Tékozló Homár

Eladta a házát a villanyóra átirása nélkül

2013.03.21. 10:02 | jackyll | 193 komment

Rika mamája nevén maradt a villanyóra, miután eladta a házat, így 4 év után elég komoly tartozása lett. Azóta is vonják a pénzt a nyugdíjából, most pedig kiderült, hogy a gázóra is a nevén van:

Ha valaki tud kérem segítsen! Édesanyám 2005. szeptember 29-én eladta a házát. Villanyóra akkor lett feltéve 0 állással, mert a vevő csak így vette meg, sajnos az Anyám nevére. Évek mulva derült ki, hogy egy csomó tartozást felhalmazott az új tulaj az Anyu nevén, mert átiratva nem volt. Mivel az EON a  címre küldték a leveleket, így nem az Anyám vette át őket. Mikor ezt megtudtuk nagyon nehezen 2009-ben átirattuk az órát, de 2005 és 2009 között elég sok tartozás maradt, amit most a 80 éves Édesanyám nyugdijából végrehajtanak és még mindig küldi az EOS Faktor a felszólító leveleket. A teljes összeget nem tudjuk, mert senki nem ad felvilágosítást.

A gázórát a gázóra leolvasóval együtt olvastuk le, töltöttük ki egy lapot. Most legnagyobb meglepetésünkre az EOS Faktor TIGÁZ-nál lévő gáztartozást is be akar hajtani. A gázóra jelenleg is az Anyám nevén van.
 
Van kiút ebből a lehetetlen helyzetből?  Olyan tartozásokat hajtanak be, amihez igazán semmi közünk!
 
Ha valaki lát kiutat, kérem Írjon.

Köszönettel: Rika

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.21. 12:07:52

@hagyma: azt már a múltkor is ígérted, hogy elmondod hol és miket írtál. én várok türelmesen.

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: az amcsiknál biztos nem, azok csak ánglisul tudnak.

Manyecska 2013.03.21. 12:09:09

@zebraság fél cicaság: annyit amerikáztok hogy innom kell egy kólát pedig utálom:O:D jó az amcsiknál nem, de Európa pl. lángokban áll.

2013.03.21. 12:09:25

@Martinicske: Ez igen érdekes, hogy mért nem kapcsolták ki a szolgáltatást 2005 óta,

Ez nekem is szöget ütött a fejembe!
Nem stimmel valami ezzel a történettel.
Nem tudom hányadik homáros poszt ahol nem a frankót írja a poszter, pedig itt felesleges hazudni rajtunk nem múlik semmi és hiába siránkozik mert együttérzőek sem szoktunk lenni.

vénszivar 2013.03.21. 12:09:41

@Rosszindulatú Vászka: Tán azért lepődött most meg, mert eddig csókolgattátok a faszát, ma meg hárman, négyen, öten is rátámadtatok..., mint a hiénák :DDD

Manyecska 2013.03.21. 12:10:37

@Sekaiii: kurvaannyát az összes szomszédnak!! @hagyma: csak csillagot ne!!! egész éjjel egy tengeri csillagot rugdostam és sípolt, kva élet:( :D

vénszivar 2013.03.21. 12:11:22

@zebraság fél cicaság: Az "írásait" 999 évre titkosították, csúnya emberek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.21. 12:12:13

@Rosszindulatú Vászka: ugy gomdolom, hogy vannak kulturkorok
ez ugy gondolom mi europahoz tartozunk
amerika az kulon dolog, de a kulturkor/vallas, hozzaallas, stb/ az ugyanugy europai, foleg kereszteny
ide sorolnam meg ausztraliat
azsia es afrika mar mas vilag kicsit, szeretni lehet oket
az arab vilag pl tolem teljesen idegen
nem gyulolom oket
idegen
OK gyulolnek minket, ez az erdekes
mar feher keresztenyeket
egyelore sokkal nyugodtabb vagyok attol,, hogy a Foldet a mostani nagyhatalmak tartjak rendben
UK, USA FR NSZK

2013.03.21. 12:12:37

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: kurvaannyát az összes szomszédnak!!

Én jószomszédi viszonyt ápolok. Én vagyok a legerősebb az emeleten így nincs bajom senkivel, én meg nem kötözködöm.

Atörökk 2013.03.21. 12:14:39

@hagyma:
"ugy gomdolom, hogy vannak kulturkorok
ez ugy gondolom mi europahoz tartozunk"
Könyörgök, áruld el, mit szívtál, én is akarok olyat :D

vénszivar 2013.03.21. 12:15:16

A KÍNAIAK 20 éven belül elvágják a gigátokat...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.21. 12:15:53

@zebraság fél cicaság: nincs elmentve
nepsport
Kurir
Kepes sport
en nem voltam tenyleges ujsagiro
irtam
mire az lettem volna, rajottem, hogy kurvara nem akarok az lenni ami 20 evig akartam
es akkor kijottem
2 napja meg amerikai vagyok es sosem fogom erezni, hogy nem ezt akartam:)
de ha nagyon akarod irok anyamnak kuldje ki az irasaimat
O gyujtotte

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.21. 12:17:23

@atörökk: bazmeg ma akarok venni
nem mertem allampolgarsag elott, de talan ma bejon
/magyarorszagra gondoltam, es azt hittem europai/
amerika sehova nem akar tartozni, mert amerika az amerika...

2013.03.21. 12:17:26

@hagyma: egyelore sokkal nyugodtabb vagyok attol,, hogy a Foldet a mostani nagyhatalmak tartjak rendben
UK, USA FR NSZK

Már megfogadtam hogy nem olvasom el a baromságaidat de mindig elfelejtem.
Nem tartanak rendet, mert ha tartanának akkor rend lenne, márpedig egy nagy lófasz van nem rend!
Ez csak egy erőegyensúly, amit egyenlőre nem akar senki (nem tud) felborítani. Egyszerűen ráerőszakolják az akaratukat fegyverek árnyékában másokra. Ne légy naiv, vagy ne nézz minket hülyének!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.21. 12:18:52

@vénszivar: az meg lehet is, bar nincs ra okuk
viszont ha minket, amerikaiakat legyoznek, akkor 1 perc alatt hamm
es nincs magyarorszag
de nincs haborus helyzet kinaval es remlem nem is lesz

Bálintka. 2013.03.21. 12:19:04

Hihetetlen, hogy itt Magyarországon ilyesmi megtörténhet.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.21. 12:19:07

@hagyma: jahogy max. 5 sor, röpihírek, meccseredmény? bocsánat, én tévedtem.

de azért csak küldjed.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.21. 12:20:18

@Sekaiii: azt az akaratunkat eroszakoljukk rajuk, hogy ne akarjanak baromsagot csinalni
es nyugodtan scrollozz

Atörökk 2013.03.21. 12:21:16

@hagyma:
Magyarországra? Nem derült ki abból, amit írtál. Hát mit tanítottak abban az újságíróiskolában???

vénszivar 2013.03.21. 12:21:29

@zebraság fél cicaság: Túl nagyot képzeltél..., mert ágaskodott a fantáziád.:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.21. 12:22:02

@zebraság fél cicaság: ennel azert tobb, de nem jelentenem ki hogy valaha is eselyes voltam a pulitzerre
van 1-2 amire eleg buszke vagyok
de irtam roplabdarol is
naes?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.21. 12:22:04

@atörökk: férreérted. hagyma tanított ott, nem őt tanították.

2013.03.21. 12:22:32

@vénszivar: A KÍNAIAK 20 éven belül elvágják a gigátokat...

Röhejes, hogy az USA érdekköreinek most hasznos globalizáció mekkora fellendülést hozott Kínának és mennyi hasznot hajt!
Bizony hamarosan egyenrangú ellenfél lesz Kína minden tekintetben. Én viszont a kínaiakat nagyságrendileg kulturáltabbnak tarom mint Amerikát, ezért úgy gondolom hogy az utóbbi fogja kezdeni a balhét!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.21. 12:23:47

@atörökk: tudod azt, hogy tekintsd az olvasot felnottnek
ne akard magyarazni amit irsz
aki erti erti, aki nem nem
no so
na mivel en kettosallampolgar vagyok, ezert keveredhet az itthon- es az otthon
de aki akarja erti

2013.03.21. 12:24:24

@vénszivar: Igazad volt! Ez a Hagyma egy tántoríthatatlan idióta!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.21. 12:26:32

@zebraság fél cicaság: eloszor engem tanitottak, de mivel allitolag jo voltam, felkertek kesobb engem is
sot, nevetni fogsz 90 elott heves megyeben eloadasokat tartottam az uj adorendszerrol
mert akkoriban adoellenor voltam
van kepessegem beszelni
regen mondtam ha hazamegyek miniszterelnok leszek
de nem akarok hazamenni, mert amerikai lettem
azt meg otthon nem szeretik
mert hulye

vénszivar 2013.03.21. 12:26:43

@Sekaiii: NA de NEM szerelemből, inkább a föld alatti legkülönbözőbb JAVAKÉRT!
Olvashatja mindenki, hogy ez a néhai kelet eu.-i szemét, hogyan gondolkodik a világ más nemzeteiről, népeiről!!! Csak a fostenger áááámerika, az igen!
Ez egy mocskos RASSZISTA állat!!! :))):DDD

Atörökk 2013.03.21. 12:29:08

@zebraság fél cicaság:
Feltételezem az ott végzett hallgatók belátható időn belül nem fognak vezércikket írni a New York Timesba :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.21. 12:29:24

@hagyma: jó :) akkor már csak egy kérdésem maradt. mi volt a neve az iskolának?

vénszivar 2013.03.21. 12:30:06

Mert nincs rá pénzed, te Háry tivadar! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Marianna Hajnalka Fábián 2013.03.21. 12:31:41

Én is így jártam!Én albérlő voltam.9éve nem lakom abban a lakásban és 8 év után kiküldtek egy felszólítást,hogy 5 éve nincs fizetve a gáz,ami az én nevemen volt.A gázszolgáltató nem tudott felvilágosítani arról,hogyan került az én nevemre?9 hónapomba került mire tisztázodott a dolog peren kívül.Bár nem álltam volna el a pertől sem.

2013.03.21. 12:32:13

@hagyma: abban hogy az arabok, perszák...stb elnyomott népek utálják amerikát, annak nagy részéért az usa gyarmatosító és kizsákmányoló politikája a felelős.
persze a propaganda ezt letagadja, és vallási fanatizmusnak meg terrorizmusnak hazudja be.
ok - okozat, tyúk és tojás probléma.

2013.03.21. 12:34:23

@Marianna Hajnalka Fábián: albérlőként a nevedre vetted a gázórát ? mi volt ebben neked a jó ???

Egyéves Önkéntes 2013.03.21. 12:39:21

@hagyma: anglia és franciaország jó példa volt
ők pont ugyanúgy gyarmatosítani mentek indiába, afrikába, mindenhová
mint ahogy amerika is

vajon az észak koreai, sierra leone-i háborúkban miért nem siet a hős amerika rendet tenni?
és egyébként is mitől érzi magát feljogosítottnak, hogy rendet tegyen?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.21. 12:39:26

@zebraság fél cicaság: ezt Kurir szervezte nem volt neve
ahova en jartam tanulni az az arany7 volt
tudom, nem egyetem, mert ujsagirosikola
de leg ha egy nevet mondok, Vitray is tanitott ott
namost a tobbieket nem sorolom fel, csak h a kered
@Sekaiii: de legalabb Te mindent ertessz a vilagbol
@Kulics: az USA nem szent, mondjuk nem is gyarmatosito
en arra akartam utalni, hogy neked, nekem, a magyaroknak stb. mi a jobb az USA UK FR NSZK tengely
vagy mas?
az USA nagyon sok kulpolitikajaval nem ertek egyet, de rengeteget kolt a vilagbeke megtartasara
csak azt akartam mondani ha nem lenne pl NATO eleg gyorsan elszabadulhatnanak az indulatok
mert ha baj lenne 3 gripen nem igazan eleg

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.21. 12:40:54

@Egyéves Önkéntes: ha most elmennenek eszak koreaba rendet tenni, hogy ne legye kommunizmus, amit vietnamban akartak
akkor itt horognel, hogy mi kozuk hozza
mindenesetre, szemunk rajtuk

Nikos69 2013.03.21. 12:43:37

Amennyiben segítségre van szüksége kérem vegye fel velem e-mailben a kapcsolatot. Több hasonló ügyet sikerrel megoldottunk már, az biztos, hogy időbe telik.
nikos69@gmail.hu

Egyéves Önkéntes 2013.03.21. 12:45:53

@hagyma: így van, az égvilágon semmi közötök hozzá
de pont ugyanúgy nincs közötök Vietnámhoz, Irakhoz, Szíriához, senkihez.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.21. 12:46:40

ja amguy tenyleg, a villanyoranal tartunk
mi a pocs kozom van a villanyoramhoz, ha eladtam a hazam
eleve az uj tulajnak szerzodest kell kotnie, hogy egyaltalan kapjon aramot

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.21. 12:47:41

@Egyéves Önkéntes: de addig jo mindenkinek, amig mindenhez kozunk van
ezt nem latod at

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.21. 12:50:38

@hagyma: b+, szíriába mér nem mentek? két éve áll a fos térdig, az nem zavarja amerikát?

Egyéves Önkéntes 2013.03.21. 12:53:52

@Kulics: @atörökk:
Ezek ún. humanitárius bombák, emberbaráti gesztusból dobják le őket!

@hagyma: úgy látom, hogy senki nem látja át, mindenki hülye csak te vagy helikopter

vénszivar 2013.03.21. 12:58:38

@zebraság fél cicaság: NINCS OLAJ! Az arab embereket meg, mint már írta ez a rühes állat, nem csípik... azok miatt nem mennek oda!:)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2013.03.21. 12:58:59

@hagyma: Próbáld ki, kíváncsi leszek, hogy mit lép a szolgáltatód.

Atörökk 2013.03.21. 13:01:23

@Egyéves Önkéntes:
Ja, értem. Pedig ennél a cigány csodafegyver sokkal humánusabb. Amit kidobnak a repülőből, földet ér és 20 kilométeres körzetben mindent ellop.

Manyecska 2013.03.21. 13:05:29

Na.bomba miatt lezárhatják a Rákóczi-hidat...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.21. 13:08:38

@zebraság fél cicaság: nem veszelyezteti a vilagbeket, masreszt meg en szeretnem a legjobban ha az eletben nem mennenk sehova
se szerbiaba
se partaszallni
se irakba@Egyéves Önkéntes: en nem de a felesegm fia helikopteres
@klarky: en mar sokszor kiprobaltam, nalunk igy mukodik

vénszivar 2013.03.21. 13:10:09

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Az arabok tették oda..., nyilatkozta obama.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.21. 13:24:28

@hagyma: nem létezik világbéke, ez nem tűnt fel eddig? bár definiálni kellene a világ fogalmát, minden bizonnyal itt tévedek. a hiik nem győzi írni a listát. ehhh.

Manyecska 2013.03.21. 13:28:51

@zebraság fél cicaság: én azt javasolnám nyugodj meg mert árt a csíkjaidnak!! én is beveszek egy tabletet.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.21. 13:31:39

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: hát ilyen mértékű végtelen okosságon már az én gyóccerem is elgurul néha :) világbéke meg a kisfaszom már télleg.

Manyecska 2013.03.21. 13:36:10

Ilyen zajban nem tudok nyugodtan imádkozni a szőnyegen, csaxólnék:D!!!

Egyéves Önkéntes 2013.03.21. 13:36:22

@zebraság fél cicaság: hagyma agymosottsága nálam is kiveri a biztit! :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.21. 13:39:48

@Egyéves Önkéntes: szerintem szervezzünk gyűjtést neki. asszem egy féldekányit tudok nélkülözni a sajátomból.

vénszivar 2013.03.21. 13:41:34

@zebraság fél cicaság: @Egyéves Önkéntes: @atörökk: @Kulics: @Sekaiii:

NEM szép dolog, hogy beszóltok egy nagyon beteg ""embernek""! :))):DDD

august 2013.03.21. 13:44:03

biztos írtam már valaki...DE átadás-átvétel jegyzőkönyv nem volt????

Egyéves Önkéntes 2013.03.21. 13:47:46

@zebraság fél cicaság: féldekányi mit? agyat?
annyi nekem nincs!

Atörökk 2013.03.21. 13:56:38

Most megyek, és megtámadom az amerikai követséget. Biológiai fegyvert vetek be. Énekelni fogok nekik.

Manyecska 2013.03.21. 13:58:10

@atörökk: elég ha leveszed a zoknid és Európa lángokban áll..!:PDD

igi1 2013.03.21. 14:16:32

Anyuka át lett verve. Nem kicsit, nagyon.

Az átírást ilyenkor meg kell lépni, ha nem hajlandó, akkor nem adjuk el a házat.

Ezek szerint az az óra még most is a mami nevén van.

Szép.

De ilyet kizárólagosan a bodzaszedők csinálnak.

igi1 2013.03.21. 14:19:47

@atörökk: hát, ha Obamának a benzines helyett dízelt tankolnak, kicsinálják kint azok saját magukat.

Sajnos utólag itt már semmit nem lehet tenni, akkor sem, ha átíratják az órát.

Azt ugyanis addig nem fogják megtenni, amíg ki nincs fizetve a tartozás.

Csak utána lehet átírni, másik órát kérni.

Ha a tulaj csak így volt hajlandó megvenni, akkor lehet gyanakodni, ha valamit csak így, csak most, csak azért és kész.

Ilyenkor azonnal otthagyni az illetőt.

vénszivar 2013.03.21. 14:20:07

@igi1: Én ugyan NEM! Igaz bodzát sem szedek!

igi1 2013.03.21. 14:22:04

Ja, hogy már át van íratva az óra 2009-be, hát az se szabályos volt, az tuti.

A tartozást attól függetlenül behajtják.

Esetleg az új tulajt beperelni bíróságon?

Hiszen az átírás egy
KÖTELEZETTSÉG, aminek elmaradása őt is terheli. Ugyanilyen az, ha valakinek meghal a rokona, és nem jelenti be.

Atörökk 2013.03.21. 14:24:14

@igi1:
Mondom én, hogy gyertyával kell világítani. Olcsóbb és sokkal romantikusabb.

Manyecska 2013.03.21. 14:25:17

@igi1: miből maradtál ki:) most küldtek a Kaszatibitől egy számot "papamacinak /anyád!/" a klasszon!:P :D:O

épaetekmogyoo 2013.03.21. 14:41:52

@hagyma: na ilyen a tökéletes asszimiláció.
Eddig sem értettem, hogy mért fikázod a szülőhazád, bár ezt betudtam a szerény képességeidnek.
Ez a mostani szöveged azon túl, hogy végtelenül ostoba, még súlyos tájékozatlanságra is vall.

Egyszóval sikeresen beilleszkedtél a fejlett amerikai társadalomba.

Segítsek keresni neked egy testhezálló amerikai fórumot a homár helyett?

Manyecska 2013.03.21. 14:44:15

@igi1: igen, érdemes lenne perelni!!!

vénszivar 2013.03.21. 14:45:44

@negyerebemegnegyereerrehe: Ott még a niggerek, sárgák, indik, pakik, latinok, afrók, de még a néhai kelet eu.-iak SEM állnak szóba egy ekkora barommal!:)

épaetekmogyoo 2013.03.21. 14:50:44

@vénszivar: kivéve, ha asszimilálódtak.
De tényleg, az állampolgári esküt agyműtéthez kötik az újvilágban?
Márminthogy demokratikus agyműtéthez? :-D

Manyecska 2013.03.21. 14:52:11

lehet a hitgyüli kihelyezett részlege az..

2013.03.21. 14:52:18

@Sekaiii: "Én viszont a kínaiakat nagyságrendileg kulturáltabbnak tarom"
mire alapozod ezt ?
éltél kínában ?
tudod mi van ott az emberek lelkében ?
tudod hogy például nőhiány van és ez milyen borzalmas társadalmi jelenségeket generál ?
tudod, hogy kína fogja tönkretenni a világot a környezetszennyezésével és a megállíthatatlan fogyasztásával ?
ha csak a gazdasági eredményekről és az éhbérért versenyképesek vagyunk szindrómáról beszélünk akkor az a kultúráltság alapja ?
hmmmm

2013.03.21. 14:54:09

@hagyma: "mert ha baj lenne 3 gripen nem igazan eleg "
Kis országok sosem voltak háborús győzelemképesek nagyhatalmakkal szemben - tehát rossz az összehasonlításod.

vénszivar 2013.03.21. 14:59:12

@negyerebemegnegyereerrehe: IGEN, agyműtéthez! Mikor odaért, azt a borsónyit is kioperálták! Aztán ez lett belőle! Pedig azt állítja, hogy itthon Vitray Tomibával együtt tanított..., de már nem tudja, hogy hol, mikor, kiket! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.03.21. 15:19:30

ennel lehet olyan mint a parkolási bírság az autóknál? ha bemutatod/bejelented hogy eladtad a kocsit, akkor sztornó.

a földhivatalba gondolom benn van a tulajdoni lapon, hogy mikor és kinek adta el. tessék kikérni a papírokat, és elpostázni a közműveknek, hogy szálljanak le a mamáról, mert meg lesznek szekszuálva.

Munchausen 2013.03.21. 15:22:02

Miert nem vesz a posztolo jogi segitseget igenybe, be kell perelnie a szolgaltatot es a vevot is, ezt a pert meg MO-n sem tudja elbukni, valoszinuleg talal olyan ugyvedet akinek csak akkor kell fizetni ha nyert, akkor meg tiszta haszon, az elmut meg be kell perelni nem vagyoni karert is a zaklato levelek miatt, a vevot meg azert mert megsertette a leveltitkot, szep kis lovet ki lehetne csengetni beloluk.

épaetekmogyoo 2013.03.21. 15:25:25

@Munchausen: szintén zenész?
Tampa, Eléj vagy Detroit?

igi1 2013.03.21. 15:33:42

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: a hiba az, hogy ha a házat azóta átíratták más nevére, és az illetőnek nincs semmije, akkor semmit se lehet behajtani

ez így szokott lenni, hogy aki ilyet csinál, azon semmit se lehet behajtani később

én mindenképpen pereltem volna, már hamarabb, az tuti

nem is merte megírni, mennyi volt végül is a tartozás, szerintem minimum félmillió lehetett, az tuti

aki ilyet csinál, az havi kétszázezres áramszámlát összehoz, az minimum, hiszen nem az ő nevén van, és még a csekkeket is elteheti

igi1 2013.03.21. 15:37:39

@Hurrá Torpedó: a tulajdoni lap kikérése 6000 forint, nem olcsó

aztán, az átíráshoz mindkét fél kell, és mivel egyik fél se ment be átíratni az órát, így mindkét felet megb*hatják

ez ugyanis mindkettő kötelessége lenne

én felfogadnék egy-két verőlegényt, és behajtanám a lóvét valahogy

itt sokminden hiányzik, hogy adta el a házat, mi hangzott el, tanúk jelenlétében, milyen volt a szerződés

ismétlem, ha valaki úgy vesz valamit, vagy úgy próbál trükközni, hogy azt mondja: CSAK ÍGY hajlandó, ott azonnal le kell lépni

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.21. 16:04:44

@Egyéves Önkéntes: "Nem hinném, hogy jogos a dolog.
a bíróság előtt nyilvánvaló lesz a dolog,"

Azon már túl vannak, a behajtási szakaszban van a dolog.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.21. 16:06:11

@Hurrá Torpedó: "a földhivatalba gondolom benn van a tulajdoni lapon, hogy mikor és kinek adta el."

Az nincs benne, hogy utána hény évig bérelte. Gondolom ezt a bíróságon tisztázták.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.03.21. 16:27:08

Az, hogy már van letiltás a nyugdíjból azt jelenti, hogy a bíróság megítélte és jogosnak találta a szolgáltató követelését.
Ha az valóban így volt, nos, akkor jó eséllyel nem foglalkoztak sem a szolgáltató, sem a faktoring felszólításával. Ezen kívül figyelmen kívül hagyták a bíróság által kibocsátott fizetési meghagyást is. Ennek kellett volna ellentmondani.

Jelen helyzetben csak a per van, amiben bizonyítani kell az ingatlan eladását-átírását (gondolom földhivatalnál megtörtént). Ha igen, akkor az én személyes véleményem szerint a vevővel - új tulajdonossal - szemben kártérítési igényt kell benyújtani (vagyoni és nem vagyoni), illetve mindezek előtt minden szolgáltatónak tértivevényes levélben megfelelő hivatkozásokkal elküldeni az eladás tényét igazoló dokumentumokat, lehetőleg a jogi osztályra; ugyanígy a letiltás kezdeményezőjének is. Kérni kell a letiltás befejezését és a már beszedett pénz visszafizetését. Érdemes a vevő ellen indított keresetből egy példányt csatolni.

Nem feltétlen veszett fejsze nyele, de évekig fog tartani és szerintem ügyvéddel egyszerűbb végigcsinálni ha nincs jogi ügyekben valamennyi tapasztalatuk.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.03.21. 16:28:14

@ErtelmetlenSzajkarate: Persze ha fizetési meghagyásra nem válaszoltak, akkor nem megítélte csak megállapította.

England win The Ashes! 2013.03.21. 20:06:50

@hagyma: Csaxólok, hogy a britek harmincegy éve jártak dél-amerikai turnén, akkor is a SAJÁT területükön/-ért harcoltak.

Irak, Vietnam, Korea, Afganisztán mikor volt a zusa területe?

vénszivar 2013.03.21. 20:11:35

@Dr Jozef Vengloš: De hiszen a föld minden lakója indiánként kezdte..., talán amiatt hiszi a baromságait!

England win The Ashes! 2013.03.21. 20:14:01

@vénszivar: dehogy, asszimilálta a Borg.

"Minden ellenállás hasztalan."

:D

vénszivar 2013.03.21. 20:21:27

@Dr Jozef Vengloš: Bjön Borg? azt a khujva...:)))

gabors 2013.03.21. 21:14:51

@hagyma: "mi a gond?
ha kocsit veszek is en iratom at nem a regi tulaj "

ez igy egy kicsit felreertheto... az ugy van hogy a kocsit regisztralod egy mar meglevo sajat rendszamodhoz vagy ha az nincs akkor kapsz ujat es ahhoz.

Mikor vizbefojtotta a hurricane a kocsimat October vegen akkor leszereltem a rendszamot mielott elvittek (addig nem mert megbuntiznek ha rendszam nelkul parkolsz a sajat hazad elott) aztan elmenten az autokereskedohoz ... a sajat rendszamommal es mint a szolgaltatas resze regisztraltak az uj autot es ingye fel is tettek a regi rendszamot ennyi...

gabors 2013.03.21. 21:17:30

@hagyma:

2 napja meg amerikai vagyok es sosem fogom erezni, hogy nem ezt akartam:)

congratulations !!!!

England win The Ashes! 2013.03.21. 21:49:47

@zebraság fél cicaság: "azok csak ánglisul tudnak"

Pontosabban annak egy elfajzott dialektusát beszélik. :D

2013.03.22. 08:52:58

@hagyma: Azért, mert ha kikapcsolják az áramot, akkor +30 000 visszakapcsoltatni. Ha csak átírják, akkor nincs kikapcsolva, folyamatos a szolgáltatás, nem kifizetni a visszakapcsolást.

t0m973 2013.03.22. 11:37:38

és itt a lényeg:
Szerintem már akkor segíteni kellett volna a nagymamának az ifjúság részéről amikor a házat eladta, hogy ezeket a dolgokat elrendezzék, pár óránál tovább nem tartott volna.

Marianna Hajnalka Fábián 2013.03.22. 15:02:11

@Kulics: Nem vettem a nevemre.Nem kötöttem szerződést a szolgáltatóval,bár ők ezt állították,de nem tudták megmutatni az "aláírt szerződést"!

bregana 2013.03.22. 20:53:09

Az adás vételi szerződésbe bele kellene foglalni az óraállásokat, és az átírásokat a vevővel együtt kell megtenni. Vagy legalább valamilyen utalásnak erre vonatkozóan kellene lennie az adásvételiben. Ha az ingatlan még a vevő nevén van, akkor fizetési meghagyást kell küldetni neki, mivel nem intézkedtek az óra átírásról, és tartozás áll fenn. Az új tulaj fogyasztotta a gázt, villanyt, nem pedig az akinek a nevén van a számla még. Ha nem fizetnek, akkor a házra terhelhető a tartozás. De ezt mondjuk korábban el kellett volna kezdeni intézni, akikor a néni nevére megérkeztek a felszólítások. Még meg lehetne próbálni a végrehajtónál, és a bíróságon panaszt benyújtani az eljárás ellen, mert ha nem vett át leveleket, mert azok a régi címre mentek, akkor jogszerűtlen volt a bírósági eljárás. ez egyértelműen bizonyítható. Ezzel együtt az órák kikapcsolását is kérje a néni, mint számla tulajdonos, mert így a kedves fogyasztónak nem lesz se áramja, se gáza. Az ingatlan elvesztését pedig biztosan nem szeretné az új tulaj. És esetleg egy feljelentést is megérne a történet. Ha benne volt az adásvételiben, hogy az új tulajnak kötelessége az órákat átíratnia, de nem tette meg, akkor az adásvételi is megkérdőjelezhető, tehát akár vissza is kérhető az ingatlan.

tejcsokoládé (törölt) 2013.03.25. 14:14:15

az emberi butaság/nemtörődömség határtalan. előbbi a nagymama részéről, utóbbi pedig a teljes rokonságéról, akik hagyták, hogy ennyi idősen egyedül intézzen egy lakás adás-vételt.
csak gratulálni tudok. meg ahhoz is, hogy a homárt keresi fel ügyvéd helyett.
hiába no, a butaság örökletes.
süti beállítások módosítása