Gábornak saját kezűleg kellett átküldenie a Homáron megjelent sztroriját, mert a Signal Biztosítónak sajtófigyelője sincs, de utána varázsütésre megoldódott az igen komplex problémája:
Még februárban írtam neked egy lakásbiztosítás módosításával kapcsolatos tortúráról, ami meg is jelent. Kösz, hogy kitetted, nem volt haszontalan. Megküldtem minden érintettnek a poszt URL-jét, már másnap hívtak telefonon a Signaltól, exkuzálták magukat, megígérték, hogy a szükséges igazolást elküldik. Levélben is elnézést kértek, ami magyarázható volt ebben a sztoriban, azt magyarázták, ami nem, azt átugrották. Ők továbbra is tartották magukat ahhoz, hogy a pénzügyi szolgáltató (OVB) módosíthatja elsődlegesen a szerződést. Az OVT-től a panaszom megjelenését követően csak egy levelet kaptam, miszerint még mindig nem érik el a Signalt telefonon.
Az ügy tulajdonképpen rendeződött, az igazolást megkaptam, amit a bank némi gondolkodá után el is fogadott. Azt már csak csendes, beletörődő félmosollyal jelzem, hogy a bejegyzésben is említett 1860 forintos költség megtérítését egyik fél sem hozta szóba. Tényleg nem vagyok szarrágó, rég leírtam már ezt az összeget, de azért szöget ütött a fejemben, hogy ha vállalkozó lennék, és egy ennyire pitiáner összegen múlna a jó hírnevem megőrzése, lehet, hogy a zsebembe nyúlnék.
Na de mindegy, ezt a sztorit már magam mögött hagytam.
Kösz a segítséget, szevasz Gábor
Az utolsó 100 komment: