Tékozló Homár

Eurotextil: „Nem kötelező nálunk vásárolni! Viszlát!”

2013.02.08. 12:19 | jackyll | 147 komment

Zoltán közelharcot folytatott 5 méter anyagért az Eurotextillel, de végül alulmaradt:

5 napja rendeltem az Eurotextil webáruházából 5 méter elasztikus szatén anyagot, e- mailben visszaigazolták ahogy kell, ár, mennyiség stimmel, minden rendben, vártam a terméket. Három nappal később, mikor már azt hittem  megérkezik, felhívott egy hölgy tőlük azzal, hogy a webáruházban feltüntetett adatokkal szemben mindössze 2,7 méter van belőle, így is kell –e? Mondtam neki hogy át kell gondolnom / számolnom, visszahívom. Másnap telefonáltam, szerettem volna a megrendelésemet még a csökkentett mennyiségben is érvényesíteni, ekkor a következő dolog történt: a hölgy közölte hogy nemrég bement egy nő a boltba akinek elég volt (!) 2,7 méter is, így eladták neki.

Szóvá tettem, hogy élő megrendelésem van, mégsem értesítettek, és kérdeztem, hogy rajta kívül kivel tudnék beszélni  a cégnél erről a dologról. Köszönés nélkül lecsapta a telefont. Visszahívtam, és higgadtan kérdeztem hogy kivel tudnék beszélni rajta kívül erről a dologról.  „Keresse meg az interneten” hangzott a válasz, és : köszönés nélkül lecsapta a telefont.

Megfogadtam a tanácsát, konkrét személyt ugyan nem találtam, de részletesen megírtam a problémámat, és a történteket az Eurotextil központi e-mail címére. Nem sokkal később felhívott egy úr azzal hogy „hallottam van egy kis probléma”.  Bár a levelet olvasta, valamiért nem lehetett számára világos, hogy egyáltalán mi bajom van, ezért újra átbeszéltük a sztorit jó alaposan. A beszélgetést nem részletezem, csak egy  - két jellemző mondatot szeretnék kiragadni :  

-       „És akkor én most mit csináljak?”  - kérdezte a cég hivatalos képviselője tőlem
-       „Nézze, így két perc beszélgetés után kezdetnek mondjuk elnézést kérhetne.” – válaszoltam
-       „Majd akkor kérek elnézést, ha tudom, hogy mi történt valójában (!), mert ez csak a maga verziója”

…magyarul kétségbe vonta a szavaim hitelességét – azt az apróságot pedig hogy emellett van egy általuk visszaigazolt megrendelésem amit nem teljesítettek nem is tartotta érdemesnek bolygatni.

És ezután nem sokkal hangzott el zárásként a címben szereplő mondat.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

haveromjeno 2013.02.08. 13:48:21

Egymás után kétszer lecsapni valakire a telefont. Bármi is legyen a másik fél álláspontja, nem igazán tudok elképzelni olyan verziót, amiben ne érdemelne ki hívásonként két pofont...

Manyecska 2013.02.08. 13:53:56

@agresszív kismalac: bármikor kiveheted az elemet belőle, ellentétben a hülyékkel:D!!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.08. 14:01:23

@ColT: hallod-e, a pókok azok vedlenek?? aszittem azt csak a kélgyók csinálják meg a krokodilok.

@Dr. Körömlakk ®: na, hát villogni még lehet vele, csak telefonálni nem. mikó beakarsz vágódni valakinél, akkor előveszed a zsebedbül oszt annyit mondasz: francba, ennek is mekkarmolódott az üvegje oszt egy laza mozdulattal belvágod a kukába. na, annál menőbb nincs.

elwood 2013.02.08. 14:06:45

jól rácsesztek,
pont most akartam 5 méter elasztikus szatént venni, de nem tőlük fogok az biztos

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.02.08. 14:10:58

akar venni öt méter rongyot, nincs csak 2,7 méter, és ezen kő egy napot gondolkodni? azé elég nagy a difi.

Manyecska 2013.02.08. 14:13:54

@elwood: akkó biszlát!, ahogy a fiam mondta kiskorában:D

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.02.08. 14:14:48

@elwood:
há nem bassza őket fődhöz,merhát hallod, hogy nem kötelező tőlük vásárolni.
@zebraság fél egésség: de,az menőbb ha egyből pinát villant!

SzerződésSertés 2013.02.08. 14:16:19

Úgy érzem, Zoltánnak nem az a problémája, hogy eladták azt a szart, amit már megrendelt és kifizetett, hanem hogy mind az eladó, mind az ügyfélszolgálatos(?) tahó volt. Ez viszont jogos panasz, aki kereskedelemben dolgozik, az nem vezetheti le az apró farka miatti frusztrációt a vevőkön.

Manyecska 2013.02.08. 14:20:12

Akkó b+ : Szí jú lé tőőr, alligétőőőr..:P

Manyecska 2013.02.08. 14:22:39

Vagy mondta volna: szííjjáá le létőr..:D:D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.08. 14:23:50

@zebraság fél egésség: Nemtom, talán amíg nőnek.
De ha nem vedlett, akkor csak elfelejtette visszvenni fürdés után, vagy simán kipusztult belőle.

@SzerződésSertés: Viszont arra meg válaszolt is, nem kell ott vásárolni... többet nem is fog.

vénszivar 2013.02.08. 14:28:49

Kér 5m-ert, de ha csak 2,7m van akkor az is elég? Akkor vajon elsőre miért nem csak 3m-ert kért? Sántít ez, de nagyon! Webáruház!? A másik meg személyesen besétál!:):D

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2013.02.08. 14:36:28

Zoltán vagyok.
Eurotextil Etelnek üzenem, hogy találtam belőle a guglin (https://www.google.hu/search?q=elasztikus+szatén ) 112,000 métert és mindet meg is vettem. Feldug6játok magatoknak a méterrudat keresztbe!

Atörökk 2013.02.08. 14:43:02

Segíccsetek mán, sürgőssen kell 5 elasztikus szatír, hun kapok olyant?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.08. 14:46:46

@atörökk: sajnos már kisatíroztam őket a beírókönyvemből.

megamenn 2013.02.08. 14:47:32

-Nincsen öt méter csak semennyi van, így is kell?
- Nemtom, átszámolom meg miegymás, majvisszaszólok.

- Najó, akkó kell a semennyi is...
- Aztiselattuk.
- És mostann akkó mennyi van?
- Mosá semennyise.
- Kurvaanyátok!

lazarjozsef75 2013.02.08. 14:47:48

@Van_mikrohullámú_sütőtök?: oszt ennyi anyaggal mit csinálsz? Félbehajtod, beszeged, és pont belefér egy Combino a nagykörútról, vagy,mi?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.08. 14:48:28

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): Közbe' konzumált Ápdétnorbival, hogy tud-e annyit fogyni. Csak az meg ippeg élethalál között lebegett a szívműtéttye végett.

Manyecska 2013.02.08. 14:49:12

@atörökk: vénszivar szokott itt írogatni, mint erotikus szatír:DD! Nem jó?

Manyecska 2013.02.08. 14:50:17

@lazarjozsef75: :D:D nem, az Alstom metrókocsik végére kell majd, fékezőernyőnek!!D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.08. 14:50:32

@atörökk: Az Aldiba pont akcijós- egyet fizet, ötöt kap.

Atörökk 2013.02.08. 14:53:18

@agresszív kismalac:
Ha elég elasztikus, akkor jó lehet.

Rosszindulatú Vászka 2013.02.08. 15:04:24

Minek öt méter? Minek?

Most rúgják ki a fele táncost a aptkáynbalettből? Naugye.

Így is potyára tervezték át a jelmezt több likkal meg rövidebb szoknyával :(

Manyecska 2013.02.08. 15:05:21

@Rosszindulatú Vászka: hátha nem mindet viszi el a madárinfluenza..!:P

Atörökk 2013.02.08. 15:07:21

@zebraság fél egésség:
Satírozás előtt kölött vón' gondokozni ;-)

Zuzzant 2013.02.08. 15:12:33

Bunkók voltak valószínű. Meghiúsult egy 5 méteres rendelés. Stornó, új fejezet

Na de kedves Zoltán, miért nem válaszolta meg, hogy kell-e a maradék 2,7 méter???

Meddig kellett volna előleg nélkül félre tenni az Ön részére, hogy eldöntse végre kell-e vagy sem?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.08. 15:20:53

Mostanában sok a bunkó kereskedő, járvány van.
Én meg már öreg vagyok, hogy szívózzak velük, inkább elkerülöm őket.
Ez vonatkozik a fodrászomra is.
Amúgy meg, simán meglehet magyarázni, hogy mért gondolkodott a 2,7 méteren. Tegyük fel hogy tényleg táncruhát akart a csoportjának csinálni, az kijött volna 5 méterből. Na de, nincs 5 méter, akkor át lehet variálni a táncruhát, pl..más anyaggal kombinálni, de azt ki kell számolni. Mondom ez csak egy lehetőség.

Atörökk 2013.02.08. 15:24:56

@zebraság fél egésség:
Mi történt a szúrószerszámmal? :D

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2013.02.08. 15:33:32

@lazarjozsef75:
Eladom Batmannek, Supermannek, Spidermannek: szeretik a feszülős cuccokat !

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2013.02.08. 15:35:13

@batgirl:
Vagy hosszú szoknya helyett mini lett belőle.

Amúgy meddig szabad leülésnél a szoknyát felhajtani?

Úgy 35 éves korig ! :)

Aureliano Buendía 2013.02.08. 15:41:48

@ColT: prosztó ló:)

@batgirl: valszeg az volt a hiba, hogy lassan számolt.

2013.02.08. 15:49:00

ilyen az ALDI-ban soha...

Dr. Kix 2013.02.08. 16:04:22

@zebraság fél egésség: Az más! :D

@helianthus: Mindenféle lószerszámom van. Lehet, hogy a tolvajok szőrén ülik meg a lovat?

vénszivar 2013.02.08. 17:15:30

@ColT: bedarálnak a marhahús mellé?!:)

Mesterlövész 2013.02.08. 19:00:36

Meg kell rendelni az anyagot máshol, aztán újra felhívni őket, hogy bekaphassák.

Nebameg 2013.02.08. 19:17:29

Egy picit megijedtem, h a végén kiderül, mégis kötelező ott vásárolni!

igi1 2013.02.08. 19:33:45

@ColT: szerintem a poszter maga se tudja

anyagot sosem szabad rendelni, azt mindig látni kell, személyesen megtekinteni

mert az nem olyan, mint egy nadrág, érted

még akkor is, ha már előzőleg dolgoztál az anyaggal

én is kereskedőként annak adnám el, aki elviszi

ha nem kell, akkor nem kell

itt a poszter azért reklamál:

1. nem szóltak neki IDŐBEN, hogy akkor el-e adhatják, kell, vagy nem kell

2. a cég képviselői így beszéltek vele telefonon

Itt megint hibádzik:

1. akivel beszélt, valóban nem tudhatja, kinek van igaza, meg kell hallgatni a másik felet is, nem mindig a vevőnek van igaza, a közhihedelemmel ellentétben, ezt sokan nem tudják, de az eladónak is vannak jogai.

2. Nem a szavahihetőségét vonta kétségbe, hanem az épelméjűségét.

Azt mondta, hogy előbb megnézi az ügyet, amit nagyon helyeslek.

Bemondásra senkinek, semmit nem hiszünk el.

Ha meg kell valami, nem kell totojázni.

Ha meg elfogyott, tessék rendelni mástól.

igi1 2013.02.08. 19:37:11

ha egyszer személyesen elviszi valaki, az eladó nem köteles várni az interneten lefoglalóra, hogy mikor óhajt felvenni azt a rohadt telefont, vagy eldönteni, kell-e, vagy nem kell

ha így működnének a dolgok, akkor senki nem adna el semmit

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.02.08. 20:03:11

@igi1: jog.wb.hu/jogicikk/114
"Mit jelent ez az ajánlati kötöttség? Az ajánlattevő az ajánlat megtétele után bizonyos ideig állni köteles az ajánlatát, azaz az ajánlatban szereplő feltételeit sem változtathatja meg."
Picsa

walanr 2013.02.08. 20:23:01

Én értem a vevőt is: Rendeltek tőle 5-6 ruhát, Megnézte neten, hogy hol talál hozzá anyagot, látta, hogy van 5 méter, gondolta, hogy úgyis fog még kelleni másnak is, megrendeli az 5 métert, aztán ha kell máskor is, akkor nem kell keresgélni. Megrendelte, erre közölték, hogy nincs, csak annyi, amennyi. Vevőnk ekkor szolt, hogy kiszámolja, mennyi kell az 5-6 ruhához, és visszaszól, ha elég a 2,7 méter. Vevőnk másnap bement a műhelybe kiterítette a szabásmintát, lemérte, hogy elég lenne 2,5 méter, és rögtön telefonált, hogy kéne az anyag, mert elég lenne. A többit már tudjuk. Az egyedüli kérdés, hogy mikor telefonáltak neki. Mivel a futár tőlünk is általában délután viszi el a kiszállítandókat, így gondolom náluk is. Arra tippelek, hogy 2-3 között nekiálltak letekerni az anyagot, hogy mire a futár odaér, addigra be tudják csomagolni, 3-ra kiderült mi van, telefonáltak, a vevő viszont már otthon volt...

igi1 2013.02.08. 20:53:37

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: ne vegyél mást magaddal egy kalap alá, köszi

a kulcsmondat: BIZONYOS IDEIG

ennyit értél te is

CID 2013.02.08. 20:58:12

5méter? Ennyiből @igi1: -nek, egy melltartó nem jönne ki

igi1 2013.02.08. 20:59:40

a bizonyos ideig meg megvolt ebben az esetben, ami annyit tesz, addig, amíg más vevő nem jön

evvan

ki, hogy értelmezi

igazságos 2013.02.08. 21:38:33

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: ès még egy rendes melltartót se tudnèk ebből csinàlni

igaza van @CID: nek

blèzerről èn nem is àlmodhatok, sajna

England win The Ashes! 2013.02.08. 22:18:30

@igi1: "anyagot sosem szabad rendelni, azt mindig látni kell, személyesen megtekinteni"

Honnan tudod, hogy nem látta? A posztból kiderül, hogy NEMCSAK webshop a bolt, hanem klasszikus értelemben vett üzlet is (nem akarom most részletezni, te is megtalálhatod az erre utaló részt). Megnézte, otthon kalkulált, aztán rendelt.

A másik: ha visszaigazolták neki a rendelést, akkor közben hová tűnt el kétszázharminc centi az anyagból? Ha meg eleve nem volt meg az öt méter, akkor erre miért csak három nappal később jöttek rá?

Aureliano Buendía 2013.02.08. 22:26:21

@Dr Jozef Vengloš: a lovaink is eltűntek. Én összefüggést vélek felfedezni...

igazságos 2013.02.08. 22:42:58

@Dr Jozef Vengloš: vagy alul jó, a mell alatt, vagy felül jó

köztes megoldàs nincs

ha nagyobb a mèret, akkor meg megint nem úgy àll rajtam

a màsodik fogas kèrdès

de àllítólag a webshopoknál az eladó vàltoztathatja a termèk mennyisèget is, rendelkezèsre àllàstól is függ

5 mèter nem sok, abból kb, egy normàlis függöny alig jön ki

amúgy az első kérdésre vàlaszolva, akkor is hülyeség anyagot venni neten, ha előtte megnèzte

anyag ès anyag között is van különbsèg àllítólag

ezèrt kell az anyagot szemèlyesen intèzni, az a jobb

amúgy a honnan tudod kérdèssel nekem adtàl igazat :)

szerintem erdetileg is csak a 3 mèter volt belőle, ès nem foglalkoztak a webshoppal

akkor viszont a kèrdés: minek egy anyagisnak webshop, ha úgyis szarnak bele annak,maki onnan rendel, meg a személyes megtekintés, vàsàrlás a jobb?

na, ezé nem kell anyagot, meg ruhàt rendelni a netről, ilyeneknél is, mint a nagyèrtèkű cuccoknàl szemèlyes àtvètel, vagy utànvét

5 mèter anyagot, ha postàn rendelted, házhozszállítàssal, màr minden szereplő bebukta, a vevő és az eladó is

England win The Ashes! 2013.02.08. 23:07:37

@igazságos: néhány dolgot tegyünk tisztába:

"5 mèter nem sok, abból kb, egy normàlis függöny alig jön ki"

Nem a mi dolgunk, nem mi vettük. Lehet, hogy alsógatyákat akar varrni a hét törpének. :) Vagy függönyt a klotyó ablakára.

"de àllítólag a webshopoknál az eladó vàltoztathatja a termèk mennyisèget is, rendelkezèsre àllàstól is függ"

Marhaság. Bejön a rendelés, utánanézek, ha van, a kollégák (vagy én magam) csomagolják a cuccot, én pedig leigazolom a vevőnek. Ennek így kéne mennie kisebb webshopoknál. Nagyobbaknál meg ennél is gyorsabban és precízebben (plusz ott a vevő látja, hogy van-e még raktáron).

"amúgy az első kérdésre vàlaszolva, akkor is hülyeség anyagot venni neten, ha előtte megnèzte

anyag ès anyag között is van különbsèg àllítólag"

Aha, egy "állítólag"-ból már lököd is a tutit, mi? Száz-kétszáz méter után a jó minőségű anyag hirtelen átmegy fosba, mi? Másrészt ha így is van, és nem tetszik, akkor visszaküldi (van valami ilyen törvény, hogy x napig meggondolhatom magam, ha a neten vettem, nem?).

"amúgy a honnan tudod kérdèssel nekem adtàl igazat :) "

Lázas vagy, borogasd magad. :)

"5 mèter anyagot, ha postàn rendelted, házhozszállítàssal, màr minden szereplő bebukta, a vevő és az eladó is"

'sztán mé'? Az eladó leszarja, mert a postaköltség a vevőt terheli. A vevő meg előtte kalkulál, hogy megéri neki vagy sem. Mert ugye egyik oldalon a postaköltség, a másikon meg a kényelem, meg a "nem kell békávézni/autózni".

"vagy alul jó, a mell alatt, vagy felül jó"

Kérjél egy kínai étteremben olyan piramis alakú lampiont, aztán abba rakd. Vagy szerelj magadra két mosdókagylót. XD

Egy kérdés a végére: MIKOR LESZ MÁR ÚJ POSZT A BLOGODON???

egy atlag 2013.02.09. 00:03:25

hehe, ilyeneken meglepődni magyarisztánban? a kereskedelemben dolgozók nem emberek, jobbágyok akik fillérekeért melegszenek egy helyen, mert dolgozni lusták/ügyetlenek/amúgy munkanélküli lenne. ennyi. mint az egészségügy. azok is dög lusták csak bosszantás helyett gyilkolnak....

braue 2013.02.09. 03:44:08

Ki vesz szövetet, látatlanba? Azt meg kell tapogatni, meggyőződésem. Csak olyat vennék, amit már használtam.

Ha meg egy vevő ott van érte, én sem tartogatnám egy lehet, hogy vevőnek.

braue 2013.02.09. 03:46:25

@Dr Jozef Vengloš:

"Aha, egy "állítólag"-ból már lököd is a tutit, mi? Száz-kétszáz méter után a jó minőségű anyag hirtelen átmegy fosba, mi?"

Te nem sok anyagot vettél még ugye?

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2013.02.09. 06:08:29

Az utolsó szavak tetszenek! Kétségbe vonja a vásárló panaszát!

Egy normális kereskedő nem tesz ilyet, megpróbálja kiszolgálni a vevőjét, hogy újra rendeljen tőle ha szüksége lesz árura.

Viszont mikor egy autószerelőből avanzsált kereskedőbe akadunk egy ilyen helyen, mit lehet tenni?
Rengeteg hasonló példa van rá sajnos...

igazságos 2013.02.09. 07:37:44

@Dr Jozef Vengloš: pl.

ha èn rendelek egybraktàron levő termèkey, amit visszaigazolnak, ès közben pedig nincs, mert a beszàllító nem hoz, kihez forduljak reklamàlàsért?

na ugye

ez is ilyen eset, csak a poszternak az fàj, hogy sajàt magat szúrta tökön duplán

igazságos 2013.02.09. 07:44:14

@Dr Jozef Vengloš: nem èrted a honnan tudod kèrdès jelentèsèt se

ennyi

@Lakásfelújító Feri: de nem vonja kètsègbe, azt mondta: meghallgatja a màsik felet, utànajár az ügynek

ez korrekt, ès így heles

magyarul kivizsgàlja az ügyet, egyik fèl alapjàn nem ítèl előre, ha ő egy vevő, akkor sem

nem èrtem a poszter szavànak kètsègbe vonàsát

akkor azt mondta volna, hogy, de uram, nem érdekel a vèleménye, nincs, ès kész, èrtse meg, elvittèk az árut, az ügy lezàrva

vagy azt, hogy, uram, ne beszèljen hülyesègeket, vagy biztodan téved, vagy azt, hogy hazudik, mert a mi dolgozóink jól dolgoznak ilyen esetnem lehetséges

talàn értelmezni is tudni kellene

ez csak a maga verziójàval nem a poszter szavait vonta kétségbe, hanem, hogy a màsik fél is mondhat bàrmit, de meghallgatja

webnazi 2013.02.09. 07:54:28

Rossz hírüket kell kelteni újságban, interneten, mindenütt.
Előbb utóbb sírva hozzák majd el az öt métert, de lehet hogy már inkább tizet adnak ... és azt is tök ingyenbe, csak hagyjam már abba.

webnazi 2013.02.09. 07:59:01

@igazságos:

én jártam teljesen hasonlóan a Lidl áruház egyik saját újságjukban meghirdetett akciójára.
Megírtam nekik e-mailben.

A kereskedelmi igazgató személyesen hívott fel (nem tudom, honnan tudta meg a mobilom számát, de mindegy),
elnézést kért és egy vidéki üzletükből személyesen hozta fel nekem egy általam megjelölt pesti üzletükbe a terméket.
És mégegyszer elnézést kért, merthogy cégüknél valami készletezési-beszállítási-beszerzési probléma adódott, de náluk akkor is első a VEVŐ!

Hát így is hozzá lehet állni, kérem!

SarahConnor 2013.02.09. 08:32:04

Szinte mindegy, eladták-e azt a 2,7 m-t. (A vevőnek nem, de a sztori szempontjából igen.)
A probléma az, hogy bunkók voltak. Egy vevővel, aki vásárolni szeretett volna. Nem kért semmi extrémet, nem szívózott, nem ordított. Csak rendelt.

Valahogy így hangzott volna egy korrekt válasz:
-Kedves uram, most látom, sajnos a 2.7 m anyagot már eladtuk. Elnézését kérjük. Azonnal leadok egy rendelést a kívánt mennyiségre, az ön nevére, vagy amennyiben ez nem felel meg, felajánlok 20% kedvezményt a következő vásárlására.

Vagy valami ilyesmi. Találkoztam már ilyen hozzáállással, tehát létezik, nem lázálom.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.09. 09:15:20

@webnazi: Hozzám személyesen Otto Skorzeny csöngetett be negyedmagával (hogy honnan tudta a címemet, nem tudom, de nem is érdekes).
...sajnos többre nem emlékszem.

hot-spot (törölt) 2013.02.09. 09:15:52

@batgirl: Nem a fodrászod kerül el téged inkább?:)

bohuš 2013.02.09. 09:27:10

Szerintem tekints el tőle, hogy az eset veled történt meg, nézd messzebbről és akkor sírva röhöghetsz rajta. Már ha szereted a szürreális dolgokat.

vénszivar 2013.02.09. 10:25:26

@webnazi: Biztos beszart tőled, adolf! Vagy az elvtársad! Más opciót nem tudok elképzelni... De mégis! menj s vedd be a gyógyszereidet.:)

Atörökk 2013.02.09. 10:54:50

@agresszív kismalac:
Ő nálam is járt. De rákúrt, mert épp Csáknorisszal kávéztam.

England win The Ashes! 2013.02.09. 13:24:44

@braue: De. Egyszer. Kurva régen. Merthogy?

@igazságos: Asszem a leghelyesebb eljárás ilyenkor keresni egy buszmegállót, és az ott cigiző alakokon levezetni a feszkót. :)

England win The Ashes! 2013.02.09. 13:27:23

@igazságos: "nem èrted a honnan tudod kèrdès jelentèsèt se"

Nem. Valóban. Még csak most tanulom magyar nyelvhez. Nyelvtől. Nyelvre. Nyelvet. ("Valamelyik jó, osszátok be.")

Különben meg "Minden ember elmondhatja a véleményét. Az is igaz, hogy a névtelenség álarca mögé bújva, nagyon bátor tud lenni mindenki, azt gondolván, nincsenek következmények, ha xy-t szidja, trollkodik egy fórumon, olyan formában, ami enyhén szólva sem kultúrált."

:)

Albimoka 2013.02.09. 13:46:28

Óóó,de sok mindent írhat a T. Vevő,de vajon tudjuk-e,hogy milyen hangnemben reklamált,gondolom nyugodt és korrekt stílusban adta elő a problémáját,ez abból is látszik ahogy közzé tette ezt az ügyet.
Miért tette volna le bárki a telefont ha normális a hangnem?Tisztázzuk nem mindig a Vevőnek van igaza!A pultok mögött álló eladók pedig, tessék csak képzelni emberek,jaja valódiak és érzéseik is vannak!Ezen kívül azt is vegyük számításba hogy esetleg a vevő nem válaszolt időben,vagy nem lehetett elérni az megadott elérhetőségeken,mert ugye van ilyen is!Meddig is kellene tartani egy anyagot vagy bármit, amíg ő gondolkodik más vevő vinné és kész!

SarahConnor 2013.02.09. 14:30:05

@Albimoka: ez sok mindenre nem magyarázat. Az eladónak a problémás ügyfelet is tudni kell kezelni, és nem, nem őgy, hogy leteszi a telefont. Arra meg a hangnem se mentség, hogy szétteszik a kezüket, hogy "most mit csináljunk?" - hangnemtől függetlenül a szitut kezelni tudni kell. Mégha jogos is, hogy nem tartották az árut, legalább rendelést felajánlani, vagy bármit.

butzi 2013.02.09. 14:59:12

Ha akarod, javaslok egy szavahihetöbb kereskedöt.
Privat: bela@fekete.de

galicius 2013.02.09. 18:12:48

Megmondták,hogy nem kötelező náluk vásárolni.Akko méfaszé vásárolsz ott,he?

igi1 2013.02.09. 18:51:28

@Dr Jozef Vengloš: most magadat égeted

fogalmad sincsen arról, amit mindenki más tud

honnan tudja az ember ezt?

hát onnan, hogy tud (vissza)olvasni

igi1 2013.02.09. 19:01:31

@Fenimore: azért 20% felajánlása ebben az országban nem működik

mondjuk:

elnézését kérjük, sajnáljuk, megrendeljük a terméket, előreláthatóan x.y napon szállítanak minden hónapban, eltesszük önnek azt az anyagot

vagy:

elnézését kérjük, kivizsgáljuk az ügyet

pont

vagy:
elnézését kérjük, de ebből az anyagból nem áll rendelkezésre mennyiség, sajnáljuk az esetet

ennyi

a vevő is meg tudja érteni, hogy ha nincs, hát nincsen

de olyat mondani valóban bunkóság, hogy ez csak az ön verziója

amivel még mindig NEM A SZAVAHIHETŐSÉGÉT VONJA KÉTSÉGBE, csak bunkó stílusban közli, hogy meghallgatja az eladót is

itt lehet értelmezni a dolgot többféleképpen, kinek, milyen a beállítottsága, ki, mennyire rosszindulatú, vagy pancser

sokan félreértelmezték a dolgot

Amiben nem hibáznak ezek az egyének:
1. Ha ebben az üzletben számít a vevő, akkor odafigyelnek a webshopra, elteszik a mennyiséget, vagy kiírják, hogy nem rendelhető, mert elfogyott, mikor jön a következő szállítmány).

2. A telefonos csóka valóban bunkó volt, még akkor is, ha azt mondja, meghallgatja az alkalmazottja véleményét is.

Tudható ez abból, hogy nem úgy reagált, mint aki mindenáron el akar adni valamit, hanem olyan, mintha ez a telefonos személy kárt okoz a cégnek.

Valahol JOGOS a poszter reklamációja, de csak RÉSZBEN, a bunkóság miatt, és amiatt, hogy hagyta magát lekoptatni.

Itt is kielemezzük mindkét fél viselkedését.

A poszt szintén részben hiteles, hiszen a telefonbeszélgetés csak a poszter állításait tartalmazza, az alapján ítélünk most.

igi1 2013.02.09. 19:08:30

@webnazi: igen, itt nálunk a HOZZÁÁLLÁSON és a GONDOLKODÁSMÓDON csúszik el a többség.

Pl. Nekem a Westendben a vodafonba szartak a pofámba, ott sosem akarnak kiszolgálni, és úgy néznek az emberre, mintha rákfenéje lenne, hogy oda bement.

De vidéken bementem egy kis vodafone üzletben, ahol szereztek nekem telefont, pedig arról kiderült, hogy így az eladó is fizet valamennyit utána.

A poszternak is megvan az elégtétele, sikerült lejáratnia a céget.

A kárt, amit ezzel az írással okozott, illetve az ügyintéző a cégnek okozott, azonnali kirúgását indokolja meg.

Az ügyfél meg hoppon maradt.

Ezek után biztos, hogy kevesebben vásárolnak ott bármit.

Tehát ilyen viselkedéssel csak saját maga sírját ássa ez a cég. De hajrá, majd újraalakul.

Egészen tetszetős a honlapjuk. De a viselkedésmódjuk már kevésbé, hát meg is kapták a f@szkorbácsot kellőképpen saját maguktól.

England win The Ashes! 2013.02.09. 20:47:37

@igi1: Világosíts fel, kérlek, hogy most miről rizsálsz, mert sajnos nem értem azt a "hülye picsa"-dialektust, amit itt tolsz. Köszi!

England win The Ashes! 2013.02.09. 20:50:00

@igi1: A tisztesség viszont úgy kívánja, hogy ehhez a kommenthez (mármit amire most reagálok) és a következőhöz nagyjából +1 legyek.

igi1 2013.02.09. 20:59:01

@Dr Jozef Vengloš: há honnan TUDOD a kulcsszó

England win The Ashes! 2013.02.09. 21:09:12

@igi1: Nézd, pár napom van rá, hogy rájöjjek, hogy hány különböző típusa van annak a cuccnak, amit postáztak nekem, az elég macerás meló, pláne mert a csoportom kábé fele még nem reagált, szóval nincs igazán kedvem arra, hogy kitaláljam, miről fecsegsz. Ha gondolod, írd le konkrétan, ha nem, akkor ne.

MIKOR LESZ MÁR ÚJ POSZT A BLOGODON???

SarahConnor 2013.02.09. 22:11:23

@igi1: jó oké, ne adjanak kedvezményt. De kérjenek bocsánatot, és ne éreztessék senkivel, hogy idiótának gondolják.

Kispista 2013.02.11. 14:36:50

Ezeket minek tartják amúgy?

Megdobbent 2013.02.11. 23:51:04

@webnazi: Nem, te az ALDIban jartal igy. Oke?

Őrjöngő Sandy (törölt) 2013.02.18. 11:56:34

Írtam levelet, csak a vásárlói visszajelzésekkel való segítés miatt. Most várom a válaszukat.

"Tisztelt Eurotextil!

Most olvastam a Tékozló Homáron az önök kommunikációs stratégiájáról. Szerintem önök annyira bunkók, hogy akkor sem vásárolnék a boltjukban, ha a fagyhalál kerülgetne.
homar.blog.hu/2013/02/08/eurotextil_nem_kotelezo_nalunk_vasarolni_viszlat?fullcommentlist=1#comments

Homár olvasó"

۝merta-X 2013.02.23. 18:43:58

kommenteket nem olvastam, de ha te egy boltban aszondod, még gondolkoznod kell, hogy az árut megveszed e, akkor azt eladják a következő vevőnek.

Ennyi.
süti beállítások módosítása