos nem voltam :(

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 18:19:40

@uraaam: kapiiise? utan en nem igazan akarok errol vitazni
amugy sem erdekel
megemlitettem
sehol a vilagon, ha roved idon belul nagy ho esik le, nem tudnak par ora alatt takaritani
SEHOL
addig hiaba megy ki a hokotrok este htkor mig 1 centis a ho
az embereket be kell osztani, bar gondolom szerinted ilyenkor napi 24 oraban kutya kotelesseguk este 6-tol a havazastol addig kotorni, mig a megfaradt menedzserek ki tudnak allni az A4-sukkel
nem, az idojarast meg nem gyozte le az emberiseg
ha kurvara esik, akkor ott ho less
akar 2-3 napig is, sot tovabb
es akkor meg a vonatok, meg a villamosok...
evi 3-4 nap hora es opnosesore nem lehet fenntartani az ahho szukseges gepparkot es emberallomanyt
de ugy latom az elet megy tovabb peszten is orszagosan is
valamit cask meloztak
ja computer mellol konnyu mondani, jajj 2 oraja nem lattam elmenni hokotrot es 10 centi ho van a jardan
aztakurva
ez tragedijja

Aureliano Buendía 2013.01.14. 18:20:05

@ColT: öreg hiba, orvosold sürgősen!:)

Aureliano Buendía 2013.01.14. 18:21:14

@hagyma: mondom újra: este hatkor már INTENZÍVEN havazott. Teccikérteni?:

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 18:22:25

nalunk most eso van
de eleg sok
ha ez hio let volna a fel varos /eger meretu/ nem ment volna melozni
jo ebben az is benne van hogy eleg dombos-hegyes, de az is, hopgy nem lehetett volna eljutni
es akkor tudja mindenki nagy ho less, cask akkor menny melozni, ha fe;ltetlen szukseges, az iskolakat bezarjak, sot gyakran a hivatalokat is
mert ho van...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 18:23:47

@uraaam: intenziv havazas megkezdesekopr a hokotro meg nem tud havat tolni kell neki legalabb 10 centi, hogy erdemes legyen az embert, a gerpet es az uzemanyagot hasznalni
tetszik erteni?
es utana is be kell osztani mindent
es nem baj ha ejfel es reggel 6 kozott nem zavarmentes a forgalom

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.14. 18:24:50

@uraaam: :D Nem volt kedvem szombat este seggfejekhez :D

@atörökk: Már ezekkel is csak a gond van. De néha már az is elfogy!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 18:25:20

ezt cask otthonn gondoljak, ha esik a ho 2 oran belul csontszarazra kell takaritani mindent
lofaszt
alkalmazkodni kell a korulmenyekhez

Aureliano Buendía 2013.01.14. 18:25:42

@hagyma: de ha elkezdi szórni a síkosításmentesítő anyagot ugyebár, az már fél győzelem:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 18:27:21

most meg az a baj, hogya hokotro a lottyot tolva letori nehany kocsi tukret
esetleg behajtani?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 18:28:32

@uraaam: haggyuk
azon viszont csodalkoztam, hogy nem vesznek fel rendkivuli homunkasokat
csovesek regen csinaltak ebbol penzt...

Aureliano Buendía 2013.01.14. 18:29:03

@Rosszindulatú Vászka: csak hogy tudd

@ColT: jól kell megválasztani az ivócimbiket
nálam ez megvan, sajnos az időpontot nem választom meg jól
vasárnap este offolni nem vall sikeres emberre

@hagyma: senki nem csontszárazról beszél, de hogy fél 7 körül konkrétan nulla kotrás legyen mondjuk a Váci úton, az azért gyalázatos

haveromjeno 2013.01.14. 18:33:22

Végigolvastam a sok spamet, hogy biztos ne duplázzak. (Komolyan mondom, mi értelme ...gal teleírni a kommenteket?)

De még senki nem kérdezte meg. Pontosan mennyit is takar az a "sokadszor"?
Mert ez egy eléggé relatív fogalom.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.14. 18:39:25

@uraaam: Én nem tudom megválogatni, mármint nem teljesen én válogatom.

@haveromjeno: Kettőnél több már sok.

Jegkoko 2013.01.14. 18:42:15

Érdekes mód nekem a meghibásodott kijelzőjü N8 mat garancia papír nélkül is szó nélkül javították.Azóta is tökéletesen működik.Megjegyzem nem mindegyik bolt ilyen korrekt mert máshol ki akarták volna velem fizetetni az árát.De eddig a szervízzel is csak jó tapasztalatom volt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 18:42:48

@haveromjeno: mondjuk ezt a posztolonak kellett volna leirni, de meg O is a Nokiatol kerdezi, mennyi az ami utan cserelnek?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 18:44:35

@ColT: hat 2 evre a harom tenyleg nem keves es idegesito, de attol meg nem kell nekik cserelni

2013.01.14. 18:44:51

@agresszív kismalac: Ez most nem szereplés. Hanyagoltalak volna most is, ha a faszfejed miatt nem kényszerülök kb. két képernyőt görgetni. :( Ne gondold, hogy különösebben kíváncsi vagyok rád és nem óhajtok sem bar

2013.01.14. 18:46:02

@cirróka: sem barátkozni, sem eszmét cserélni veled.

Aureliano Buendía 2013.01.14. 18:46:58

@hagyma: nekem az a sejtésem, hogy ő a posztoló. Gyanús legalábbis:)

@ColT: ne törödj vele, a lényeg, hogy fizessék az italt. Részegen meg könnyebben elviseled:D

Aureliano Buendía 2013.01.14. 18:47:53

@cirróka: két képernyőd van? Ravasz... nagyon ravasz:)

Atörökk 2013.01.14. 18:48:57

@Rosszindulatú Vászka:
Akkor a végső harc az a tegnap holnapjáért lesz, vagy hogy? Ezt már én sem tudom követni.

Atörökk 2013.01.14. 18:51:23

@uraaam:
De most kiderül, hogy nemrég régen már nem volt minden jobb, mint előtte régen. Mi lesz most?

tejbetök 2013.01.14. 18:52:22

Add ide a telefont.
10 perc múlva visszakapod.
A burkolaton kívül mindent cserélhetnek benne újra, vagy be sem tudják kapcsolni.

2013.01.14. 18:53:07

@uraaam: két képernyőd van?

Van több is, csak nem mertem eddig mondani, mert rámszólnak hogy túlspilázom a képernyőmet! :))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.14. 18:53:28

@uraaam: :D:D:D:D:D

@hagyma: Attól függ. Ha Ugyanaz a baja, gariidő alatt, kérheti a cserét, igaz, ez elég ritka megjelenés. De ha fél év alatt?
Trendibb emberek nem is használnak egy telefont 2 évig :D

Aureliano Buendía 2013.01.14. 19:02:26

@atörökk: túl sok a kérdés, mit NEM ittál? Pótolni, nem kérdezni.
Régen minden jobb volt. Ennyi. Ez az információ pontosan elég.

@cirróka: nem semmi. Ide burzsulyok is lyárnak?:)

@ColT: nem sikeres a posztíró, ezt megállapítottuk. Nekem a westedesek szarakodtak a telefonommal (szoftverfrissítés) asszem háromszor, és a cserekészülék emlegetése volt az a pont, mikor összekapták magukat, és orvosolták a hibát.

ZiaN 2013.01.14. 19:04:54

Az a nagy probléma, hogy a szervíz addig fogja szerelgetni a telefonodat, amíg a szerelés költsége nem fog NEKIK aránytalan többletköltséget okozni. A magyar jogszabályok szerint egyébként nem kötelessége cserélni a készüléket. Nyugodtan elmehetsz ügyvédhez, a Fogyasztóvédelemhez, akár a Nemzetközi Bírósághoz is, már a FVH is majdnem több pénzt fog kérni a vizsgálatért, mint amennyit az egész telefon ér! Ezt úgy mondom, hogy egy nagy áruház vevőszolgálatán dolgozom, van némi rálátásom. De ha küzdeni akarsz velük hajrá! Kíváncsi leszek, remélem sikerül elérned a cserét. Ui: 1 év garis 24000 ft-os kávéfőzőt 7x javították mire lejárt a gari, és ment a kukába...

Atörökk 2013.01.14. 19:24:47

@uraaam:
Chile. Ott kaptam először trippert.

Aureliano Buendía 2013.01.14. 19:30:46

@ColT: jó, hogy nem nagyképű:D

@atörökk: látom, a szövődmények még nem múltak el:D

Aureliano Buendía 2013.01.14. 19:39:44

@agresszív kismalac: utazás, új világ megismerése, maradandó élmények.
Most, ha ezt Palotán, a Szemétégető mögött kapja meg, az olyan snassz lenne. Lássuk be, ez stílusos.

Atörökk 2013.01.14. 19:39:57

@uraaam:
Az orvosomnak is vannak mellékhatásai.

@agresszív kismalac:
Te ezt nem érted. Ott jobb volt :)

Atörökk 2013.01.14. 19:43:05

@hagyma:
Kellett neked minden gyüttment rihével összeguggolni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 19:49:01

@atörökk: elnezest kerek, csilla nem gyuttment rihe volt, hanem konkretan tripperes

Aureliano Buendía 2013.01.14. 19:50:05

@hagyma: de legalább nő? Nyugtass meg:))))

Mylady 2013.01.14. 19:58:50

@hagyma: Te, hagyma, ez a "rövid idő alatt sok hó esik váratlanul" történet most nem áll meg. Napok óta mást sem hallani, minthogy vasárnap estétől egy hétig intenzíven esni fog hol hó, hol eső, hol ónoseső.

Most olvastam, hogy az FKF beismerte, hogy ennyi hóra nem számítottak. Tudod mennyi esett? Nálunk (Dél-Pest) konkrétan 15 centi. Nem másfél méter. 15 centi.

És nem az a baj, hogy nem volt mindenhol azonnal hómentes száraz út a fővárosban, hanem az, hogy reggel 8-kor még nyoma nem volt hókotrásnak, takarításnak, bárminek, pedig éjfélkor már esett. Hogy nem jártak a hegyvidéki buszok, az valahol érthető. De a pesti oldalon sem jártak. Meg a villamosok sem. Egyedül a metró járt úgy, mint szokott. (Persze, mert a föld alatt nem esik.) A járdákon mindenhol bokáig érő hó. A lépcsőkön letaposva, tiszta jégpálya az egész.
Nem az a baj, hogy nem volt tökéletes a takarítás, hanem hogy _semmilyen_ takarítás nem volt. Sem a főbb utakon, sem a tömegközlekedési útvonalakon, sem sehol.

Mintha minden illetékes reggel 9-kor az ágyból kimászva szembesült volna azzal, hogy "né' már, anyjuk, hiszen esik a hó!"

Tudod, mit nyilatkozott valami illetékes? Ők elkezdték tegnap este a munkát, kiszórták a granulátumot, amitől azt várták, hogy elolvasztja a havat, dehát ráesett a hó, úgy meg nem működik.

Dilettáns az egész bagázs.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.14. 20:02:24

@Mylady: Azám! Ez az ország10 centi hótól beáll.
Totalcaron írták, hogy a BKV buszain csak ott van téli gumi, amelyik járat a hegyre megy...
...és hány embert kell kilapítania egy nyári gumis busznak, hogy a többire is legyen?

CID 2013.01.14. 20:05:57

Nem akarnék OFF-olni, de ezért a szarért kár volt pízt adni. Másrészt, mennyivel vagy előrébb, ha kapsz egy új Nokia C3-01-et! Egyébként, tényleg nem kötelesek cserélni, viszont a garidőd, a szervízben töltött idővel meghosszabbodik.

chillking 2013.01.14. 20:08:33

@Dr. Kix: ez a lényeg amúgy. a fellépés.

CID 2013.01.14. 20:19:57

@ColT:
Igaz ez itt az alföld, de a buszok konkrétan leszarják a 15cm-es havat. Bár ez most tökmind1. Itt csontszárazak az utak;-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 20:39:39

@uraaam: hat nalam a csilla nev az not takar, es a szexualis beallitotsagom is hetero
igen, no

@Mylady: nezd, az itteni tapasztalataim alapjan, sokkal nagyobb cirkuszt csinaltok egy kis hobol, meg az eltakaritasabol, mint felenk
itt az emberek tudomasul veszik, hogy hohelyzet lesz, vagy hurrikan
maximum bevasarolnak elotte es nem hoborognek, max nem mozdulnak ki egesz nap
nem meg egyszer mondom ez nem ugy megy, hogy mindenre fel vagyunk keszulve es nem less se jeg se ho
ezt vana hol ertik, vana hol nem
felenk ertik
feletek nem

azt meg nem hiszem, hogy semmilyen takaritas nem volt
/nekem mint irtam az vol tinkabb fura, hogy nem kerestek alkalmi munkasokat pl pont a metro lepcso takaritasara, en egyetemistakent mentem ejjel es buli volt, meg penzt is adtak/

egyre inkabb erzem a szemlelet mas
"ha ho esik ho lessz, ha segged vered a foldhoz akkoris," es nem tudjak eltakaritani

ez nem szemelyes volt, hanem altalanos alany
tudod a parsztbacsis legenda
ha esik az eso beallok az eresz ala...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.14. 20:58:37

@CID: Mondták a téjvéjben iisss hogy ottan nem vót rendes hó, szal csönd :P :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 20:59:13

@Mylady: arrol nem is beszelve, hogy emlekeimben e rengeteg szemet meg a kutyaszar maradt meg pestrol /igaz, cask par evig eltem ott/
na azt kene ilyen intenzitassal takaritani nem a havat
UFF:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 21:05:53

most gondoljatok bele a homunkasok cask rizede mehmaradna nyaron, hat enni lehetne az utakrol pesten

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.14. 21:08:50

@hagyma: Azaz!
Amúgy mondta egy sokat utazó illető a ghétvégén, hogy szerinte Brüsszel mocskosabb, mint Pest.
Nehezen hiszem! :D

Aureliano Buendía 2013.01.14. 21:09:46

@hagyma: ez egy szamojéd népdal szövege? Hasonlít a magyarra, mégsem értem:D

kiskár 2013.01.14. 21:41:45

Én is beszoptam egy nokiával (C2-05) de aztán megháláltam neki a munkahelyemen.
Jóérzéssel töltött el, ahogy az első ütésnél szétfröccsent a kalapács alatt!
Ismerem az itthoni garanciális hozzáállást, ezért egy lépést se tettem és, milyen jól tettem! :)
Soha többé ilyen szemetet!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 21:46:56

@uraaam: segitek
tizede
megmaradna
de ti cask ahoval foglalkoztok:)
ami szep es feher, meg altakarja akutyaszart@ColT: en nem tudom, Asheville kurva tiszta, de ha ho van itt sem lessz rogton leturva
ez van

Mylady 2013.01.14. 22:52:45

Na, kéremszépen, az elmúlt negyedórában vagy 5 hókotró elment a házunk előtt. Hó már az elsőnél sem volt az úton (BKV útvonal, viszonylag hamar kotorják), de azért végigtolták az aszfaltot leengedett lapáttal. El lehet képzelni azt a csörömpölést.
Mondom, dilettáns banda.

Aureliano Buendía 2013.01.14. 22:55:13

@Mylady: megerősítem, dilettáns banda
az első kotrót valamikor bőven 9 után láttam. Igaz, nem a világ közepe, de akkor is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 23:10:01

@Mylady: ha van sapka hanincs sapka
@uraaam: na ezrt szerettem en a Kadar rendszert, ha holyzet volt mindenki holapatot ragadott, nem azinterneten sirt
ez van:)
az volt a nepi osszefogas
ami ma van az cask siras rivas
mindenkinek minden jar, mindekinek az ajfon melle kulon hokotrot az utcajaba
lofaszt

Rosszindulatú Vászka 2013.01.14. 23:17:11

Nem értem ezt a hisztit a hó miatt.

Úgyis elolvad magától, csak ki kell várni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.14. 23:20:16

@Rosszindulatú Vászka: errol beszelek
ahol nagyon fontos eltolni, ahol nem 2-3 nap es elolvad
jajjistenem van 5 centi ho
hotaposo csizma, olyan usanka vagy mi meg sarki feny elleni szemuveg, oszt annyi

ah, penye nepseg

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 00:36:51

@hagyma: amúgy abba igazuk van a hisztizőknek, hogy mikor vasárnap este elkezd esni a hó és a állami meteorológia - amit pont most nemrég államosított vissza a órszág - éppen 40 cm havat jósol másnapra, munkanapra - amikor ugye éppen most, éppen az eddigi káoszok okán lett kinevezve egy télügyi kormánybiztos - akkor hétfőn hajnalba qrvára dolgozzon a főútvonalakon az összes hókotró, vagy rúgják ki a picsába a sok lusta állami alkalmazattota, akinek ez a dolga lenne.

És ne hazudja azt a BKK vezére, hogy az a hó vis maior.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 00:45:19

@Rosszindulatú Vászka: allitolag kint voltam de tenyleg nem erdekel
mellesleg ez legyen a legnagyobb problematok
a hokotrokon altalaban nem allami alkalmazottak ulnek, vagy ultek az en idomben
de tenyleg haggyuk
drama a semmiert
az utak jarhatoak voltak, telepules elzarva nem maradt
ettol az USA mar boldog lenne
az osszes hokotro meg nem dolgozhat hetfo hajnalban egyszerre, mert akkor hetfon estere mar megint nem jut ha esik
tudod ember kell es gep
kb evi 1 hetre, ha egyaltalan
nade megegyszer nem erdekel es nem erint
itt maskeppen allunk a dolgokhoz, en mar maskeppen latom
en nem vagyok ideges ha az "allam" meg nem tudta eltolni a ahavt
eltolom magamnak, vagy nem megyek melozni
ennyi

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 00:48:13

@Rosszindulatú Vászka: aki meg il;yen tuntesekre jarnak, hogy beke menet, meg en is cigany vagyok meg tokom tudja
azok ilyenkor tuntessenk holapatolas formajabam
cask ugy szolok
gondolj bele kimegy 1 million ember pesten es havat lapatol
/kozben ordibalhatnakk szabadon barmit/

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 00:58:12

@hagyma: hát most a FKF dolga volna és mindössze 117 gépnek kellett volna dolgozni, de nem tették.

És nem az a baj, hogy nem tolta el az állam a havat a házunk előtt, hanem, hogy a tömegközlekedési utakról se. Nem miattam, hanem, hogy műköggyön a város.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 01:14:14

@Rosszindulatú Vászka: en ugy olvastam, meloztak
a varos is mukodott a rendkivuli helyzetben
nem ertem a problemat
ja hogy nem akkor, nem ott es nem ugy ahogy az ablakbol latni akarta Budapest lakossaga...
OK
fejemet meghajtom
mindenki monnyon le minden hoeses utan

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.15. 01:17:56

nem baj ez
en megertobb vagyok a hoesessel, a hurrikannal stb.
mint pl a kutyaszarral
de halistennek az itt nincs

Rosszindulatú Vászka 2013.01.15. 01:25:30

@hagyma: ha nem fizetnék a benzinbe akkora mértékű sarcot útfenntartásra, meg a kocsi utén sújadót, én is megértőbb lennék.

Manyecska 2013.01.15. 08:10:27

Az uraknál bezzeg ment hókotró, itt speciel bokáig ér és ráfagyott az útra a házak közt úgy 15 centi vastagon, néhol likas ott áll a víz, nagyon fáin:(!!

Manyecska 2013.01.15. 08:13:53

@Mylady: azt nyilatkozta a góré hogy csak a fél állomány dolgozott, nem számítottak ekkkora hóra:D!! Gondoltam: .......meg....,-t, de bő nyállal:(

2013.01.15. 09:24:45

@Manyecska: azt nyilatkozta a góré hogy csak a fél állomány dolgozott,
Biztosan kevés volt a hólapát! :)
Különben van egy kis logikai hiba a méltatlankodásotokban. Hiába köztudott több napja hogy jön a hó hétfőre, akkor lehet takarítani amikor leesik, előre nem!

Manyecska 2013.01.15. 09:49:26

@cirróka: nem mondod?! A fizetését is akkor vegye fel majd ha fagy..

Manyecska 2013.01.15. 09:51:51

@cirróka: mellesleg azóta már több mint 24 óra telt el és lakótelepről van szó, nálatok békáson fogadjunk lehet autókázni!

2013.01.15. 10:11:24

@Manyecska: A fizetését is akkor vegye fel majd ha fagy..

Biztosan ők is homároznak munkaidőben! :)

Manci néni, a szomszéd 2013.01.15. 10:16:32

Hát boldog új évet mindenkinek drágáim, megjöttünk a nyaralásból.

A poszthoz csak ennyit tennék hozzá:
www.nfh.hu/hasznos/szavatossag

Manyecska 2013.01.15. 10:22:03

@cirróka: ne aggódj van kinél meggyónnom!!!!:D

Manyecska 2013.01.15. 10:36:06

@cirróka: különben mi ebédidőben homározunk egy homározóval, live..@Manci néni, a szomszéd: keziccsókolom!

Aureliano Buendía 2013.01.15. 16:27:26

@hagyma: azért egy pár km hosszú utat hadd ne én lapátoljak el munkaidőben...
@Rosszindulatú Vászka: addig meg otthon köll maradni, a szaporulatnak is jót tesz
mondjuk a kátrányos helyzetűek ez alapján az örök télben élnek:)

Aureliano Buendía 2013.01.15. 16:29:18

@Rosszindulatú Vászka: mer ők nem voltak ekkora hóra felkészülbe
de basszák+, nem Egyiptomban vagyunk. Ott jogos a meglepődés.
@hagyma: baszki, én a főutakról beszélek, a város ütőereiről, nem értem, miért nem akarod megérteni

Aureliano Buendía 2013.01.15. 16:32:03

@Manyecska: te, itthon is magától olvadt el (fekvőrendőrös, 30-as zónába lakoK), a melóhely előtt 9 után ment el az első.
De neked nem lehetett könnyű, hóban visszatolni a bevásárlókocsikat:)
@cirróka: de legalábbis a kávét megitták indulás előtt 8-kor

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.01.17. 17:47:16

a panasztoló mit vár mit mondjon neki a képviselet a konkrét eset ismerete nélkül?
süti beállítások módosítása